Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

6441/12740 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipide siitä että olen aurinkokalat ja kuuleijona?

Koen jotenkin vahvaa ristiriitaisuutta persoonassani.

Esimerkiksi hankalien ihmisten kanssa toimeen tullessa: kyllästyn ja katkaisen välit, en halua olla tekemisissä sellaisen kanssa joka pahottaa mieleni tai on epäkunnioittava. Mutta toisaalta, vika voi olla minussa ja minun pitäisi yrittää vielä korjata välejä ja muuttaa itseäni paremmaksi jotta voisin pitää heidät elämässäni. Ja tämä on sellaista oravanpyörää.

Tässä huomaan ristiriidan ja mietin että voisiko se juuri johtua näistä horoskoopeista?

Olen noususkorpioni ja kartassani on tasapuolisesti kaikkea paitsi rapua, kaurista, neitsyttä ja vaakaa. Vesimiestä ja jousimiestä eniten.

Vierailija
6442/12740 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään äänestyksen mukaan pitää paikkansa että vaaka on narsisti ja laiska koska loistaa vaan tilastoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6443/12740 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään äänestyksen mukaan pitää paikkansa että vaaka on narsisti ja laiska koska loistaa vaan tilastoissa.

Vaaka on Suomessa aika yleinen merkki.

Vierailija
6444/12740 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu miehillä tuntuu aina olevan kaki housussa ja ikävä äitiä.

Vierailija
6445/12740 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouseva vaaka ja horoskoopilta kaksonen, minkälaiseksi ihmiseksi oletat minut?

Vierailija
6446/12740 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iii kirjoitti:

Nouseva vaaka ja horoskoopilta kaksonen, minkälaiseksi ihmiseksi oletat minut?

Laiska niin kuin vaa”at ovat.

Vierailija
6447/12740 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan koittaa määritellä:

Kauriit: kukkaron sisältö on heillä hyvin tiedossa, tietävät oman ja vähän toistenkin taloudellisen tilanteen tarkasti.

Käytännöllisiä, säntillisiä ja siistejä ihmisiä. Jossain määrin kaavamaisia.

Vesimiehet: hillittyjä ja ystävällisiä oman tien kulkijoita, jotka kuitenkin noudattavat sääntöjä ja eivät loukkaa toisia ihmisiä.

Kalat: tunteellisia ja monipuolisia ihmisiä, jotka elelevät puolittain tässä maailmassa ja puolittain unelmissaan. Ystävällisiä. Usein taiteellisia.

Oinaat: rohkeita ja energisiä aikaansaamiseen mestareita. Herkkä sisin ei näy ulospäin. Reippaita.

Härät: hyviä arjen asioissa, lämminsydämisiä. Pahoittavat mielensä aika syvästi.

Kaksoset: iloisia ja pirteitä tiedon ja juorujenkin levittäjiä, joille kommunikaatio ja vuorovaikutus on elämän suola. Vaihtelunhaluisia. Kiinnostavia, koska ovat itse niin monesta asiasta kiinnostuneita ja osaavat keskustella siitä.

Ravut: Herkkiä ja huolehtivaisia. Tunne-ihmisiä, joille koti on tärkeä paikka.

Leijonat: näyttäviä ja kauneuden tajuisia, valovoimaisia ja rehtejä. Usein hauskojakin.

Neitsyet: tarkkoja ja kivoja, taipumus stressaantua . Huolehtivaisia ja siistejä.

Vaa'at: miellyttäviä ja sopuisia diplomaatteja, hallitsevat monenlaisia asioita. Älykkäitä ja järjestelmällisiä.

Skorpionit: salaperäisen tuntuisia, mutta uskoutuvat lähimmille ystävilleen ja odottavat näiltä tukea ja sympatiaa. Skorpionia ei kannata suututtaa. Sitkeitä.

Jousimiehet: pehmeän tyylin alla on ikuinen totuuden etsijä ja totuuden torvikin, joka ei missään tapauksessa halua loukata muita, mutta toisaalta ei voi vaan välillä olla julistamatta "rehellisyyden nimissä on todettava, että...". Tulossa tai menossa jonnekin tai jostakin. Taitava on se, joka tämän vapaan sielun kesyttää.

Vierailija
6448/12740 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijatarkinko kirjoitti:

Minäkin haluan koittaa määritellä:

Kauriit: kukkaron sisältö on heillä hyvin tiedossa, tietävät oman ja vähän toistenkin taloudellisen tilanteen tarkasti.

Käytännöllisiä, säntillisiä ja siistejä ihmisiä. Jossain määrin kaavamaisia.

Vesimiehet: hillittyjä ja ystävällisiä oman tien kulkijoita, jotka kuitenkin noudattavat sääntöjä ja eivät loukkaa toisia ihmisiä.

Kalat: tunteellisia ja monipuolisia ihmisiä, jotka elelevät puolittain tässä maailmassa ja puolittain unelmissaan. Ystävällisiä. Usein taiteellisia.

Oinaat: rohkeita ja energisiä aikaansaamiseen mestareita. Herkkä sisin ei näy ulospäin. Reippaita.

Härät: hyviä arjen asioissa, lämminsydämisiä. Pahoittavat mielensä aika syvästi.

Kaksoset: iloisia ja pirteitä tiedon ja juorujenkin levittäjiä, joille kommunikaatio ja vuorovaikutus on elämän suola. Vaihtelunhaluisia. Kiinnostavia, koska ovat itse niin monesta asiasta kiinnostuneita ja osaavat keskustella siitä.

Ravut: Herkkiä ja huolehtivaisia. Tunne-ihmisiä, joille koti on tärkeä paikka.

Leijonat: näyttäviä ja kauneuden tajuisia, valovoimaisia ja rehtejä. Usein hauskojakin.

Neitsyet: tarkkoja ja kivoja, taipumus stressaantua . Huolehtivaisia ja siistejä.

Vaa'at: miellyttäviä ja sopuisia diplomaatteja, hallitsevat monenlaisia asioita. Älykkäitä ja järjestelmällisiä.

Skorpionit: salaperäisen tuntuisia, mutta uskoutuvat lähimmille ystävilleen ja odottavat näiltä tukea ja sympatiaa. Skorpionia ei kannata suututtaa. Sitkeitä.

Jousimiehet: pehmeän tyylin alla on ikuinen totuuden etsijä ja totuuden torvikin, joka ei missään tapauksessa halua loukata muita, mutta toisaalta ei voi vaan välillä olla julistamatta "rehellisyyden nimissä on todettava, että...". Tulossa tai menossa jonnekin tai jostakin. Taitava on se, joka tämän vapaan sielun kesyttää.

Allekirjoitan jousimiehen määritelmän. ;)

Joidenkin merkkien kohdalla vähän niin ja näin, mutta kokonaisuutena kelpo kattaus!

Vierailija
6449/12740 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauris: Luotettavia mutta vähän kuivahkoa seuraa, itse kuitenkin tykkään kauriiden omalaatuisesta seurasta. usein työnarkomaaneja. Heillä on selvästi omanlaisensa huumorintaju, kauris ei todellakaan ole "jokaisen kaveri" - merkki.

Vesimies: Sori, yksi minun mielestä ikävimmistä merkeistä. He ovat sellaisia kaikkien kavereita ilman kunnollisia mielipiteitä, menevät ja muuntuvat aina seuran mukana, eivät tunnu kiintyvän mihinkään tai kehenkään, heistä ei saa mitään "otetta". 

Kalat:  Heistä on vähiten kokemusta. Aika herkkiä, taiteellisia, vähän saamattomia haaveilijoita.

Oinas: Hauskoja kavereita, mutta dramaattisia, kärkkäitä. Heidän ympärillä kokoajan sattuu ja tapahtuu.

Härkä: Härkä naiset on aikamoisia "kanaemoja", hoitaa kaikki hommat jämptisti. Innokkaita sisustajia, (heidän kodit on aina kivoimman näköisiä) ja ruoanlaittajia, härkä ihmisillä tuntuu olevan aina nälkä. :D Myös härkä miehet on jämptejä, jalat maassa - ahertajia. 

Kaksonen: Hauskaa "biletys seuraa", mutta heissä ei ole pätkääkään syvällisyyttä. Kaikki on aina heillä sellaista pinnallisen hauskaa, ovat huikentelevaisia, lapsellisia, en alkaisi seurustella kaksosen kanssa. 

Rapu: Mukavia, kilttejä, koti-ihmisiä, en ole ikinä tavannut paljon bilettävää rapua. Heillä on oma pieni läheisten piiri. Huonona puolena ailahtelevaiset tunteet - aamulla voi olla hyvä päivä, päivällä täysi masennus ja illalla ykskaks taas vähän parempi fiilis.

Leijona: Hauskoja, karismaattisia, minun tapaamat Leijonat on todella suorasanaisia ja rehellisiä. Mutta he menevät myös siinä itsevarman ja itserakkaan rajapinnalla, riippuu henkilöstä kumman puolelle kallistuu.

Neitsyt: Rauhallisia, luotettavia, maanläheisiä ja hiljaisia. Heistä ei ikinä saa mitään oinaan tai leijonan kaltaisia seurapiiri ihmisiä tekemälläkään, joten menevien merkkien ei kannata alkaa seurustella neitsyiden kanssa. Myös pahimpia työnarkomaaneja kauriiden kanssa.

Vaaka: Kiinnostavaa seuraa, heidänkaa saa aikaan syvällisen keskustelun mistä tahansa aiheesta, tykkään paljon vaa'oista. Huonona puolena sellainen jossittelu, eivät osaa tehdä mitään isompia päätöksiä. 

Skorpioni: Itse olen skorpioni joten en ehkä itse osaa sanoa parhaiten. Mutta mies aina sanoo että olen sellainen "ikuinen mysteeri" mikä tekee musta kiehtovan ja ärsyttävän yhtä aikaa :D  luotettava mutta todella teräväsanainen. Ja tiedän, että ainakin minä olen sellainen että minusta joko tykkää paljon tai ei yhtään, ei ole mitään ihan kiva - välimaastoa. 

Jousimies: Aina menossa ja tekemässä, urheilullisia, keksivät kaikkea vähän hupsua ja yllättävää. Kaikkien kavereita, todella harvoin olen kuullut että jousimiehet vaikka haukkuisivat ketään. 

Kaikkien muiden merkkien analyysiesi perusteella päättelin, että olet skorpioni - ja niin olit.

Vaakanainen

Vierailija
6450/12740 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen samaa mieltä kuin sinä ilmamerkeistä. Etenkin vesimiehestä.

Sama

Vierailija
6451/12740 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauris: Luotettavia mutta vähän kuivahkoa seuraa, itse kuitenkin tykkään kauriiden omalaatuisesta seurasta. usein työnarkomaaneja. Heillä on selvästi omanlaisensa huumorintaju, kauris ei todellakaan ole "jokaisen kaveri" - merkki.

Vesimies: Sori, yksi minun mielestä ikävimmistä merkeistä. He ovat sellaisia kaikkien kavereita ilman kunnollisia mielipiteitä, menevät ja muuntuvat aina seuran mukana, eivät tunnu kiintyvän mihinkään tai kehenkään, heistä ei saa mitään "otetta". 

Kalat:  Heistä on vähiten kokemusta. Aika herkkiä, taiteellisia, vähän saamattomia haaveilijoita.

Oinas: Hauskoja kavereita, mutta dramaattisia, kärkkäitä. Heidän ympärillä kokoajan sattuu ja tapahtuu.

Härkä: Härkä naiset on aikamoisia "kanaemoja", hoitaa kaikki hommat jämptisti. Innokkaita sisustajia, (heidän kodit on aina kivoimman näköisiä) ja ruoanlaittajia, härkä ihmisillä tuntuu olevan aina nälkä. :D Myös härkä miehet on jämptejä, jalat maassa - ahertajia. 

Kaksonen: Hauskaa "biletys seuraa", mutta heissä ei ole pätkääkään syvällisyyttä. Kaikki on aina heillä sellaista pinnallisen hauskaa, ovat huikentelevaisia, lapsellisia, en alkaisi seurustella kaksosen kanssa. 

Rapu: Mukavia, kilttejä, koti-ihmisiä, en ole ikinä tavannut paljon bilettävää rapua. Heillä on oma pieni läheisten piiri. Huonona puolena ailahtelevaiset tunteet - aamulla voi olla hyvä päivä, päivällä täysi masennus ja illalla ykskaks taas vähän parempi fiilis.

Leijona: Hauskoja, karismaattisia, minun tapaamat Leijonat on todella suorasanaisia ja rehellisiä. Mutta he menevät myös siinä itsevarman ja itserakkaan rajapinnalla, riippuu henkilöstä kumman puolelle kallistuu.

Neitsyt: Rauhallisia, luotettavia, maanläheisiä ja hiljaisia. Heistä ei ikinä saa mitään oinaan tai leijonan kaltaisia seurapiiri ihmisiä tekemälläkään, joten menevien merkkien ei kannata alkaa seurustella neitsyiden kanssa. Myös pahimpia työnarkomaaneja kauriiden kanssa.

Vaaka: Kiinnostavaa seuraa, heidänkaa saa aikaan syvällisen keskustelun mistä tahansa aiheesta, tykkään paljon vaa'oista. Huonona puolena sellainen jossittelu, eivät osaa tehdä mitään isompia päätöksiä. 

Skorpioni: Itse olen skorpioni joten en ehkä itse osaa sanoa parhaiten. Mutta mies aina sanoo että olen sellainen "ikuinen mysteeri" mikä tekee musta kiehtovan ja ärsyttävän yhtä aikaa :D  luotettava mutta todella teräväsanainen. Ja tiedän, että ainakin minä olen sellainen että minusta joko tykkää paljon tai ei yhtään, ei ole mitään ihan kiva - välimaastoa. 

Jousimies: Aina menossa ja tekemässä, urheilullisia, keksivät kaikkea vähän hupsua ja yllättävää. Kaikkien kavereita, todella harvoin olen kuullut että jousimiehet vaikka haukkuisivat ketään. 

Kaikkien muiden merkkien analyysiesi perusteella päättelin, että olet skorpioni - ja niin olit.

Vaakanainen

vau, joko sinä olet todella hyvin perehtynyt horoskooppeihin tai sitten minä olen todella tyypillinen esimerkki skorpionista :D 

Vierailija
6452/12740 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku noihin? :D

Vierailija
6453/12740 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan jousimiehen määritelmän. ;)

Joidenkin merkkien kohdalla vähän niin ja näin, mutta kokonaisuutena kelpo kattaus!

Kiitos paljon Sinulle (jousimies -oletan).

Vierailija
6454/12740 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36847 kirjoitti:

Esimerkiksi hankalien ihmisten kanssa toimeen tullessa: kyllästyn ja katkaisen välit, en halua olla tekemisissä sellaisen kanssa joka pahottaa mieleni tai on epäkunnioittava. Mutta toisaalta, vika voi olla minussa ja minun pitäisi yrittää vielä korjata välejä ja muuttaa itseäni paremmaksi jotta voisin pitää heidät elämässäni. Ja tämä on sellaista oravanpyörää.

Tässä huomaan ristiriidan ja mietin että voisiko se juuri johtua näistä horoskoopeista?

Olen noususkorpioni ja kartassani on tasapuolisesti kaikkea paitsi rapua, kaurista, neitsyttä ja vaakaa. Vesimiestä ja jousimiestä eniten.

Kuulostaa niin tutulta. Paljon olen häpeäkseni sekä katkaissut välejä että ghostannut. Omassa kartassani on myös paljon jousimiestä.

En ole kovin perehtynyt näihin, mutta sanotaanhan sitä, että nouseva merkki vaikuttaa huomattavasti 25 ikävuoden jälkeen. Skorpioni ei kai koskaan ole mikään hajuton ja mauton. Mielestäni sekä skorpioni että jousimies ovat sellaisia, että näiden on helppo kritisoida muita, mutta he itse voivat loukkaantua kritiikistä ylitsepääsemättömästi. Vielä kalojen herkkyys korostanee tätä. Kuuleijonasta tulee mieleen, että kaikkein läheisimmät ihmiset saavat sinulta osakseen erityisen suurta rakkautta, joka ei helpolla järky. Nuo mainitsemasi merkit, joita kartallasi ei ole, miellän aika diplomaattisiksi, joten voi olla, että olet helposti tukkanuottasilla. Vesimies varmaan antaa viimeisen silauksen: olet oman tiesi kulkija. Menivätköhän nämä aivan metsään?

Vierailija
6455/12740 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätodellista. Trump, varapresidenttinsä Mike Pence JA se paljon ääntä muttei yhtään järkevää sisältöä suoltava luottolakimiehensä Rudy Giuliani. Kaikki 3 kaksosia!

Vierailija
6456/12740 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Skorpioni mies mahdollisesti olla kuitenkin kiinnostunut, koska joskus voi viestitellä koko illankin, mutta kuten nyt, ei vastaa viestiini mitään mutta whatsapista näkee että viesti on luettu ja on ollut paikalla monta kertaa sen jälkeenkin.

Joskus "kadoksissa" parikin viikkoa. Onko se niin ylivoimaista osoittaa välittämistä kaverille?

Jotenkin tuntuu että kun hän ilmoittaa itsestään, teen saman enkä vastaa hänelle mitään. Turhauttavaa!

Vierailija
6457/12740 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus horoskooppimerkeistä.

Oinas: Haluavat pakkomielteisesti olla ykkösiä ja pomottaa muita. Oinaiden herkkyys nousee harvoin pinnalle. Oinasmiehet puhuvat päälle ja oinasnaiset kilpailevat muiden kanssa. Itsepäisiä molemmat, aktiivisia ja rohkeita.

Härkä: Tykkäävät kaikesta hyvästä, hienosta ja herkullisesta. Kulinaareja ja tyylikkäitä. Voivat olla lihavia jos nauttivat liikaa ruokaa eivätkä liiku. Pitävät päänsä ja omat mielipiteensä eivätkä muuta niitä helposti. Luotettava kuin kivi, eivät hötkyile, romanttisia.

Kaksoset: Tuuliviiri, hyvä tiedon levittämisessä  ja kommunikoimisessa niin hyvässä kuin pahassa. Kaksi puolta - ei siitä pääse mihinkään. Eloisa, puhelias, ei ole koskaan hiljaa kuin ehkä nukkuessaan. Naiset usein hoikkia ja mallivartaloisia. Kaksosten on hankala pysyä paikallaan.

Rapu: Rapu jakautuu kahteen eri tyyppiin. Hiljaiseen ja etäiseen, jonka sisällä myllertää tai hiljaiseen ja lempeään joka auttaa ja lohduttaa kaikkia. Empaattinen ja kiltti kodinhengetär. Äiti sukupuolesta riippumatta. Ei kestä kritiikkiä.

Vierailija
6458/12740 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä36847 kirjoitti:

Kuulostaa niin tutulta. Paljon olen häpeäkseni sekä katkaissut välejä että ghostannut. Omassa kartassani on myös paljon jousimiestä.

En ole kovin perehtynyt näihin, mutta sanotaanhan sitä, että nouseva merkki vaikuttaa huomattavasti 25 ikävuoden jälkeen. Skorpioni ei kai koskaan ole mikään hajuton ja mauton. Mielestäni sekä skorpioni että jousimies ovat sellaisia, että näiden on helppo kritisoida muita, mutta he itse voivat loukkaantua kritiikistä ylitsepääsemättömästi. Vielä kalojen herkkyys korostanee tätä. Kuuleijonasta tulee mieleen, että kaikkein läheisimmät ihmiset saavat sinulta osakseen erityisen suurta rakkautta, joka ei helpolla järky. Nuo mainitsemasi merkit, joita kartallasi ei ole, miellän aika diplomaattisiksi, joten voi olla, että olet helposti tukkanuottasilla. Vesimies varmaan antaa viimeisen silauksen: olet oman tiesi kulkija. Menivätköhän nämä aivan metsään?

Piti ihan googlettaa, että mitä tarkoittaa tukkanuottasilla :D Käsitin että kireä, riitelee helposti.

Omalta osaltaan olen sellainen, juuri silloin kun rajojani koetellaan liikaa, silloin se yleensä menee siihen, että etäännyn aika paljon henkilöstä ainakin hetkellisesti, oli se sitten hyväkin ystävä. Välttelen viimeiseen asti riitelyä ja yhteenottoja, mutta kun ''hermot palaa'' niin sitten luovutan....

Tässä juuri koen sitä ristiriitaisuutta, koska yritän olla sopuisa henkilö ja rento keskustelukaveri, mutta toisaalta neljään henkilöön näin nopeasti laskettuna olen välit menettänyt tai ne ovat vain todella huonot. Etäännyn helposti ihmisistä jotka ylikuormittavat minua, mieluummin kun yritän korjata asioita.

Nykyään tosin olen alkanut pyrkimään siihen, että yritän pelastaa kaverisuhteeni keskustelemalla, mutta jos se ei tunnu auttavan ja ''ylikuormittuneisuus'' jatkuu kuukausia, niin luovutan ja alan etääntymään. 

Noususkorpionista en tiedä, olen vasta 20-vuotias, että miten se sitten näkyy.. 

Ja kyllä, kritiikistä saatan loukkaantua helposti ja ottaa kolaisun itsetuntooni, mutta nykyään yritän kääntää sen niin, että korjaan tapojani ja opin virheistäni. Ja otan huomioon, että keltä kritiikki ylipäätänsä tulee. 

Äh, koen että olen vain joskus niin ristiriitainen :D Netissä pystyi katsomaan, että millä tasolla (0-3) aurinko- ja kuumerkkisi sopii yhteen. Mulla oli tasolla 3 eli huonoin, koska vesi ja tuli on huono yhdistelmä. Siinä lukikin, että voi tuntua siltä, että ajatuksesi ja persoonallisuutesi vetää sinua eriin suuntiin tilanteissa ja voi kokea vahvaa ristiriitaa.

Mikä sinun aurinko- ja kuumerkki on, jos saa kysyä? 

Vierailija
6459/12740 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskooko joku noihin? :D

Mitä se sua liikuttaa? Mee muualle siitä virnuilemaan pelle!

Vierailija
6460/12740 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa totuus horoskooppimerkeistä.

Leijona: Ostelee mielellään lahjoja rakkailleen. Aurinkoinen ja lämmin jos pääset leijonan piiriin. Itsekeskeinen, mahtaileva, huomionkeskipiste kaikkialla ja jos huomiota ei heru alkaa mykkäkoulu ja puhumattomuus. Leijonan elämään mahtuu yksi suuruus – hän itse. Lempiväri kulta.

Neitsyt: Joskus jopa pakkomielteinen. Hyvä ystävä, joka auttaa ongelmien ratkaisussa ja kuuntelee. Looginen, puhtautta ja siisteyttä rakastava. Huomaa yksityiskohdat ja epäloogisuudet ja puuttuu niihin. Yksinkertaisuus ja simppeliys viehättää neitsyttä. Hyvä koomikko ja hauska.

Vaaka: Ikuinen tasapainon etsijä. Katoaa elämästä, jos et käyttäydy vaa’an mielen mukaan. Saattaa esittää iloista mutta on oikeasti kylmä ja pahansuopa. Tykkää sisustaa, outo maku. Viilein ja vaikein ymmärrettävä ilmamerkkisistä. Monia eri mielenkiinnonkohteita.

Skorpioni: Skorpionissa yhdistyy vesi, että Marsin tuli energia. Hyvä ja luotettava ystävä. Skorpioni sanoo vähän mutta asiaa. Saattaa olla etäinen ja kylmä eikä päästä lähelle, ellei luota 300 % ja jos petät skorpionin luottamuksen suhteenne, on ohi eikä selityksiä kuunnella. Erikoinen mutta hyvä huumorintaju. Osaa pitää salaisuudet eikä juoruile. Luotettava.

Jousimies: Vilkas, energinen ja hauska joskus jopa liikaa ja laukoo suustaan mitä vaan ja milloin vaan. Raivostuttaa ihmisiä suorasanaisuudellaan mutta osaa olla yllättävän kansainvälinen ja matkustaa mielellään. On kartuttanut elämänviisautta joko opiskelemalla kirjoista tai tutustumalla matkoillaan eri kulttuureihin.

Kauris: Raha, business-elämä ja työ näyttävät olevan kauriin elämässä keskeisellä sijalla. Etäinen mutta järkevä. Hyvä suunnittelemaan, ahkera ja suunnitelmallinen. Luotettava, pitää sanansa ja hyvä tekemään suunnitelmia. Kritisoi jos näkee aihetta mutta haastamatta riitaa. Intohimoinen ja klassinen pinnan alla jos ehtii tutustumaan töiltään.

Vesimies: Vahvasti oman tiensä kulkija. Erikoinen tyyli ja tapa elää. Ei näytä tunteitaan avoimesti mutta on viisas ja haluaa auttaa yhteiskunnallisesti. Taiteellinen eri tavoin. Syvät tunteet muttei aina osaa tai tiedä kuinka ilmaista itseään.

Kalat: Empaattinen. Suuttuessaan saattaa tuoda esille vuosiakin vanhoja asioita. Mielikuvituksellinen ja herkkä. Toinen ikävä puoli marttyyriys ja käyttää muita hyväksi. Elää muissa maailmoissa. Jaksaa kuunnella ja lohduttaa, kaikesta huolimatta ihana ystävä.