Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
6481/12740 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat romanttisia ja herkkiä, luovia

Skorpionit kateellisia, pettureitä, kostajia

Vierailija
6482/12740 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen pettää aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6483/12740 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat huvittavia kyselyjä. Tunnen monta saman horoskoopin omaavaa kuin itsekin olen ja me kaikki olemme tyystin erilaisia ihmisiä.

Vierailija
6484/12740 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä muilla leijonilla sellaista että muut ihmiset alkavat jutella teille kuin olisitte psykologi tai terapeutti? Joku sellainen maaginen eläin joka osaa ratkaista kaikki maailman ongelmat? Avautuvat kaikesta, ongelmistaan, oman siviilielämänsä kavereista ja puolisoista? Ilman että kysyt heiltä asiasta, vaikket ole edes kuulumisia kysellyt?

Jostain syystä minulle käy usein näin, olen työkavereiden terapeuttina myös joskus, vaikken ole luottamushenkilö :D

Minusta tuo johtuu jostain muusta, kuin Aurinkomerkistä. Oletkohan kenties nouseva skorpioni?

Vai kenties nouseva neitsyt?

Olen huomannut jossain määrin tuon ilmiön. Olen leijona, nouseva neitsyt ja kuuskorpioni ja tuntemattomatkin ihmiset saattavat avautua elämästään minulle vaikkapa junassa. Ystävät haluavat aina kuulla mielipiteeni kun heillä on konflikteja ihmissuhteissaan tai vaikeaa töissä. En tiedä mikä siinä on.

Sama "vika". Ihmiset rakastavat avautua ihan uskomattoman henkilökohtaisista asioistaan, vaikka ei edes tunnettaisi mitenkään hyvin! Eräs syvästi astrologiaan perehtynyt henkilö totesi kerran jotenkin näin, että neitsyen ja skorpionin yhteisvaikutus tekee ihmisestä magneettisen, vastustamattoman - tieto suorastaan haluaa tuoda itse itsensä esille. Neitsyt on myös usein juurikin se merkki, johon luotetaan kiperän paikan tullen, joten siinäkin voi olla kyseessä jonkinlainen "hyvä aura", minkä ihmiset vain vaistoavat.

t. jousimies - nousuneitsyt - kuuskorpioni

Vierailija
6485/12740 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä muilla leijonilla sellaista että muut ihmiset alkavat jutella teille kuin olisitte psykologi tai terapeutti? Joku sellainen maaginen eläin joka osaa ratkaista kaikki maailman ongelmat? Avautuvat kaikesta, ongelmistaan, oman siviilielämänsä kavereista ja puolisoista? Ilman että kysyt heiltä asiasta, vaikket ole edes kuulumisia kysellyt?

Jostain syystä minulle käy usein näin, olen työkavereiden terapeuttina myös joskus, vaikken ole luottamushenkilö :D

Minusta tuo johtuu jostain muusta, kuin Aurinkomerkistä. Oletkohan kenties nouseva skorpioni?

Vai kenties nouseva neitsyt?

Olen huomannut jossain määrin tuon ilmiön. Olen leijona, nouseva neitsyt ja kuuskorpioni ja tuntemattomatkin ihmiset saattavat avautua elämästään minulle vaikkapa junassa. Ystävät haluavat aina kuulla mielipiteeni kun heillä on konflikteja ihmissuhteissaan tai vaikeaa töissä. En tiedä mikä siinä on.

Sama "vika". Ihmiset rakastavat avautua ihan uskomattoman henkilökohtaisista asioistaan, vaikka ei edes tunnettaisi mitenkään hyvin! Eräs syvästi astrologiaan perehtynyt henkilö totesi kerran jotenkin näin, että neitsyen ja skorpionin yhteisvaikutus tekee ihmisestä magneettisen, vastustamattoman - tieto suorastaan haluaa tuoda itse itsensä esille. Neitsyt on myös usein juurikin se merkki, johon luotetaan kiperän paikan tullen, joten siinäkin voi olla kyseessä jonkinlainen "hyvä aura", minkä ihmiset vain vaistoavat.

t. jousimies - nousuneitsyt - kuuskorpioni

Kuuskorppari antaa ymmärtää jotain häikkää kuuntelijallakin sen neitsyen ulkokuoren alla.  Samaistusta.

Vierailija
6486/12740 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jousimies ja nousevalta merkiltä skorpioni. Molempien merkkien kuvaukset sopii hyvin minuun, tuntuu että skorpparin kuvaus jopa paremmin kuin jousimiehen.

Itsellenikin omimmalta tuntuu juurikin kuumerkki eikä niinkään aurinkomerkki, vaikka molempien piirteet toteutuvatkin. Ja tämä on oikeasti todella yleinen mielipide!

Kuu liittynee enemmän ihmisen sieluun ja syvimpään minään, jolloin kuvio vaikuttaa oikeastaan ihan loogiselta.

Vierailija
6487/12740 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jousimiehet ovat parhaasta päästä. Tutut vesimies-miehet kiinnostavia. Rapunaiset pahimpia.  

Rapunaista pahempia ovat vain miespuoliset ravut! Nimenomaan ne "huonot ravut" ovat hirveän tasapainottomia ja raskasta seuraa, kun taas "hyvät ravut" ovat oikeinkin loistavia.

Vierailija
6488/12740 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaksosnaisena en ole ikinä pettänyt. :) kamalin merkki miespuolisista neitsyt, täysin itsekeskeinen valehtelija ja manipuloija

Vierailija
6489/12740 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos on yhdistelmää Kaksonen nouseva skorpioni?

Vierailija
6490/12740 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen härkä, enkä miellä itseäni laisinkaan tyypilliseksi häräksi mitä horoskooppia erehtyy lukemaan. Puolison horoskooppia en edes tiedä, kun ei kiinnosta. Ei näissä ole mitään järkeä.

Vierailija
6491/12740 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos on yhdistelmää Kaksonen nouseva skorpioni?

Nicole Kidman on.

Vierailija
6492/12740 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulkaa! Rapumies on paras, ihana, turvallinen isä.

Vierailija
6493/12740 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat-miehet ovat alkoholin suurkäyttöön taipuvaisia, päättämättömiä, liian pehmeitä, mutta sitten salakavalia, luonne kaipaisi jämäkkyyttä.

Vierailija
6494/12740 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalat-miehet ovat alkoholin suurkäyttöön taipuvaisia, päättämättömiä, liian pehmeitä, mutta sitten salakavalia, luonne kaipaisi jämäkkyyttä.

Kyllä! En oikeasti edes tunne muunlaisia miespuolisia kaloja kuin kuvatun kaltaisia... :D

Ja boheemeja taiteilijaluonteitakin jokainen, vaikka ei olisi varsinaista taiteilijan statusta.

Vierailija
6495/12740 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että leijonat ja skorpionit pitävät eniten omasta merkistään. Leijonat tyyliin heittävät yläfemmat keskenään tavatessaan toisen leijonan, ja usealla tuntemallani skorpionilla on horoskooppiaiheinen tatuointi.

Johtuuko tämä nyt niistä stereotypioista, joita noihin merkkeihin liitetään, vai siitä että nuo ovat ns. cooleja eläimiä? Vai uskooko leijonat ja skorpionit astrologiaan keskimääräistä useammin?

Vierailija
6496/12740 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! En oikeasti edes tunne muunlaisia miespuolisia kaloja kuin kuvatun kaltaisia... :D

Ja boheemeja taiteilijaluonteitakin jokainen, vaikka ei olisi varsinaista taiteilijan statusta.

Huono, huonompi, kalat-mies! Ei jatkoon.

Vierailija
6497/12740 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalat on miehelle se huonoin merkki. Passiivisaggressiivisia, päihderiippuvaisia, itsesäälissä kieriskeleviä ruikuttajia.

Vierailija
6498/12740 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että leijonat ja skorpionit pitävät eniten omasta merkistään. Leijonat tyyliin heittävät yläfemmat keskenään tavatessaan toisen leijonan, ja usealla tuntemallani skorpionilla on horoskooppiaiheinen tatuointi.

Johtuuko tämä nyt niistä stereotypioista, joita noihin merkkeihin liitetään, vai siitä että nuo ovat ns. cooleja eläimiä? Vai uskooko leijonat ja skorpionit astrologiaan keskimääräistä useammin?

Jellonilla on varmaankin enemmän sellainen coolius- ja statuskysymys kuin varsinaista kiinnostusta astrologiaa kohtaan, mutta kaikki tuntemani skorpparit ovat kyllä enemmän tai vähemmän "horoskooppihulluja"! Tutkivat usein myös henkimaailman juttuja ja tuo intensiivinen suhtautuminen tuntuu olevan skorppareilla ihan verissä. He menevät syvään päätyyn niin että heilahtaa.

Vierailija
6499/12740 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalat on miehelle se huonoin merkki. Passiivisaggressiivisia, päihderiippuvaisia, itsesäälissä kieriskeleviä ruikuttajia.

Jep! Kaikki kalat-miehet ovat kovin suuria taiteilijoita. Oikeita renessanssi-ihmisiä, kaikki luova onnistuu! ...Not.

Vierailija
6500/12740 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep! Kaikki kalat-miehet ovat kovin suuria taiteilijoita. Oikeita renessanssi-ihmisiä, kaikki luova onnistuu! ...Not.

Selkärangattomuus näiltä kyllä luonnistuu... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi