Sivut

Kommentit (7967)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista että sama merkki on niin auringossa, kuussa, merkuriuksessa että venuksessa? Mies kertoi että hänellä on kaikissa noissa rapua.

Onhan se. Niitä sanotaan stelliumeiksi kun on paljon planeettoja samassa merkeissä.

Enpä tiennytkään mutta kiitos. =) Osaatko sanoa minkälainen on mars skorpionimies?

A powerhouse of passion.

Vierailija

Näkeepä jo tosta äänestystuloksesta: kiipijät komeilee kärjessä. Ei yllättänyt lainkaan ketkä.

• ylös 9
  • alas 14
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Leijonanaiset ovat pahimpia jyrääjiä, määräilevät muita minkä ehtivät ja ovat julmettoman narsistisia. Kaksosnaiset ovat kärkkäitä ja sanovat suoraan kaiken mitä sylki suuhun tuo. Vesimiesnaiset ovat outoja, todella ekstentiaalisia harratuksineen ja mielipiteineen ja hitaita reagoimaan. Lisäksi jollain tapaa välittömiä ja etäisiä. Vaakanaisten pitäisi opetella jo lapsena etteivät esitä mukavaa eikä tarvitse esittää kaikkien ylintä ystävää. Kiusaavat selän takana, puhuvat pahaa ja hylkäävät.

• ylös 18
  • alas 11
Vierailija

Itse olen hyötynyt siitä Leijona naisena että osaan ajatella asioita eri tavoin, ja hyvä kuuntelemaan olen ja ymmärtäväinen. Sinnikkyys on myös 🦁 vahvuus. Rapu mieheni on aivan toista maata, mutta hyvin on mennyt. Kummatkin on myös herkkiä. Rapu on enemmän äänille aika pelko perseestä. Itse myös huomaan että terävä kieli ja suorasukaisesti sanominen pistää miettimään aina tilannetta. 🙄

Skorpioni

En ole tämä aiempi keskustelukumppani, mutta vastaan silti. Minun miehellä on Mars skorpionissa ja olen tästä aiheesta muutenkin lukenut.

Mars skorpionissa tykkää toimia siten, ettei sitä näy. Jossain sanottiin, että "toiminta on kulissien takaista". Mars skorpionissa ei tuo julki tekemisiään. Marsin sijainti kuvaa myös kestävyyttä ja Mars skorpionissa tekee ihmisestä perinpohjaisen ja väsymättömän. Sinnikkyyttä ja kestävyyttä löytyy. Marsin sijainti kuvaa myös harkintaa ja impulsiivisuutta: Mars skorpionissa ei toimi ajattelemattomasti, vaan harkitsee ennen hankkeisiin ryhtymistä.

Mars skorpionissa on hyvin vahva asema ja se kyllä näkyy toiminnassa, vaikka aurinkomerkki olisi ihan muuta. Minun mies vaikuttaa välillä skorpionimaisemmalta kuin minä, joka olen aurinkoskorpioni.

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista että sama merkki on niin auringossa, kuussa, merkuriuksessa että venuksessa? Mies kertoi että hänellä on kaikissa noissa rapua.

Onhan se. Niitä sanotaan stelliumeiksi kun on paljon planeettoja samassa merkeissä.

Enpä tiennytkään mutta kiitos. =) Osaatko sanoa minkälainen on mars skorpionimies?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen hyötynyt siitä Leijona naisena että osaan ajatella asioita eri tavoin, ja hyvä kuuntelemaan olen ja ymmärtäväinen. Sinnikkyys on myös 🦁 vahvuus. Rapu mieheni on aivan toista maata, mutta hyvin on mennyt. Kummatkin on myös herkkiä. Rapu on enemmän äänille aika pelko perseestä. Itse myös huomaan että terävä kieli ja suorasukaisesti sanominen pistää miettimään aina tilannetta. 🙄

Mitä tarkoittaa että Leijona naisena osaa ajatella asioita eri tavoin?

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näkeepä jo tosta äänestystuloksesta: kiipijät komeilee kärjessä. Ei yllättänyt lainkaan ketkä.

Tarkennatko vähän millaisia "kiipijöitä" juuri nuo aurinkomerkit on? Miten kiipijyys ilmenee?

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Skorpioni kirjoitti:
En ole tämä aiempi keskustelukumppani, mutta vastaan silti. Minun miehellä on Mars skorpionissa ja olen tästä aiheesta muutenkin lukenut.

Mars skorpionissa tykkää toimia siten, ettei sitä näy. Jossain sanottiin, että "toiminta on kulissien takaista". Mars skorpionissa ei tuo julki tekemisiään. Marsin sijainti kuvaa myös kestävyyttä ja Mars skorpionissa tekee ihmisestä perinpohjaisen ja väsymättömän. Sinnikkyyttä ja kestävyyttä löytyy. Marsin sijainti kuvaa myös harkintaa ja impulsiivisuutta: Mars skorpionissa ei toimi ajattelemattomasti, vaan harkitsee ennen hankkeisiin ryhtymistä.

Mars skorpionissa on hyvin vahva asema ja se kyllä näkyy toiminnassa, vaikka aurinkomerkki olisi ihan muuta. Minun mies vaikuttaa välillä skorpionimaisemmalta kuin minä, joka olen aurinkoskorpioni.

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minkälainen mars skorpionimies on seksuaalisesti? Miehellähän mars kertoo seksistä. Jos vertaa mars rapuun niin onko seksuaalisesti havaittavissa lainkaan pehmeyttä ja tunteellisuutta kuin mars rapumiehellä?

Vierailija

Miehille horoskooppimerkeistä parhaimmat ovat kauris, rapu ja härkä. Neitsyt saa kunniamaininnan ja kalat myös. Rapumies on todella ihana (osaa olla tunnepitoinenkin) ja kalat miehet ovat erinomaisia taiteissa, vaikka kaloja on täällä moitittu. Kalat miehet ovat taitavia esiintyjiä, näyttelijöitä ja sanoittajia..kerrassaan upeaa taidetta tekevät ja sisustavat koteja ym. Kalat miehiltä kannattaa kysyä vinkkejä taiteisiin liittyen.

• ylös 12
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehille horoskooppimerkeistä parhaimmat ovat kauris, rapu ja härkä. Neitsyt saa kunniamaininnan ja kalat myös. Rapumies on todella ihana (osaa olla tunnepitoinenkin) ja kalat miehet ovat erinomaisia taiteissa, vaikka kaloja on täällä moitittu. Kalat miehet ovat taitavia esiintyjiä, näyttelijöitä ja sanoittajia..kerrassaan upeaa taidetta tekevät ja sisustavat koteja ym. Kalat miehiltä kannattaa kysyä vinkkejä taiteisiin liittyen.

Taiteellisia taivaanrannanmaalareita, niin kuin naispuolisetkin kalat, mutta luotettavuutta on näiltä turhaa odottaa... Ailahtelevaisuuden takia heistä ei ole parisuhteisiin elleivät sitten pariudu merkkien puolesta keskenään. Olen nimittäin lukenut jostain, että vesimerkkien väliset suhteet olisi ihan kestäviä, vaikka se sitten tarkoittaisikin tunteiden loiskimista - ovat sillä tavalla samalla aaltopituudella...

• ylös 11
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Taiteellisia taivaanrannanmaalareita, niin kuin naispuolisetkin kalat, mutta luotettavuutta on näiltä turhaa odottaa... Ailahtelevaisuuden takia heistä ei ole parisuhteisiin elleivät sitten pariudu merkkien puolesta keskenään. Olen nimittäin lukenut jostain, että vesimerkkien väliset suhteet olisi ihan kestäviä, vaikka se sitten tarkoittaisikin tunteiden loiskimista - ovat sillä tavalla samalla aaltopituudella...

Jokainen merkki osaa rakastaa omalla tavallaan ja ansaitsee rakkautta. En kirjoittanut kalat miehistä parisuhteessa vaan aivan muista hyvistä ominaisuuksista. Kaloilla on kaikkien muiden merkkien ominaisuudet omiensa lisäksi, ovat empaattisia, kilttejä ja taiteellisia. Osaavat luoda taidetta todella upealla ja monipuolisella tavalla. On totta etteivät kalat (miehet) ole parhaimpia asioiden alulle panemisessa mutta usein kaloilla on hienoa ideaoita ja unelmia, mutta tarvitsevat siihen muiden apua. Toki riippuu myös aurinkokalojen muista sijainneista kartalla.

Vierailija

Minun elämäni upeimmat miehet parisuhteissa ovat olleet leijona, vesimies ja kalat, jonka kanssa suhteessa edelleen.

Ikävimmät kokemukset ravuista (jostain syystä vedän näitä puoleeni kuin magneetti), kaksosista ja skorpparista.

Itsellä on aurinko vaaka, nousu leijona, kuu kalat, venus neitsyt, merkurius vaaka ja mars jousimies.

Skorpioni

Vierailija kirjoitti:
Minun elämäni upeimmat miehet parisuhteissa ovat olleet leijona, vesimies ja kalat, jonka kanssa suhteessa edelleen.

Ikävimmät kokemukset ravuista (jostain syystä vedän näitä puoleeni kuin magneetti), kaksosista ja skorpparista.

Itsellä on aurinko vaaka, nousu leijona, kuu kalat, venus neitsyt, merkurius vaaka ja mars jousimies.

Sinulla planeetat sopivasti asettuneet. Miksi kaksosen kanssa ette sopineet, ilman merkkejä kun olette.

Minulla jousimiesmies tulee ja menee miten mielii. Oli pari päivää poissa jollain mökillä ja vielä pidensi siellä oloa. Nyt hyppäsi autoon kovalla kiireellä ja meni jonnekin, en tiedä minne enkä että milloin tulee. Hänelle piti vain kuulema äkkiä antaa puhelin ja sitten kaasutti pois. Minä taas tykkäisin, että vietettäisiin aikaa yhdessä kotona vain. Jousimies on ihana, mutta miksi aina pitää olla menossa jonnekin. Kova kiire pois kotoa :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että vedät rapuja puoleesi kuin magneetti, koska olet kuumerkiltäsi kalat. Rapu ja kalat ovat molemmat vesielementtiä.

Vierailija

Onko tietoa miten nousumerkin vastamerkki vaikuttaa ja missä? Esim nousumerkki on kauris ja vastamerkki rapu??

Vierailija

Skorpioni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sinulla planeetat sopivasti asettuneet. Miksi kaksosen kanssa ette sopineet, ilman merkkejä kun olette.

Liian levoton merkki. Koko ajan jotain toimintaa ja projektia päällä ja levoton mieli. Itse kun tykkään välillä pysähtyä pohdiskelemaan aika syvällisiäkin asioita ja harkitsen tarkkaan päätöksiäni. Ja välillä on kiva ihan vaan laittaa aivot narikkaan ja rentoutua. Jopa meditointi tuntui kaksosen kanssa hirveältä suorittamiselta. Lisäksi makuuhuoneessa oltiin ihan eri aaltopituudella.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.