Sivut

Kommentit (7967)

Skorpioni

Kiitos Vaaka, kun vastasit. Kaksoset on niin nopeita ja pitävät vaihtelusta. Minä seurustelin kerran yhden kaksoset-merkkisen kanssa ja erehdyshän se oli. Olin aivan liian raskassoutuinen ja omistushaluinen kevyelle iloiselle kaksoselle.

Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun elämäni upeimmat miehet parisuhteissa ovat olleet leijona, vesimies ja kalat, jonka kanssa suhteessa edelleen.

Ikävimmät kokemukset ravuista (jostain syystä vedän näitä puoleeni kuin magneetti), kaksosista ja skorpparista.

Itsellä on aurinko vaaka, nousu leijona, kuu kalat, venus neitsyt, merkurius vaaka ja mars jousimies.

Sinulla planeetat sopivasti asettuneet. Miksi kaksosen kanssa ette sopineet, ilman merkkejä kun olette.

Liian levoton merkki. Koko ajan jotain toimintaa ja projektia päällä ja levoton mieli. Itse kun tykkään välillä pysähtyä pohdiskelemaan aika syvällisiäkin asioita ja harkitsen tarkkaan päätöksiäni. Ja välillä on kiva ihan vaan laittaa aivot narikkaan ja rentoutua. Jopa meditointi tuntui kaksosen kanssa hirveältä suorittamiselta. Lisäksi makuuhuoneessa oltiin ihan eri aaltopituudella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa miten nousumerkin vastamerkki vaikuttaa ja missä? Esim nousumerkki on kauris ja vastamerkki rapu??

Nousumerkkisi vastamerkki on laskeva merkkisi, ja se kertoo miten käyttäydyt parisuhteissa. Esimerkiksi diplomaattiselta vaikuttava nouseva vaaka voi parisuhteessa olla kovin määräilevä laskumerkkinsä oinaan kaltaisesti. Kriittinen ja viileä nousuneitsyt on parisuhteessa herkkä ja mielikuvitusrikas kalat ja niin edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa miten nousumerkin vastamerkki vaikuttaa ja missä? Esim nousumerkki on kauris ja vastamerkki rapu??

Nousumerkkisi vastamerkki on laskeva merkkisi, ja se kertoo miten käyttäydyt parisuhteissa. Esimerkiksi diplomaattiselta vaikuttava nouseva vaaka voi parisuhteessa olla kovin määräilevä laskumerkkinsä oinaan kaltaisesti. Kriittinen ja viileä nousuneitsyt on parisuhteessa herkkä ja mielikuvitusrikas kalat ja niin edelleen.

Miten nousujousimies ja vastamerkki kaksoset?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten nousujousimies ja vastamerkki kaksoset?

Niin, nousujousimies käyttäytyy parisuhteessa siis klassisen kaksosmaisesti. Eli kaipaa vaihtelua, kyllästyy helposti, nauttii stimuloivasta keskustelusta ja älyllisestä haasteesta, mielialat vaihtelevat herkästi. Voit itse lukea lisää kaksosta määrittävistä piirteistä ja soveltaa niitä parisuhteeseen.

Vierailija

Jos saisitte valita minkä tahansa aurinkomerkin niin minkä ottaisitte ja miksi?

Itse olen oinas ja tykkään kyllä omasta merkistäni, mutta myös leijona tai skorpioni kuulostavat molemmat hyvältä. Intohimoisia, tulisia, itsevarmoja merkkejä joiden nenille ei hypitä.

Miten muut?

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse olen oinas ja tykkään kyllä omasta merkistäni, mutta myös leijona tai skorpioni kuulostavat molemmat hyvältä. Intohimoisia, tulisia, itsevarmoja merkkejä joiden nenille ei hypitä.

Miten muut?

Rapu ehdottomasti. Rapu on välittävä, empaattinen, kodin hengetär ja huolehtija. Olen oinas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten muut?

Olisin kaksonen tai vesimies. Olen neitsyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Skorpionit ovat yleensä aina lääkäreitä, kirurgeja tai sairaanhoitajia. :D

Vesimerkkejä yleensäkin on paljon hoiva-alalla. Joko terveydenhuollossa tai opettajina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä tiedosta! Olen nousu leijona, eli parisuhteessa käyttäydyn kuin viileä vesimies. Lisäksi venus neitsyt. Ei käsittääkseni kovin hyvä sijainti sekään? Aurinkomerkki vaaka.

Eli osaisko joku kertoa, onko mulla mitään mahdollisuuksia rakkauteen? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Skorpionit ovat yleensä aina hulluja sekopäitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten muut?

Skorpioni, jotta voisin stereotyyppisesti olla mysteerinen, synkkä ja sensuelli. Ärsyttää, kun jousimiehenä saa aina kuulla olevansa muka se porukan hauska ja menevä tyyppi. Jousimiehen piirteistä mulla on vain seikkailunhaluisuus (ei niinkään mikään himomatkustus), tietynlainen lapsellisuus, en haluaisi kasvaa ikinä aikuiseksi vaan olla ikuinen teini. Ikää on jo 27v. Tykkään fantasiasta, filosofiasta ja lukea eri myyteistä ja uskonnoista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Yksikään tuntemani lääkäri, hoitaja tai kirurgi skorpioni ei ole hullu vaan mukava, avulias ja viisas.

Vierailija

Skorpioni kirjoitti:
Kiitos Vaaka, kun vastasit. Kaksoset on niin nopeita ja pitävät vaihtelusta. Minä seurustelin kerran yhden kaksoset-merkkisen kanssa ja erehdyshän se oli. Olin aivan liian raskassoutuinen ja omistushaluinen kevyelle iloiselle kaksoselle.

Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun elämäni upeimmat miehet parisuhteissa ovat olleet leijona, vesimies ja kalat, jonka kanssa suhteessa edelleen.

Ikävimmät kokemukset ravuista (jostain syystä vedän näitä puoleeni kuin magneetti), kaksosista ja skorpparista.

Itsellä on aurinko vaaka, nousu leijona, kuu kalat, venus neitsyt, merkurius vaaka ja mars jousimies.

Sinulla planeetat sopivasti asettuneet. Miksi kaksosen kanssa ette sopineet, ilman merkkejä kun olette.

Liian levoton merkki. Koko ajan jotain toimintaa ja projektia päällä ja levoton mieli. Itse kun tykkään välillä pysähtyä pohdiskelemaan aika syvällisiäkin asioita ja harkitsen tarkkaan päätöksiäni. Ja välillä on kiva ihan vaan laittaa aivot narikkaan ja rentoutua. Jopa meditointi tuntui kaksosen kanssa hirveältä suorittamiselta. Lisäksi makuuhuoneessa oltiin ihan eri aaltopituudella.

Pöh. Ei kaksosen mieli ole levoton vaan utelias ja tiedonjanoinen. Kaksosen päässä on AMD Ryzen 9 5950X Review, ja muilla jotain huomattavasti hitaampaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Yksikään tuntemani lääkäri, hoitaja tai kirurgi skorpioni ei ole hullu vaan mukava, avulias ja viisas.

Silitäppäs vastakarvaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Silitäppäs vastakarvaan.

On silitetty ja mitään ei tapahtunut. Ihan ovat tuollaisia kuin kuvailin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.