Naapurit on ihan hermona ja kiukkusia kun eivät tiedä kuka tekee lastensuojeluilmoituksia jatkuvalla syötöllä
Minähän niitä teen. Epäilivät jo minuakin yhdessä vaiheessa, mutta sain puhuttua epäilyt yhteen toiseen naapuriin C-rapusta. Me asutaan A-rapussa. Kerroin että siellä asuu yksi mielenterveysongelmainen joka ennenkin tehnyt tämmöistä kiusaa.
Ei ole tylsää täällä kerrostalossa.
Kommentit (50)
Sotke oikeen kunnon soppa ja syyllistä myös muuta asukkaita. Tämmöinen draama on mukavaa ajanvietettä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko tehnyt huoli ilmoituksia tästä paranoidista käyttäytymisestä?
Ei kai se minun tehtävä ole niitä tehdä.
Verorahojen ja resurssien haaskaaja.
Vierailija kirjoitti:
Verorahojen ja resurssien haaskaaja.
Sanoisin että työllistävä vaikutus. Ihan Ok.
Tämä on pelkkä trollaus. Ei pidä paikkaansa. Uskonpa, että poliisi on tehnyt lasut. Niinhän rikollisista automaattisesti tehdään.
Todella hyvä. Asuuko talossa useampia lapsiperheitä? Voisit tehdä lasuja niistäkin, niin ne ehkä kaikki rupeavat epäilemään toisiaan!!!
Ei se ole kiusaa tehdä lasuja rikollisista. T. ei lasuja tehnyt, mutta olenpa kuullut poliiseilta
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvä. Asuuko talossa useampia lapsiperheitä? Voisit tehdä lasuja niistäkin, niin ne ehkä kaikki rupeavat epäilemään toisiaan!!!
Täytyy tehdä parista muustakin perheestä joissa rääkyviä lapsia.
Kuulepa ap! Sinusta näkee selvästi, että olet se, joka olet itse saanut lasuja ja vainoharhaisesti epäilet tiettyä ihmistä. Sinä kuule omalla aggressiivisella käytökselläsi saat aikaan sen, että sinä saat niitä lisää poliisilta. Lopetapa tuollaiset tyhmyydet! T. sossutäti
Vierailija kirjoitti:
Kuulepa ap! Sinusta näkee selvästi, että olet se, joka olet itse saanut lasuja ja vainoharhaisesti epäilet tiettyä ihmistä. Sinä kuule omalla aggressiivisella käytökselläsi saat aikaan sen, että sinä saat niitä lisää poliisilta. Lopetapa tuollaiset tyhmyydet! T. sossutäti
En epäile mitään, teen aiheettomia ilmoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet saanut lasuja ja nyt tyhmästi sohit ilmaa ja yrität syyllistää omasta typerästä käytöksestäsi muita.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole kiusaa tehdä lasuja rikollisista. T. ei lasuja tehnyt, mutta olenpa kuullut poliiseilta
Kannattaa tehdä niitä myös poliisuen perheistä siinä tapauksessa.
Aloittaja on hiilenä, kun saa lasuja väkivaltaisen käytöksensä takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet saanut lasuja ja nyt tyhmästi sohit ilmaa ja yrität syyllistää omasta typerästä käytöksestäsi muita.
Mistä minä olisin lasuja saanut kun ei ole lapsia?
Tein sinusra huoli-ilmoituksen.
Sossu on pian ovellasi.
Juuri kirjoittelen tässä A6 asukkaan lapsien mustelmista ilmoitusta lastensuojeluun.
Ap
Ootko tehnyt huoli ilmoituksia tästä paranoidista käyttäytymisestä?