Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12736)

Vierailija
8221/12736 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaloja pidetään (?) eteerisinä taivaanrannan maalareina ja haaveilijoina, ja varmaan on tottakin, mutta ilkeimmät ja v.mäisimmät ihmiset mitä olen tuntenut on kaloja

Sama. Mieskalat ovat poikkeuksetta olleet päihdeongelmaisia, naiskalat taas kateellisia selän takana juoruavia, joihin ei voi ollenkaan luottaa. Ulospäin ovat mielellään juurikin herkkiä ja eteerisiä, mutta eivät siedä kilpailua esim. miesten huomiosta vaan alkavat silloin ilkeiksi. Silloinkin harvoin päin naamaa.

Totta, kahden kalat-miehen kokemuksella: alko maistuu, niin myös flirttailu ja toiset naiset baareista, työpaikoilta ym. Ja kun viinalla saa estot pois, tämä ”herkkä”? mies pettää 100% varmuudella. Kehittymättömiä, vaikka pitäisi olla ” eläinradan” kypsemmästä päästä.

Vierailija
8222/12736 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne raskaimmat ihmiset elämässäni ovat olleet poikkeuksetta rapuja. Myös tuttavapiirissäni tämä merkki on yliedustettuna, kun vaikeista tyypeistä puhutaan. Ei voi mitään.

Rapumiehet ovat turvallisia persoonia.

Ja pöh, tunnevammaisia pettäjiä joka jätkä jonka olen tuntenut. Esittävät huolehtivaa ja hellää, vähän kun joku muija viekottelee niin jo kelpaa punkka ja pettäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8223/12736 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kertokaas te jouskarinaiset mikä on miehen horoskooppimerkki, jonka kanssa parisuhde on ollut hyvä ja pitkäaikainen?

Vierailija
8224/12736 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi olisi koopiltaan neitsyt

Ruotsi vaaka

Norja jousimies

Islanti vesimies

Tanska rapu

Hollanti kalat

Saksa kauris

Nou nou, Suomi on jousimies, syntynyt 6.12.1917.

Vierailija
8225/12736 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne raskaimmat ihmiset elämässäni ovat olleet poikkeuksetta rapuja. Myös tuttavapiirissäni tämä merkki on yliedustettuna, kun vaikeista tyypeistä puhutaan. Ei voi mitään.

Rapumiehet ovat turvallisia persoonia.

Ja pöh, tunnevammaisia pettäjiä joka jätkä jonka olen tuntenut. Esittävät huolehtivaa ja hellää, vähän kun joku muija viekottelee niin jo kelpaa punkka ja pettäminen.

En esitä huolehtivaa enkä ole koskaan ikinä pettänyt. Olen herkkä mutta sisintäni en näytä helpolla. Mieheksi olen todella romanttinen ja yhden naisen mies. Rapumies

Vierailija
8226/12736 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen Rapumies jonka olen treffannut on jo ennen treffejä tai viimeistään niiden aikana katkerana haukkunut parisuhde-exänsä. Ei kiinnosta joutua samaan joukkoon :D Huonohko itsetunto koitetaan peittää toistuvalla besserwisseröinnillä. Tulevat kyllä tapaamaan vaikka satojen kilsojen päästä jos kuvittelevat saavansa pesää. Muuten tykkäävät nysvätä kotioloissaan. Petipuuhissa voivat olla ihan hyvää seuraa, mutta ei sitä tunne-elämän kuumaa-kylmää -leikkiä, josta ei osata edes infota, aikuisena enää jaksais.

Mielenkiinnosta kysyn mikä saa rapumiehet haukkumaan exäänsä? Aloitatko itse keskustelun entisistä vai meneekö vastapuoli suoraan asiaan ja alkaa valittaa? Rapu ei yleensä avaa syvintä sisintään helpolla muille ellei koe oloaan turvalliseksi ja luottavaiseksi. Mitä nysväävät kotioloissa? Mikä kylmä-kuuma-leikki?

Moni on yllättynyt kuinka saan heidät avautumaan, niin Ravut kuin muutkin. "Herätät sellaista mikä on ollut piilossa", "naisten kanssa ei yleensä pysty näin keskustelemaan", "mitä mä tällaisia asioita sulle puhun yhden illan tuntemisella" jne. Tykkään keskustella monipuolisesti, en edes kiinnostu ihmisestä joka ei kykene keskusteluihin. Tässä iässä monella on myös lapsia ja sitäkin kautta saattaa exät tulla puheenaiheeksi. Ravuilla se vaan menee sen toisen osapuolen katkeraksi syyllistelyksi, milloin on jokaisella naisella ollut mt-ongelmaa tai haluttomuutta tai uusi mies liian nopeasti eron jälkeen... Tämä on todella kummallista kun ei edes kunnolla tunneta.

Ravut tuntuvat olevan leffojen, levyjen ja kirjojen eli sohvan suurkuluttajia. Missään noissa ei ole vikaa normaaleissa määrin, mutta Ravut tuntuvat jumittavan vaan niiden parissa parisuhteessa.

Yleensä kiinnostuvat satalasissa, tavataan kerta tai pari ja seuraava peliliike onkin ghostaus. Ja ellei nyt ihan noin, niin ainakaan et voi koskaan tietää kannattaako ottaa yhteyttä, eli löytyykö juuri sinä päivänä kiinnostusta vaiko ei. Ovat jo seuraavan kimpussa kun itse vielä mietit että onko jatkoa tulossa. Neuroottisia niuhoja mammanpoikia. Petipuuhista plussat.

Vierailija
8227/12736 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taas rapujuhlat käynnissä täällä. Rapu, rapu, rapu ja rapu...

Vierailija
8228/12736 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, Ravuista on ylitarjontaa sinkkumarkkinoilla, miksiköhän...

Vierailija
8229/12736 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sellaisen rapumiehen löytäisi? T. rapunainen

Vierailija
8230/12736 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain osoitettako kaipaat? Josta löydät rapumiehen kun menet sinne?

Vierailija
8231/12736 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on koomista että jone nikula on rapu

Vierailija
8232/12736 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, kertokaas te jouskarinaiset mikä on miehen horoskooppimerkki, jonka kanssa parisuhde on ollut hyvä ja pitkäaikainen?

Kenelläkään kokemuksia?

Vierailija
8233/12736 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapuja on Suomessa paljon ja he kyllä tykkäävät analysoida itseään.

Me voidaan silti puhua jostain muusta merkistä. Millainen huumorintaju eri merkeillä on? Kuka teistä on hauskin?

Itse tykkään jousimiesten suorapuheisuudesta ja möläyttelevästä huumorista. He nauravat asioille, joille ei saisi nauraa. Myös kaksosten älykäs huumori uppoaa usein, vaikka onkin vähän ilkeää. Neitsyet ovat taas ovat sarkasmin mestareita ja ilkeimpiä itseään kohtaan. Tapaamillani leijonilla on yllättävän musta huumorintaju, ja he kaikki ovat hyviä imitoimaan. Vaa'at nauravat ehkä enemmän muiden jutuille kuin lohkaisevat itse mitään kovin hauskaa, mutta nokkelaa ja verbaalista seuraa ovat kyllä muuten.

Härän höhöttely tai oinaan hassunhauskat kepposet eivät taas itseeni niinkään uppoa. Kauriit ja skorpionit eivät kokemukseni mukaan osaa oikein nauraa itselleen. Kalojen seurassa saa varoa, etteivät he loukkaannu hurtista huumorista.

Vaikuttaako huumoriin muuten Merkuriuksen sijainti, voisi kuvitella ainakin? Sehän edustaa kommunikointia.

Ai niin, itse olen vesimies.

Vierailija
8234/12736 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on koomista että jone nikula on rapu

Koominen valhe! Jone on oinas eikä rapu.

Vierailija
8235/12736 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan rapumiehen. <3

Vierailija
8236/12736 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana seurustelin useita vuosia oinasmiehen kanssa ja hauskaa oli. Ymmärsimme toisiamme jotenkin todella vaivattomasti. Hän ihastui lopulta toiseen, mikä tietenkin hiersi aikansa, mutta nykyäänkin olemme ihan hyvissä väleissä.

Kaksosten kanssa on ollut lyhyempiä juttuja, mutta heistä ei minulle ainakaan ole pitkäaikaiseksi kumppaniksi.

Nykyinen mieheni, jonka kanssa olemme päätyneet naimisiin ja yhteisiin lapsiin asti, on leijona. Meillä on mielestäni todella tasapainoinen ja toisiamme kunnioittava suhde, josta ei puutu romantiikkaa tai keskustelua. Hän on lisäksi todella hyvä isä.

Omakohtaisesti sanoisin siis, että kannattaa katsella tulimerkkejä!

Vierailija
8237/12736 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Jumala. Palvokaa mua

Vierailija
8238/12736 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ulkonäöstä tunnistaa ihmisen aurinkomerkkiä? Enkä puhu nyt geenien määräämästä nenän koosta tai tukan paksuudesta vaan erityispiirteistä olemuksessa, pukeutumisessa, elehdinnässä ja tyylissä.

Tiedän kyllä, että ensivaikutelman määrää aika pitkälti nouseva merkki, mutta aika usein ainakin itse voin joistain ihmisistä nähdä päälle päin, mitä merkkiä he edustavat.

Esimerkiksi kauriin olemuksessa on tietynlaista kopeaa itsevarmuutta, ja heidän pukeutumisensa on usein konservatiivista ja siistiä. Työelämässä, ennen koronaa toki, erityisen jämptistä kädenpuristuksesta yhdistettynä rävähtämättömään, hymyttömään tuijotukseen saattoi tunnistaa kauriin melkein varmasti.

Olen huomannut, että kalat, niin nais- kuin miespuolisetkin, elehtivät erityisen paljon käsillään. Vesimerkit ehkä yleisemminkin tekevät tätä, ikään kuin tanssivat käsillään puhuessaan, mutta kalojen tapa huitoa ilmaa pistää ainakin itselleni eniten silmään.

Leijonilla on usein kantava ääni, vaikka he eivät välttämättä puhuisikaan erityisen kovaa. Jokin siinä on, että heidät on helppo kuulla myös puheensorinan yli. He voivat halutessaan myös kääntää tavallaan itsessään valon päälle, jolloin heihin väkisinkin kiinnittää huomionsa. En tiedä mikä siinä on, mutta tämän ominaisuuden olen huomannut monissa.

Oinailla on kova ääni, leveä hymy ja nauru, jonka muistaa. He kävelevät usein kuin kiirehtisivät jonnekin, jopa päämäärättömällä sunnuntaikävelyllä. Jousimiehillä on tosin samoja maneereita - nämä kaksi merkkiä on välillä helppo sekoittaa toisiinsa.

Neitsyet ovat yleensä siistejä ja hyvinpukeutuneita, ja heidän asusteensa silmälaseista koruihin sointuvat toisiinsa. Silti he eivät näytä siltä, että olisivat viettäneet tunteja peilin edessä.

Vaaka on sopusointuinen ja pehmeän oloinen. Hän ei välttämättä ole kovin persoonallinen tai mieleenjäävä, mutta hänessä on harvoin myöskään mitään ärsyttävää. Hänen hymynsä on herttainen ja hänellä on usein mietitty tyyli. Vaakanaiset ovat hyviä myös ehostautumaan, heillä on aina kiva tukka ja taidokas meikki naamalla.

En jaksa tältä istumalta kirjoittaa enempää, ehkä myöhemmin. Joku muu voi jatkaa! :)

Vierailija
8239/12736 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkit yhdellä sanalla:

Kauriit etäisiä. Vesimiehet pikkuvanhoja. Kalat kynnysmattoja. Oinaat suorasuita. Härät hitaita. Kaksoset flirttejä. Ravut pätijöitä. Leijonat ylpeitä. Neitsyet niuhoja. Vaa´at jahkailevia. Skorpionit mustasukkaisia. Jousimiehet vapaudenkaipuisia.

Vierailija
8240/12736 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimiehet joilla esim. mars ja venus skorpionissa ovat mielenkiintoisia:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme