Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
se joka vakavissaan uskoo että painovoima (eli kuun asento)
on tärkeämpi kuin geenit joista luonne kasvaa, tulisi
hävetä suuresti omaa viisauttaan.
luikko ton jo kirjoitti:
se joka vakavissaan uskoo että painovoima (eli kuun asento)
on tärkeämpi kuin geenit joista luonne kasvaa, tulisi
hävetä suuresti omaa viisauttaan.
Ei täällä kukaan sellaista luule. Rauhoitu. Me pidetään hauskaa.
Ja sä olit mikä nousumerkiltäsi?
Kalat ovat juhannuslapsia. Siinä selitys.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani ravut ovat olleet joko kiusaajia tai uhriutujia (voihan sitä olla molempiakin). Paitsi sitten se yksi josta en tiedä muuta, kuin että hänen vanhempansa ovat olleet aina hyvin ylpeitä hänestä, sisaruksensa melko kateellisia ja hänen miehensä rakastaa häntä todella paljon. Hän vaikuttaa pelottavan onnistuneelta. Olisi kiinnostavaa kuulla mitä hänen mielessään oikeasti on pyörinyt, kaiken sen ahkeruuden, kiltteyden ja tyylipuhtaiden suoritusten taustalla.
Sama täällä. Yleensä ovat vieläpä molempia. Rapujen kaksinaismoralismi on välillä ihan vertaansa vailla - muita haukutaan vuolaasti ihan täsmälleen samoista asioista, mitä itse harrastaa. Välillä olen seurannut vierestä suu auki pohtien, etteikö henkilö oikeasti näe mitään korjattavaa omassa käytöksessään. Uhriutumisessa ovat kyllä mestareita. Toki niille muutamalle läheiselle he voivat olla todella ihaniakin. Kaikki tuntemani lapselliset ravut palvovat lapsiaan (vaikka niin tekevät kyllä melkein kaikki merkistä riippumatta).
Yhden miespuolisen ravun tunnen, jota kaikki katsovat ylöspäin ja jolla olisi naisia joka sormelle. Hän on suvereeni seurassa kuin seurassa, hauska, luova ja komea. Hänellä on persoonallisissa planeetoissa lähinnä leijonaa, Venus taisi olla kaksosissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani ravut ovat olleet joko kiusaajia tai uhriutujia (voihan sitä olla molempiakin). Paitsi sitten se yksi josta en tiedä muuta, kuin että hänen vanhempansa ovat olleet aina hyvin ylpeitä hänestä, sisaruksensa melko kateellisia ja hänen miehensä rakastaa häntä todella paljon. Hän vaikuttaa pelottavan onnistuneelta. Olisi kiinnostavaa kuulla mitä hänen mielessään oikeasti on pyörinyt, kaiken sen ahkeruuden, kiltteyden ja tyylipuhtaiden suoritusten taustalla.
Sama täällä. Yleensä ovat vieläpä molempia. Rapujen kaksinaismoralismi on välillä ihan vertaansa vailla - muita haukutaan vuolaasti ihan täsmälleen samoista asioista, mitä itse harrastaa. Välillä olen seurannut vierestä suu auki pohtien, etteikö henkilö oikeasti näe mitään korjattavaa omassa käytöksessään. Uhriutumisessa ovat kyllä mestareita. Toki niille muutamalle läheiselle he voivat olla todella ihaniakin. Kaikki tuntemani lapselliset ravut palvovat lapsiaan (vaikka niin tekevät kyllä melkein kaikki merkistä riippumatta).
Yhden miespuolisen ravun tunnen, jota kaikki katsovat ylöspäin ja jolla olisi naisia joka sormelle. Hän on suvereeni seurassa kuin seurassa, hauska, luova ja komea. Hänellä on persoonallisissa planeetoissa lähinnä leijonaa, Venus taisi olla kaksosissa.
Onko tuntemasi ravut draamailijoita?
Minkälainen on mars kaksoset nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuntemasi ravut draamailijoita?
Yleensä he ovat niitä, jotka väittävät periaatteessa vihaavansa draamaa mutta käytännössä nauttivat siitä. Rakastunut rapu taas ei välitä mistään - hän roiskii draamaa surutta ympäriinsä, jos se mitenkään edesauttaa hänen tunteisiinsa vastaamista. Hän itkee ja kiukuttelee julkisesti, uhkailee vahingoittavansa itseään, käy luvatta ihastuksen kännykällä, stalkkaa ja mustamaalaa eksiä, vetää selkkaukseen mukaan koko kaveripiirin...
Tällaista käytöstä olen nähnyt naispuoliselta ravulta ihan itse. Rapu taitaa manipuloinnin, ja pyrkii saamaan muut puolelleen konfliktitilanteissa, yleensä tunteisiin vetoamalla ja juurikin uhriutumalla.
Vierailija kirjoitti:
Skorppioonit ja ravut ilkeilijöitä, minä itse vaan luulen olevani jotain ihmisiä. En hyviä kokemuksia.
Mun mies rapu, mä vesimies, yhdessä oltu 23 vuotta.
Mies ei ole ilkeillyt mulle ikinä mistään. Eikä arvostellut, ei ihmetellyt mun tekemisiä.
Vaikka ehkä syytä olisi ollutkin😄
Vesimerkeistä rapu on se kuka auttaa ja on empaattinen, skorpioni on erinomainen ystävä jos luottamus on molemminpuolinen, mutta kalat on usein herkkähipiäisiä ja käyttävät surutta muita hyväksi. Niin monta kertaa kalat on luvannut tekevänsä jotain mutta koskaan ei tapahdu tai jos tapahtuu niin hitaasti ja asiasta saa muistuttaa monta kertaa. Näin ainakin naispuolisilla aurinkokaloilla, jotka osaavat marttiyden taidon. Kuukaloista on pelkkää hyvää sanottavaa ja kaloista joilla on kuu-, mars- ja merkurius maamerkeissä. Maaominaisuudet tasapainottavat kalaa.
Kaikissa on jotain hyvää ja jotain huonoa. Valitettavasti kohdalleni on osunut useita katkeria skorpioneja ja kieroja kaloja. Vaa'at ovat usein ylimielisiä tai ilkeitä. Kaikki muut ovat aika jees. T. Oinas
Kauriita on kehuttu mutta etusivulla sijoitus on niin huono. Miksi?
ja skorpioni alkaa vielä varastelemaan kaveriltaan jos tämä saa yllättävästi varoja, ainaskin oma ukkoni vei multa sata tonnia milloin milläkin verukkeella , mielestään vaimon rahat
oli hänenkin rahojaan mutta hänen rahat oli aina hänen rahojaan , olin hyvin menestyvä yrittäjä ,
Vesimerkit katkeroituvat yleensäkin helposti. Ihania ihmisiä, jos kaikki menevät kuten he haluavat. Mikäli ei, aallot lyövät korkeina. Epätasapainoisempaa porukkaa saa hakea. Jos pitäisi valita, parhaita olisivat naisravut ja miesskorpionit, huonoimpia taas naisskorpionit ja mieskalat. Vesimerkeistä nyt kun puhutaan.
Itse tykkään vesimerkeissä eniten kalanaisista ja rapumiehistä, pahimpia minustakin ovat skorpioninaiset ja kalamiehet.
Maamerkeistä parhaimpia ovat härkänaiset ja kaurismiehet, pahimpia neitsytnaiset ja härkämiehet.
Ilmamerkeistä parhaimpia ovat vaakanaiset ja vesimiesmiehet, pahimpia kaksosnaiset ja vaakamiehet.
Tulimerkeistä parhaita ovat leijonanaiset ja oinasmiehet, pahimpia oinasnaiset ja jousimiesmiehet.
T. Kaurisnainen
Onko mahdollista että sama merkki on niin auringossa, kuussa, merkuriuksessa että venuksessa? Mies kertoi että hänellä on kaikissa noissa rapua.
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista että sama merkki on niin auringossa, kuussa, merkuriuksessa että venuksessa? Mies kertoi että hänellä on kaikissa noissa rapua.
Onhan se. Niitä sanotaan stelliumeiksi kun on paljon planeettoja samassa merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vesimerkit katkeroituvat yleensäkin helposti. Ihania ihmisiä, jos kaikki menevät kuten he haluavat. Mikäli ei, aallot lyövät korkeina. Epätasapainoisempaa porukkaa saa hakea. Jos pitäisi valita, parhaita olisivat naisravut ja miesskorpionit, huonoimpia taas naisskorpionit ja mieskalat. Vesimerkeistä nyt kun puhutaan.
Amen! Lisäksi mustasukkaisia ja pitkävihaisia, uhriutuvat todella helposti. Toisissa nämä piirteet näkyvät selvemmin kuin toisissa, mutta kaikissa näitä piirteitä kuitenkin on. Vähän kun pintaa raaputtaa, niin esiin alkaa todellakin tulla kaikkea katkeran kirjavaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amen! Lisäksi mustasukkaisia ja pitkävihaisia, uhriutuvat todella helposti. Toisissa nämä piirteet näkyvät selvemmin kuin toisissa, mutta kaikissa näitä piirteitä kuitenkin on. Vähän kun pintaa raaputtaa, niin esiin alkaa todellakin tulla kaikkea katkeran kirjavaa...
Ja mielestäni pahimpia ovat juurikin kalat, sekä naisissa että miehissä. Miehissä piirteet korostuvat negatiivisella tavalla jotenkin enemmän ihan merkissä kuin merkissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se. Niitä sanotaan stelliumeiksi kun on paljon planeettoja samassa merkeissä.
Enpä tiennytkään mutta kiitos. =) Osaatko sanoa minkälainen on mars skorpionimies?
Pahasuiset rajattomat räksyttäjät on kaksosia, ylimieliset v...uilijat kaloja, päällekäyvät kovaääniset epäkohteliaat töksäyttelijät oinaita.