Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
6281/12740 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoset kokemukseni mukaan melko narsistisia ja manipuloivia, selkään puukottajia.

314 sivua höpö-juttuja?

Oon just tuollainen. Vaikken uskokaan horoskooppeihin.

Kaksonen

Vierailija
6282/12740 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen pari on mielestänne Rapu ja Vaaka?

Vaakat on mielestäni parhaita!

Rapu ja vaaka sopii hyvin yhteen koska rapu on luonteeltaan herkkä, empaattinen, tunteellinen ja avoin.. vaaka on myös herkkä taiteilijasielu, tunteellisuuttakin löytyy, ei halua pahoittaa kenenkään mieltä ja avoin todellakin!

Täydentävät hyvin toisiaan ja sopivasti erilaisuutta! Rapu kodinhengetär, vaaka viihteellä viihtyvä eli välillä rauhoitan miehen kotiin ja välillä mies tempaa mut spontaanisti mukaan illanviettoon, rapu on tempperamenttinen ja vaaka rauhaa rakastava.. kun vaakalla on päättämättömyyttä rapu osaa ottaa ohjat käsiin, rapu puolustaa henkeen ja vereen rakkaimpiaan tarjoaa turvaa, vaaka puolestaan tasapainottaa ravun tempperamenttista luonnetta ja saa rauhoiteltua että joko kannattaisi antaa anteeksi sille yhdelle ihmiselle...

En kahlitse mun miestä, ehkä siksi että mun kartalla paljon kaksosta. Ilmanmerkeistä vesimiestä en voisi kuvitella kumppaniksi, liian tunteeton ja sitoutumiskammoinen, mutta vaakassa kivasti yhdistyy boheemius, tunteellisuus ja osaa antaa omaa tilaa myös mulle. Toisen ravun, kalojen kanssa en voisi seurustella koska liian lässyjä mun makuun ja skorpionin pimeä puoli on sysimusta joten se pelottaa.

Tiedän pari onnistunutta vaaka-rapu paria mutta en suosittele näitä kahta yhteen. Vaaka ei koskaan ymmärrä rapua ja rapu yrittää parhaansa lopulta ymmärtämättä vaakaa.

Yhteenveto: Ravun ja vaakan välille voi muodostua erittäin hyvä parisuhde. Vuosisadan rakkaustarina, jos vaan kemiat osuu kohdilleen ja nämä kaksi ihmistä parantaa yhdessä maailmaa kohtaamalla ihmiset empatialla, ystävällisyydellä ja avoimuudella... Herkkinä taiteilijasieluina saattavat jopa tehdä taidetta yhdessä. Mutta ravun täytyy muistaa että vaaka lähestyy aina asioita useammin kuitenkin rationaalisemmin ja vaakan täytyy muistaa että rapu lähestyy asioita useammin tunteilla. Jos voitte hyväksyä erilaisuutenne ja oppia ymmärtämään sitä niin olette juuri sopiva sekoitus erilaisuutta ja samanlaisuutta, täydennätte toisianne. Ilmanmerkeistä vaaka sopii mielestäni parhaiten kumppaniksi verrattuna kaksoseen ja vesimieheen, koska vaaka on myös perhekeskeinen, haluaa asua kumppanin kanssa saman katon alla ja mennä naimisiin... Kun taas vesimiehelle nämä kaikki asiat on täysin nounounou, lapset sitoo liikaa, ahdistaa asua kumppanin kanssa saman katon alla ja naimisiin meno mukamas vie vapauden. Vesimies on täysin perhekeskeisen, tunteellisen ja naimisiin haluavan ravun vastakohta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6283/12740 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on neitsyt koska olen neitsyt

Huonoin on varmaan rapu koska en pidä rapuista

Vierailija
6284/12740 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa aurinko-, kuu-, mars- ja nousumerkkini? Joskus ajattelen olevani muita parempi jos joku haukkuu minua ja tekemisiäni kuitenkaan leuhkimatta. Olen kuitenkin herkkä ja ujo, empaattinen ja itken niin ilosta kuin surusta. Auttamishaluni on suuri, olen tarkka ja huomaan poikkeavuudet heti ja haluankin korjata viat heti jos ne liittyvät töihin. Olen romantikko ja mielikuvitukseni on värikäs. Olen hoikka ja suht pitkä. En pidä siitä jos minua hopuutetaan tai käsketään, saatan loukkaantua. Tykkään sisustuksessa ja pukeutumisessa klassisuudesta ja naisellisuudesta.

Vierailija
6285/12740 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaa aurinko-, kuu-, mars- ja nousumerkkini? Joskus ajattelen olevani muita parempi jos joku haukkuu minua ja tekemisiäni kuitenkaan leuhkimatta. Olen kuitenkin herkkä ja ujo, empaattinen ja itken niin ilosta kuin surusta. Auttamishaluni on suuri, olen tarkka ja huomaan poikkeavuudet heti ja haluankin korjata viat heti jos ne liittyvät töihin. Olen romantikko ja mielikuvitukseni on värikäs. Olen hoikka ja suht pitkä. En pidä siitä jos minua hopuutetaan tai käsketään, saatan loukkaantua. Tykkään sisustuksessa ja pukeutumisessa klassisuudesta ja naisellisuudesta.

Heitetään vaikka Aurinko härkä, kuu rapu, nousu neitsyt.

Vierailija
6286/12740 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaka on pinnallinen, kiero ja arvaamaton

Vierailija
6287/12740 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainiot arvaukset mutta kaikki väärin. Olisikin nuo merkit. :)

Vierailija
6288/12740 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aurinko skorpioni, nousu vaaka, kuu kauris.

Vierailija
6289/12740 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainiot arvaukset mutta kaikki väärin. Olisikin nuo merkit. :)

Mitä ne sit oli?

Vierailija
6290/12740 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku uusi tuttava kyselee horoskooppimerkkiäni, lähden kävelemään.

En kestä tyhmiä ihmisiä.

Vierailija
6291/12740 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluille hauskuutta ja ihan ollaan tosissaan?????

Vierailija
6292/12740 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä meneillään joku foliohattukokous?

Vierailija
6293/12740 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa pahinta, mutta eniten ongelmia on härillä ja neitsyillä. Härkä on hankalin luonne kun on niin itsepäinen ajoittain. Neitsyt taas ei uskalla olla oma itsensä tai ei tiedä kuka on, joten hänellä on ongelmia oman itsensä tuntemisen kanssa.

Vaaka olen itse.

Vierailija
6294/12740 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpetti-kaksonen on toista kertaa mittelöissä skorpionin kanssa. Hillary ja Biden molemmat skorpioneja. Ehkä kaksosen "hinnalla millä hyvänsä" -taktiikka ei tällä kertaa pure ja saadaan empaattinen johtaja Amerikkaan.

Vierailija
6295/12740 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhri kirjoitti:

vaaka on pinnallinen, kiero ja arvaamaton

Pinnallinen...Joo ajattelee kyllä ulkonäköään, tykkää kauniista jutuista, esteettinen. 

Kiero..No ehkä ennemmin rationaalisesti ajatteleva ja kyllä, näkee asioiden hyödyt ja haitat...

Arvaamaton---Saattaa tuntua siltä et on arvaamaton, koska ei osaa päättää ennen kuin on pohtinut asioita riittävästi eri kantilta...siks mieli saattaa muuttua..Toisten mielestä varmaan tuuliviiri, mut haluaa olla varma asioista. Ja jos vaakaa yrittää hoputtaa tekemään päätöstä, voi tehdä sen toisen mieliksi, vaikka ei olis samaa mieltä. Ja sen tähden voi muuttaa mielensä myöhemmin. 

Vierailija
6296/12740 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko oinas, nouseva neitsyt, kuu vaaka

Vierailija
6297/12740 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia kokemuksiani eri merkeistä, joita minulla on ollut eniten läheisissäni - tämä on siis kooste saman merkin tyyppien ominaisuuksista:

Kalat: Hauska, supersosiaalinen, tunteellinen. Toisaalta kaksinaamainen, koska hakee hyväksyntää ihan kaikilta. Jää helposti vellomaan ongelmiinsa.

Oinas: Avoin, sydämellinen, ottaa ohjat käsiinsä. Lojaali. Myös temperamenttinen, ripustautuu ihmisiin välillä liikaakin ja loukkaantuu, jos häneen haluaa ottaa etäisyyttä. 

Kaksoset: Hyväntuulinen, hauska, porukan paras tarinankertoja. Päällisin puolin näyttää ottavan kaikki huomioon ja hänen kanssaan on helppo keskustella mistä vain. Syvemmällä tasolla häneen ei kuitenkaan saa yhteyttä, vaan jää etäiseksi. Toisaikainen. Tuntemani kaksoset ovat tämän takia jääneet lähinnä  pinnallisksi kavereiksi, enkä ole saanut selville, millaisia sisimmässään ovat.

Rapu: Oma merkkini, enkä ole jostain syystä koskaan tullut toimeen toisten rapujen kanssa. Hankalia persoonia, moni ollut avoimen tyly ja riidanhaluinen. Etsivät loukkauksia sieltä, missä niitä ei oikeasti ole. Esim. tämänhetkinen läheinen kollegani on rapu, eikä hänen kanssaan ole lainkaan ilo työskennellä.

Neitsyt: Huomaavainen ja herttainen. Toisaalta pisteliäs ja niinkin paljon jalat maassa, että menee usein jo liian pessimistiseksi. Ilkeä ollessaan huonolla tuulella.

Skorpioni: Ks. rapu, oman kokemukseni mukaan hyvin samanlaisia

Jousimies: Optimistinen, kulkee omia polkujaan, haluaa luoda uusia asioita. Jos on kiinnostunut jostain asiasta, selvittää sitä vaikka maailman tappiin asti. Usein liiankin looginen. Jännä sekoitus huomaavaista ja tökeröä ihmistä - esim. pahaan mieleen heiltä ei saa lohdutusta, vaan enemmän analysointia siitä, miten olet itse aiheuttanut ongelmasi.

Vierailija
6298/12740 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimies ja kauris ovat pahimmat. Jousimies on epäluotettava, epärehellinen selkäänpuukottaja.

Kauris on perusnegatiivinen synkistelijä ja aggressivinenkin jopa.

Vesimies kolmantena. Tunteeton, paskantärkeä pilkkunilkki.

Vierailija
6299/12740 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otto kirjoitti:

En kestä tyhmiä ihmisiä.

Sama. Jos treffeillä nainen kysyy mun horoskooppia, se treffikeissi päättyy siihen. Minä en hourupäiden kanssa seurustele.

Vierailija
6300/12740 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otto kirjoitti:

En kestä tyhmiä ihmisiä.

Sama. Jos treffeillä nainen kysyy mun horoskooppia, se treffikeissi päättyy siihen. Minä en hourupäiden kanssa seurustele.

Hyvä kummankin kannalta, että tulee se asia selvitettyä saman tien. Hourupäät ja tosikot kun eivät yhteen sovi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi