Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
6881/12740 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirottu kirjoitti:

Miksi kukaan ei puhu koskaan huoneiden sijainneista?

Vaikka henkilökohtaisia planeettoja ovat vain merkurius, Venus, Mars, itseäni kiinnostaa Jupiter, Saturnus ja Pluto.

Muistaakseni kukaan ei ole kertaakaan maininnut Jupiteria, kun taas Saturnus ja Pluto on mainittu muutaman kerran härän ja skorpionin roolissa.

.

.

.

.

.

No miksi kysyn tästä täällä, vaikka tietoa näistä asioista olisi löydettävissä englanninkielellä? No se johtuu sellaisesta asiasta nimeltä dysfasia minkä vuoksi olen melkein joka yö ala-asteen 5 ja 6 luokalla itkenyt unettomia öitä, koska olin niihin aikoihin helvetin ahdistunut englannista ja yläasteella olinkin jo sitten sisältä kuollut

(tärkein oppi minkä englanti minulle antoi on se, että pessimisti ei pety, koska sillä ei ole mitään menetettävää)

.

.

.

.

.

No takaisin aiheeseen. Se mitä minä ymmärsin, Jupiter lienee onnenplaneetta, kun taas Saturnus liittynee talouteen(?)

Ja koska minä uskon olevani dysfasiani vuoksi kirottu, uskon kirouksen johtuvan Jupiter-oinaasta joka saattaa kuulostaa Mensan jäsenen mielestä typerältä, mutta koska tämä dysfasia vainoaa minua ikuisesti, tieto/uskomus kirottuna olemisesta on minun ainoa lohtu johon haluan kuitenkin saada varmistuksen astrologian tasolta.

Kiitos, kun luit ja anteeksi avautumiseni

Ps: kun aloitin puheen alunperin huoneilla (ja ei-henkilökohtaisilla planeetoilla) mitä nämä huoneet kertovat näissä sijainneissa

Aurinko rapu 10

Jousimieskuu 3

Merkurius - Venus leijona 11

Mars vaaka 2

Jupiter oinas 8

Saturnus härkä 8

Uranus - Neptunus vesimies 5

Jousimies Pluto 3

.

.

Jälleen kerran kiitos ja anteeksi

Vierailija
6882/12740 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän on mies. Särkenyt sydämensä parisuhteessa useamman skorpionin kanssa ja vähän vain purki tuntojaan.

Eräs viisas kaksonen sanoi kerran: "kannattaa oppia käsittelemään vihan tunnetta, ettei päädy käsittelemään vihan kohdetta".

Vierailija kirjoitti:

Niin, tämä oli pitkään harmiton hauska viihdyttävä ketju ennen kuin skorpionienvihaajapsykoeukko alkoi tätä terrorisoida.

T. Muuten rauhaa rakastava vaaka, joka inhoaa öykkäreitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6883/12740 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se skorpparinvihaajahullu mies ole. Se on joku astral-tv:stä työttömäksi jäänyt täti. Ei varmaan ollut asiakkaita kun noin suuri synkkä harhaisuus ja omien mielipiteiden "totuutena" julistaminen ei suurimpaan osaan ihmisistä onneksi uppoa. Täti selittää tämän itselleen sillä että vain harvat ja valitut näkee "totuuden".

Ihan vaan mun villi arvaus :)

Vierailija
6884/12740 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ja tiedä.

Täällä on paikka, jossa voi teettää itsestään kartan ihan ilmaiseksi:

http://astro-software.com/cgi-bin/astro/natal

Vierailija kirjoitti:

Ei se skorpparinvihaajahullu mies ole. Se on joku astral-tv:stä työttömäksi jäänyt täti. Ei varmaan ollut asiakkaita kun noin suuri synkkä harhaisuus ja omien mielipiteiden "totuutena" julistaminen ei suurimpaan osaan ihmisistä onneksi uppoa. Täti selittää tämän itselleen sillä että vain harvat ja valitut näkee "totuuden".

Vierailija
6885/12740 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole astrologi, koska tulkitsee vain aurinkomerkkejä. Joko aiheeseensa huonosti perehtynyt trolli tai hieman yksinkertainen, joskin intohimoinen aloitteleva harrastaja, joka tuntee vain vähän ihmisiä, koska suuremmalla otannalla ymmärtäisi itsekin, etteivät kaikki skorpionit voi mitenkään olla

kuvaamansa kaltaisia.

Vierailija
6886/12740 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole astrologi, koska tulkitsee vain aurinkomerkkejä. Joko aiheeseensa huonosti perehtynyt trolli tai hieman yksinkertainen, joskin intohimoinen aloitteleva harrastaja, joka tuntee vain vähän ihmisiä, koska suuremmalla otannalla ymmärtäisi itsekin, etteivät kaikki skorpionit voi mitenkään olla

kuvaamansa kaltaisia.

Tai sitten itse skorpioni merkiltään, joka mollaamalla skorpioneja toivoo saavansa muilta kehuvia kommenteja skorpionin hyvistä puolista. Sekaisin juu joka tapauksessa :)

Vierailija
6887/12740 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaamatta ja lunttaamatta, mitä arvaisitte juontaja Ella Kannisen merkiksi?

Vierailija
6888/12740 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko horoskooppeihin, sillä olen tasapainoinen ja jalat maassa oleva Vaaka.

Vierailija
6889/12740 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaan kaksoseksi. Mutta ei mitään tietoa luonteestaan muuta kuin ruudun läpi välittyvä ja se ei välttämättä koko totuus.

Vierailija
6890/12740 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi skorpparia.Molemmat melkoisia besserwissereitä, eivätkä omasta mielestään ole milloinkaan väärässä. Pisteliäitä niin että sattuu.

Vierailija
6891/12740 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaamatta sanoisin, että skorpioni. Puhuu asiaa, on kohtelias eikä ole hyökkäävä. Skorpionimaisia hyviä piirteitä näen hänessä ja tämä on positiivinen kommentti.

Vierailija
6892/12740 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaamatta sanoisin, että skorpioni. Puhuu asiaa, on kohtelias eikä ole hyökkäävä. Skorpionimaisia hyviä piirteitä näen hänessä ja tämä on positiivinen kommentti.

Niin, sun ei tarvinnut googlata kun tiesit asian ennestään ;)

Vierailija
6893/12740 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaisessa horoskoopissa (charanavi) avulias koala :)

Vierailija
6894/12740 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmät ovat tosi skorpionimaiset. Insensiivinen katse ja vähän pitkänomaiset silmät.

Lisäksi arvaan, että on nouseva jousimies sekä ulkonäkönsä (pitkä leuka, atleettinen, vähän "hevosmainen" ulkonäkö) että käytöksensä puolesta.

Vierailija
6895/12740 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaan kaksoseksi. Mutta ei mitään tietoa luonteestaan muuta kuin ruudun läpi välittyvä ja se ei välttämättä koko totuus.

Mäkin oletan kaksosta tuon vilkkaan iloisuuden ja ulospäinsuuntautuneisuuden perusteella. 

Vierailija
6896/12740 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oinas, koska on niin kaunis, iloinen, älykäs, aikaansaava nainen. 

Vierailija
6897/12740 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan leijonaa, huokuu positiivisuutta, lämpöä ja varmuutta. Niin ihania kuin kaksoset onkin niin heistä ei erityisesti huou lämpöä, kaksonen on aika särmikäs ja kova mitä Kanninen ei ole. on liian juurevakin kaksoseksi.

Vierailija
6898/12740 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen juontaja jonka merkki mua kiinnostais on Pirjo Nuotio kun en saa kiinni siitä mikä hän voisi olla.

Vierailija
6899/12740 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo Leppänen on Kalat, Pirjosta en tiedä

Vierailija
6900/12740 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella Kanninen on aurinkomerkiltään skorpioni.

Tämä on selkeästi havaittavissa, näennäisesti kohtelias, kuunteleva ja haastateltavasta kiinnostunutta

taidokkaasti esittävä skorpioni, joka tarkkailee uhriaan herkeämättä etsien hänestä saalistaan vaanivan petoeläimen lailla näkyviä tai kätkettyjä heikkouden merkkejä voidakseen käyttää niitä myöhemmin tarvittaessa hyväkseen uhrinsa tuhoamiseksi.

Uhrin suorittama pienikin skorpionin sairaan ja valheellisen minäkuvan paljastaminen ulkopuolisille

käynnistää saatanallisen hyökkäyksen, vailla mitään armoa.

Kosto voi jatkua vuosikymmeniä, loppumatta ikinä.

Skorpionit, teidät ja juonenne ovat paljastetut.

Kenellä on silmät nähkööt, kellä on korvat kuulkoot.