Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Skorppioni on ilkee ja aina-oikeessa-tyyppi. Vaaka laiska toisten keksinnöillä kiipiä.
Millainen on aurinkorapu, kuu neitsyessä ja nouseva kaksonen? Joku väitti helvetiksi maan päällä :D
Vierailija kirjoitti:
Millainen on aurinkorapu, kuu neitsyessä ja nouseva kaksonen? Joku väitti helvetiksi maan päällä :D
Taipumusta sadismiin, erityisesti eläimiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taipumusta sadismiin, erityisesti eläimiä kohtaan.
Rapu, neitsyt ja kaksonen yhdistettynä sadismiin? Tuskinpa vain.
Millainen horoskooppi leijona on teistä?
Mä olen neitsyt ja olen kyllä melkoinen asshole mutta en tiedä että olenko se vain mä vai mitä.
Exä oli kaksoset ja oli kyllä sellanen valehtelija petturi. Sen jälkeen olen havainnut että kaikki muutkin kaksoset on mulkeroita. Olen kyllä epäillyt että onko nää horoskoopit ihan huuhaata koska mun toinen poika on myös kaksoset ja hän on maailman ihanin ja empaattisin tyyppi. Kaikki muutkin nimeävät hänet aina hyväksi kaveriksi yms.
Paras..mikähän se vois olla. Ehkä jousimies vois olla hyvä merkki. Tunnen tasan yhden jousimiehen, äitini, ja hän on ainakin hyvä ihminen.
Pahimpia ovat mielestäni skorpioni ja kaksonen.
Skorpioni esittää ystävää niin kauan kun suhteesta on hänelle jotain hyötyä. Saa kiksejä siitä, että pyörittää isoa sosiaalista ympyrää, josta säännöllisin väliajoin poistetaan ilman varoitusta ne ihmiset, joiden avulla ei pääse enää kipuamaan sosiaalisessa portaikossa eteenpäin.
Kaksonen on kaksinaamainen leuhka pettäjä lähellä sosiopaattia.
Neitsyenä löydän ajallaan kaikista jotain kritisoitavaa, mutta vioistaan huolimatta mielestäni parhaat ovat härkä ja kauris.
Härkä on hyväntuulinen, positiivinen, rento ja luotettava.
Kauris on mukavan neutraali, fiksu ja huumorintajuinen
Vierailija kirjoitti:
Leijona, neitsyt, vaaka ja skorpioni ovat parhaat <3
Niin ovat! Paitsi Leijona, Neitsyt ja Vaaka.
Ihan oikeasti, jos haluatte pseudotieteen perusteella luokitella ihmisiä, niin opiskelkaa nyt edes asiasta vähän muutakin kuin ne Aurinkomerkit. Aurinko ei esimerkiksi edes astrologian oppien mukaan kerro ihmisen käyttäytymisestä ihmissuhteissa, siihen väitetään vaikuttavan vahvemmin muut tekijät kartalla. Ja oikeastihan tämä on täyttä humpuukia, mutta älkää toki antako sen häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti, jos haluatte pseudotieteen perusteella luokitella ihmisiä, niin opiskelkaa nyt edes asiasta vähän muutakin kuin ne Aurinkomerkit. Aurinko ei esimerkiksi edes astrologian oppien mukaan kerro ihmisen käyttäytymisestä ihmissuhteissa, siihen väitetään vaikuttavan vahvemmin muut tekijät kartalla. Ja oikeastihan tämä on täyttä humpuukia, mutta älkää toki antako sen häiritä.
Oletko edes lukenut koko ketjua läpi? Ilmeisesti et joten painu sinne hevon kuuseen
Paras on tietysti eläinradan kuningas, leijona! Ok, tiedän ne puutteeni ...mutta leijonat ovat lojaaleita, lämpimiä ja haluavat ympärilleen luotettavia ystäviä. Intohimoisia ja rakastavat koko sydämestään, kun kunnolla rakastuvat.
Ärsyttävin on härkä, itsekäs, liian pinnallinen ja huomionhakuinen. En tule yhtään toimeen, huonoiten mitä kaikkien muiden horoskooppimerkkien kanssa.
Skorpionit ovat lojaaleita, mystisiä ja salaperäisiä..turhaan täällä heitä parjataan, yksi parhaimmista ystävistäni on skorpioni.
Vaa´at ovat yleensä kivoja ja tasapainoisia..joskin hiukan ilmamerkkinä sitten kun menee hyvin, menee hyvin..kun todella huonosti, menee todella huonosti.
No mitäpä meidän skorpionin merkissä syntyneitten pitää tehdä itsellemme? Meidän on muututtava, onko hyviä neuvoja siihen? Jos ja kun tuo meistä kirjoitettu on totta, niin silloin meidän on muututtava. Vai olemmeko tähtiin kirjoitettu virhe, joka ei pysty parantamaan tapojaan ajattelun, puheen ja tekojen tasolla?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen neitsyt ja olen kyllä melkoinen asshole mutta en tiedä että olenko se vain mä vai mitä.
Exä oli kaksoset ja oli kyllä sellanen valehtelija petturi. Sen jälkeen olen havainnut että kaikki muutkin kaksoset on mulkeroita. Olen kyllä epäillyt että onko nää horoskoopit ihan huuhaata koska mun toinen poika on myös kaksoset ja hän on maailman ihanin ja empaattisin tyyppi. Kaikki muutkin nimeävät hänet aina hyväksi kaveriksi yms.
Paras..mikähän se vois olla. Ehkä jousimies vois olla hyvä merkki. Tunnen tasan yhden jousimiehen, äitini, ja hän on ainakin hyvä ihminen.
Minullakin molemmat vanhemmat ovat jouskareita! Mukavia ja rentoja persoonia eivätkä edes läträä nautintoaineiden kanssa, vaikka se yleisesti liitetäänkin jousimiehen merkille ominaiseksi käytökseksi.
En kyllä ymmärrä vaakojen laiskoiksi haukkumista. Oma äitini oli mitä ahkerin ja aikaansaavin vaaka-nainen. Samoin tuttavissa nykyajan nuoretkin naiset. Eivät ole mitään laiskoja. Vaaka-miehiä en tunne.
Kala-miehet ovat hyviä tyyppiä. Todellakin osaavat olla hyviä sovittelijoita. Ja yleensäkin tulevat ihmisten kanssa hyvin toimeen.
Kala-naiset ovat sellaisia miesten lirkuttelioita. Kun mielestään sopivan kohteen löytävät. Eivät huomaa edes, että turha toivo. Toisaalta on ihailtavia kodinhengettäriä, toimeliaita kala-naisia. Ystävällisiä ja sööttejä, kauneudun, viihtyisyyden luojia. Kuten anoppini ja serkkuni.
Kala miehet ärsyttäviä haihattelijoita , elävät omassa kuplassaan ja luulevat olevansa kovinkin taitavia omatessaan yhden taidon jossain asiassa. Perheen elättäjäksi ei ole ollut yhdestäkään kala miehestä jonka olen tuntenut. Mutta toisaalta otanta ei oo kovin suuri.
Skorpionit ovat ilkeitä ja petollisia selkään puukottajia. Ylivoimaisesti eniten horoskooppitatuointeja ottavat myös skorpionit. On olevinaan joku ylpeyden aihe olla ilkeä ja piittaamaton. Moni luulee olevansa hyvä ihmisten manipuloija ja tuntija, mutta oikeasti skorpionin aikeet paistavat kilometrin päähän ja ”salaperäisyys” on täysin läpinäkyvää teeskentelyä.
Vaaka miehet ja naiset ovat pinnallisia puuhailijoita, joilla on aina kiire, mutta mitään ei saada aikaiseksi. Se miltä näyttää ulospäin on tärkeintä. Pinnalliset asiat, kuten oma ja kodin ulkonäkö kiinnostavat. Sisustus vaihtuu keittiössä parin vuoden välein. Yrittävät manipuloida toisia mielistelemällä. Vaakanaisille on tärkeää, että mies kustantaa remontit.
Härkämies on kuin tikku paskassa. Mitään uutta ei voi kokeilla ja maailman suurin raivari vedetään siitä, että joku putken pätkä on kymmenen senttiä kalliimpi, kuin kaupungin toisessa liikkeessä. Saita, jumittaa himassa, tietää aina paremmin kuin muut miten asiat ovat. Tyhmä ja tylsä. Härkänaiset ok, mutta heilläkin taipumusta periaateraivareihin jostain mitättömästä asiasta.
Neitsytnainen on pikkuasioihin takertuva nillittäjä. Nalkuttajan prototyyppi, ei osaa ajatella laaja-alaisesti, jossain määrin tunteeton toisten kärsimykselle. Tärkeintä on olla oikeassa. Riidanhaastaja, todennäköisesti siivoushullu. Kulissi on tärkeä. Haluaa olla arvostettu, muttei itse osaa käyttäytyä. Kiipijä. Neitsytmiehistä ei kokemusta.
Kalamiehet ovat taivaanrannan maalareita. Laiskoja mietiskelijöitä. Ovat joko itkuisia runopoikia, tai kansainvälisen tason UFO-salaliittoteorioiden kehittäjiä ja kultisteja. Eivät ilkeitä, mutta kujalla tosielämän realiteeteista. Kalanaiset ovat keimailijoita. Hakevat tukea miehistä. Traditionaalinen kotiäiti-tyyppi. Myös itkuisia. Ylitunteellisina vähän hankalia, mutta eivät tahallaan ilkeitä. Alttiita marttyyrikompleksille.
Leijonanaiset kaipaavat ihailua, kiitosta ja huomiota, mutta eivät itse näe juuri vaivaa muiden eteen. Harvat ”aikuiseksi kasvaneet” ovat aidosti hyviä tyyppejä. Kehittymätön leijona kalastelee huomiota etenkin työpaikoilla. Saa raivarit tai itkukohtauksen kaikenlaisesta itseensä kohdistuvasta kritiikistä. Haluaa esimiesasemaan riippumatta omista kyvyistään. Kaikkien on rakastettava leijonaa. On helposti kusetettavissa kehuilla ja ihailulla. Miehistä ei kokemusta.
Skorpioni kirjoitti:
No mitäpä meidän skorpionin merkissä syntyneitten pitää tehdä itsellemme? Meidän on muututtava, onko hyviä neuvoja siihen? Jos ja kun tuo meistä kirjoitettu on totta, niin silloin meidän on muututtava. Vai olemmeko tähtiin kirjoitettu virhe, joka ei pysty parantamaan tapojaan ajattelun, puheen ja tekojen tasolla?
Näin rakentava lähestymistapa skorpionien kielteisiä toimintamalleja tarkasteltaessa saa minut
epäilemään onko tämän kirjoittaja oikeasti skorpioni ja mikäli on, mitkä ovat hänen todelliset vaikuttimensa.
Skorpionit nimittäin eivät pysty tämän kaltaiseen itsekritiikkiin, jotain muuta tällä nyt ajetaan takaa.
Mitä tapahtuu savuverhon suojissa oikeasti?
Petos, harhautus, manipulointi, sympatiapisteiden keräys vai mikä?
Mikäli nyt kuitenkin oikeasti olet skorpioni ja kirjoitat vilpittömästi, mitä en voi kokemani pohjalta
todellakaan uskoa, lienet hyvin harvinaislaatuinen poikkeus näiden psykopaattien joukossa.
Mikäli näin on sinulla on edessäsi loppumaton työ kitkiessäsi itsestäsi pois skorpionien pahuuden,
petollisuuden, epäluotettavuuden, manipuloivuuden, koston himon, luonne-ja persoonallisuushäiriöt,
kykenemättömyyden rakkauteen ja yleisen mieltymyksen pahuuteen ja hulluuteen.
Voimaa ja kärsivällisyyttä kuitenkin mahdottomaan tehtävääsi.
Leijona, neitsyt, vaaka ja skorpioni ovat parhaat <3