Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
6421/12740 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä piirteistä tunnistaa nousuneitsyen?

Olisiko jollain antaa esimerkkiä tällaisesta julkkiksesta...

Emma Watson (aurinko-oinas) on mielestäni ulkonäöllisesti hyvä esimerkki nousuneitsyestä. Pienet kasvot ja säännölliset, vähän terävät piirteet. Älykäs ja tarkka katse, hieman ujon oloinen. Näyttää Merkuriuksen vaikutuksen takia nuoremmalta kuin onkaan (sama pätee nousukaksoseen, joka tosin on harvinaisempi Suomessa). Hänessä on myös jotain puhdasta, melkein viatonta. Neitsyen symbolihan on neito lyhteen kanssa.

Muistaakseni ainakin Uma Thurman (aurinkohärkä) ja Audrey Tautou (aurinkoleijona) ovat nousuneitsyitä.

Vierailija
6422/12740 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka on huono

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6423/12740 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leijona, pakko sanoo että vesimiehet aina kiinnittänyt huomioni, ja muutenki aina tuun hyvin toimeen heidän kanssaan ja ihastun nopeaan heihin, ja se vetovoima jonka tunnen aina ensisilmäyksestä lähtien, veskareissa vaan on sitä jotain :)

Sitten taas Neitsyet en vain kertakaikkiaan voi sietää sitä pikkuasioista nipottamista ja muiden ihmisten ylenpalttista arvostelua

Vierailija
6424/12740 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aurinko kaksonen, kuu kaksonen ja nouseva kaksonen, haukkukaa vapaasti! Merkirius, venus ja mars ovat myös kaksosissa.

Mielenkiintoista! Saisinpa nähdä koko karttasi. Kertoisitko syntymäaikasi kelloineen ja paikkoineen. Voisin tutkia tarkemmin.

Vierailija
6425/12740 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko horoskooppeihin.

Mutta se taitaa ollakin meille härille ominaista.

.

.

.

Ei kai joku tosissaan usko että syntymäaika jotenkin vaikuttaa siihen millainen ihminen on? Hä?

Vierailija
6426/12740 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko horoskooppeihin.

Mutta se taitaa ollakin meille härille ominaista.

.

.

.

Ei kai joku tosissaan usko että syntymäaika jotenkin vaikuttaa siihen millainen ihminen on? Hä?

No mitä ihmettä sit teet tässä ketjussa? Hä? Astrologiassa tutkitaan tarkempia karttoja eikä vain aurinkomerkkejä. Mieti miten se on sulta pois jos joku on kiinnostunut astrologiasta. Mikä siinä kismittää niin kovasti? Tuntuuko se pelottavalta ja uhkaavalta?

Vierailija
6427/12740 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkien riippuvuudet

Vierailija
6428/12740 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen merkkiuskollinen. Jörnin vain härkien kanssa.

Vierailija
6429/12740 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonat on kyllä ärsyttäviä. Syyttävät muita ja ovat ylimielisiä

Vierailija
6430/12740 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkkien riippuvuudet

Oinas- adrenaliini

Härkä- ruoka

Kaksonen- bilehuumeet

Rapu - huomio

Leijona - draama

Neitsyt - ei riippuvuuksia, mutta pakko-oireinen häiriö

Vaaka-shoppailu

Skorpioni-kovat huumeet

Jousimies-peliriippuvuus

Kauris - raha ja pihistely, laskee kaiken

Vesimies - psykedeelit

Kalat-alkoholi

Vierailija
6431/12740 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkkien riippuvuudet

Oinas- adrenaliini

Härkä- ruoka

Kaksonen- bilehuumeet

Rapu - huomio

Leijona - draama

Neitsyt - ei riippuvuuksia, mutta pakko-oireinen häiriö

Vaaka-shoppailu

Skorpioni-kovat huumeet

Jousimies-peliriippuvuus

Kauris - raha ja pihistely, laskee kaiken

Vesimies - psykedeelit

Kalat-alkoholi

Korjaan Ravun kohdalle: läheisriippuvuus

Vierailija
6432/12740 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla jousimiehillä ongelmia ulosannin kanssa? :D Koen itse olevani suorastaan pehmeä ihminen puheissani, mutta aina joku tuntuu ottavan nokkiinsa. Yritän ihan oikeasti skarpata ja miettiä sanomisiani. ;( Noh, usein loukkaan juuri silloin, kun en mieti ennenkuin sanon. Olen sekä aurinko, nouseva että kuu jousimies.

Vierailija
6433/12740 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris: Luotettavia mutta vähän kuivahkoa seuraa, itse kuitenkin tykkään kauriiden omalaatuisesta seurasta. usein työnarkomaaneja. Heillä on selvästi omanlaisensa huumorintaju, kauris ei todellakaan ole "jokaisen kaveri" - merkki.

Vesimies: Sori, yksi minun mielestä ikävimmistä merkeistä. He ovat sellaisia kaikkien kavereita ilman kunnollisia mielipiteitä, menevät ja muuntuvat aina seuran mukana, eivät tunnu kiintyvän mihinkään tai kehenkään, heistä ei saa mitään "otetta". 

Kalat:  Heistä on vähiten kokemusta. Aika herkkiä, taiteellisia, vähän saamattomia haaveilijoita.

Oinas: Hauskoja kavereita, mutta dramaattisia, kärkkäitä. Heidän ympärillä kokoajan sattuu ja tapahtuu.

Härkä: Härkä naiset on aikamoisia "kanaemoja", hoitaa kaikki hommat jämptisti. Innokkaita sisustajia, (heidän kodit on aina kivoimman näköisiä) ja ruoanlaittajia, härkä ihmisillä tuntuu olevan aina nälkä. :D Myös härkä miehet on jämptejä, jalat maassa - ahertajia. 

Kaksonen: Hauskaa "biletys seuraa", mutta heissä ei ole pätkääkään syvällisyyttä. Kaikki on aina heillä sellaista pinnallisen hauskaa, ovat huikentelevaisia, lapsellisia, en alkaisi seurustella kaksosen kanssa. 

Rapu: Mukavia, kilttejä, koti-ihmisiä, en ole ikinä tavannut paljon bilettävää rapua. Heillä on oma pieni läheisten piiri. Huonona puolena ailahtelevaiset tunteet - aamulla voi olla hyvä päivä, päivällä täysi masennus ja illalla ykskaks taas vähän parempi fiilis.

Leijona: Hauskoja, karismaattisia, minun tapaamat Leijonat on todella suorasanaisia ja rehellisiä. Mutta he menevät myös siinä itsevarman ja itserakkaan rajapinnalla, riippuu henkilöstä kumman puolelle kallistuu.

Neitsyt: Rauhallisia, luotettavia, maanläheisiä ja hiljaisia. Heistä ei ikinä saa mitään oinaan tai leijonan kaltaisia seurapiiri ihmisiä tekemälläkään, joten menevien merkkien ei kannata alkaa seurustella neitsyiden kanssa. Myös pahimpia työnarkomaaneja kauriiden kanssa.

Vaaka: Kiinnostavaa seuraa, heidänkaa saa aikaan syvällisen keskustelun mistä tahansa aiheesta, tykkään paljon vaa'oista. Huonona puolena sellainen jossittelu, eivät osaa tehdä mitään isompia päätöksiä. 

Skorpioni: Itse olen skorpioni joten en ehkä itse osaa sanoa parhaiten. Mutta mies aina sanoo että olen sellainen "ikuinen mysteeri" mikä tekee musta kiehtovan ja ärsyttävän yhtä aikaa :D  luotettava mutta todella teräväsanainen. Ja tiedän, että ainakin minä olen sellainen että minusta joko tykkää paljon tai ei yhtään, ei ole mitään ihan kiva - välimaastoa. 

Jousimies: Aina menossa ja tekemässä, urheilullisia, keksivät kaikkea vähän hupsua ja yllättävää. Kaikkien kavereita, todella harvoin olen kuullut että jousimiehet vaikka haukkuisivat ketään. 

Vierailija
6434/12740 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainenkohan olisi aurinkokaksoset, noususkorpioni, kuu jousimiehessä...

Löysin vastauksen. Nicole Kidman on.

ja Clint Eastwood on kaksoset, noususkorpioni.  Hyvä yhdistelmä näyttelijälle.

Onko! 😍

Tekeekö muuten nouseva skorpioni ihmisestä vakavan? Tai mitä noususkorpioni yleensä "aiheuttaa"?

Ei välttämättä. Mutta näyttää vakavalta. Vähän läpitunkeva katse, joka hermostuttaa ihmisiä. "Sun täytyy hymyillä/puhua enemmän" he sanovat monesti. Ei tee mieli hymyillä ihmisille, joista ei saa hyvää vibaa. Eikä minun tarvitse vaatia toista ilveilemään, kun aistin jo millainen hän on. Ihmiset jotka tuntevat minut hyvin tietävät että ole vähän pöhkö, eivätkä he ymmärrä miksi jotkut reagoivat minuun niin voimakkaasti.

T. Noususkorppari

Hahaa, olisin voinut itse kirjoittaa aikalailla saman tekstin. Lisään vielä, että noususkorpioni tuntuu nostavan ihmisten epävarmuudet pintaan, ihmiset jotenkin olettavat noususkorpionin "näkevän" ne ja tuomitsevan ne. Eli jos ihminen ei ole tyytyväinen itseensä ja/tai yrittää piilotella jotain tuntee itsensä ja salaisuutensa uhatuksi noususkorpparin seurassa. Tasapainoiset ihmiset ja itsetunnoltaan hyvät eivät tätä fiilistä saa ja usein tykkäävät meistä kovasti, ja samaan aikaan joku toinen taas vihaa meitä heti ensi näkemältä.

T. Toinen noususkorpioni

Taisit kertoa ennemminkin omista ensireaktioistasi toisiin.

Vierailija
6435/12740 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla jousimiehillä ongelmia ulosannin kanssa? :D Koen itse olevani suorastaan pehmeä ihminen puheissani, mutta aina joku tuntuu ottavan nokkiinsa. Yritän ihan oikeasti skarpata ja miettiä sanomisiani. ;( Noh, usein loukkaan juuri silloin, kun en mieti ennenkuin sanon. Olen sekä aurinko, nouseva että kuu jousimies.

Ei ole, mutta johtunee kaiketi maamerkkien hallitsemasta kartasta. Hyvin tuntevat sanovat rauhallisimmaksi tapaamakseen jouskariksi - melkoinen meriitti. :D

Vierailija
6436/12740 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nousu- ja kuumerkillä suuri vaikutus, mutta kalan näkökulma:

Kauris: En tunne ketään

Vesimies: Itsenäisiä, en tunne monia

Kalat: Herkkiä, empaattisia ja kilttejä. Voi olla uhriutuva ja manipuloiva

Oinas: tunnen yhden oinaan, todella mukava.

Härkä: itsepäinen, en tunne montaa härkää

Kaksonen: Ärsyttävä

Rapu: Itkee herkästi ja tunteellinen, manipuloiva

Leijona: Ylimielisyys ja pinnallisuus, mutta löytyy myös herkkäpuoli ja lämpö

Neitsyt: kontrolloiva ja pikkutarkka

Skorpio: vahvat mielipiteet ja osaa olla hyvin kylmä

Jousimies: todella rento ja seikkailunhaluinen, ei monesti halua sitoutua

Selkeä kalat kyllä olet, sanot itsestäsi herkkä, empaattinen ja kiltti ja "saattaa" olla uhriutuva ja manipuloiva. Hieman ylimielisyys paistaa kun vertaa mitä muista olet mieltä. Olenkin miettinyt kuvitteleeko varsinkin kalat naiset itsestään että ovat parempia kuin muut?

Vierailija
6437/12740 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen ja vaaka, epävakaita ja pettäjiä.

Vierailija
6438/12740 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nousu- ja kuumerkillä suuri vaikutus, mutta kalan näkökulma:

Kauris: En tunne ketään

Vesimies: Itsenäisiä, en tunne monia

Kalat: Herkkiä, empaattisia ja kilttejä. Voi olla uhriutuva ja manipuloiva

Oinas: tunnen yhden oinaan, todella mukava.

Härkä: itsepäinen, en tunne montaa härkää

Kaksonen: Ärsyttävä

Rapu: Itkee herkästi ja tunteellinen, manipuloiva

Leijona: Ylimielisyys ja pinnallisuus, mutta löytyy myös herkkäpuoli ja lämpö

Neitsyt: kontrolloiva ja pikkutarkka

Skorpio: vahvat mielipiteet ja osaa olla hyvin kylmä

Jousimies: todella rento ja seikkailunhaluinen, ei monesti halua sitoutua

Selkeä kalat kyllä olet, sanot itsestäsi herkkä, empaattinen ja kiltti ja "saattaa" olla uhriutuva ja manipuloiva. Hieman ylimielisyys paistaa kun vertaa mitä muista olet mieltä. Olenkin miettinyt kuvitteleeko varsinkin kalat naiset itsestään että ovat parempia kuin muut?

Ehdottomasti! Kalat ovat yleisesti ottaen "todellisuuspakoisia" luonteita ja tuntuvat elävän jossain omassa kuplassaan. Tähän kun lisätään vielä merkille tyypillinen päihteiden käyttö, niin onko tuossa enää ihmettelemistä.

Itse tunnen vain ja ainoastaan enemmän tai vähemmän hankalia kalat-merkin edustajia.

Vierailija
6439/12740 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauris: Luotettavia mutta vähän kuivahkoa seuraa, itse kuitenkin tykkään kauriiden omalaatuisesta seurasta. usein työnarkomaaneja. Heillä on selvästi omanlaisensa huumorintaju, kauris ei todellakaan ole "jokaisen kaveri" - merkki.

Vesimies: Sori, yksi minun mielestä ikävimmistä merkeistä. He ovat sellaisia kaikkien kavereita ilman kunnollisia mielipiteitä, menevät ja muuntuvat aina seuran mukana, eivät tunnu kiintyvän mihinkään tai kehenkään, heistä ei saa mitään "otetta". 

Kalat:  Heistä on vähiten kokemusta. Aika herkkiä, taiteellisia, vähän saamattomia haaveilijoita.

Oinas: Hauskoja kavereita, mutta dramaattisia, kärkkäitä. Heidän ympärillä kokoajan sattuu ja tapahtuu.

Härkä: Härkä naiset on aikamoisia "kanaemoja", hoitaa kaikki hommat jämptisti. Innokkaita sisustajia, (heidän kodit on aina kivoimman näköisiä) ja ruoanlaittajia, härkä ihmisillä tuntuu olevan aina nälkä. :D Myös härkä miehet on jämptejä, jalat maassa - ahertajia. 

Kaksonen: Hauskaa "biletys seuraa", mutta heissä ei ole pätkääkään syvällisyyttä. Kaikki on aina heillä sellaista pinnallisen hauskaa, ovat huikentelevaisia, lapsellisia, en alkaisi seurustella kaksosen kanssa. 

Rapu: Mukavia, kilttejä, koti-ihmisiä, en ole ikinä tavannut paljon bilettävää rapua. Heillä on oma pieni läheisten piiri. Huonona puolena ailahtelevaiset tunteet - aamulla voi olla hyvä päivä, päivällä täysi masennus ja illalla ykskaks taas vähän parempi fiilis.

Leijona: Hauskoja, karismaattisia, minun tapaamat Leijonat on todella suorasanaisia ja rehellisiä. Mutta he menevät myös siinä itsevarman ja itserakkaan rajapinnalla, riippuu henkilöstä kumman puolelle kallistuu.

Neitsyt: Rauhallisia, luotettavia, maanläheisiä ja hiljaisia. Heistä ei ikinä saa mitään oinaan tai leijonan kaltaisia seurapiiri ihmisiä tekemälläkään, joten menevien merkkien ei kannata alkaa seurustella neitsyiden kanssa. Myös pahimpia työnarkomaaneja kauriiden kanssa.

Vaaka: Kiinnostavaa seuraa, heidänkaa saa aikaan syvällisen keskustelun mistä tahansa aiheesta, tykkään paljon vaa'oista. Huonona puolena sellainen jossittelu, eivät osaa tehdä mitään isompia päätöksiä. 

Skorpioni: Itse olen skorpioni joten en ehkä itse osaa sanoa parhaiten. Mutta mies aina sanoo että olen sellainen "ikuinen mysteeri" mikä tekee musta kiehtovan ja ärsyttävän yhtä aikaa :D  luotettava mutta todella teräväsanainen. Ja tiedän, että ainakin minä olen sellainen että minusta joko tykkää paljon tai ei yhtään, ei ole mitään ihan kiva - välimaastoa. 

Jousimies: Aina menossa ja tekemässä, urheilullisia, keksivät kaikkea vähän hupsua ja yllättävää. Kaikkien kavereita, todella harvoin olen kuullut että jousimiehet vaikka haukkuisivat ketään. 

Hyvin kuvattu!

Vierailija
6440/12740 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyet on pahimpia. Rikkaita porvareita.