Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12736)

Vierailija
8201/12736 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaa mikä olen horoskooppimerkiltäni! Hidas, mukavuudenhaluinen, kauneutta ja harmoniaa rakastava, kallin maun omaava, aina tyylikäs ja siisti. Rakastan rakkauden tunnetta, intuitiivisuutta ja syvällisyyttä. :D Saa kokeilla arvata aurinkomerkkiä, kuuta ja muutakin.

Härkä

Veikkaan että aurinko, kuu ja nousu ovat härkä, skorpioni/kalat ja vaaka.

Vierailija
8202/12736 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin kaksonen, hauskaa seuraa kun sille päälle sattuvat, mutta todella kaksinaamainen merkki.

Oinas myös raivostuttava, kun ei osaa myöntää olevansa väärässä.

Itse olen vaaka ja vedän puoleeni kaksosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8203/12736 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin kaksonen, hauskaa seuraa kun sille päälle sattuvat, mutta todella kaksinaamainen merkki.

Oinas myös raivostuttava, kun ei osaa myöntää olevansa väärässä.

Itse olen vaaka ja vedän puoleeni kaksosia.

Minä olen Kaksoset ja vedän puoleeni Vaakoja, vaikka en haluais :D

Myöskin Oinaita, joiden määrätietoisuus on ihan piristävää Vaaka-miesten jälkeen.

Vierailija
8204/12736 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyll

ä ne raskaimmat ihmiset elämässäni ovat olleet poikkeuksetta rapuja. Myös tuttavapiirissäni tämä merkki on yliedustettuna, kun vaikeista tyypeistä puhutaan. Ei voi mitään.

Rapumiehet ovat turvallisia persoonia.

Eivät ole, koska hakevat aina itse turvaa ja äitihahmoa jokaisesta tuntemastaan naispuolisesta henkilöstä. Passattavina tykkäävät olla ja pitävät uhriutumisesta. Ehkä jokin henkisesti kypsä yksilö voi olla kasvanut sen tietynlaisen lapsenomaisuuden yli, mikä ravuilla vaikuttaisi olevan yleinenkin piirre ihan sukupuolesta riippumatta.

Mikä ihmeen totuuden torvi sinä kuvittelet olevasi? Ravuille on luonnollista hakea ja antaa turvaa - sukupuolesta riippumatta. Äiti ja äitiys on vahvasti osa rapua ja ravun kanssa saat koko paketin. Uhriutumista on erilaista, joten riippuu tapauksesta. Mikä lapsenomaisuus?

En ole tuo aikaisempi kirjoittaja, mutta allekirjoitan kyllä tietynlaisen lapsenomaisuuden. Rapu loukkaantuu helposti ja mököttää sitten suu mutrussa odottaen anteeksipyyntöä. Hänen itsensä on lisäksi oman kokemukseni mukaan vaikea pyytää mitään anteeksi. Tuntemillani ravuilla on lisäksi ollut eriasteisia vaikeuksia ottaa muita huomioon silloin, kun ovat itse syystä tai toisesta huonolla tuulella. Mielestäni tuo kaikki on varsin lapsellista käytöstä.  En tiedä oletko itse tai onko joku läheisesi rapu, mutta kirjoituksestasi paistaa loukkaantuminen merkin puolesta. Totta kai ihmiset ovat yksilöitä, sehän täällä on monta kertaa todettu ja niin edellinenkin kirjoittaja sanoi. En silti ihan ymmärtänyt, että mitä tarkoitit erilaisella uhriutumisella?

En itsekään miellä rapua erityisen turvalliseksi persoonaksi - siis ainakaan sellaiseksi, jolta itse turvaa sitä kaivatessani hakisin. Oman kokemukseni mukaan rapumiehet ovat ailahtelevia, epämiellyttävän takertuvia ja omaavat hämmentävän usein tavalla tai toisella ongelmallisen äitisuhteen. Mikä "koko paketti"?

Word. Jos turvallista miestä pitäisi eläinradalta etsiä, kallistuisin kyllä leijonaan tai kauriiseen. Ehkä myös oinas tai härkä voisi tulla kyseeseen, mutta kiukutteleva mammanpoika rapu ei todellakaan.

Vierailija
8205/12736 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on että monet uskovat että horoskoopeilla on oikeasti jotain merkitystä.

Vierailija
8206/12736 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka, jonka nousumerkki skorpioni? Kuka osaa heittää analyysin?

Vierailija
8207/12736 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipide kirjoitti:

Mielipiteeni:

Kauris: Ei jää mieleen

Kalat: Haahuilija

Vesimies: Liikaa ideoita

Oinas: Lapsellinen

Härkä: Raivohullu

Kaksonen: Kahden energiat

Rapu: Itkupilli

Leijona: Pomottelija

Neitsyt: Pikkutarkka

Vaaka: Empii vieläkin

Skorpioni: Pelottava

Jousimies: Tylsä

Tää on hyvä. Aurinko-rapuna ja nousevana jouskarina olen tylsä itkupilli.

Minä pelottava haahuilija.

Vierailija
8208/12736 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on että monet uskovat että horoskoopeilla on oikeasti jotain merkitystä.

Ja huvittavaa on, kuinka yksi toisensa jälkeen käy tätä samaa aina näissä horoskooppiketjuissa jankkaamassa. Harmittomat ihmiset kirjoittelevat omassa ketjussaan leppoisasti, ja jopas vaan täytyy tulla samaa asiaa jankkasemaan. Hiukan tylsä elämä? Ei ihan tervettä tämäkään.

Ihan sama nuo laihdutusketjut; kymmenet besserwisserit tulevat kilpaa tuomitsemaan ja kertovat niinkin suuren salaisuuden, kuin että "syömällä vähemmän kuin kuluttaa, laihtuu".

Vierailija
8209/12736 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyll

ä ne raskaimmat ihmiset elämässäni ovat olleet poikkeuksetta rapuja. Myös tuttavapiirissäni tämä merkki on yliedustettuna, kun vaikeista tyypeistä puhutaan. Ei voi mitään.

Eivät ole, koska hakevat aina itse turvaa ja äitihahmoa jokaisesta tuntemastaan naispuolisesta henkilöstä. Passattavina tykkäävät olla ja pitävät uhriutumisesta. Ehkä jokin henkisesti kypsä yksilö voi olla kasvanut sen tietynlaisen lapsenomaisuuden yli, mikä ravuilla vaikuttaisi olevan yleinenkin piirre ihan sukupuolesta riippumatta.

Mikä ihmeen totuuden torvi sinä kuvittelet olevasi? Ravuille on luonnollista hakea ja antaa turvaa - sukupuolesta riippumatta. Äiti ja äitiys on vahvasti osa rapua ja ravun kanssa saat koko paketin. Uhriutumista on erilaista, joten riippuu tapauksesta. Mikä lapsenomaisuus?

En ole tuo aikaisempi kirjoittaja, mutta allekirjoitan kyllä tietynlaisen lapsenomaisuuden. Rapu loukkaantuu helposti ja mököttää sitten suu mutrussa odottaen anteeksipyyntöä. Hänen itsensä on lisäksi oman kokemukseni mukaan vaikea pyytää mitään anteeksi. Tuntemillani ravuilla on lisäksi ollut eriasteisia vaikeuksia ottaa muita huomioon silloin, kun ovat itse syystä tai toisesta huonolla tuulella. Mielestäni tuo kaikki on varsin lapsellista käytöstä.  En tiedä oletko itse tai onko joku läheisesi rapu, mutta kirjoituksestasi paistaa loukkaantuminen merkin puolesta. Totta kai ihmiset ovat yksilöitä, sehän täällä on monta kertaa todettu ja niin edellinenkin kirjoittaja sanoi. En silti ihan ymmärtänyt, että mitä tarkoitit erilaisella uhriutumisella?

En itsekään miellä rapua erityisen turvalliseksi persoonaksi - siis ainakaan sellaiseksi, jolta itse turvaa sitä kaivatessani hakisin. Oman kokemukseni mukaan rapumiehet ovat ailahtelevia, epämiellyttävän takertuvia ja omaavat hämmentävän usein tavalla tai toisella ongelmallisen äitisuhteen. Mikä "koko paketti"?

Word. Jos turvallista miestä pitäisi eläinradalta etsiä, kallistuisin kyllä leijonaan tai kauriiseen. Ehkä myös oinas tai härkä voisi tulla kyseeseen, mutta kiukutteleva mammanpoika rapu ei todellakaan.

Jep, kaurismies, vakaa kallio. Työhommat tehdään kunnialla ja raha-asiat pitää olla kunnossa. Mihinkään ei lähdetä haahuilemaan, ennen kuin on velvollisuudet suoritettu. Ei auta hurtti huumori eikä leuan alta kutittelu, kun huolestunut mörökölli suunnittelee ja analysoi :)

Joskus voisi ottaa hieman rennommin ja relata, kaiken ei aina tarvitse olla niin kaavoihin kangistunutta.

Vierailija
8210/12736 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimies on suuttuessaan ihan kamala, puhuu muutenkin aina päälle ja jyrää heikommat ja hitaimmat ainakin jousimiesmiehet. Siinä sitä jousimiesmäistä filosofiaa, hah! Kukaan muu kuin jousimies itse ei kestä jatkuvaa levottomuutta, mutta "kun on lähdettävä, liikuttava sanoo jousimies naurahtaen päälle.."

Vierailija
8211/12736 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyll

Turvallisimmat horoskooppimerkit miehissä ovat kauris, härkä ja rapu. Leijona on liian itsekäs, omahyväinen ja jumalattoman laiska narsisti. Oinas riitelee itsensä kanssa hamaan loppuun saakka ja jyrää kaikki pomottamisesta puhumattakaan. Kauris, Härkä ja Rapu siis parhaimmat ja turvallisimmat. Neitsyt mies pääsee pronssisijalle.

Vierailija
8212/12736 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jousimies ja vedän puoleeni miessuhteissa rapuja ja kaloja. Jousimies-miehen kanssa yritin kerran jonkinlaista parisuhdetta, mutta olimme ehkä liian samanlaisia menijöitä ja seikkailijoita, että siitä ei tullut mitään. Kavereina jatkettiin ja oli älyttömän hauskaa. Toinen hyvä ystäväni (mies) on myös jousimies, ja kolmas on oinas. Naispuolisista ystävistä läheisimmät ystäväni ovat skorpioni ja vesimies, lisäksi kaksi kaurista. Skorpioniystäväni on tosin samanlainen kuin äitini, eli katoaa pitkiksi ajoiksi omiin oloihinsa, eikä ole kiinnostunut lainkaan minun asioistani, kunnes tulee hetki jolloin tarvitsevat olkapäätä ja silloin kelpaan heille.

Huonoiten tulen toimeen leijonien, neitsyiden ja härkien kanssa.

Vierailija
8213/12736 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaa mikä olen horoskooppimerkiltäni! Hidas, mukavuudenhaluinen, kauneutta ja harmoniaa rakastava, kallin maun omaava, aina tyylikäs ja siisti. Rakastan rakkauden tunnetta, intuitiivisuutta ja syvällisyyttä. :D Saa kokeilla arvata aurinkomerkkiä, kuuta ja muutakin.

Aurinkomerkki vaaka?

En ole vaaka. :) Vaaka on Lilithissä muistaakseni.

Vierailija
8214/12736 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen Rapumies jonka olen treffannut on jo ennen treffejä tai viimeistään niiden aikana katkerana haukkunut parisuhde-exänsä. Ei kiinnosta joutua samaan joukkoon :D Huonohko itsetunto koitetaan peittää toistuvalla besserwisseröinnillä. Tulevat kyllä tapaamaan vaikka satojen kilsojen päästä jos kuvittelevat saavansa pesää. Muuten tykkäävät nysvätä kotioloissaan. Petipuuhissa voivat olla ihan hyvää seuraa, mutta ei sitä tunne-elämän kuumaa-kylmää -leikkiä, josta ei osata edes infota, aikuisena enää jaksais.

Vierailija
8215/12736 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokkit: itsekeskeinen loputtoman huomionhakuinen Leijona. Ei vaan jaksa sitä minä minä maailmaa. Ällöttävä draamanen huomiohuora, molemmat sukupuolet.

Kaksonen: kaksinaamainen juorukello. Voiko pinnallisempaa tuuliviiri olla, ei voi.

Oinas: minä minä minä... Minä tiedän!

Vesimies: työkaverina oikein mukava, mutta läheisessä ihmissuhteessa ei. Se tunnekylmyys on puistattavaa.

Neitsyt: takakiree raivohullu ilkeä arvosteleva niuhonipo.

Härkä: jyrää muut allensa, itsekeskeinen, ahne ja dominoiva. Tylsä.

Lempparit:

kauris: ahkera, nöyrä, hyvä huumorintaju, ystävällinen

kalat: herkkä, ystävällinen, lempeä

vaaka: tahdikas, hienotunteinen, mukavan lepposa luonne, ei mikään maailman syvällisin tyyppi, mutta hyvää seuraa porukassa. Sellanen mukavan kepee ja hyväntuulinen positiivinen tyyppi. Ilkeitäkin vaakoja on kyllä vastaan tullut, mutta..

Skorpioni: lämmin, huolehtiva, syvällinen ja viisas kun sen kuoren alle pääsee. Piikikäs ja pelottava osaa kyllä olla..

Vierailija
8216/12736 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen Rapumies jonka olen treffannut on jo ennen treffejä tai viimeistään niiden aikana katkerana haukkunut parisuhde-exänsä. Ei kiinnosta joutua samaan joukkoon :D Huonohko itsetunto koitetaan peittää toistuvalla besserwisseröinnillä. Tulevat kyllä tapaamaan vaikka satojen kilsojen päästä jos kuvittelevat saavansa pesää. Muuten tykkäävät nysvätä kotioloissaan. Petipuuhissa voivat olla ihan hyvää seuraa, mutta ei sitä tunne-elämän kuumaa-kylmää -leikkiä, josta ei osata edes infota, aikuisena enää jaksais.

Mielenkiinnosta kysyn mikä saa rapumiehet haukkumaan exäänsä? Aloitatko itse keskustelun entisistä vai meneekö vastapuoli suoraan asiaan ja alkaa valittaa? Rapu ei yleensä avaa syvintä sisintään helpolla muille ellei koe oloaan turvalliseksi ja luottavaiseksi. Mitä nysväävät kotioloissa? Mikä kylmä-kuuma-leikki?

Vierailija
8217/12736 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhokkit: itsekeskeinen loputtoman huomionhakuinen Leijona. Ei vaan jaksa sitä minä minä maailmaa. Ällöttävä draamanen huomiohuora, molemmat sukupuolet.

Kaksonen: kaksinaamainen juorukello. Voiko pinnallisempaa tuuliviiri olla, ei voi.

Vesimies: työkaverina oikein mukava, mutta läheisessä ihmissuhteessa ei. Se tunnekylmyys on puistattavaa.

Lempparit:

vaaka: tahdikas, hienotunteinen, mukavan lepposa luonne, ei mikään maailman syvällisin tyyppi, mutta hyvää seuraa porukassa. Sellanen mukavan kepee ja hyväntuulinen positiivinen tyyppi. Ilkeitäkin vaakoja on kyllä vastaan tullut, mutta..

Skorpioni: lämmin, huolehtiva, syvällinen ja viisas kun sen kuoren alle pääsee. Piikikäs ja pelottava osaa kyllä olla..

Laittaisitko vielä jousimiehen ?

Vierailija
8218/12736 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka on paras, onhan se ilman merkki - ja muuten ainoa jota ei ole ilmaistu elävässä muodossa - onhan se vähän niin kuin ylempi muita. Vaaka-nainen on ainoa jonka kanssa olen voinut käydä älyllisiä keskusteluja, on olllut uskollinen ystävä läpi vuosien.

Vierailija
8219/12736 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lempparit:

Laittaisitko vielä jousimiehen ?

Rapukin unohtui. Aika kovaa kieltä käytät noista inhokkimerkeistäsi. Oman merkkisi huonoihin ominaisuuksiin, oli se mikä tahansa, voisi lisätä ainakin ilkeyden ja aggressiivisuuden. Veikkaan, että olet joku vesimerkki kun heitä niin suitsutat.

T. Takakiree raivohullu ilkeä arvosteleva niuhopipo :D

Vierailija
8220/12736 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jupiter oinas?

Saturnus härkä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi