Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Ravuista ei oikein osata sanoa muuta kuin kotihengetär ja tunteellinen ja hiljainen?
Itse olen aurinko, nouseva ja merkurius rapu.
En ole hiljainen, vaan tykkään puhua jopa tuntemattomille. Esimerkiksi töissä olen yleensä ensimmäisenä juttelemassa uudelle työntekijälle. Juhlissa myös tykkään tutustua uusiin ihmisiin eikä haittaa sillon olla huomion keskipisteenäkään vaikka en sinne pyri.
Huumori on elämäni suola ja tykkään heittää sitä ja nauraa muiden jutuille. Mielialani kyllä joskus vaihtelevat mutta nauruni on huonollakin tuulella herkässä jos tulee toisen tai omaan mieleen joku tilannehuumori vaikka ja näen sitä vähän joka paikassa.
Tykkään pitää kotini kodikkaana ja hyvän tuoksuisena ja hyvä ruoka itselleni ja perheelleni on tärkeää mutta mikään erityinen kotihengetär en ole sen enmpää kuin muutkaan tuntemani ihmiset.
Olen iloisempi silloin kun on tiedossa joku kiva reissu pois kotiympyröistä vaikka kotiin on kiva yleensä palatakkin.
Tunteellinen olen ja mielialani vaihtelevat varsinkin stressaavassa elämäntilanteessa ja sillon on itkukin herkässä. Mutta kun kaikki on hyvin ja elämä on seesteistä niin ei mielialatkaan suuremmin vaihtele ja saaatan olla itkemättä "jopa" viikkojakin :D
Ystävät ovat todella tärkeitä ja "tulen hulluksi" ja masennun jos joudun olemaan vain kotona perheeni kanssa ja töissä viikkotolkulla. Olen seikkailunhaluinen ja tarvitsen pään tuuletusta ja omia harrastuksia, olenkin aika urheilullinen ja hoikka, ja niin on muuten kaikki ravut ketkä tunnen.
Tiede ja psykologia ja ihmisten käyttäytyminen on todella mielenkiintoista myös ja niistä aiheista luen päivittäin.
Että en kyllä samaistu ravun hiljainen pullamössökotihiiri itkupilli kuvauksiin.
Rapujen tunteellisuus ei tarkoita sitä että avoimesti itkisivät tai että haluavat olla kotona kaiken aikaa, vaikka rapuja kutsutaan kodinhengettäriksi. Rapujen huumori on parasta, mutta ette pilaile muiden kustannuksella. Sen takia ravut ovat loistavia koomikkoja. Ja tuo että tutustut ensimmäisenä uusiin ihmisiin - itse en tunne kaltaisiasi rapuja, koska tuntemani ravut ovat olleet enemmän tarkkailijoita. Kertomasi perusteella et vaikuta hyökkäävältä tai nopealta ihmiseltä jos vertaa kaksosiin tai jousimieheen. Rapu on yleensä herkkä ja suojelee sisintään, joten siksi ei ole ensimmäisenä juoksemassa muiden luo vaan tarkkailee tilannetta. Esimerkkinä tästä vaikka se, että tiedän rapumiehen, joka on pyytänyt ystävän hankkimaan ravulle ihailemansa naisen numeron, kun ei ole itse uskaltanut lähestyä. Unohtui aiemmin sanoa, että ihailen rapujen tapaa kommunikoida ja jollain tapaa lukea intuition avulla muita ja ympäristöään. Rapu on paras merkki. :)
Annanko mahdollisuuden Rapumiehelle, vielä kerran karujen kuumaa-kylmää-kuumaa-kylmää -Rapumieskokemusten jälkeen, koska hänellä on kuu, merkurius ja venus samoissa merkeissä kuin itselläni. Pelastaako nuo Rapumaisuudelta?
Huonoin on rapu ja neitsyt koska he ovat tylsisä
Vierailija kirjoitti:
Annanko mahdollisuuden Rapumiehelle, vielä kerran karujen kuumaa-kylmää-kuumaa-kylmää -Rapumieskokemusten jälkeen, koska hänellä on kuu, merkurius ja venus samoissa merkeissä kuin itselläni. Pelastaako nuo Rapumaisuudelta?
No ei horoskooppi tuollaista kerro.
Paljon enemmän kertoo kasvatus ja elämänkokemukset millainen ihmisestä tulee.
Vaikka astrologiassa jotain perää olisikin.
No mikä mahtaa olla se sama merkki mikä itselläsi noissa muissa? Ja mitä on rapumaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Voiko Skorpioni mies mahdollisesti olla kuitenkin kiinnostunut, koska joskus voi viestitellä koko illankin, mutta kuten nyt, ei vastaa viestiini mitään mutta whatsapista näkee että viesti on luettu ja on ollut paikalla monta kertaa sen jälkeenkin.
Joskus "kadoksissa" parikin viikkoa. Onko se niin ylivoimaista osoittaa välittämistä kaverille?
Jotenkin tuntuu että kun hän ilmoittaa itsestään, teen saman enkä vastaa hänelle mitään. Turhauttavaa!
Skorpparimiehet tekee tuota, ne vaan unohtaa vastailla koska unohtuvat jonnekin ajatuksiinsa, mieskavereista kaksi on skorpparia ja vastaa viikkojen jälkeen sen oloisesti viestiini kuin olisin lähettänyt sen juuri äsken :D Eivät osaa selittää miksi tekevät noin.
Vierailija kirjoitti:
Olen leijona, pakko sanoo että vesimiehet aina kiinnittänyt huomioni, ja muutenki aina tuun hyvin toimeen heidän kanssaan ja ihastun nopeaan heihin, ja se vetovoima jonka tunnen aina ensisilmäyksestä lähtien, veskareissa vaan on sitä jotain :)
Sitten taas Neitsyet en vain kertakaikkiaan voi sietää sitä pikkuasioista nipottamista ja muiden ihmisten ylenpalttista arvostelua
Leijona ja Vesimies, oppositiot tähtikartassa, se on juuri tuo että opposites attract :) Kumpikaan ei osaa selittää miksi toinen vetoaa toiseen niin paljon.
Yin ja Yang.
Onko teillä muilla leijonilla sellaista että muut ihmiset alkavat jutella teille kuin olisitte psykologi tai terapeutti? Joku sellainen maaginen eläin joka osaa ratkaista kaikki maailman ongelmat? Avautuvat kaikesta, ongelmistaan, oman siviilielämänsä kavereista ja puolisoista? Ilman että kysyt heiltä asiasta, vaikket ole edes kuulumisia kysellyt?
Jostain syystä minulle käy usein näin, olen työkavereiden terapeuttina myös joskus, vaikken ole luottamushenkilö :D
Jousimiehet ovat parhaasta päästä. Tutut vesimies-miehet kiinnostavia. Rapunaiset pahimpia.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä muilla leijonilla sellaista että muut ihmiset alkavat jutella teille kuin olisitte psykologi tai terapeutti? Joku sellainen maaginen eläin joka osaa ratkaista kaikki maailman ongelmat? Avautuvat kaikesta, ongelmistaan, oman siviilielämänsä kavereista ja puolisoista? Ilman että kysyt heiltä asiasta, vaikket ole edes kuulumisia kysellyt?
Jostain syystä minulle käy usein näin, olen työkavereiden terapeuttina myös joskus, vaikken ole luottamushenkilö :D
Minusta tuo johtuu jostain muusta, kuin Aurinkomerkistä. Oletkohan kenties nouseva skorpioni?
Nyt kun joulukin tulla jollottaa, niin kysytääs sellaista, että mikä mahtaa olla se kaikista eniten joulusta intoilevin horoskooppimerkki?
Ilmiantakaa positiivisin mielin tuntemanne överimmät "jouluihmiset" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo johtuu jostain muusta, kuin Aurinkomerkistä. Oletkohan kenties nouseva skorpioni?
Vai kenties nouseva neitsyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nouseva neitsyt on mun kokemuksen mukaan vähän sellainen kriittinen marisija, etten kyllä ihan ensimmäisenä olisi sille avautumassa.
Pahimmat mun mielestä on vesimies ja skorppari. Kamalia ihmisiä. Vesimies on itsekäs, tunnekylmä ja itsekeskeinen valehtelija, huono kumppani ja huono ystävä.
Skorpionit on kaikilla mahdollisilla tavoilla erittäin ikäviä ihmisiä, seurustelin yhden kanssa eikä ikinä enää.
Ärsyttäviä on myös leijonat, neitsyet ja oinaat. Niitä tekisi mieli lyödä. Leijonat haluaa aina päsmäröidä ja pomottaa joka asiassa, mun yksi sukulainen on leijona ja en ole sen kanssa missään tekemisissä.
Parhaita on kalat, vaa'at ja jousimiehet. Olen itse kalat ja tulen toimeen toisten kalojen kanssa hyvin. Yleisesti ottaen tuntuu siltä, että kaloja pidetään hankalina ihmisinä, ne on niin tunteellisia ja ailahtelevia. Kuulemma kalat ovat kauheita pettäjiä myös, mutta en tiedä. Ehkä se johtuu siitä ailahtelevaisuudesta, ne ei tiedä mitä haluaa. Vaa'at ja jousimiehet on hyviä tyyppejä ja niiden kanssa on todella vaikeaa saada riitaa aikaan. Leppoista seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun joulukin tulla jollottaa, niin kysytääs sellaista, että mikä mahtaa olla se kaikista eniten joulusta intoilevin horoskooppimerkki?
Ilmiantakaa positiivisin mielin tuntemanne överimmät "jouluihmiset" :D
Kaikesta innostuvat merkit, kaksoset sekä joulun lapsina itseoikeutetusti jouskarit, ja kotiaan jumaloivat merkit, härkä sekä rapu.
Nämä olen havainnoinut omista tutuistani.
Vierailija kirjoitti:
Ravuista ei oikein osata sanoa muuta kuin kotihengetär ja tunteellinen ja hiljainen?
En ole hiljainen, vaan tykkään puhua jopa tuntemattomille. Esimerkiksi töissä olen yleensä ensimmäisenä juttelemassa uudelle työntekijälle. Juhlissa myös tykkään tutustua uusiin ihmisiin eikä haittaa sillon olla huomion keskipisteenäkään vaikka en sinne pyri.
Huumori on elämäni suola ja tykkään heittää sitä ja nauraa muiden jutuille. Mielialani kyllä joskus vaihtelevat mutta nauruni on huonollakin tuulella herkässä jos tulee toisen tai omaan mieleen joku tilannehuumori vaikka ja näen sitä vähän joka paikassa.
Tykkään pitää kotini kodikkaana ja hyvän tuoksuisena ja hyvä ruoka itselleni ja perheelleni on tärkeää mutta mikään erityinen kotihengetär en ole sen enmpää kuin muutkaan tuntemani ihmiset.
Olen iloisempi silloin kun on tiedossa joku kiva reissu pois kotiympyröistä vaikka kotiin on kiva yleensä palatakkin.
Tunteellinen olen ja mielialani vaihtelevat varsinkin stressaavassa elämäntilanteessa ja sillon on itkukin herkässä. Mutta kun kaikki on hyvin ja elämä on seesteistä niin ei mielialatkaan suuremmin vaihtele ja saaatan olla itkemättä "jopa" viikkojakin :D
Ystävät ovat todella tärkeitä ja "tulen hulluksi" ja masennun jos joudun olemaan vain kotona perheeni kanssa ja töissä viikkotolkulla. Olen seikkailunhaluinen ja tarvitsen pään tuuletusta ja omia harrastuksia, olenkin aika urheilullinen ja hoikka, ja niin on muuten kaikki ravut ketkä tunnen.
Tiede ja psykologia ja ihmisten käyttäytyminen on todella mielenkiintoista myös ja niistä aiheista luen päivittäin.
Että en kyllä samaistu ravun hiljainen pullamössökotihiiri itkupilli kuvauksiin.
No rapu ei tosiaankaan ole hiljainen, missä näin on edes väitetty. Mutta herkkä ja tunteellinen hän on.
Vierailija kirjoitti:
Huonoin on rapu ja neitsyt koska he ovat tylsisä
Minusta härät ovat kaikista tylsimpiä.
Olen jousimies ja nousevalta merkiltä skorpioni. Molempien merkkien kuvaukset sopii hyvin minuun, tuntuu että skorpparin kuvaus jopa paremmin kuin jousimiehen.
Joulusta eniten innoissaan on rapu, johon vetoaa paitsi hyvä ruoka, juoma ja läheisten seura, myös hiljentyminen ja kotoilu.
Hedonistiset härkä ja leijona eivät myöskään pistä joulua pahakseen. Härkä hemmottelee itseään joulusaunalla, notkuvilla kattauksilla ja viinillä, leijona silkkipyjamilla, lempileffoilla ja takkatulella.
Herkkä kalat sytyttää kynttilöitä ja huokuu lähimmäisenrakkautta. Hänestä joulu on hieman haikeakin juhla.
Joulua vihaavat merkit ovat maailmantuskaa kärsivä vesimies, joka ei ymmärrä vuotuista kulutusjuhlaa ja neitsyt, joka on niin lopussa jouluvalmisteluista ettei pysty itse juhlan tullenkaan kunnolla rentoutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut jossain määrin tuon ilmiön. Olen leijona, nouseva neitsyt ja kuuskorpioni ja tuntemattomatkin ihmiset saattavat avautua elämästään minulle vaikkapa junassa. Ystävät haluavat aina kuulla mielipiteeni kun heillä on konflikteja ihmissuhteissaan tai vaikeaa töissä. En tiedä mikä siinä on.