Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12736)
Vierailija kirjoitti:
Rapu leijonavenuksella?
Todella romanttinen, ei niin uhrautuva kuin rapu rakkaudessa muuten olisi - leijona omistautuu, mutta vaatii omistautumista myös takaisin. Rakastaa lahjojen saamista ja antamista, hemmottelua ja dramaattisia eleitä. Fyysinen läheisyys tärkeää, ylpeä näyttävästä kumppanista. Todella lapsirakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on koomista että jone nikula on rapu
Koominen valhe! Jone on oinas eikä rapu.
Jone on kyllä niin oinasmiehen prototyyppi :D
Sopiiko kauris ja leijona miten hyvin yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia se musta koomiselta vaikuttikin kun luulin että on rapu. On ilmiömäinen oinas.
Skorppionit kyllä niitä jotka heti vaistoaa ketunhäntä kainalossa olevat tyypit ja pahastuttu sitten varoituksista kun niin "hyvä" tyyppi sitten puheiden mukaan?
Myöskään mitään kateutta kyllä tunnista kun useat ihan yrittäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia se musta koomiselta vaikuttikin kun luulin että on rapu. On ilmiömäinen oinas.
Mikähän vaimo Hanna mahtaa olla? Joku taiteellinen kalat? Vaikuttaa kovin herkältä, mutta saattaa olla aika tulinenkin. Sähäkkä.
Oinasmiehen salaperäisyys ja vaiteliaisuus kyllä hiukan raivostuttaa pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Skorppionit kyllä niitä jotka heti vaistoaa ketunhäntä kainalossa olevat tyypit ja pahastuttu sitten varoituksista kun niin "hyvä" tyyppi sitten puheiden mukaan?
Myöskään mitään kateutta kyllä tunnista kun useat ihan yrittäjiä.
Mites me nyt noin hirveitä ;D
Itse olen ainakin todella hyväsydäminen tyyppi, mutta en ikinä anna anteeksi sille, joka kieroilee minua vastaan ja selän takana. Ja kosto on varma. Pitkävihaisuus on rankkaa, myönnetään, mutta miksi pitäisi vain aina ymmärtää? En itsekään tee kenellekään pahaa, enkä ikinä ole toisen kumppania vikitellyt.
Syöksyn myös väliin, jos näen vaikka, että ystäväni omaa joku yrittää. Oikeudenmukaisuus on vahva.
Ihmetellä täytyy, kun jotain autat, niin paskat vaan silmillesi saat muodossa tai toisessa, ja kun siitä suutut, oletkin se varsinainen raivotar ja ilkeä ihminen. En tyrkytä mielipiteitäni, vaan autan pyynnöstä.
Vierailija kirjoitti:
Oinasmiehen salaperäisyys ja vaiteliaisuus kyllä hiukan raivostuttaa pidemmän päälle.
En pahempia ja röyhkeämpiä pullistelijoita tiedä. Eivät edes ota selvää asioista, ennen kuin syöksyvät syyttelemään, esim. töissä ja nyt sitten yksi naapurikin, jonka vaimonsa "vei pois", kun huomasi, että miehen käytös on jo aivan tolkutonta. Otti minut silmätikukseen. Rauha maassa, muuttivat. -Skorpioni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän vaimo Hanna mahtaa olla? Joku taiteellinen kalat? Vaikuttaa kovin herkältä, mutta saattaa olla aika tulinenkin. Sähäkkä.
Se on skorpioni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on skorpioni
Ahaa. Siitäköhän se sitten johtunee, että se minua jotenkin viehättää. Olen itsekin skorppu. Hannassa on jotain hyvin mielenkiintoista karismaa. Ei tarvitse olla mikään kaunotar ollakseen viehättävä ja seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoiselta olemukseltaan kyllä kuin oinas, myöskin verbaalisesti, mutta saattaa hyvin omata jotain kalojen herkkyydestäkin! Voisi nimittäin kuvitella, että hän olisi juurikin sellainen kova kuori, pehmeä sisus -tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on skorpioni
Ahaa. Siitäköhän se sitten johtunee, että se minua jotenkin viehättää. Olen itsekin skorppu. Hannassa on jotain hyvin mielenkiintoista karismaa. Ei tarvitse olla mikään kaunotar ollakseen viehättävä ja seksikäs.
Totta! Vaikuttaa sielukkaalta ihmiseltä.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Eivät sovi perinteisen oinaksen kuvaukseen! Menee enemmänkin kalat- tai härkä-tyypin ominaisuuksiin, jos syntynyt merkkien rajalla. Tällöin usein "sekoittuvat" keskenään, jolloin henkilössä näkyy molempien merkkien puolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on skorpioni
Totta! Vaikuttaa sielukkaalta ihmiseltä.
- eri
Ja miten liikkistä kuinka se Jone sitä Hannaansa katsoo, rakastunut mies :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoiselta olemukseltaan kyllä kuin oinas, myöskin verbaalisesti, mutta saattaa hyvin omata jotain kalojen herkkyydestäkin! Voisi nimittäin kuvitella, että hän olisi juurikin sellainen kova kuori, pehmeä sisus -tyyppi.
Leijonalta hän näyttää :D Oinasmainen suorasuu kyllä. Oinaat kai aika kovin sitoutuu kyllä sitten kun oikeasti jostain välittävät, mutta annas olla jos seksielämä ei tyydytä...vieraisiin lähdetään surutta.
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko kauris ja leijona miten hyvin yhteen?
Yllättävän hyvin. Molemmat ovat karismaattisia ja vetovoimaisia ihmisiä, vaikka leijonalla onkin yleensä rennompi suhtautuminen elämään ja ihmisiin kuin ajoittain jähmeällä kauriilla. Leijona voikin opettaa kaurista nauttimaan elämästä, kauris taas maadoittaa dramaattista leijonaa. Heitä yhdistää kunnianhimo ja halu luoda jotain pysyvää. Tässä on pari, jota muut katsovat helposti ylöspäin. Omien havaintojeni mukaan kaurismies ja leijonanainen toimii yleensä paremmin kuin kaurisnainen ja leijonamies.
Jousimies on ihailtavan reipas ja innokas ja muita innostava mutta loukkaantuu ja kiukkuaa jos muut ei lähdekään mukaan (uskomaan miten täydellistä hänen elämänsä on ja muiden ei lähellekään elleivät tee niinkuin hän sanoo). Mun isä on jousimies ja sisko ja tytär ja kun työtuttava jousumies kävi kylässä tajusin hänen jutuistaan syyt miksi jousimiehet ovat ihan ok kunhan osaan päästää jutut samantien ulos, syvälliset pohdinnat ja keskustelut käyn kauriin, vaa'an tai vesimiehen kanssa.
T
Kalat
Ainoa oikea narsisti ja patologinen valehtelija jonka tunnen on Jousimies-mies Skorppari-Venuksella ja -Marsilla. Tämä sama mies huijannut monenmontaa naista ja raha-asioissa miehiäkin.
Muutenkin Skorpioni-Mars yhdistää montaa vaikeaa ihmistä