Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12736)
Tämä on helppo kysymys. Merkeistä ylivoimaisesti paras ja eteenpäinvievä, älykäs ja johtotähti on oinas. Hiomaton timantti mutta nerokas. Oinas ei välitä muista, vain tekee. Pahin, ylivoimaisesti ja omassa sarjassaan on skorpioni. Ilkeitä, manipuloivia, pikkusieluisia ja itsekeskeisiä ihmisiä. Tahtovat palvontaa ja ihailua, elävät muiden alistamisesta ja toisille ilkeilystä. Yäks. Mattyyrius usein pelivälineenä.
Vierailija kirjoitti:
Pahin ihan heittämällä on skorppari.Besserwisser, kateellinen, piikittelevä.Lisäksi laiska mutta kova syömään
No vau! Mulla taas ollut joitain seukkailuja ja tapailuja, joista yksi ois vetänyt vaikka joka päivä jääkaapin tyhjäksi. Muuten oikein fiksu ja kouluttautunut rapumies, todellinen koti-ihminen ja kotiruuan ystävä.
Toinen syöppö oli vesimies, joka muuten älyllinen ja omaa aikaa vaativa mietiskelijä, mutta jopas vain kiskaisi lihapadat tyhjiksi.
Yksi skorpionimies oli kyllä suorastaan makkariin syntynyt :D Ihan huippu! Vähäruokainen :D
Nykyinen on pihi ja melko tylsä ja yllätyksetön kauris, mutta ruokailee normaalisti. Oikeastaan pidän tuosta kuivasta huumorista ja arvostan kovasti paljon työorientoituneisuutta. Sopii mulle.
-Skorpioninainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin ihan heittämällä on skorppari.Besserwisser, kateellinen, piikittelevä.Lisäksi laiska mutta kova syömään
Kuulostaa Ravulta.
Jep. Kaikki vesimerkit ovat kateellisia ja piikitteleviä, mutta kalat on pahin besserwisser ja muutenkin laiskin. Rapu tykkää syödä. Skorpioni on vesimerkeistä kunnianhimoisin ja tulee yleensä rahanahneena parhaiten taloudellisesti toimeen. Kalat vippaa kavereilta, rapu elää yli varojensa.
Vesimerkkien kateellisuudesta ja piikittelystä en ole samaa mieltä. Rapu tykkää syödä ja usein rapu onkin tunnesyöjä eikä välttämättä tajua tätä itse. Skorpioni on kunnianhimoinen ja tekee paljon töitä saavuttaakseen tavoitteensa. En sanoisi skorpionia rahanahneeksi. Kalat vippaa kavereilta mutta rapu on ahkerin ja ei todellakaan elä yli varojensa. Kaikki tuntemani ravut ovat todella varakkaita, jopa rikkaita. Rapu on tarkka rahasta mutta rakkailleen haluaa tarjota parasta, ravun koti on usein hieno ja hillitysti sisustettu eikä mikään läävä.
Rapujen koti on yleensä kodikkaasti sisustettu, sillä rapu on kotona viihtyvä merkki. Ravuilla on lisäksi hyvä ja usein kallis maku, mutta itse en tunne yhtään rapua, joka olisi hyvä käsittelemään rahaa. Pikemminkin päin vastoin. Tunnesyöminen on totta kyllä ravuilla yleistä, samoin kuin härillä. Rahanahneus on useissa astrologiaa käsittelevissä kirjoissa merkitty skorpionin yleiseksi ominaisuudeksi - siis pahimmillaan. Yleisesti merkki on myös kunnianhimoinen ja kova tekemään töitä.
Kalat on omien kokemusteni mukaan yksi kateellisimmista merkeistä, mutta myös skorpioni ja rapu kunnostautuvat tässä asiassa. Vesimerkit ovat tunneälykkäitä, joten he myös osaavat iskeä heikkoon kohtaan niin halutessaan. Itsetunto ei näillä herkillä merkeillä myöskään ole aina se paras mahdollinen, vaikka erityisesti skorpioni haluaakin antaa toisenlaisen vaikutelman. Siksi he ovat myös kateellisia.
Kaksosmiehet osaavat tyydyttää naisen vuoteessa hyvillä kielitadoillaan ja mitä mielikuvituksellimilla, akrobaattisilla taidoillaan. Näitä ihanuuksia minulla on ollut muistaakseni neljä.
Nykyinen on jousimies ja voisin sanoa että paljoa tylsemmäksi ei voisi petipuuhat mennä. Hohhoijaa.
Mielenkiintoista keskustelua, kiitos teille siitä. Hyviä analyysejä.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä syntyneet ovat pahimpia, ja huhtikuussa syntyneet.
Parhaimpia ovat syys-, loka-, marraskuussa syntyneet sekä tammikuussa,helmikuussa ja maaliskuussa syntyneet.
Itse olen vaaka.
Mä olen huomannut saman. Eniten tykkään syys- ja maaliskuun välillä syntyneistä. Voisiko olla niin, että keväällä ja kesällä syntyneillä on ollut jollain tapaa liian helppo elämä varhaisvaiheessa, ja siitä se kettumaisuus. Kesällä ei yleensä joudu palelemaan ja kaikki ihmisetkin ovat tällöin rennompia ja mukavammalla tuulella, kun taas syksyllä ja talvella ihmiset ovat enemmän maassa ja sisäänpäinkääntyneitä, on kylmää eikä lintujen lauluakaan.
Toki poikkeuksiakin löytyy ja on myös ihania kesäihmisiä kuten kettumaisia syksy- ja talvi-ihmisiä. Itse olen skorppari ja mieheni myös. Skorpparimies vaan on minusta niin vastustamaton seksuaaliselta vetoivoimaltaan. - Kävin kerran astrologilla. Hän sanoi, että vaikka syntymäajan mukaan olen skorppari, niin olen siirtynyt jousimieheksi, että hänen mukaansa todellisuudessa olen nykyään jousimies.
Tunnen tyyppejä, jotka yrittävät väittää olevansa jousimiehiä, vaikka syntymäpäivämäärä osoittaa lahjomatta, että skorpioneja ovat.
Skorpionit ovat kammottavia. Yhtään mukavaa en tunne. Onhan se varmaan ikävää olla skorpioni, joista kukaan ei pidä. Mitäs olette ilkeitä, kavalia, huonotapaisia, itsekkäitä, pitkävihaisia, kostonhaluisia juonittelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Kaksosmiehet osaavat tyydyttää naisen vuoteessa hyvillä kielitadoillaan ja mitä mielikuvituksellimilla, akrobaattisilla taidoillaan. Näitä ihanuuksia minulla on ollut muistaakseni neljä.
Nykyinen on jousimies ja voisin sanoa että paljoa tylsemmäksi ei voisi petipuuhat mennä. Hohhoijaa.
Voisin vaihtaa tuohon Kaksosten paikalle Oinaat. Omalle kohdalle sattuneet Kaksosmiehet ovat hullaantuneet minusta mutteivät itse erityisen taidokkaita.
t.Kaksoset
Skorpioni kirjoitti:
Jotkut osaavat kirjoittaa varsin mehukkaasti. Voi kuvitella mielessään näitä suhteita pettävien kaksosten, "piikikkäiden skorpionien" tai villien jousimiesten kanssa. -Skorpioni minäkin
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tyyppejä, jotka yrittävät väittää olevansa jousimiehiä, vaikka syntymäpäivämäärä osoittaa lahjomatta, että skorpioneja ovat.
Skorpionit ovat kammottavia. Yhtään mukavaa en tunne. Onhan se varmaan ikävää olla skorpioni, joista kukaan ei pidä. Mitäs olette ilkeitä, kavalia, huonotapaisia, itsekkäitä, pitkävihaisia, kostonhaluisia juonittelijoita.
Ethän yleistä, pliis. Mun veli on juuri tuollainen, minä taas en. Välit on olleet poikki jo kymmeniä vuosia. Itse annan vaikka paidan päältäni avun tarvitsijalle, enkä ole kenellekään pahaa tehnyt millään lailla. Minua sen sijaan on petetty useaan kertaan. Jos on todellinen syy, olen kostonhimoinen ja pitkävihainen. Silti on jäänyt ajatuksen tasolle, ainoastaan käännän täysin selkäni petollisille. Aika normaalia kuitenkin. -Skorpioninainen
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
Jotkut osaavat kirjoittaa varsin mehukkaasti. Voi kuvitella mielessään näitä suhteita pettävien kaksosten, "piikikkäiden skorpionien" tai villien jousimiesten kanssa. -Skorpioni minäkin
No, tosiaan viiltävän teräviä analyysejä...-Skorpioni (tietenkin)
Just sain kuulla miten TYLSÄ tyyppi olen 😂
tv. taas yks skorpioni
Musta pahin ja paras ovat molemmat härkä....
Äiti, pestis ja minä ollaan härkii 😂 mutta ukko härät... Ne on vaan niin kaameita luonteeltaan..
En vaan tuu toimeen...
Tai sit vika on vaan mussa🤔😆😆
Musta pahin ja paras ovat molemmat härkä....
Äiti, pestis ja minä ollaan härkii 😂 mutta ukko härät... Ne on vaan niin kaameita luonteeltaan..
En vaan tuu toimeen...
Tai sit vika on vaan mussa🤔😆😆
Nissenin skooopit on huonoimpia. Yhtään varmaa horoa en ole löytänyt, vaikka kuinka olen skooppaillut :()
Mitkä sijainnit mielestänne lisäävät intro- tai ekstroverttiyttä ihmisissä?
Yleisesti ottaen tuli- ja ilmamerkit ovat ekstrovertteja, maa- ja vesimerkit introvertteja. Esimerkiksi vesimerkeistä sanotaan usein, että he ovat mystisiä. Asia ei kuitenkaan mielestäni ole näin yksinkertainen. Tunnen monia kalat-merkkisiä, joilla on paljon oinasta kartallaan ja jotka ovat hyvinkin avoimia ja itsevarmoja. Sama pätee skorpioneihin, joilla on persoonallisia planeettoja jousimiehessä.
Ihmisen nousumerkki kertoo käytöksestä seurassa, ainakin tuntemattomassa, enemmän kuin aurinko. Tunnen leijonan, joka nousuneitsyenä antaa hyvinkin kriittisen ja varautuneen ensivaikutelman, vaikka läheistensä kanssa onkin mitä lämpimintä ja hauskinta seuraa. Hän viihtyy myös huomattavan paljon omissa oloissaan, eikä kaipaa lähelleen suurta joukkoa ihmisiä. Toinen leijona, jonka nousu on myös leijonassa, suorastaan elää sosiaalisille suhteilleen ja rakastaa olla seurassa.
Oman kokemukseni mukaan myös auringon huonesijainti vaikuttaa paljon, sillä aurinko edustaa minäkäsitystä ja egoa. Aurinko 1. huoneessa tekee ihmisestä usein itsevarmuutta uhkuvan, minäkeskeisen persoonan, joka ei ole kovin moniulotteinen vaan on sitä, miltä näyttääkin. Hän saa paljon asioita aikaan ja huomio on usein hänessä, mutta hän sortuu usein myös itsekeskeisyyteen.
Sitten taas aurinko 12. huoneessa on omasta mielestäni mystisin ja salaperäisin sijainti, joka ihmisellä voi kartallaan olla. Näistä yksilöistä ei voi ikinä olla varma, sillä heistä on vaikea sanoa mitään kouriintuntuvaa. Heitä on vaikea tuntea, vaikka heitä jollain tasolla usein ihaileekin. Nämä yksilöt ovat myös yleensä todella empaattisia, jopa omalla kustannuksellaan.
Tuleeko muille muuta mieleen?
Nainen voi olla ihan nätti, ihan kiva, ihan hauska, ihan mukava, mutkaton naapurintyttö, mutta tällainen hajuton ja väritön nainen ei ikinä riitä skorpionimiehelle. Skorpionin kumppani tulee osaksi tämän suojakuorta maailmaa vastaan, joten naisen pitää olla enemmän. Älykäs, kunnianhimoinen, itsevarma, muidenkin miesten himoitsema (mutta heitä huomaamaton), kaunis ja hyvinpukeutuva, hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa, omaa hyvät verkostot, itseriittoinen, itsenäinen, ei tarvitseva. Naisella pitää olla valtaa. Hänen pitää osoittaa, että hän pystyy hallitsemaan muita ihmisiä ja sitten alistaa tämä voima täydellisesti skorpionin käyttöön. Skorpioni vaatii paljon, koska antaa itse myös paljon.
Jos et ole kuvatun kaltainen, skorpioni voi leikkiä sinulla mutta hän ei koskaan ota sinua kumppanikseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on helppo kysymys. Merkeistä ylivoimaisesti paras ja eteenpäinvievä, älykäs ja johtotähti on oinas. Hiomaton timantti mutta nerokas. Oinas ei välitä muista, vain tekee. Pahin, ylivoimaisesti ja omassa sarjassaan on skorpioni. Ilkeitä, manipuloivia, pikkusieluisia ja itsekeskeisiä ihmisiä. Tahtovat palvontaa ja ihailua, elävät muiden alistamisesta ja toisille ilkeilystä. Yäks. Mattyyrius usein pelivälineenä.
Alan kyseenalaistaa vahvasti omaa aurinkomerkkiäni koska en ole ollenkaan kuvailemasi oinas. En tiedä miksi mutta en ole lainkaan eteenpäinvievä ellei kyseessä ole muiden auttaminen ja yhteinen hyvä, en pidä johtamisesta ja välitän muista aidosti vähän liikaakin ja tekijä en ole vaan suunnittelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa Ravulta.
Jep. Kaikki vesimerkit ovat kateellisia ja piikitteleviä, mutta kalat on pahin besserwisser ja muutenkin laiskin. Rapu tykkää syödä. Skorpioni on vesimerkeistä kunnianhimoisin ja tulee yleensä rahanahneena parhaiten taloudellisesti toimeen. Kalat vippaa kavereilta, rapu elää yli varojensa.
Vesimerkkien kateellisuudesta ja piikittelystä en ole samaa mieltä. Rapu tykkää syödä ja usein rapu onkin tunnesyöjä eikä välttämättä tajua tätä itse. Skorpioni on kunnianhimoinen ja tekee paljon töitä saavuttaakseen tavoitteensa. En sanoisi skorpionia rahanahneeksi. Kalat vippaa kavereilta mutta rapu on ahkerin ja ei todellakaan elä yli varojensa. Kaikki tuntemani ravut ovat todella varakkaita, jopa rikkaita. Rapu on tarkka rahasta mutta rakkailleen haluaa tarjota parasta, ravun koti on usein hieno ja hillitysti sisustettu eikä mikään läävä.
Rapujen koti on yleensä kodikkaasti sisustettu, sillä rapu on kotona viihtyvä merkki. Ravuilla on lisäksi hyvä ja usein kallis maku, mutta itse en tunne yhtään rapua, joka olisi hyvä käsittelemään rahaa. Pikemminkin päin vastoin. Tunnesyöminen on totta kyllä ravuilla yleistä, samoin kuin härillä. Rahanahneus on useissa astrologiaa käsittelevissä kirjoissa merkitty skorpionin yleiseksi ominaisuudeksi - siis pahimmillaan. Yleisesti merkki on myös kunnianhimoinen ja kova tekemään töitä.
Kalat on omien kokemusteni mukaan yksi kateellisimmista merkeistä, mutta myös skorpioni ja rapu kunnostautuvat tässä asiassa. Vesimerkit ovat tunneälykkäitä, joten he myös osaavat iskeä heikkoon kohtaan niin halutessaan. Itsetunto ei näillä herkillä merkeillä myöskään ole aina se paras mahdollinen, vaikka erityisesti skorpioni haluaakin antaa toisenlaisen vaikutelman. Siksi he ovat myös kateellisia.
Jännää tuo erilaisten rapujen tunteminen, kun minä tunnen vain rahakkaita ja ahkeria rapuja, en yhtään tyhjätaskua. Rapu kantaa muistoja menneestä ja kotiaan mukanaan aina minne meneekään. Eräs miesrapu jonka kanssa olin telttailemassa sanoi osuvasti että miksi yritän tulla hänen kotiinsa, vaikka kysessä ei ollut hänen kotinsa vaan teltta mikä piti kasata yhdessä. Rapu ei ole suora vaan sivustaseuraaja ja tunteet rapu yrittää pitää sisällään vaikka siellä myrskyäisi tai aurinko paistaisi. Rapu on myös empaattinen jopa liikaakin ja ei aina ymmärrä ettei ravun tehtävä ole aina auttaa muita. Komppaan ravun kallista makua, samalla rapumiehellä on todella hieno koti, auto, vaatteet ja tyyli..oikeastaan kaikki on hienoa ja viimeisen päälle.
Kuulostaa ihan tuolta mars-skorppari jouskarilta. Meillä oli deittailua muutama vuosi sitten. Hirveää palvontaa alkuun, mutta huomasin kyllä itsekeskeisiä piirteitä aika pian. Suutahti kun lähdin kaveriporukassa festareille, hänellä oli toki jo toinen nainen kierroksessa jonka kanssa lähti treffeille samana iltana kun meillä oli viimeiseksi jäänyt tapaaminen. Selvittelin tämän itse, hän ei kertonut mitään, vastaili sen suhteen aikana mullekin viesteihin kuitenkin.
Puolenvuoden kuluttua koitti päästä takaisin kuvioihini ja huvikseni tapasin häntä pari kertaa itsekseni naureskellen niille päättömille valheille joita suolsi faktoina, esim että isänsä on kuollut ja seuraavalla tapaamisella selittikin isästään joka on elossa. Piti myös ohareiden tekemistä ihan normaalina käytöksenä...
Jatkoin omaa elämääni kun tämä alkoi pummia rahaa. Kunnes taas tämän vuoden puolella on ollut 3 paluuyritystä tältä hemmolta, joihin en ole lähteny mukaan. On ennen minua tapaillut kaverini kaveria jolle uskotteli kaikkea ja särki sydämen. Exvaimoonsa sai lähestymiskiellon mustasukkaisuuksien takia, tätä en olisi koskaan uskonut siitä ensivaikutelmasta minkä antaa.