Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Mitä yhteistä?
Barack Obama, Bill Clinton, Mussolini, Napoleon, Fidel Castro, Hugo Chavez, Jutta Urpilainen, Krista Kiuru. Leijonia.
Vierailija kirjoitti:
Ilta-Sanomat 10.1.2021:
Tällaisia ovat meemit, jotka paljastavat totuuden horoskooppimerkistäsi – 24 hulvatonta kuvaa kiteyttää etenkin ne pimeät puolet
Kokosimme Instagramista joukon meemejä, jotka kiteyttävät jotain olennaista kustakin aurinkomerkistä. Parhaat horoskooppimeemit löytyvät englanninkielisiltä tileiltä – sosiaalisesta mediasta löytyy useita yhden horoskooppimerkin ruotimiseen keskittyneitä huumoritilejä. Kokosimme kunkin merkin hauskimmat meemit alle.
Jos oman aurinkomerkkisi meemit eivät tunnu samaistuttavilta, saatat tunnistaa itsesi kuu- tai nousumerkkiisi liitetyistä meemeistä. Voit selvittää oman kuumerkkisi tätä kautta ja nousumerkkisi täältä.
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000007727815.html
Ainoa mille nauroin oli Rakeshan jättijuliste synttäritoivotuspyynnöistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhteistä?
Barack Obama, Bill Clinton, Mussolini, Napoleon, Fidel Castro, Hugo Chavez, Jutta Urpilainen, Krista Kiuru. Leijonia.
Mikä sun pointti on?
Mitä yhteistä?
Kamala Harris, Theresa May, Mahatma Gandhi, Lech Walesa, Ayatollah Khomeini, Benjamin Netanyahu, Margaret Thatcher, Vladimir Putin. Vaakoja.
Oinaita en voi sietää! Neitsyt ja kalat paras.
Mitä yhteistä?
Joe Biden, Hillary Clinton, Condoleeza Rice, prinssi Charles, Ivanka Trump, Indira Gandhi, Vanhanen, Rinne, Orpo, Uosukainen, Marin. Skorpioneja.
Näin ainakin meillä kirjoitti:
Mikä itse olet?
En myöskään pysty läheisiin väleihin oinaiden kanssa. Olen rapu. Oinas on liian itsekeskeinen ja kuvittelee aina olevansa oikeassa ja jyrää toiset alleen.
Leijona, joko huipputyyppi tai aivan kusipää
Kauris, rauhallinen
Oinas, itsepäinen
Rapu, mukava mutta aika herkkä
Kalat, riippuu päivästä onko mukavaa seuraa
Neitsyt, mukava hiukan vaisu
Kaksoset, lemppari
Härkä, riitaisa ja ilkeä pahin
Jousimies, huipputyyppi
Vesimies, ilkeä jääräpää
Skorpiooni, ei ota muita koskaan tosissaan
Vaaka, toinen lemppari
Vain minun kokemukseni, itsehän olen leijona🤗
Mitä yhteistä?
Francisco Franco, Churcill, Stalin, Yulia Tymoshenko, Emmanuel Macron, Andrew Cuomo . Jousimiehiä.
Parhaimmat leijona kauris jousimies härkä ( koska ite oon ) paskin joku skorpioni leijona paras varmaan
Millainen horoskoopilta on Kauris? Nousevana merkkinä Leijona ja laskevana Kalat. Onko millainen kombo?
Mitään yhteistä?
Tarja Halonen, Toomas Hendrik Ilves, Justin Trudeau, Nikki Haley, Jared Kushner, Richard Nixon, Kim Jong-Un, Mao Tse Tung. Kauriita.
Vierailija kirjoitti:
Näin ainakin meillä kirjoitti:
Mikä itse olet?
En myöskään pysty läheisiin väleihin oinaiden kanssa. Olen rapu. Oinas on liian itsekeskeinen ja kuvittelee aina olevansa oikeassa ja jyrää toiset alleen.
Neitsyt olen
Koominen siksi, että aika jykevän huonojen luonteen piirteiden luettelon perään oli lisätty vielä:
"luonne-ja persoonallisuushäiriöt,
kykenemättömyyden rakkauteen ja yleisen mieltymyksen pahuuteen ja hulluuteen."
Ikään kuin sinetiksi, että jos jokin pahe oli jäänyt mainitsematta, niin tuo loppukaneetti sulkee sisäänsä sen ja kaiken.
Mahtaisitko haluta kertoa oman aurinkomerkkisi?
Mitään yhteistä?
Ronald Reagan, Sarah Palin, prinssi Andrew, Nicolas Sarcozy, Kim-Jong-Il, Felipe IV Espanjan kuningas, Anneli Jäätteenmäki, Ilkka Kanerva, . Vesimiehiä.
Onko näilläkään mitään yhteistä?
Steve Jobbs, Mitch McConnell, Gorbachev, Erdogan, Robert Mugabe, Sari Essayah, Maria Ohisalo. Paitsi että he ovat kaloja.
Siinä se. Ei muuta.
Skorpioni kirjoitti:
Koominen siksi, että aika jykevän huonojen luonteen piirteiden luettelon perään oli lisätty vielä:
kykenemättömyyden rakkauteen ja yleisen mieltymyksen pahuuteen ja hulluuteen."Ikään kuin sinetiksi, että jos jokin pahe oli jäänyt mainitsematta, niin tuo loppukaneetti sulkee sisäänsä sen ja kaiken.
Hei skorpioni.
En kerro, syystä.
Arvata saa, kerron mikäli osuu oikeaan.
Loppukaneetin osalta osut melko oikeaan.
P.s skorpionin pimeät puolet eivät pääse oikeuksiinsa tällaisessa keskustelussa, sinunkin kirjoituksesi
osoittaa tietyn valmiutesi asialliseen vuorovaikutukseen, siitä kiitos.
Myöskään älylliset vajavaisuudet eivät "lajityypillisesti" kuulu skorpionin luonteeseen, vaan se mihin sitä älyä käytetään.
Skorpionit käyttävät sitä tuhon ja pahuuden välikappaleena, valitettavasti.
Toisinkin voisi valita.
Todellisen minäsi ilmeentyminen, "puhkeaminen kukkaan", vaatisi syvemmän ihmisuhteen kanssasi.
Silloin, vuoden x päästä, hulluus saisi yliotteen ja todellinen skorpioni nousisi pintaan.
Joskin minä olen osaltani tehnyt päätöksen, ei koskaan enää yhtään skorpionia lähelleni.
Erityisesti tämä koskee nais-skorpioneja.
Ainut poikkeus voi teoreettisesti tähän olla lojaalin miespuolisen skorpionin ystävyys ja "taistelukumppanuus".
Arvailen merkkiäsi sitten: jousimies tai vesimies tai neitsyt tai kaksonen? Hyvää analyysiä joka tapauksessa. Mutta edelleen olen sitä mieltä, että jos tietystä huonosta luonteenpiirteestä on päässyt eroon, ei se sieltä enää x vuoden kuluttua "nouse", koska sitä ei enää ole😌
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
kykenemättömyyden rakkauteen ja yleisen mieltymyksen pahuuteen ja hulluuteen."Ikään kuin sinetiksi, että jos jokin pahe oli jäänyt mainitsematta, niin tuo loppukaneetti sulkee sisäänsä sen ja kaiken.
Hei skorpioni.
En kerro, syystä.
Arvata saa, kerron mikäli osuu oikeaan.
Loppukaneetin osalta osut melko oikeaan.
P.s skorpionin pimeät puolet eivät pääse oikeuksiinsa tällaisessa keskustelussa, sinunkin kirjoituksesi
osoittaa tietyn valmiutesi asialliseen vuorovaikutukseen, siitä kiitos.
Myöskään älylliset vajavaisuudet eivät "lajityypillisesti" kuulu skorpionin luonteeseen, vaan se mihin sitä älyä käytetään.
Skorpionit käyttävät sitä tuhon ja pahuuden välikappaleena, valitettavasti.
Toisinkin voisi valita.
Todellisen minäsi ilmeentyminen, "puhkeaminen kukkaan", vaatisi syvemmän ihmisuhteen kanssasi.
Silloin, vuoden x päästä, hulluus saisi yliotteen ja todellinen skorpioni nousisi pintaan.
Joskin minä olen osaltani tehnyt päätöksen, ei koskaan enää yhtään skorpionia lähelleni.
Erityisesti tämä koskee nais-skorpioneja.
Ainut poikkeus voi teoreettisesti tähän olla lojaalin miespuolisen skorpionin ystävyys ja "taistelukumppanuus".
Olen rapu, mutta signatureni on leijona. Eli hallitsevin elementti on tuli ja kiinteää laatua.
Nouseva merkkini on neitsyt. Ja planeetoista viimeinen eli pluto on jousimies.
Osaako kukaan arvata näillä epäselkeillä vihjeillä, että millainen minä mahdan olla?
Vaaka
* Vaaka on niin miellyttävä ihminen, että muut ihastuvat häneen usein kuin vahingossa.
* Vaaka on tunnettu päättämättömyydestään. Nopeat valinnat eivät ole merkin juttu, oli kyse sitten isoista päätöksistä tai siitä, mitä katsoisi telkkarista tänään.
Skorpioni
* Skorpioni on usein toisten mielestä kiinnostava tyyppi salaperäisyytensä vuoksi, mutta merkki ei niin vain päästä muita lähelleen.
* Skorpionin vahvuus on kyky paneutua ja sukeltaa suoraan syvyyksiin. Merkki on taitava etsimään tietoa ja ratkaisemaan mysteerejä – joskus vähän liiankin taitava.
Jousimies
* Elämäniloinen jousimies janoaa elämäänsä jatkuvasti uusia seikkailuja ja on aina menossa. Se on asia, joka jousimiehen läheisten on vain kestettävä.
* Toiset ajattelevat ennen kuin puhuvat, mutta jousimies ei kainostele sanoissaan. Merkki on varsinainen totuuksien laukoja ja kertoo mielipiteensä, vaikka muut eivät sitä haluaisikaan kuulla.
Kauris
* Sinnikäs ja perusteellinen kauris on varsin taipuvainen ylianalysointiin ja saattaa vatvoa asioita loputtomiin.
* Kauris on ihmissuhteissa vähän kranttu. Hän ei rakastu helposti, mutta jos niin käy, kauris laittaa kaiken peliin.
Vesimies
* Luovuus on vesimiehen vahvuus. Kun inspiraatio iskee, vesimiehen on pakko antautua sille vuorokauden ajasta riippumatta.
* Vesimies on idealisti, joka luottaa omiin ideoihinsa vakaasti. Hullaantuessaan hän ei välitä muiden mielipiteistä tuon taivaallista.
Kalat
* Herkkyys on kalojen määrittelevimpiä ominaisuuksia. Merkki on sen vuoksi altis surulle ja saattaa velloa murheessa jopa tarkoituksella.
* Kalat on auttavainen, ystävällinen ja kiltti. Merkin edustajat ovat mitä ihanimpia ystäviä. Kaloja vähättelee kuitenkin helposti itseään. Muut näkevätkin usein kalojen potentiaalin paremmin kuin merkki itse.
(Ilta-Sanomat / Eveliina Linkoheimo)