Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Nuuskamuikkunen is back! Näin ei voi kirjoittaa kuin hän. Hauskaa! Miksi minä, jolla on monta skorpionia kartalla, en lainkaan loukkaannu tai kiihdy näistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaamatta ja lunttaamatta, mitä arvaisitte juontaja Ella Kannisen merkiksi?
Ella Kanninen on aurinkomerkiltään skorpioni.
Tämä on selkeästi havaittavissa, näennäisesti kohtelias, kuunteleva ja haastateltavasta kiinnostunutta
taidokkaasti esittävä skorpioni, joka tarkkailee uhriaan herkeämättä etsien hänestä saalistaan vaanivan petoeläimen lailla näkyviä tai kätkettyjä heikkouden merkkejä voidakseen käyttää niitä myöhemmin tarvittaessa hyväkseen uhrinsa tuhoamiseksi.
Uhrin suorittama pienikin skorpionin sairaan ja valheellisen minäkuvan paljastaminen ulkopuolisille
käynnistää saatanallisen hyökkäyksen, vailla mitään armoa.
Kosto voi jatkua vuosikymmeniä, loppumatta ikinä.
Skorpionit, teidät ja juonenne ovat paljastetut.
Kenellä on silmät nähkööt, kellä on korvat kuulkoot.
Tiedän erään joka tekee hallaa itselleen, omalle aurinkomerkilleen ja lempeälle, viisaalle Muumien Nuuskamuikkuselle.
Ei ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erään joka tekee hallaa itselleen, omalle aurinkomerkilleen ja lempeälle, viisaalle Muumien Nuuskamuikkuselle.
Ei se mikään ihme ole ettet kiihdy Skorpioni, en minäkään, huvittaa hönön messuaminen. On myös surullista että hauskaan ketjuun pesiytyi joku jolla on annettavanaan muille vain negatiivisuutta ja ilkeyttä. Ja kaikki vain provoamismielessä. Meillä muilla oli kivaa keskenämme tällä hiekkalaatikolla kunnes kiusaaja tuli.
Skorpioni kirjoitti:
Ei ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Nuuskamuikkunen ja Skorpioni on vissiin sama
Skorpioni kirjoitti:
Nuuskamuikkunen is back! Näin ei voi kirjoittaa kuin hän. Hauskaa! Miksi minä, jolla on monta skorpionia kartalla, en lainkaan loukkaannu tai kiihdy näistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaamatta ja lunttaamatta, mitä arvaisitte juontaja Ella Kannisen merkiksi?
Ella Kanninen on aurinkomerkiltään skorpioni.
Tämä on selkeästi havaittavissa, näennäisesti kohtelias, kuunteleva ja haastateltavasta kiinnostunutta
taidokkaasti esittävä skorpioni, joka tarkkailee uhriaan herkeämättä etsien hänestä saalistaan vaanivan petoeläimen lailla näkyviä tai kätkettyjä heikkouden merkkejä voidakseen käyttää niitä myöhemmin tarvittaessa hyväkseen uhrinsa tuhoamiseksi.
Uhrin suorittama pienikin skorpionin sairaan ja valheellisen minäkuvan paljastaminen ulkopuolisille
käynnistää saatanallisen hyökkäyksen, vailla mitään armoa.
Kosto voi jatkua vuosikymmeniä, loppumatta ikinä.
Skorpionit, teidät ja juonenne ovat paljastetut.
Kenellä on silmät nähkööt, kellä on korvat kuulkoot.
Koska ihmisten tarkkailu on sinulle luontaista eikä mikään inhimillinen ole sinulle vierasta?
Ei olla kyllä sama henkilö. Hän on mies ja minä nainen. Tähtimerkiltään hän on kertonut olevansa jousimies.
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
Ei ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Nuuskamuikkunen ja Skorpioni on vissiin sama
Vahvistan Skorpionin esittämän faktan siitä, että Skorpioni ja Nuuskamuikkunen ovat eri henkilöitä.
Tämän vahvistukseni suoritan siitä huolimatta, että Skorpioni edustaa horoskooppimerkkinsä osalta
evoluution harha-askelta ja ihmiselle käsittämätöntä oikkua Luojan luomistyössä.
Jumala on kuitenkin kaikkivaltias, joten jokin ihmismielelle käsittämätön syy skorpionien luomisellekin
täytyy olla olemassa.
Toisaalta onhan saatanalla demoninsa, joten ehkäpä ?
Haluan myös tällä vahvistuksellani tukea yhden skorpioniyksilön hauraita, kömpelöitä ja
heikkoja ensiaskelia matkalla kohti inhimillisyyden alkuolemusta ja ihmisyyden perusprinsiippejä.
Se on minun velvollisuuteni, ja samalla myöskin iloni, kehittyneenä sieluna.
Yksi kerrallaan voin ehkäpä, joskin mahdollisuus tähän on häviävän pieni,miltei olematon, johtaa kohtaamani skorpionit kohti valoa, pois pimeyden ja synkän pahuuden puristavasta otteesta.
Se olkoon minun lahjani ihmiskunnalle.
T: Nuuskis
Herttaista.
Vaikuttimesi ovat siis hyvät.
Mutta mitä sanot siihen, kun ihmiset valittavat olevansa kyllästyneitä näihin kirjoituksiin. Pitäisikö perustaa uusi ketju "vapaata pohdintaa tähtimerkeistä" tai joku vastaava? Kun jos enemmistö on kyllästyneitä, niin eikö heitä pitäisi kuulla?
Vierailija kirjoitti:
Vahvistan Skorpionin esittämän faktan siitä, että Skorpioni ja Nuuskamuikkunen ovat eri henkilöitä.
Tämän vahvistukseni suoritan siitä huolimatta, että Skorpioni edustaa horoskooppimerkkinsä osalta
evoluution harha-askelta ja ihmiselle käsittämätöntä oikkua Luojan luomistyössä.
Jumala on kuitenkin kaikkivaltias, joten jokin ihmismielelle käsittämätön syy skorpionien luomisellekin
täytyy olla olemassa.
Haluan myös tällä vahvistuksellani tukea yhden skorpioniyksilön hauraita, kömpelöitä ja
heikkoja ensiaskelia matkalla kohti inhimillisyyden alkuolemusta ja ihmisyyden perusprinsiippejä.
Yksi kerrallaan voin ehkäpä, joskin mahdollisuus tähän on häviävän pieni,miltei olematon, johtaa kohtaamani skorpionit kohti valoa, pois pimeyden ja synkän pahuuden puristavasta otteesta.
Olette sama tapaus, lopeta hyvä ihminen aikasi hukkaaminen tähän pelleilyyn.
Nuuskamuikkunen on koulukiusaaja
Hei Skorpioni.
Ihmisten mielipidettä tulee kuunnella.
Tästä syystä kirjoitan tähän ketjuun ainoastaan yhden viestin tämän viestini jälkeen.
Tämän tulevan viestini jälkeen jätän tämän hiekkalaatikon, jotta teillä muilla voi olla kivaa keskenänne
(lainaus vierailijalta yllä ).
En myöskään halua olla antamassa ketjuun negatiivisuutta ja ilkeyttä (lainaus sama)
Skorpioni kirjoitti:
Herttaista.
Mutta mitä sanot siihen, kun ihmiset valittavat olevansa kyllästyneitä näihin kirjoituksiin. Pitäisikö perustaa uusi ketju "vapaata pohdintaa tähtimerkeistä" tai joku vastaava? Kun jos enemmistö on kyllästyneitä, niin eikö heitä pitäisi kuulla?
Vierailija kirjoitti:
täytyy olla olemassa.
Hei Nuuskamuikkunen
Jos Sinua ei tunnistettavasti (siis siten, että Sinut tunnistaa Nm:ksi) näy muissakaan ketjuissa, niin haluan kiittää Sinua ajastasi ja vaivannäöstäsi. Kirjoituksesi ovat huvittaneet, piristäneet, opettaneet ja jostain syystä jopa liikuttaneet minua. Niistä on ollut paljon iloa ja apua matkallani kohti parempaa ihmisyyttä. Toivon Sinulle kaikkea hyvää.
Yt, Sk.
Vierailija kirjoitti:
Hei Skorpioni.
Ihmisten mielipidettä tulee kuunnella.
Tästä syystä kirjoitan tähän ketjuun ainoastaan yhden viestin tämän viestini jälkeen.
Tämän tulevan viestini jälkeen jätän tämän hiekkalaatikon, jotta teillä muilla voi olla kivaa keskenänne
(lainaus vierailijalta yllä ).
En myöskään halua olla antamassa ketjuun negatiivisuutta ja ilkeyttä (lainaus sama)
Skorpioni kirjoitti:
Herttaista.
Vierailija kirjoitti:
täytyy olla olemassa.
Voi p*llun k*rpä
Toivottavasti te nuuska-skorpioni lopetatte jankkaus touhunne täällä
T: kyllästynyt rapu
Vierailija kirjoitti:
Voi p*llun k*rpä
Toivottavasti te nuuska-skorpioni lopetatte jankkaus touhunne täällä
T: kyllästynyt rapu
Olen kans kyllästynyt tuohon ja rapu! :D
Käytän myös samoja "kiro"sanoja mm.
Vierailija kirjoitti:
Kirottu kirjoitti:
Miksi kukaan ei puhu koskaan huoneiden sijainneista?
Vaikka henkilökohtaisia planeettoja ovat vain merkurius, Venus, Mars, itseäni kiinnostaa Jupiter, Saturnus ja Pluto.
Muistaakseni kukaan ei ole kertaakaan maininnut Jupiteria, kun taas Saturnus ja Pluto on mainittu muutaman kerran härän ja skorpionin roolissa.
.
.
.
.
.
No miksi kysyn tästä täällä, vaikka tietoa näistä asioista olisi löydettävissä englanninkielellä? No se johtuu sellaisesta asiasta nimeltä dysfasia minkä vuoksi olen melkein joka yö ala-asteen 5 ja 6 luokalla itkenyt unettomia öitä, koska olin niihin aikoihin helvetin ahdistunut englannista ja yläasteella olinkin jo sitten sisältä kuollut(tärkein oppi minkä englanti minulle antoi on se, että pessimisti ei pety, koska sillä ei ole mitään menetettävää)
.
.
.
.
.
No takaisin aiheeseen. Se mitä minä ymmärsin, Jupiter lienee onnenplaneetta, kun taas Saturnus liittynee talouteen(?)Ja koska minä uskon olevani dysfasiani vuoksi kirottu, uskon kirouksen johtuvan Jupiter-oinaasta joka saattaa kuulostaa Mensan jäsenen mielestä typerältä, mutta koska tämä dysfasia vainoaa minua ikuisesti, tieto/uskomus kirottuna olemisesta on minun ainoa lohtu johon haluan kuitenkin saada varmistuksen astrologian tasolta.
Kiitos, kun luit ja anteeksi avautumiseni
Ps: kun aloitin puheen alunperin huoneilla (ja ei-henkilökohtaisilla planeetoilla) mitä nämä huoneet kertovat näissä sijainneissa
Aurinko rapu 10
Jousimieskuu 3
Merkurius - Venus leijona 11
Mars vaaka 2
Jupiter oinas 8
Saturnus härkä 8
Uranus - Neptunus vesimies 5
Jousimies Pluto 3
.
.
Jälleen kerran kiitos ja anteeksi
En ole ammattilainen, mutta perehtynyt astrologiaan ja planeettoihin sen verran, että uskon osaavani kertoa mikä merkitys merkeillä on tietyissä planeetoissa.
Voiko omaa luonnettaan muuttaa, jos täysiä yrittää? Eli ensin myöntää ne huonot luonteenpiirteet, sitten sinnikkäästi vaan aina tarkkailee itseään, ettei niitä enää ilmene ja lopulta niistä on päässyt eroon kokonaan? Lopulta voi jopa muuttua aivan päinvastaiseksi kuin ennen.
Mitä mieltä te olette?
Skorpioni kirjoitti:
Voiko omaa luonnettaan muuttaa, jos täysiä yrittää? Eli ensin myöntää ne huonot luonteenpiirteet, sitten sinnikkäästi vaan aina tarkkailee itseään, ettei niitä enää ilmene ja lopulta niistä on päässyt eroon kokonaan? Lopulta voi jopa muuttua aivan päinvastaiseksi kuin ennen.
Mitä mieltä te olette?
Hei Skorpioni (ja muutkin)
Vastaus kysymykseesi on kyllä, paras tapa on "henkinen alkemia".
Ensin sinun tulee tunnistaa, ja tunnustaa, itsessäsi nämä kielteiset ominaisuudet ja tämän jälkeen aloittaa
määrätietoinen työ näiden muuttamiseksi.
Ja nimenomaan muuttamiseksi, mikäli kiellät ja torjut ne, ne tulevat purskahtamaan pintaan
entistä voimakkaampina tulevaisuudessa.
Esimerkkinä voidaan käyttää vaikka haitallista addiktioita esim. uhkapeli tai alkoholin himo.
Sinulla iskee peli- tai alkoholinhimo ja taistelet ja taistelet sitä vastaan ja jossain vaihessa häviät tämän taistelun ja pelaat tai juot entistä järjettömämmin, tämä on kiellon ja torjunnan tie.
Muuntamisen tie, tuntiessasi itsessäsi nousevaa poltetta kahlitsevaan addiktioosi muuta tämä energia toiseksi.
Lähde lenkille, siivoa, lue, tee jotain sellaista johon pystyt kanavoimaan tämänn energian.
Jatkaessasi tätä huomaat addiktiosi (tai muuttamista tarvitsevan ominaisuutesi) menettävän
otettasi ja voimaasi sinussa ajan kuluessa.
Ei aina helppoa, mutta ainut tie todelliseen muuttumioseen ja jalostumiseen.
Tästä pääsen helposti toiseen aiheeseeni eli skorpionien kielteisiin ominaisuuksiin.
Tulikohan kenelläkään mieleen miksi kirjoitin niistä niin voimakkaasti ja totuudellisesti.
Kirjoitin nimittäin itsestäni.
Minä olen nouseva skorpioni ja tunnen ja tunnustan kaikki tuhovat, mustat ja pahat voimat itsessäni.
Juuri tästä syystä eli tunnistamisen ja tunnustamisen kautta olen päässyt prosessoimaan niitä
aurinkomerkkini energioiden kautta eli siis käyttänyt juuri yllä mainitsemaani henkistä alkemiaa.
Luojan kiitos näin, sillä laskiessani irti itsessäni olevan skorpionin hulluuden minusta voi
tulla äärimmäisen tuhoava ja mustuudessaan ehdoton ja periksiantamaton.
Silloin on helvetti irti, mutta kiitos henkisen alkemian, voin kääntää tämän synkän pahuuden
positiivisiksi ilmeentymiksi.
T: Nuuskamuikkunen
Kyllä hysteria on ämmämäinen piirre. Veikkaisin, että skorpionivihaajan kartassa on paljon feminiinisiä merkkejä. Ei itseään kunnioittava rationaalinen maskuliininen vaaka kykene tuon sortin sekoiluun. Ei vaikka olisi saanut siipeensä skorpionilta. Skorpioniahan on tosin vaikea unohtaa.