Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalat -naisista ei ole puhuttu mitään. Onko yhtään fisua uimassa tällä palstalla?
Skorpparinaisena rakastan kalamiehiä, mutta kokemus naisista on ollut heikompi, ovat olleet v-mäisiä, ivallisia ja
Oho nyt oli sattumalta samaan aikaan toinen ottanut kalat puheeksi, heh...
Kalat naisilla on paha tapa yrittää hyötyä muista. Valitan mutta suurin osa kalat naisista osaa siivellä elämisen taidon. :/ Muutama poikkeus on, mutta heidän kuu, nousu ja mars sijainnit on maamerkkisiä. Kalat miehistä ei samaa kokemusta mutta herkkiä ja taiteellisia ovat.
Kalat-naiset suuttuvat jos hengität väärin ja itkevät jos jollakulla on huono päivä. Muistelevat menneitä vääryyksiä, mutta itse eivät tietenkään koskaan tee mitään väärin. Tekopyhiä marttyyrejä siis. Muistuttavat Rapuja, mutta ovat jotenkin vielä kohtalokkaampia siinä ulinassaan.
Tuntemani kalanaiset ovat epävarnoja itsestään. Toinen toinen osaa sitä peittää ja pärjännyt kyllä hyvin elämässään, mutta kohtaamisissa se tulee edelleen esiin. Toinen taas mielenterveysongelmainen ja koko elämä oli menossa hukkaan. Nuorena herkkä ja jollakin tavallaitseensä käpertynyt tyyppi. Ei tiennyt mitä haluaa ja haihstteli milloin mitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani kalanaiset ovat epävarnoja itsestään. Toinen toinen osaa sitä peittää ja pärjännyt kyllä hyvin elämässään, mutta kohtaamisissa se tulee edelleen esiin. Toinen taas mielenterveysongelmainen ja koko elämä oli menossa hukkaan. Nuorena herkkä ja jollakin tavallaitseensä käpertynyt tyyppi. Ei tiennyt mitä haluaa ja haihstteli milloin mitäkin.
Ja tätä toista myös päihteet lähtivät viemään.
Vierailija kirjoitti:
Kalat-naiset suuttuvat jos hengität väärin ja itkevät jos jollakulla on huono päivä. Muistelevat menneitä vääryyksiä, mutta itse eivät tietenkään koskaan tee mitään väärin. Tekopyhiä marttyyrejä siis. Muistuttavat Rapuja, mutta ovat jotenkin vielä kohtalokkaampia siinä ulinassaan.
Millä tavalla muistuttavat rapuja? Mitä ravuissa on?
Vierailija kirjoitti:
oinas mies on pahin
En tiedä pahempaa ja nopeampaa komentelijaa kuin oinasmies! Kaiken on tapahduttava heti tai oinasmies menettää hermonsa! Oikkukolli myös jyrää ja puhuu päälle. Oinasmies sopii menevälle naiselle joka kaipaa toimintaa ja actionia.
Älkää nyt hyvät ihmiset vaatiko meiltä kaloilta täydellisyyttä. Nykyaikana kenenkään ei ole helppo olla puhdas kaunosielu. Skorppareilla ja ravuilla on suojakuori, kaloilla ei mitään. Suojattomia. Ajattelen aina ensin mitähän puolisoni ja vanhempani mahtavat ajatella ja haasteeni on oppia, miten ihan itse olen haluaisin tehdä ja toimia. Mielipiteet on varmat mutta tekemisessä ja toteuttamisessa ohjat valuu mystisesti lähipiirille.
Skorpioninainen on pahin merkki. Tuttavapariskunta edustaa kahta skorpionia - miestä ja vaimoa. Olin heidän luonaan kylässä ja miesskorpioni tarjoutui viemään minut autolla kotiini ja koko tämän matkan ajan olin saanut mustasukkaisia viestejä ja muutaman puhelinsoiton hänen skorpionivaimoltaan. Skorpioni on mustasukkainen merkki - etenkin naiset! Seuraavalla kyläilyreissulla skorpionivaimo otti minut sivummalle ja moitti että flirttailin hänen miehelleen ja yritän viedä tämän häneltä. Olen sinkku mutta en ikinä koske varattuihin, joten vaimon syytökset satuttivat. Tapahtuneesta lähtien olen ajatellut skorpioninaisista, että se minkä he näkevät kuuluu vain heille yksinomaan.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt hyvät ihmiset vaatiko meiltä kaloilta täydellisyyttä. Nykyaikana kenenkään ei ole helppo olla puhdas kaunosielu. Skorppareilla ja ravuilla on suojakuori, kaloilla ei mitään. Suojattomia. Ajattelen aina ensin mitähän puolisoni ja vanhempani mahtavat ajatella ja haasteeni on oppia, miten ihan itse olen haluaisin tehdä ja toimia. Mielipiteet on varmat mutta tekemisessä ja toteuttamisessa ohjat valuu mystisesti lähipiirille.
Skorppareilla ja ravuilla on suojakuori, mutta kalat pakenee mielikuvituksellaan mielen syövereihin. Joskus kaloilla voi olla vaikea erottaa totuutta ja mielikuvitusta, koska kalojen mielikuvitusmaailma on niin kaunis ja värikäs - karua todellisuutta on niin helppo paeta omiin mielikuviin. Tiedän tämän omasta kokemuksesta. Olen harjoittanut eskapismia lapsesta saakka ja edelleen joka kerta kun en jaksa karua todellisuutta. Terveisin toinen kalat
Täällä on oinas-mies ja kaksos-nainen naimisissa. Kumpikin pahimpia.
Leijona. Luottettava, uskollinen, osaa nauttia parisuhteessa vähän kaikesta, kun on löytänyt kumppanin joka on samalla taajuudella tunnetasolla. Hyvää seuraa.
Kalat on paras! Oikeudenmukainen ja herkkä, aina ystävien tukena.
Mistä jouskarinainen? En jousimiehenä taida pystyä olemaan kenenkään muun kanssa.. :(
Sinut vien maailman ääriin. Kaltaiseni. Tartutko käteeni ja mennään?
Yhtään jousimiesnaista täällä?
Skorpioni. Pisteliäs, salakavala, raukkamainen "luolassaan" asustaja. Teeskentelee parempaa kuin onkaan. Skorpionimies usein pahempi kuin skorpioninainen.
Oho nyt oli sattumalta samaan aikaan toinen ottanut kalat puheeksi, heh...