Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
6501/12740 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin. 

Olen vaaka.

Ex-kaveri myös pettäjä kaksonen.

Exmies, sarjapettäjä, oli myös kaksonen! 

Myös minun pettäjä-ex on kaksonen!

Puoli vuotta piti salasuhdetta sivussa ja kävivät treffeillä, kun minä olin töissä. Näin sitten itse kertoi. Minulla ei ollut aavistustakaan. Seksiä oli kolmesti viikossa ja kaikki muutenkin aivan ihanasti. Kunnes...

Vierailija
6502/12740 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravuista ei oikein osata sanoa muuta kuin kotihengetär ja tunteellinen ja hiljainen?

Itse olen aurinko, nouseva ja merkurius rapu.

En ole hiljainen, vaan tykkään puhua jopa tuntemattomille. Esimerkiksi töissä olen yleensä ensimmäisenä juttelemassa uudelle työntekijälle. Juhlissa myös tykkään tutustua uusiin ihmisiin eikä haittaa sillon olla huomion keskipisteenäkään vaikka en sinne pyri.

Huumori on elämäni suola ja tykkään heittää sitä ja nauraa muiden jutuille. Mielialani kyllä joskus vaihtelevat mutta nauruni on huonollakin tuulella herkässä jos tulee toisen tai omaan mieleen joku tilannehuumori vaikka ja näen sitä vähän joka paikassa.

Tykkään pitää kotini kodikkaana ja hyvän tuoksuisena ja hyvä ruoka itselleni ja perheelleni on tärkeää mutta mikään erityinen kotihengetär en ole sen enmpää kuin muutkaan tuntemani ihmiset.

Olen iloisempi silloin kun on tiedossa joku kiva reissu pois kotiympyröistä vaikka kotiin on kiva yleensä palatakkin.

Tunteellinen olen ja mielialani vaihtelevat varsinkin stressaavassa elämäntilanteessa ja sillon on itkukin herkässä. Mutta kun kaikki on hyvin ja elämä on seesteistä niin ei mielialatkaan suuremmin vaihtele ja saaatan olla itkemättä "jopa" viikkojakin :D

Ystävät ovat todella tärkeitä ja "tulen hulluksi" ja masennun jos joudun olemaan vain kotona perheeni kanssa ja töissä viikkotolkulla. Olen seikkailunhaluinen ja tarvitsen pään tuuletusta ja omia harrastuksia, olenkin aika urheilullinen ja hoikka, ja niin on muuten kaikki ravut ketkä tunnen.

Tiede ja psykologia ja ihmisten käyttäytyminen on todella mielenkiintoista myös ja niistä aiheista luen päivittäin.

Että en kyllä samaistu ravun hiljainen pullamössökotihiiri itkupilli kuvauksiin.

No rapu ei tosiaankaan ole hiljainen, missä näin on edes väitetty. Mutta herkkä ja tunteellinen hän on.

Ihan tässä ketjussa sanotaan kun selaa sivuja taaksepäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6503/12740 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, Kalat loistaa poissaolollaan tällä listalla. Emme ole Vihatuimpia, muttemme myöskään rakastetuimpia. Monet toki sanovat, että kalojen kanssa tulee hyvin toimeen. No miksei tulisi, Kalathan on ihania, eikä aiheuta mitää draamaa. Muttei Kalat kuitenkaan mitään läpinäkyviä juureksia ole. Usein Kalat on se henkilö, joka auttaa muut tulemaan toimeen keskenään. Se tyyppi mille puhutaan paskat ja hyvät asiat. Eli kalat on ihan paras kumppani ja bestis. Kalojen piiskaksi saattaa toki koitua Skorpioni, mutta syvien vesien kautta nekin haaksirikot saadaan uitua läpi. terkuin:Kalat....Oisko härkä tai rapu kalojen paras puoliso?

Vierailija
6504/12740 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jousimiehet ovat parhaasta päästä. Tutut vesimies-miehet kiinnostavia. Rapunaiset pahimpia.  

Rapunaista pahempia ovat vain miespuoliset ravut! Nimenomaan ne "huonot ravut" ovat hirveän tasapainottomia ja raskasta seuraa, kun taas "hyvät ravut" ovat oikeinkin loistavia.

Entäs "huonot" leijonat sitten? Tai skorpionit? Ja jopa ne kalat.

Noissa merkeissä tullu todella epätasapainosia ja vahingoittavia ihmisiä vastaan.

Tuo on varmaan itestä kiinni keitä on elämässä tullu vastaan ja ketkä ollu ne pahimmat. Ite en ole koskaan tuntenu epämiellyttävää rapua.

Vierailija
6505/12740 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona mies jossa:

Aurinko, ravussa

Kuu, kauriissa

Nouseva, vaaka

Laskeva, oinas

Skorppari naisen kanssa seksi oli huumaavaa, rajua kiihkoa, muutoin se homma ei oikein toiminut ja suhde oli mielenterveyden kannalta hyvin ahdistava. Päättyi yhtä rajusti kuin oli alkanutkin. Tosin jouduin vielä hänen seksuaalisuuden vietäväksi eron jälkeen uudestaan kiihko ja rajuus oli tälläkin kertaa juovuttavaa..olin hetken aikaa kahden naisen loukussa...nykyinen leijona vaimoni ei tiedä tästä koko totuutta...

Kaksoset naisen kanssa seksi ja parisuhde oli ongelmallista jo alusta lähtien...olin kahden naisen loukussa taas hetken...

Mulla on ollut määräajoin taipumusta sipaista vieraan syliin...en tiedä mistä tää johtuu, mutta tasaisuus ahdistaa ja kiihko ja romantiikka laimenee ja silloin alkaa katse pyörimään...

Nykyinen leijona vaimoni kanssa taasen tasaisuus ahdistaa ja seksi ei suju vaan mitäs mitäs..nyt monien sivujuonteiden jälkeen mysteerinen kauris nainen on saapunut minut juovuttamaan ja hänen kanssaan seksi on aistillista herkkää kuumaa kiihkoa.. hän on kyllä etäinen ja vaikeasti tavoiteltava...uskallanko hypätä tämän mysteerien verhojen takana lymyilevän kauris naisen matkaan, vai mitä teen..... itselläni on kauriin tapaan paljon salaisuuksia josta kukaan ei tiedä mitään.

Vierailija
6506/12740 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijona mies jossa:

Aurinko, ravussa

Kuu, kauriissa

Nouseva, vaaka

Laskeva, oinas

Skorppari naisen kanssa seksi oli huumaavaa, rajua kiihkoa, muutoin se homma ei oikein toiminut ja suhde oli mielenterveyden kannalta hyvin ahdistava. Päättyi yhtä rajusti kuin oli alkanutkin. Tosin jouduin vielä hänen seksuaalisuuden vietäväksi eron jälkeen uudestaan kiihko ja rajuus oli tälläkin kertaa juovuttavaa..olin hetken aikaa kahden naisen loukussa...nykyinen leijona vaimoni ei tiedä tästä koko totuutta...

Kaksoset naisen kanssa seksi ja parisuhde oli ongelmallista jo alusta lähtien...olin kahden naisen loukussa taas hetken...

Mulla on ollut määräajoin taipumusta sipaista vieraan syliin...en tiedä mistä tää johtuu, mutta tasaisuus ahdistaa ja kiihko ja romantiikka laimenee ja silloin alkaa katse pyörimään...

Nykyinen leijona vaimoni kanssa taasen tasaisuus ahdistaa ja seksi ei suju vaan mitäs mitäs..nyt monien sivujuonteiden jälkeen mysteerinen kauris nainen on saapunut minut juovuttamaan ja hänen kanssaan seksi on aistillista herkkää kuumaa kiihkoa.. hän on kyllä etäinen ja vaikeasti tavoiteltava...uskallanko hypätä tämän mysteerien verhojen takana lymyilevän kauris naisen matkaan, vai mitä teen..... itselläni on kauriin tapaan paljon salaisuuksia josta kukaan ei tiedä mitään.

Tee niin kuin sydän sanoo! Ei näitä tällaisia kannata päättää horoskooppimerkkien kautta.

Vierailija
6507/12740 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan älä ole kahden kanssa yhtä aikaa. Leijonat on perusluonteeltaan rehellisiä, tuommoinen kahden kanssa vehtaaminen ei käy. Miten voit olla leijona ja aurinko ravussa? Jos aurinko on ravussa, olet rapu. Nyt ryhdistäydy Jellona ja ole uskollinen jommallekummalle.

Vierailija
6508/12740 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus kirjoitti:

Leijonat on perusluonteeltaan rehellisiä, tuommoinen kahden kanssa vehtaaminen ei käy. Miten voit olla leijona ja aurinko ravussa? Jos aurinko on ravussa, olet rapu. Nyt ryhdistäydy Jellona ja ole uskollinen vaimollesi.

Vierailija
6509/12740 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois

Vierailija
6510/12740 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ole uskollinen vaimollesi, luin ensin, että on joku seurustelukumppani. Koska on vaimo, niin sivusuhde pois.

Vierailija
6511/12740 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ketjussa joku kaksonen kysyi, millainen on jousimiesmies, jolla kuu ravussa. Kuvailin oman miehen tunne-elämää, mutta nyt onkin osoittautunut, että hänen kuu on ihan toisessa merkissä. Nouseva merkkinsä on rapu. Anteeksi väärä tieto.

Vierailija
6512/12740 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on nouseva merkkini ja miehen horoskooppia en muista enkä jaksa tarkistaa. Emme älynneet tarkistaa horoskooppeja ennen avioitumista.

Vierailija
6513/12740 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijona mies jossa:

Aurinko, ravussa

Kuu, kauriissa

Nouseva, vaaka

Laskeva, oinas

Jos aurinko on ravussa, olet rapu. Lopeta pettäminen ja ole rehellinen itsellesi ja puolisollesi.

Vierailija
6514/12740 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus kirjoitti:

Ainakaan älä ole kahden kanssa yhtä aikaa. Leijonat on perusluonteeltaan rehellisiä, tuommoinen kahden kanssa vehtaaminen ei käy. Miten voit olla leijona ja aurinko ravussa? Jos aurinko on ravussa, olet rapu. Nyt ryhdistäydy Jellona ja ole uskollinen jommallekummalle.

Leijonanainen nostattaa sitten kunnon myrskyn kun pettäminen tulee ilmi. Siinä ei anteeksipyytelyt enää auta. Ihan varoituksen sana vaan.

Vierailija
6515/12740 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on vesimies, jolla kuu kaksosessa? Nainen olen siis.

Vierailija
6516/12740 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat-nainen on täysin eri asia kuin kalat-mies. Kalat-naisista olen löytänyt paljon positiivista, kalat-miehistä vähemmän (kalat-miehet viinaan meneviä, pitäisi olla jotenkin vähemmän ameebamaisia jne).

Vierailija
6517/12740 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijona mies jossa:

Aurinko, ravussa

Kuu, kauriissa

Nouseva, vaaka

Laskeva, oinas

Mikä sinusta tekee "Leijona-miehen"? Kun luettelet tärkeimpien taivaankappaleiden ym. olevan muissa merkeissä.

Vierailija
6518/12740 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä on nouseva merkkini ja miehen horoskooppia en muista enkä jaksa tarkistaa. Emme älynneet tarkistaa horoskooppeja ennen avioitumista.

Kyllä ihmiset menevät heppoisin eväin vihille, ei voi muuta sanoa ;)

Vierailija
6519/12740 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalat-miehet ovat alkoholin suurkäyttöön taipuvaisia, päättämättömiä, liian pehmeitä, mutta sitten salakavalia, luonne kaipaisi jämäkkyyttä.

Kyllä! En oikeasti edes tunne muunlaisia miespuolisia kaloja kuin kuvatun kaltaisia... :D

Ja boheemeja taiteilijaluonteitakin jokainen, vaikka ei olisi varsinaista taiteilijan statusta.

Huono, huonompi, kalat-mies! Ei jatkoon.

Kalat on miehelle se huonoin merkki. Passiivisaggressiivisia, päihderiippuvaisia, itsesäälissä kieriskeleviä ruikuttajia.

Jep! Kaikki kalat-miehet ovat kovin suuria taiteilijoita. Oikeita renessanssi-ihmisiä, kaikki luova onnistuu! ...Not.

Reijo Taipale, Olavi Virta, Tapio Rautavaara ja Mikko Kuustonen. Eivätkö he ole sinun mielestä oman alansa huippuja Suomessa?

Vierailija
6520/12740 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalatmiehiä myös Javier Bardem, Daniel Craig, Alan Rickman (Kalkaros),

Muusikoita Kurt Cobain, Johnny Cash, Bon Jovi, Chris Martin, Hozier, Antti Tuisku, Justin Bieber

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi