Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Hänhän on mies. Särkenyt sydämensä parisuhteessa useamman skorpionin kanssa ja vähän vain purki tuntojaan.
Eräs viisas kaksonen sanoi kerran: "kannattaa oppia käsittelemään vihan tunnetta, ettei päädy käsittelemään vihan kohdetta".
Vierailija kirjoitti:
Niin, tämä oli pitkään harmiton hauska viihdyttävä ketju ennen kuin skorpionienvihaajapsykoeukko alkoi tätä terrorisoida.
T. Muuten rauhaa rakastava vaaka, joka inhoaa öykkäreitä
Ei se skorpparinvihaajahullu mies ole. Se on joku astral-tv:stä työttömäksi jäänyt täti. Ei varmaan ollut asiakkaita kun noin suuri synkkä harhaisuus ja omien mielipiteiden "totuutena" julistaminen ei suurimpaan osaan ihmisistä onneksi uppoa. Täti selittää tämän itselleen sillä että vain harvat ja valitut näkee "totuuden".
Ihan vaan mun villi arvaus :)
Mene ja tiedä.
Täällä on paikka, jossa voi teettää itsestään kartan ihan ilmaiseksi:
http://astro-software.com/cgi-bin/astro/natal
Vierailija kirjoitti:
Ei se skorpparinvihaajahullu mies ole. Se on joku astral-tv:stä työttömäksi jäänyt täti. Ei varmaan ollut asiakkaita kun noin suuri synkkä harhaisuus ja omien mielipiteiden "totuutena" julistaminen ei suurimpaan osaan ihmisistä onneksi uppoa. Täti selittää tämän itselleen sillä että vain harvat ja valitut näkee "totuuden".
Vierailija kirjoitti:
Ei ole astrologi, koska tulkitsee vain aurinkomerkkejä. Joko aiheeseensa huonosti perehtynyt trolli tai hieman yksinkertainen, joskin intohimoinen aloitteleva harrastaja, joka tuntee vain vähän ihmisiä, koska suuremmalla otannalla ymmärtäisi itsekin, etteivät kaikki skorpionit voi mitenkään olla
kuvaamansa kaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan mun villi arvaus :)Ei ole astrologi, koska tulkitsee vain aurinkomerkkejä. Joko aiheeseensa huonosti perehtynyt trolli tai hieman yksinkertainen, joskin intohimoinen aloitteleva harrastaja, joka tuntee vain vähän ihmisiä, koska suuremmalla otannalla ymmärtäisi itsekin, etteivät kaikki skorpionit voi mitenkään olla
kuvaamansa kaltaisia.
Tai sitten itse skorpioni merkiltään, joka mollaamalla skorpioneja toivoo saavansa muilta kehuvia kommenteja skorpionin hyvistä puolista. Sekaisin juu joka tapauksessa :)
Googlaamatta ja lunttaamatta, mitä arvaisitte juontaja Ella Kannisen merkiksi?
En usko horoskooppeihin, sillä olen tasapainoinen ja jalat maassa oleva Vaaka.
Vierailija kirjoitti:
Arvaan kaksoseksi. Mutta ei mitään tietoa luonteestaan muuta kuin ruudun läpi välittyvä ja se ei välttämättä koko totuus.
Tunnen kaksi skorpparia.Molemmat melkoisia besserwissereitä, eivätkä omasta mielestään ole milloinkaan väärässä. Pisteliäitä niin että sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Googlaamatta sanoisin, että skorpioni. Puhuu asiaa, on kohtelias eikä ole hyökkäävä. Skorpionimaisia hyviä piirteitä näen hänessä ja tämä on positiivinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaamatta sanoisin, että skorpioni. Puhuu asiaa, on kohtelias eikä ole hyökkäävä. Skorpionimaisia hyviä piirteitä näen hänessä ja tämä on positiivinen kommentti.
Niin, sun ei tarvinnut googlata kun tiesit asian ennestään ;)
Vierailija kirjoitti:
Japanilaisessa horoskoopissa (charanavi) avulias koala :)
Vierailija kirjoitti:
Silmät ovat tosi skorpionimaiset. Insensiivinen katse ja vähän pitkänomaiset silmät.
Lisäksi arvaan, että on nouseva jousimies sekä ulkonäkönsä (pitkä leuka, atleettinen, vähän "hevosmainen" ulkonäkö) että käytöksensä puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaan kaksoseksi. Mutta ei mitään tietoa luonteestaan muuta kuin ruudun läpi välittyvä ja se ei välttämättä koko totuus.
Mäkin oletan kaksosta tuon vilkkaan iloisuuden ja ulospäinsuuntautuneisuuden perusteella.
oinas, koska on niin kaunis, iloinen, älykäs, aikaansaava nainen.
Veikkaan leijonaa, huokuu positiivisuutta, lämpöä ja varmuutta. Niin ihania kuin kaksoset onkin niin heistä ei erityisesti huou lämpöä, kaksonen on aika särmikäs ja kova mitä Kanninen ei ole. on liian juurevakin kaksoseksi.
Toinen juontaja jonka merkki mua kiinnostais on Pirjo Nuotio kun en saa kiinni siitä mikä hän voisi olla.
Keijo Leppänen on Kalat, Pirjosta en tiedä
Vierailija kirjoitti:
Ella Kanninen on aurinkomerkiltään skorpioni.
Tämä on selkeästi havaittavissa, näennäisesti kohtelias, kuunteleva ja haastateltavasta kiinnostunutta
taidokkaasti esittävä skorpioni, joka tarkkailee uhriaan herkeämättä etsien hänestä saalistaan vaanivan petoeläimen lailla näkyviä tai kätkettyjä heikkouden merkkejä voidakseen käyttää niitä myöhemmin tarvittaessa hyväkseen uhrinsa tuhoamiseksi.
Uhrin suorittama pienikin skorpionin sairaan ja valheellisen minäkuvan paljastaminen ulkopuolisille
käynnistää saatanallisen hyökkäyksen, vailla mitään armoa.
Kosto voi jatkua vuosikymmeniä, loppumatta ikinä.
Skorpionit, teidät ja juonenne ovat paljastetut.
Kenellä on silmät nähkööt, kellä on korvat kuulkoot.