Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12736)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Horoskoopit ja naiset sopii yhteen
Tunnen enemmän miehiä jotka ovat todella kiinnostuneita astrologiasta.
Liikutaan sitten todella eri piireissä. Pari idioottihörhöä naista tunnen. Mutten yhtään miestä. Yliopistokuviot kyseessä.
Ja olen nainen itse.
Näinkin tieteellinen tutkimus niin pahin on: jousimies
Perustelu: Olen itse ;-)
Paras: ikuinen neitsyt
Pahin ihan heittämällä on skorppari.Besserwisser, kateellinen, piikittelevä.Lisäksi laiska mutta kova syömään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Horoskoopit ja naiset sopii yhteen
Tunnen enemmän miehiä jotka ovat todella kiinnostuneita astrologiasta.
Liikutaan sitten todella eri piireissä. Pari idioottihörhöä naista tunnen. Mutten yhtään miestä. Yliopistokuviot kyseessä.
Ja olen nainen itse.
Niin näytetään liikkuvan. Yksikään astrologiasta kiinnostuva ei ole hörhö tai typerys. Sinulla on todella kapea maailmankatsomus.
Vierailija kirjoitti:
Pahin ihan heittämällä on skorppari.Besserwisser, kateellinen, piikittelevä.Lisäksi laiska mutta kova syömään
Kuulostaa Ravulta.
Selkeästikään mies joka deittipalstalla mainosti olevansa Rapu-Skorppari, ei ole lukenut tätä palstaa ,:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa Ravulta.
Jep. Kaikki vesimerkit ovat kateellisia ja piikitteleviä, mutta kalat on pahin besserwisser ja muutenkin laiskin. Rapu tykkää syödä. Skorpioni on vesimerkeistä kunnianhimoisin ja tulee yleensä rahanahneena parhaiten taloudellisesti toimeen. Kalat vippaa kavereilta, rapu elää yli varojensa.
Vierailija kirjoitti:
Tapailen just vesimiestä/ tai tapailin. Komppaan kyllä että ne on tunnekylmiä,älykkäitä, omissaoloissaan viihtyviä pälyilijöitä. Niinku joku tuolla kommentoiki
Ei pidä paikkaansa tunnekylmyys. Olen saanut monta kertaa siipeeni miesten kanssa, olen välittänyt liikaa ja toinen on halunnut vain kevyttä hupia. Silloin olen toivonut, että olisin tunnekylmä. Elokuvat saavat kyynelehtimään ja esim. Koskelan tapauksen takia itkin.
T. Vesimiesnainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa Ravulta.
Ei kuulosta yhdeltäkään merkiltä itseasiassa,
"besserwisseriys" ei ole mikään astrologinen ominaisuus, kuten ei myöskään kateus tai piikittelevyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa Ravulta.
Ei kuulosta yhdeltäkään merkiltä itseasiassa,
"besserwisseriys" ei ole mikään astrologinen ominaisuus, kuten ei myöskään kateus tai piikittelevyys.
No muokataan: kuulostaa tuntemiltani Ravuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa Ravulta.
Jep. Kaikki vesimerkit ovat kateellisia ja piikitteleviä, mutta kalat on pahin besserwisser ja muutenkin laiskin. Rapu tykkää syödä. Skorpioni on vesimerkeistä kunnianhimoisin ja tulee yleensä rahanahneena parhaiten taloudellisesti toimeen. Kalat vippaa kavereilta, rapu elää yli varojensa.
Vesimerkkien kateellisuudesta ja piikittelystä en ole samaa mieltä. Rapu tykkää syödä ja usein rapu onkin tunnesyöjä eikä välttämättä tajua tätä itse. Skorpioni on kunnianhimoinen ja tekee paljon töitä saavuttaakseen tavoitteensa. En sanoisi skorpionia rahanahneeksi. Kalat vippaa kavereilta mutta rapu on ahkerin ja ei todellakaan elä yli varojensa. Kaikki tuntemani ravut ovat todella varakkaita, jopa rikkaita. Rapu on tarkka rahasta mutta rakkailleen haluaa tarjota parasta, ravun koti on usein hieno ja hillitysti sisustettu eikä mikään läävä.
Täällä kun on ollut paljon parisuhdejuttuja, pohdin aurinkomerkkien kautta omaa lähisukuani.
Isovanhemmat:
Rapu ja Jousimies, Ravulla oli jotain muutakin sutinaa, mutta pysyivät yhdessä
Kaksoset ja Neitsyt, erosivat, Kaksoset meni uudelleen naimisiin
Vanhemmat:
Kaksoset ja Härkä, Härkä petti useasti, erosivat ja kumpikin avioitui Neitsyiden (toinen petti) kanssa
Setä Kaksoset (en muista vaimonsa merkkiä) pysyivät yhdessä, serkku Leijona, puoliso Härkä, erosivat
Täti Kalat, puoliso Kalat joka haikaili exäänsä, täti kävi vieraissa, pysyivät kuitenkin yhdessä, serkku Skorpioni, puolisonsa Kauris, erosivat kun Kauris petti. Skorpioni avioitui Oinaan kanssa.
Minä Kaksoset, lasten (Jousimies ja Vesimies) isä Vaaka, erottiin minun aloitteestani.
Sisarukseni Jousimies (puoliso Vaaka) ja Leijona
Yhteenvetona oman suvun perusteella epäluotettavimpia suhteissaan olleet maa- ja vesimerkit, vaikka monesti heitä pidetään sitoutuvampina kumppaneina kuin esim. ilmamerkkejä.
Jousimies mies on petollinen. Ei koe huonoa omaatuntoa, vaikka hyväksikäyttää naisen ahkeruutta, tunteita, fyysistä nautintoa. On niin itse tyytyväinen että ei näe tehneensä mitään väärää. Juo ja syö liikaa mikä alkaa näkyä. Hedonisti. Rukoilen että en enää lankea niihin (olen kaksosnainen).
Kalamiehet on säälittävimpiä, ne itkee seksin jälkeen että kun oli niin tunteellista.
t. leijona-oinas-neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Jousimies mies on petollinen. Ei koe huonoa omaatuntoa, vaikka hyväksikäyttää naisen ahkeruutta, tunteita, fyysistä nautintoa. On niin itse tyytyväinen että ei näe tehneensä mitään väärää. Juo ja syö liikaa mikä alkaa näkyä. Hedonisti. Rukoilen että en enää lankea niihin (olen kaksosnainen).
Mielenkiintoista sinänsä että ne miehet jotka on tuollaisia, on yleensä olleet jousimiehiä lähellä skorpparia, tai skorppareita lähellä jousimiestä eli marraskuun loppupuolella syntyneitä!
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan eräältä mars-skorppari jousimieheltä (vm. -72). Tehnyt tuota useammallekin.
t. kaksosnainen, joka sai hyvät naurut kun jouskari alkoi puhua itseään pussiin
Jousimies mies on hurmannut minut kolme kertaa suurilla tunnepurkauksillaan. Sitten olen ollut hänen käytettävissään ja uskonut häntä. Rahaa meni, aikaa meni. Jäi kiinni naisjutuistaan, mikä loukkasi syvästi. Sitten alkoi pitkä yritys saada minut takaisun. Ei kuitenkaan koskaan muuttunut. Kauhean mustasukkainen, jos vahingossa katsoin silmiin jotakin miestä, kun keskustelimme porukassa, silti itse oli koko ajan haku päällä.
Tämäkään jousimies ei potenut huonoa omaatuntoa. Ajattelin, että hänelle on tehty oman tunnon ohitusleikkaus.
Minäkin olen kaksonen.
Tapailen just vesimiestä/ tai tapailin. Komppaan kyllä että ne on tunnekylmiä,älykkäitä, omissaoloissaan viihtyviä pälyilijöitä. Niinku joku tuolla kommentoiki