Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12736)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ymmärtänyt oikein, että Saturnus liittyy talouteen ja Jupiter onnekkuuteen? Jos kyllä, mitkä mahtaa olla parhaimmat sijainnit? Tai huonoimmat?
Jupiter on onnen planeetta, ns. hyväntekijä, jousimiehen merkin sekä 9. huoneen hallitsija. Tästä syystä jousimiesten sanotaankin olevan onnetarten lempilapsia ja putoavan kissojen tavoin aina jaloilleen. Tutuista jouskareista olen monesti huomannut, että he näyttävät onnistuvan silloinkin kun epäonnistuvat, mikä on sinänsä omanlaisensa taito sekin. He ovat luonnostaan itsevarmoja menijöitä - tässäkin puolessa planeettansa vaikutusta?
Saturnus puolestaan tunnetaan karmallisena planeettana, joka hallitsee kauriin merkkiä. Kauris liitetään usein materian palvontaan, etenkin tarkkuuteen ja tietoisuuteen raha-asioissa, joten tähän yhteyteen voitaisiin hyvin liittää mainittu talouspuolikin. Pääasiassa planeetta kuitenkin edustaa elämän haasteita, niitä kipupisteitä, joissa itseluottamuksemme on koetuksella ja pakottaa täten kohtaamaan omat varjopuolemme.
Mitkä on VaakaSaturnuksen haasteet ja kipupisteet?
Mietin vaan kun nousu, kuu, mars ja pluto on myös Vaakaa...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne raskaimmat ihmiset elämässäni ovat olleet poikkeuksetta rapuja. Myös tuttavapiirissäni tämä merkki on yliedustettuna, kun vaikeista tyypeistä puhutaan. Ei voi mitään.
Rapumiehet ovat turvallisia persoonia.
Ja onhan vastenmielinen eläin eli voisiko tässä jotain jujua olla?[/quote]
No eläin ei ole kaunis, mutta skorpioni on " paha" vain kun sitä häiritään, siis puolustaessaan itseään! Miksei saisi! Eläin ei hyökkää jos sitä häiritä eikä aina silloinkaan.
Mutta onko niin, että ulkonäkö saa toiset ajattelemaan pahoja ja kiusaamaan!? Mene ja tiedä.
Skorpionin merkissä syntyneet ovat
syvällisiä ajattelijoita. Niih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ymmärtänyt oikein, että Saturnus liittyy talouteen ja Jupiter onnekkuuteen? Jos kyllä, mitkä mahtaa olla parhaimmat sijainnit? Tai huonoimmat?
Jupiter on onnen planeetta, ns. hyväntekijä, jousimiehen merkin sekä 9. huoneen hallitsija. Tästä syystä jousimiesten sanotaankin olevan onnetarten lempilapsia ja putoavan kissojen tavoin aina jaloilleen. Tutuista jouskareista olen monesti huomannut, että he näyttävät onnistuvan silloinkin kun epäonnistuvat, mikä on sinänsä omanlaisensa taito sekin. He ovat luonnostaan itsevarmoja menijöitä - tässäkin puolessa planeettansa vaikutusta?
Saturnus puolestaan tunnetaan karmallisena planeettana, joka hallitsee kauriin merkkiä. Kauris liitetään usein materian palvontaan, etenkin tarkkuuteen ja tietoisuuteen raha-asioissa, joten tähän yhteyteen voitaisiin hyvin liittää mainittu talouspuolikin. Pääasiassa planeetta kuitenkin edustaa elämän haasteita, niitä kipupisteitä, joissa itseluottamuksemme on koetuksella ja pakottaa täten kohtaamaan omat varjopuolemme.
Ok. Onkohan tässä syy miksi olen niin epäonninen?
Olen jupiteriltani oinas ja minä miellän oinaan helposti koheltajaksi.
Saturnus sen sijaan löytyy härästä. Taloudellisesti hyvä?
No en tiedä, mutta kun puhuit huoneesta joista en ymmärrä mitään, ilmaiseksi tehdyn tähtikartan mukaan se on 8.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne raskaimmat ihmiset elämässäni ovat olleet poikkeuksetta rapuja. Myös tuttavapiirissäni tämä merkki on yliedustettuna, kun vaikeista tyypeistä puhutaan. Ei voi mitään.
Rapumiehet ovat turvallisia persoonia.
Rapumiehet ovat todellakin turvallisia. Olen varma että muodostaisin pitkän ja onnellisen suhteen rapumiehen kanssa, vaikka olen aurinko-oinas jolla on paljon maata ja vettä kartalla. Aurinko oinaassa näkyy lähinnä järkevyytenä ja että asiat tehdään perusteellisesti. En kuitenkaan ole mikään päällepäsmäri enkä pidä lainkaan komentelusta ja vauhdikkuudesta.
Pyytäisin nätisti analyysia? Aurinkoneitsyt, kuuhärkä, merkurius neitsyt, venus vaaka, mars rapu. Nousumerkkiä en tiedä.
Sulkeutuu helposti jos ei joku mene mielen mukaan, epäluotettava, pistää kun vähiten odottaa
Nainen
+++++ Rapu ja härkä
+++ Vesimies ja kalat
----- Oinas ja kauris
--- Kaksonen ja leijona
Ihailen neitsyiden tyyliä, pukeutumista. Neitsyillä niin daameilla kuin herroilla on aina siistit, linjakkaat, puhtaat ja visuaalisesti hienot vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani härkänaiset (4) ovat laiskoja ja elävät miehiensä siivellä. Ovat pinnallisia ja itsekkäitä ja tuntuvat vaan nukkuvan. Nämä neljä ovat myös todella draamanhakuisia ja huomionkipeitä.
Tuo kuvaus sopii kaikista parhaiten erääseen tuntemaani leijonanaiseen. Tykittää useita selfieitä viikossa, kertoo usein kaikki päivänsä kulusta, ripustautuu mieheensä, joka ei kovin hyvin häntä aina kohtele. Draamaa tule hänen puoleltaan, vaikka itse en sitä halua, haastaa riitaa, haukkuu muita somessa. No onkin entinen ystävä, raja tuli vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani härkänaiset (4) ovat laiskoja ja elävät miehiensä siivellä. Ovat pinnallisia ja itsekkäitä ja tuntuvat vaan nukkuvan. Nämä neljä ovat myös todella draamanhakuisia ja huomionkipeitä.
Tuo kuvaus sopii kaikista parhaiten erääseen tuntemaani leijonanaiseen. Tykittää useita selfieitä viikossa, kertoo usein kaikki päivänsä kulusta, ripustautuu mieheensä, joka ei kovin hyvin häntä aina kohtele. Draamaa tule hänen puoleltaan, vaikka itse en sitä halua, haastaa riitaa, haukkuu muita somessa. No onkin entinen ystävä, raja tuli vastaan.
Tämä kuvaus kuulostaa ihan tuntemaltani oinasnaiselta. Lisäksi kovaääninen ja tilaavievä, eikä koskaan kysy mitä toisille kuuluu.
Rapumiehet herkkiä ja suuttuvat helposti? Menee pinnan alle ja alkaa mökötys mutta miksi? Miten rapumiesten kanssa tulee toimeen??
Mielipiteeni:
Kauris: Ei jää mieleen
Kalat: Haahuilija
Vesimies: Liikaa ideoita
Oinas: Lapsellinen
Härkä: Raivohullu
Kaksonen: Kahden energiat
Rapu: Itkupilli
Leijona: Pomottelija
Neitsyt: Pikkutarkka
Vaaka: Empii vieläkin
Skorpioni: Pelottava
Jousimies: Tylsä
Mielipide kirjoitti:
Mielipiteeni:
Mikäs minä sitten olen? Itkupilli-pomottaja?
Vierailija kirjoitti:
Mielipide kirjoitti:
Mielipiteeni:
Jousimies: TylsäMikäs minä sitten olen? Itkupilli-pomottaja?
Sulla on vaan yksi aurinkomerkki :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuvaus kuulostaa ihan tuntemaltani oinasnaiselta. Lisäksi kovaääninen ja tilaavievä, eikä koskaan kysy mitä toisille kuuluu.
Kuulostaa taas ihan tuntemaltani skorpioninaiselta, ja kaverini kalatsisko on kanssa samanlainen. Kai tuollainen ihmistyyppi on sitten verraten yleinen monissakin merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyll
ä ne raskaimmat ihmiset elämässäni ovat olleet poikkeuksetta rapuja. Myös tuttavapiirissäni tämä merkki on yliedustettuna, kun vaikeista tyypeistä puhutaan. Ei voi mitään.Rapumiehet ovat turvallisia persoonia.
Eivät ole, koska hakevat aina itse turvaa ja äitihahmoa jokaisesta tuntemastaan naispuolisesta henkilöstä. Passattavina tykkäävät olla ja pitävät uhriutumisesta. Ehkä jokin henkisesti kypsä yksilö voi olla kasvanut sen tietynlaisen lapsenomaisuuden yli, mikä ravuilla vaikuttaisi olevan yleinenkin piirre ihan sukupuolesta riippumatta.
Mielipide kirjoitti:
Mielipiteeni:
Olipa niin huono listaus ettei viitsi tämän enempää kommentoidakaan...
Niin varsinkin rapunaiset!