Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12736)

Vierailija
8181/12736 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipide kirjoitti:

Mielipiteeni:

Kauris: Ei jää mieleen

Kalat: Haahuilija

Vesimies: Liikaa ideoita

Oinas: Lapsellinen

Härkä: Raivohullu

Kaksonen: Kahden energiat

Rapu: Itkupilli

Leijona: Pomottelija

Neitsyt: Pikkutarkka

Vaaka: Empii vieläkin

Skorpioni: Pelottava

Jousimies: Tylsä

Tää on hyvä. Aurinko-rapuna ja nousevana jouskarina olen tylsä itkupilli.

Vierailija
8182/12736 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyytäisin nätisti analyysia? Aurinkoneitsyt, kuuhärkä, merkurius neitsyt, venus vaaka, mars rapu. Nousumerkkiä en tiedä.

Aurinkoneitsyt on usein älykäs, hieman varautunut, vastuuntuntoinen, looginen, ahkera ja yksityiskohtia ymmärtävä henkilö. Hän on terävä ja rauhallinen, eikä mielellään ole huomion keskipisteenä. Hänellä on uhrautuvainen luonne ja hyviä neuvoja, joten hän onkin usein ystäväpiirin olkapää ja järjen ääni, aina valmis auttamaan. Vaikka hänen elämänsä olisi millaisessa kaaoksessa hyvänsä, ulkoisesti se näyttää hyvältä.

Toisaalta neitsyt voi olla taipuvainen ylikriittisyyteen niin itseään kuin muitakin kohtaan ja haalii itselleen helposti liikaa töitä ajatellen, etteivät muut kuitenkaan osaa hoitaa niitä yhtä hyvin kuin hän. Hänen on myös ehdottoman tärkeää oppia sanomaan ei.

Kuuhärkä on tunteidensa kanssa jalat maassa. Hän on aistillinen, lämmin ja varma, eivätkä hänen tunteensa juuri ailahtele. Suuttuessaan kunnolla hän voi olla jopa pelottava, mutta sitä tapahtuu harvoin. Hän liikuttuu kauniista asioista ja arvostaa romantiikkaa sekä fyysistä läheisyyttä. Raha on hänelle melko tärkeää.

Merkurius on neitsyessä omassa planeetassaan, eli sijaintina ihanteellinen. Hän saattaa olla puhujana hieman hermostunut, mutta hänen ajattelunsa on nopeaa ja terävää, eikä häneltä jää mikään huomaamatta. Hän on todella hyvä logiikkaa vaativissa tehtävissä ja nauttii usein esimerkiksi sudokuista, ristikoista tai lautapeleistä. Hän edustaa älyllisen keskustelun terävintä kärkeä, ja hänen faktansa on aina tarkistettu.

Venus vaa'assa on niin ikään omassa planeetassaan. Henkilö, jolla on Venus tällä sijainnilla, on todella romanttinen ja hellii rakkauden suhteen jopa tietynlaista, sadunomaista ideaalia. Parisuhteessa hän on leikkisä, viehättävä ja uskollinen. Hänen estetiikantajunsa on vertaansa vailla, hän nauttii kaikesta kauniista ja luontaisen viehkeytensä lisäksi hän osaa usein korostaa parhaita puoliaan. Hänessä on taiteellinen puoli, tai ainakin hän suuresti arvostaa taidetta ja kulttuuria. Hänellä on hyvä maku.

Mars ravussa ei ole sijaintina ihanteellinen, sillä tämä herkkä vesimerkki on kaukana kotoaan tulista oinasta hallitsevalla planeetalla. Ihminen, jolla on Mars ravussa, ei ole kovin dynaaminen tai uskalias, toimii mielellään varjoissa ja suuttuessaan on pitkävihainen sekä helposti katkeroituvaa sorttia. Hänen on vaikea sanoa mielipidettään suoraan, ja kokemaansa vääryttää hän hautoo sisällään - usein omalla kustannuksellaan. Hänellä on kunnianhimoa, mutta sulkeutuneisuutensa takia hänellä on usein vaikeuksia saavuttaa itselleen asettamiaan tavoitteita. Hän voi olla vihaisena jopa kiero, sillä hän ei uskalla hakeutua suoraan konfliktiin.

Lyhyesti: Henkilö vaikuttaa jalat maassa olevalta, fiksulta esteetikolta, joka rakastaa rakkautta ja jolle tekisi hyvää puhua joskus vaikeistakin asioista suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8183/12736 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko rapu ja neitsyt ahdistuneimmat merkit?

Paras ystäväni sekä siskonsa ovat molemmat rapuja ja voin todeta heidän olevan ehkäpä maailman helpoimmin ahdistuvat henkilöt - kaikella rakkaudella! Itse olen tuplaneitsyt, aurinko sekä nousu, enkä koe olevani erityisen taipuvainen ahdistumaan, kun muut merkit ovat lähes kaikki tulitaustaisia.

Vierailija
8184/12736 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipide kirjoitti:

Mielipiteeni:

Hyvä! Mutta jousimiehet ei minun mielestäni ole tylsiä, hehän ovat reippaita ja seikkailuhenkisiä, aktiivisia ja pitävät filosofoinnista. Eihän sellainen ole tylsää. Myöskin tuo, mitä kauriista on sanottu, etteivät jäisi mieleen, ei pidä mielestäni paikkaansa. Kaurisihmiset ovat mielestäni jotenkin vaikuttavia. Minuun ainakin ovat tehneet vaikutuksen ja jääneet mieleen vuosikymmeniksi.

Vierailija
8185/12736 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Mielipide kirjoitti:

Mielipiteeni:

Hyvä! Mutta jousimiehet ei minun mielestäni ole tylsiä, hehän ovat reippaita ja seikkailuhenkisiä, aktiivisia ja pitävät filosofoinnista. Eihän sellainen ole tylsää. Myöskin tuo, mitä kauriista on sanottu, etteivät jäisi mieleen, ei pidä mielestäni paikkaansa. Kaurisihmiset ovat mielestäni jotenkin vaikuttavia. Minuun ainakin ovat tehneet vaikutuksen ja jääneet mieleen vuosikymmeniksi.

Samaa mieltä. Myöskään härkää en kuvailisi raivohulluksi. Enkä itse ainakaan pelkää skorpioneja. Kalat ja kaksonen meni sen sijaan aika nappiin, vaikka aika stereotyyppisiä adjektiiveja kullekin merkille heiteltiin.

Vierailija
8186/12736 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipide kirjoitti:

Mielipiteeni:

Tää on hyvä. Aurinko-rapuna ja nousevana jouskarina olen tylsä itkupilli.

Joo. Itse olen näköjään pikkutarkka pomottelija, minkä auliisti kyllä myönnänkin. En onneksi ihan kaiken aikaa ;)

Vierailija
8187/12736 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko Leijona, Kuu Kaksonen, nouseva Skorpioni. Antakaa armoa. ;)

Vierailija
8188/12736 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko Leijona, Kuu Kaksonen, nouseva Skorpioni. Antakaa armoa. ;)

Pelottava pomottelija, jolla kahden energiat :)

Itse olen vieläkin empivä ja pelottava, tunteissani lapsellinen. Pitää kyllä paikkaansa. Pelottavuudesta en tiedä... :)

Vierailija
8189/12736 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oinas ja paras ystäväni on jousimies, joka on oman merkkini jälkeen paras :D. En vaihtaisi häntä koskaan mihinkään. Hän on ystävänä rehellinen ja oikeudenmukainen, ja ajattelee asioita aina myös oman laatikkonsa ulkopuolelta ja eri kanteilta. Aivan loistava keskustelija. Toisena puolena hänessä on hänen hulvaton huumorintajunsa, ja heittäytyvä elämänotteensa. Baarissa meillä on älyttömän hauskaa, lenkkipolulla tai metsäseikkailulla myös. Ainoa huono puoli on ehkä juuri tuo oikeudenmukaisuus ja äkkipikaisuus, koska hän hermostuu äkkiä ja alkaa puolustamaan kaikkia joista puhutaan pahaa, vaikka henkilö olisi joku hänelle melko yhdentekevä tai tuntematon :D

Vierailija
8190/12736 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tänään ensimmäistä kertaa selvää omasta tähtikartastani. Aurinko rapu, kuu kauris, nouseva vaaka.

En ole koskaan samaistunut pätkääkään ravun kuvaukseen. En ole kovinkaan herkkä, päinvastoin. Kylmäksi on haukuttu/kutsuttu monesti, vaikken mielestäni kylmäkään ole. Olen vain rauhallinen ja aika analyyttinen, mutta olen myös empaattinen, vaikken itkuherkkä olekaan. En ole myöskään paikallani viihtyvä, perhe- ja koti-ihminen, jollaiseksi rapua usein kuvaillaan.

Nyt Luin huvikseni kauriin ja vaa'an kuvauksia, niin ne sopivat paremmin yksiin luonteeni kanssa. Ihan mielenkiintoisia nämä horoskooppijutut, vaikken niihin oikeastaan uskokaan!

Vierailija
8191/12736 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa mikä olen horoskooppimerkiltäni! Hidas, mukavuudenhaluinen, kauneutta ja harmoniaa rakastava, kallin maun omaava, aina tyylikäs ja siisti. Rakastan rakkauden tunnetta, intuitiivisuutta ja syvällisyyttä. :D Saa kokeilla arvata aurinkomerkkiä, kuuta ja muutakin.

Vierailija
8192/12736 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaa mikä olen horoskooppimerkiltäni! Hidas, mukavuudenhaluinen, kauneutta ja harmoniaa rakastava, kallin maun omaava, aina tyylikäs ja siisti. Rakastan rakkauden tunnetta, intuitiivisuutta ja syvällisyyttä. :D Saa kokeilla arvata aurinkomerkkiä, kuuta ja muutakin.

Aurinkomerkki vaaka?

Vierailija
8193/12736 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härkä

Vierailija
8194/12736 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki koulu-, ja työpaikkakiusaajani olivat kalojen merkeissä syntyneitä ilkeilijöitä ja mustamaalaajia.

Pahin työnantaja oli Kaksonen - kova showmies ja sovinisti työpaikalla, vaimonsa tossun alla oleva nynny kotosalla.

Myöskään neitsyiden, oinaiden, rapujen, jousimiesten, ja vesimiesten kanssa minulla tuntuu olevan kovin vastakkaiset mielipiteet. Ja heitä ottaa erityisesti aivoon se ettei ilkeily ja manipulointi tepsi minuun enää ollenkaan.

Minulla on ystävinä paljon vaakoja, kauriita, härkiä, leijonia, ja skorpioneja.

Olen itse kauris.

Vierailija
8195/12736 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaloja pidetään (?) eteerisinä taivaanrannan maalareina ja haaveilijoina, ja varmaan on tottakin, mutta ilkeimmät ja v.mäisimmät ihmiset mitä olen tuntenut on kaloja

Vierailija
8196/12736 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika tätä horoskooppihömppää.... Halloo...astrologisesti katsottuna kaikista merkeistä löytyy ääripäät niin hyvässä kuin pahassa. Eli kantsii vähän tutustua astrologiaan.

Vierailija
8197/12736 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaloja pidetään (?) eteerisinä taivaanrannan maalareina ja haaveilijoina, ja varmaan on tottakin, mutta ilkeimmät ja v.mäisimmät ihmiset mitä olen tuntenut on kaloja

Sama. Mieskalat ovat poikkeuksetta olleet päihdeongelmaisia, naiskalat taas kateellisia selän takana juoruavia, joihin ei voi ollenkaan luottaa. Ulospäin ovat mielellään juurikin herkkiä ja eteerisiä, mutta eivät siedä kilpailua esim. miesten huomiosta vaan alkavat silloin ilkeiksi. Silloinkin harvoin päin naamaa.

Vierailija
8198/12736 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saturnus härkä?

Jupiter oinas?

Vierailija
8199/12736 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyll

ä ne raskaimmat ihmiset elämässäni ovat olleet poikkeuksetta rapuja. Myös tuttavapiirissäni tämä merkki on yliedustettuna, kun vaikeista tyypeistä puhutaan. Ei voi mitään.

Rapumiehet ovat turvallisia persoonia.

Eivät ole, koska hakevat aina itse turvaa ja äitihahmoa jokaisesta tuntemastaan naispuolisesta henkilöstä. Passattavina tykkäävät olla ja pitävät uhriutumisesta. Ehkä jokin henkisesti kypsä yksilö voi olla kasvanut sen tietynlaisen lapsenomaisuuden yli, mikä ravuilla vaikuttaisi olevan yleinenkin piirre ihan sukupuolesta riippumatta.

Mikä ihmeen totuuden torvi sinä kuvittelet olevasi? Ravuille on luonnollista hakea ja antaa turvaa - sukupuolesta riippumatta. Äiti ja äitiys on vahvasti osa rapua ja ravun kanssa saat koko paketin. Uhriutumista on erilaista, joten riippuu tapauksesta. Mikä lapsenomaisuus?

Vierailija
8200/12736 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyll

ä ne raskaimmat ihmiset elämässäni ovat olleet poikkeuksetta rapuja. Myös tuttavapiirissäni tämä merkki on yliedustettuna, kun vaikeista tyypeistä puhutaan. Ei voi mitään.

Rapumiehet ovat turvallisia persoonia.

Eivät ole, koska hakevat aina itse turvaa ja äitihahmoa jokaisesta tuntemastaan naispuolisesta henkilöstä. Passattavina tykkäävät olla ja pitävät uhriutumisesta. Ehkä jokin henkisesti kypsä yksilö voi olla kasvanut sen tietynlaisen lapsenomaisuuden yli, mikä ravuilla vaikuttaisi olevan yleinenkin piirre ihan sukupuolesta riippumatta.

Mikä ihmeen totuuden torvi sinä kuvittelet olevasi? Ravuille on luonnollista hakea ja antaa turvaa - sukupuolesta riippumatta. Äiti ja äitiys on vahvasti osa rapua ja ravun kanssa saat koko paketin. Uhriutumista on erilaista, joten riippuu tapauksesta. Mikä lapsenomaisuus?

En ole tuo aikaisempi kirjoittaja, mutta allekirjoitan kyllä tietynlaisen lapsenomaisuuden. Rapu loukkaantuu helposti ja mököttää sitten suu mutrussa odottaen anteeksipyyntöä. Hänen itsensä on lisäksi oman kokemukseni mukaan vaikea pyytää mitään anteeksi. Tuntemillani ravuilla on lisäksi ollut eriasteisia vaikeuksia ottaa muita huomioon silloin, kun ovat itse syystä tai toisesta huonolla tuulella. Mielestäni tuo kaikki on varsin lapsellista käytöstä.  En tiedä oletko itse tai onko joku läheisesi rapu, mutta kirjoituksestasi paistaa loukkaantuminen merkin puolesta. Totta kai ihmiset ovat yksilöitä, sehän täällä on monta kertaa todettu ja niin edellinenkin kirjoittaja sanoi. En silti ihan ymmärtänyt, että mitä tarkoitit erilaisella uhriutumisella?

En itsekään miellä rapua erityisen turvalliseksi persoonaksi - siis ainakaan sellaiseksi, jolta itse turvaa sitä kaivatessani hakisin. Oman kokemukseni mukaan rapumiehet ovat ailahtelevia, epämiellyttävän takertuvia ja omaavat hämmentävän usein tavalla tai toisella ongelmallisen äitisuhteen. Mikä "koko paketti"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän