Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin on ehdottomasti skorpioni. Tunnen henkilökohtaisesti muutamia. He ovat vieraskoreita kaikille muille paitsi juuri niille lähimmille, joille uskaltavat näyttää todellisen minänsä. Skorpionit ovat mustasukkaisia, vainoharhaisia, vähättelevät sinua, alistavat, he vertailevat sinua muihin, ovat ilkeitä ellei jopa todella julmia suustaan, joskus saattavat olla väkivaltaisia, he iskevät sanallisesti juuri sinne minne eniten sattuu. Heitä kiinnostaa vain se kuka on oikeassa ja väärässä, sekä kumpi on voittaja ja häviäjä. Mitään kritiikkiä heille ei saa antaa, mutta he kyllä saavat antaa sitä sinulle. Älkää koskaan kertoko mitään henkilökohtaisia asioita skorpionille, he käyttävät näitä kertomiasi asioita sinua vastaan. Tavalla tai toisella. Lista on loputon. Ne jotka sanoo ettei tunnista skorpionia näistä, niin te ette tunne häntä joka hän oikeasti on.
Kauris on myös yksi joita välttäisin. He ovat mukamas aina oikeassa ja he tekevät kaiken oikein. Jos asiat ei mene heidän pillinsä mukaan, niin sitten väännetään ja käännetään. Kauriit on ovat myös yksinkertaisia, älyllisesti.
Leijonat on kaksinaamaisia ilkeitä paskanjauhajia.
Itse olen vaaka. Tulen toimeen kaikkien kanssa, niidenkin kanssa joista en tykkää. Pyrin olemaan asiallinen ja neutraali heidän seurassaan (jos on pakko olla sellaisten seurassa). En kuitenkaan ystävysty tai ole halukas tutustumaan sellaisten kanssa, joista huomaan etten tule toimeen tai jos joku asia mättää. Minä vaakana olen luotettava, en jauha toisista paskaa. Inhoan sellaista. Olen myös tasapainoinen (vaikka vaa'oista sanotaan muuta), minulle on myös sanottu että olen yllättävän vahva ihminen henkisesti. Toki olen vaakanaisena mukavuudenhaluinen, toisinaan sorrun laiskuuteen. Osaan myös olla itsepäinen, mutta en liioin. Tunnistan kyllä vaakana teidän kirjoittamia kuvauksia vaa'oista. :)
Kuulostat vaa'aksi vähän liian mustavalkoiselta etkä ihan järkevältä. Olen vaaka, ja tapaamani skorpparit eivät ole kuvauksesi kaltaisia edes silloin, kun heihin tutustuu pintaa syvemmältä ajan kanssa.
Vaa'aksi minä en ole mustavalkoinen, päinvastoin. Haha, skorpparithan ne vasta mustavalkoisia onkin, asiat täytynee olla joko tai!
Jos itse olet vaaka etkä trolli niin voin kertoa, että sinä et skorpparin todellisesta luonteesta tiedä mitään.
Kauanko olet tuntenut tämän skorpionin tai skorpparit? Voin kertoa että vuosienkin jälkeen he näyttävät sinulle vain pinta puolen. Jos olet puoliso, lapsi tai todella läheinen perheenjäsen (esim. isä tai äiti), heille he näyttävät sen myrkyllisen puolen. Skorpionit ovat vieraskoreita (vaikka tuntisit heidät ties kuinka kauan) ja auta armias kun "petät" heidän luottamuksen niin kyräily alkaa. :D Skorpparit valkkaa huolella ne tai sen heikoimman kelle näyttää todellisen luonteensa.
Horoskooppi geit, haistakee vee. T. Parkkali
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olet tuntenut tämän skorpionin tai skorpparit? Voin kertoa että vuosienkin jälkeen he näyttävät sinulle vain pinta puolen. Jos olet puoliso, lapsi tai todella läheinen perheenjäsen (esim. isä tai äiti), heille he näyttävät sen myrkyllisen puolen. Skorpionit ovat vieraskoreita (vaikka tuntisit heidät ties kuinka kauan) ja auta armias kun "petät" heidän luottamuksen niin kyräily alkaa. :D Skorpparit valkkaa huolella ne tai sen heikoimman kelle näyttää todellisen luonteensa.
Onko mahdollista kommentoida tähän. Ei mielestäni ole vieraskoreutta, jos käyttäytyy hyvin. On helppo käyttäytyä hyvin, kun ei tunne kielteisiä tunteita. On hieman haastavampaa käyttäytyä hyvin, kun tuntee kielteisiä tunteita, mutta se on täysin mahdollista. Sitä kutsutaan itsehillinnäksi. Mutta kun tuntee paljon voimakkaita kielteisiä tunteita, tällöin on hyvin haastavaa käyttäytyä hyvin. Ja aina se ei onnistu, vaan itsehillintä pettää. Skorpioneilla on syvät tunteet ja jos vaikkapa juuri luottamus petetään, niin on luonnollista tuntea kielteisiä tunteita. Mutta viisas peittää ne ja pysyy käytökseltään asiallisena. Tätä voi opetella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin on ehdottomasti skorpioni. Tunnen henkilökohtaisesti muutamia. He ovat vieraskoreita kaikille muille paitsi juuri niille lähimmille, joille uskaltavat näyttää todellisen minänsä. Skorpionit ovat mustasukkaisia, vainoharhaisia, vähättelevät sinua, alistavat, he vertailevat sinua muihin, ovat ilkeitä ellei jopa todella julmia suustaan, joskus saattavat olla väkivaltaisia, he iskevät sanallisesti juuri sinne minne eniten sattuu. Heitä kiinnostaa vain se kuka on oikeassa ja väärässä, sekä kumpi on voittaja ja häviäjä. Mitään kritiikkiä heille ei saa antaa, mutta he kyllä saavat antaa sitä sinulle. Älkää koskaan kertoko mitään henkilökohtaisia asioita skorpionille, he käyttävät näitä kertomiasi asioita sinua vastaan. Tavalla tai toisella. Lista on loputon. Ne jotka sanoo ettei tunnista skorpionia näistä, niin te ette tunne häntä joka hän oikeasti on.
Kauris on myös yksi joita välttäisin. He ovat mukamas aina oikeassa ja he tekevät kaiken oikein. Jos asiat ei mene heidän pillinsä mukaan, niin sitten väännetään ja käännetään. Kauriit on ovat myös yksinkertaisia, älyllisesti.
Leijonat on kaksinaamaisia ilkeitä paskanjauhajia.
Itse olen vaaka. Tulen toimeen kaikkien kanssa, niidenkin kanssa joista en tykkää. Pyrin olemaan asiallinen ja neutraali heidän seurassaan (jos on pakko olla sellaisten seurassa). En kuitenkaan ystävysty tai ole halukas tutustumaan sellaisten kanssa, joista huomaan etten tule toimeen tai jos joku asia mättää. Minä vaakana olen luotettava, en jauha toisista paskaa. Inhoan sellaista. Olen myös tasapainoinen (vaikka vaa'oista sanotaan muuta), minulle on myös sanottu että olen yllättävän vahva ihminen henkisesti. Toki olen vaakanaisena mukavuudenhaluinen, toisinaan sorrun laiskuuteen. Osaan myös olla itsepäinen, mutta en liioin. Tunnistan kyllä vaakana teidän kirjoittamia kuvauksia vaa'oista. :)
Kuulostat vaa'aksi vähän liian mustavalkoiselta etkä ihan järkevältä. Olen vaaka, ja tapaamani skorpparit eivät ole kuvauksesi kaltaisia edes silloin, kun heihin tutustuu pintaa syvemmältä ajan kanssa.
Vaa'aksi minä en ole mustavalkoinen, päinvastoin. Haha, skorpparithan ne vasta mustavalkoisia onkin, asiat täytynee olla joko tai!
Jos itse olet vaaka etkä trolli niin voin kertoa, että sinä et skorpparin todellisesta luonteesta tiedä mitään.
Kärsin vuosia ulkopuolisuuden tunteesta, kunnes tajusin että se olinkin minä joka suljin ihmisiä ulkopuolelle minkä kerkesin.
T. Aurinko härkä, nousu skorppari
Inhokkini on kaksinaamainen epäluotettava tuuliviiri Kaksonen. Ei yhdestäkään hyvää sanottavaa.
Tulen toimeen oinaiden kanssa. Ollaan hyvin erilaisia,mutta merkin suorasukainen rehellisyys ja aikaansaavuus viehättää. Itselläni taipumus märehtiä, oinaan energia tuulettaa hyvin omaani enkä jämähdä tai katkeroidu. Miinuksena että merkki ei tunnu ymmärtävän syviä tunteita kovinkaan hyvin. Jousimies on melko samanlainen. Leijonassa tökkii iso ego ja turha draamailu. Ei jaksa pitemmän päälle. Vesimies on kiinnostava, mutta liian omissa sfääreissään. Härässä on paljon hyvää, mutta liian dominoiva pitemmän päälle. Vaaka on ihana ja kamala. Tavannut aivan ihania, ystävällisiä vaakoja ja sitten selkään puukottavia omanedun tavoittelijoita. Vaakamies turhan pinnallinen makuuni. Neitsyt on kriittinen ja vaikea, mutta jotenkin samalla leevelillä kanssani. Tulen oikeastaan kaikkien muiden kanssa hyvin/melko hyvin juttuun paitsi kaksosten. Siinä on vaan liian erilainen ihmistyyppi omani kanssa. Olen Skorpioni.
Vierailija kirjoitti:
Inhokkini on kaksinaamainen epäluotettava tuuliviiri Kaksonen. Ei yhdestäkään hyvää sanottavaa.
Tulen toimeen oinaiden kanssa. Ollaan hyvin erilaisia,mutta merkin suorasukainen rehellisyys ja aikaansaavuus viehättää. Itselläni taipumus märehtiä, oinaan energia tuulettaa hyvin omaani enkä jämähdä tai katkeroidu. Miinuksena että merkki ei tunnu ymmärtävän syviä tunteita kovinkaan hyvin. Jousimies on melko samanlainen. Leijonassa tökkii iso ego ja turha draamailu. Ei jaksa pitemmän päälle. Vesimies on kiinnostava, mutta liian omissa sfääreissään. Härässä on paljon hyvää, mutta liian dominoiva pitemmän päälle. Vaaka on ihana ja kamala. Tavannut aivan ihania, ystävällisiä vaakoja ja sitten selkään puukottavia omanedun tavoittelijoita. Vaakamies turhan pinnallinen makuuni. Neitsyt on kriittinen ja vaikea, mutta jotenkin samalla leevelillä kanssani. Tulen oikeastaan kaikkien muiden kanssa hyvin/melko hyvin juttuun paitsi kaksosten. Siinä on vaan liian erilainen ihmistyyppi omani kanssa. Olen Skorpioni.
Mitä hel v e ttiä tarkoittaa syvät tunteet? Järjen puutetta siinä syvien tunteiden kohdalla?
Onko ketjussa ollut puhetta kuumerkeistä? Tiedätkö kuumerkkisi?
Vierailija kirjoitti:
Niin tämähän oli horoskooppi ketju? Missäs vaiheessa muuttui skorpioni ketjuksi?
Niin, tämä oli pitkään harmiton hauska viihdyttävä ketju ennen kuin skorpionienvihaajapsykoeukko alkoi tätä terrorisoida.
T. Muuten rauhaa rakastava vaaka, joka inhoaa öykkäreitä
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kuu kaloissa. Psychic af.
T. Härkä
Vierailija kirjoitti:
Kaksonen ja muut vastaavat ei taida takertua skorpparin lonkeroihin. Ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Härkä
Olen myöskin paljon taiteellisempi ja epäkäytännöllisempi kuin useimmat muut härät mitä tunnen.
T. Härkä
Vierailija kirjoitti:
Mulla on skorppari kaveri jota pomotan. Sain kyllä käsityksen, että hän haluaisi minun johtavan? Toivottavasti en ymmärtänyt väärin.
T. Härkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Härkä
Olen myöskin paljon taiteellisempi ja epäkäytännöllisempi kuin useimmat muut härät mitä tunnen.
T. Härkä
Täällä toinen kuukalat. Kuukalat on herkkä, empaattinen, taiteellinen, intuitiivinen, avulias ja valitettavasti välillä sinisilmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tämähän oli horoskooppi ketju? Missäs vaiheessa muuttui skorpioni ketjuksi?
Niin, tämä oli pitkään harmiton hauska viihdyttävä ketju ennen kuin skorpionienvihaajapsykoeukko alkoi tätä terrorisoida.
T. Muuten rauhaa rakastava vaaka, joka inhoaa öykkäreitä
Miten selität vaakojen kylmyyden ja tunteettomuuden? Miksi kaikki pitää aina selittää järjellä?
Parhaimmat merkit ovat
maamerkin kauris
vesimerkin rapu
tulimerkin jousimies
ilmamerkin vesimies
6877 jatkaa perustellen ettei mikään horoskooppimerkki ole pahin, mutta edellä mainitut merkit ovat mielestäni parhaimmat eikä yksikään niistä edusta omaa merkkiäni.
Täällä skorpioni
Ja olen omasta mielestäni aika introvertti
Tykkään kyllä väitellä jos se on sellaista monelta kannalta kantaa ottavaa keskustelua
Eikä sellaista oinasmaista"asia nyt on näin piste" huutamista
Ja epäoikeiden mukaisuutta en siedä
Työpaikallakin olen se joka toppuuttelee terävimpiä kieliä kun puhuvat p:tä muista. antaa kaikkien olla sellaisia kuin ovat
Ja tämähän kääntyy välillä itseäni vastaan..
Mutta tunnistan kyllä tämän miksi merkki on niin demonisoitu
Sanan säilällä Skorpioni osaa kyllä satuttaa ja mutta ei koskaan syyttä tai rakkaimpiaan
Kaikkihan te olette ihania...
Kaksonen -ihanan raikas tyyppi
Rapu -määrätietoinen ja vähän höpsö
Leijona -valloittavan ylitsevuotava
Neitsyt - hellyttävä idealisti
Vaaka -niin järkevä niin tunteellinen
Skorpioni -lämmin viilipytty
Jousimies -kiihkeä hulivili ja hedonisti
Kauris -turvallinen ja vakavuudessaan hupaisa
Vesimies -kunnianhimoinen taivaanrannanmaalari
Kalat -täynnä haaveita ja hulluutta
Oinas -pontevuudessaan aika liikkis tapaus