Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
6101/12684 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on kuuleijona? Yhtä rasittava kuin aurinko- tai nousuleijona?

Draamaqueen. Kuu hallitsee tunteita. 

Tunnen yhden härkämiehen jolla on leijonakuu. Sanotaanko vaikka että suuria tunteita ja vielä näyttävämpiä eleitä, tykkää antaa lahjoja. Hyvä sängyssä, riidat ihan hirveitä. 

Kuulostaa hyvin tyypilliseltä härkä-leijonalta! Tiedätkö nousumerkin? 

T. Skorpioni

Vierailija
6102/12684 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteet vellovat välilllä isolla aallolla ja draamaa boi olla tyhjästä. Itse kuuleijona ja oppinut kyllä iän myötä suhtautumaan asioihin rauhallisemmin. En kene enää niin usein ylikierroksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6103/12684 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen aurinkoleijonan, nousuleijonan ja kuuleijonan, joilla ei ole leijonaa muissa merkeissä. Kuuleijona on noista ehdottomasti huomionhakuisin ja melodramaattisin ja siksi ainakin itsestäni rasittavin! Aina joku show päällä. Valitettavasti aurinkomerkkinsä on vielä vaaka, joten siihen huomionhakuun sekoittuu vielä perivaakamainen tarve miellyttää. Huoh. 

Aurinkoleijonalla (tosin neitsyttä paljon kartalla että voi johtua siitäkin) on eniten jalat maassa ja antaa muidenkin välillä puhua. Hänessä tulevat esiin ehkä ne leijonan parhaimmat puolet, kuten intohimoisuus, anteliaisuus ja heikompien puolustaminen. Aurinkohan hallitsee leijonaa, eli tämän pitäisi kai olla ns. hyvä sijainti.

Nouseva leijona taas äkkipikainen ja suuttuu helposti, mutta on todellinen seuraihminen ja antaa myös nopeasti anteeksi. Hänestä saa lämpimän ja välittömän ensivaikutelman, kunhan on samaa mieltä kanssaan!

T. Skorpioni

Kiitoksia vastauksesta. Osaatko sanoa onko kuuleijona mies, joka on aurinkorapu, merkurius rapu ja mars rapu, nousukauris kuinka paha? En pidä leijonista, jotenkin liian itsekäs ja huomionhakuinen merkki. :( En usko, että kuukalat ja kuuleijona olisi paras match.

En ole tuo sama vastaaja, mutta eikös yhteensopivuus riipu paljon muistakin merkeistä kuin kuusta ja auringosta? Jos itse olet kuukalat ja tuossa kuuleijonamiehessä paljon vettä (rapua) sekä maadoittava, järkevä nousumaa (kauris) niin ihan hyvin voitte tulla toimeen! :)

Allekirjoitan muuten kyllä saman, että tapaamani aurinkoleijonat ovat pääsääntöisesti olleet myös muut huomioon ottavia ihmisiä, vaikka tykkäävätkin olla äänessä. Yksi kaveri on kuuleijona ja hän on kyllä aika huomionkipeä tapaus. Ehkä aurinkoleijonat saa sitä huomiota jotenkin enemmän "luonnostaan"? Tai että ei ole pakko vetää niin hirveää esitystä päälle kun kuuleijonien kun ne yleensä huomataan muutenkin.

Nousuleijonat tunnistaa tukasta! ;)

En pidä ajatuksesta, että miehelle pitäisi antaa kaikki huomio. Ahdistaa myös jos mies ostelee lahjoja vain lahjoakseen/mielistelläkseen. En tykkää leijonista, ovat liian huomionhakuisia ja mustasukkaisia sekä laiskoja. :( Kuumerkit pitäisi olla yhteensopivat ja kuukalat jää ylimielisen ja mahtailevan kuuleijonan alle. Olisipa aurinkorapu kuuhärällä, niin onnistumisprosentti olisi 110%. :)

Vierailija
6104/12684 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen aurinkoleijonan, nousuleijonan ja kuuleijonan, joilla ei ole leijonaa muissa merkeissä. Kuuleijona on noista ehdottomasti huomionhakuisin ja melodramaattisin ja siksi ainakin itsestäni rasittavin! Aina joku show päällä. Valitettavasti aurinkomerkkinsä on vielä vaaka, joten siihen huomionhakuun sekoittuu vielä perivaakamainen tarve miellyttää. Huoh. 

Aurinkoleijonalla (tosin neitsyttä paljon kartalla että voi johtua siitäkin) on eniten jalat maassa ja antaa muidenkin välillä puhua. Hänessä tulevat esiin ehkä ne leijonan parhaimmat puolet, kuten intohimoisuus, anteliaisuus ja heikompien puolustaminen. Aurinkohan hallitsee leijonaa, eli tämän pitäisi kai olla ns. hyvä sijainti.

Nouseva leijona taas äkkipikainen ja suuttuu helposti, mutta on todellinen seuraihminen ja antaa myös nopeasti anteeksi. Hänestä saa lämpimän ja välittömän ensivaikutelman, kunhan on samaa mieltä kanssaan!

T. Skorpioni

Kiitoksia vastauksesta. Osaatko sanoa onko kuuleijona mies, joka on aurinkorapu, merkurius rapu ja mars rapu, nousukauris kuinka paha? En pidä leijonista, jotenkin liian itsekäs ja huomionhakuinen merkki. :( En usko, että kuukalat ja kuuleijona olisi paras match.

Tämä ei nyt liity leijoniin mutta pakko sanoa että iik, aika paljon rapua miehellä kartalla! :O 

Kannattaa varautua kunnon murjotukseen....

T. Rapumiehen vaimo

En pelkää ravun murjotusta. Mieluiten lohdutan rapua kuin juoksen karkuun kuuleijonaa, jota saa mielistellä kaiken aikaa..

Vierailija
6105/12684 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Skorpioni

Täytyy sanoa, että minun korviini mies kuulostaa vallan hyvältä! Niin kuin tuossa edellä sanottiinkin, kuu leijonassa ja nousukauris tasapainottavat muuten hyvin (ehkä liikaakin) dominoivaa rapua. Kauris tuo jämäkkyyttä ja leijona intohimoa muuten herkkään, rapumaiseen luonteeseen. 

Ymmärrän, ettet pidä leijonista - tuli ja vesi eivät ole se ihanteellisin yhdistelmä toisilleen. Paljon riippuu kuitenkin kartan kokonaisuudesta ja aspekteista. Leijonaa ja kaloja yhdistää lisäksi luovuus, joten eivät he välttämättä niin huono pari ole kuin voisi äkkiseltään ajatella! 

T. Skorpioni

Olen todella vahvasti kuukalat, vaikka olen aurinkomerkiltäni aurinko-oinas. Oinasmaiset piirteet eivät juuri näy minussa muuta kuin oikeudenmukaisuutena. Kaipaan tasapainoa, rauhaa ja rakkautta elämääni enkä pidä leijonista kun ovat liian määräileviä ja ylimielisiä. Harrastuspiireissä ja työpaikoilla on ollut leijonia ja tunnistan leijonat heti, en vain kestä leijonia. Niin moni leijona on satuttanut ja pettänyt luottamukseni ja kuukalana olen haaveilija, joka itkee ilosta kuin surusta ja kuuoinaat ja kuuleijonat inhoavat näitä piireitäni. :(

6106/12684 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionit on parhaita!

Vierailija
6107/12684 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VihaanAamuja123 kirjoitti:

Skorpionit on parhaita!

Etäinen, synkkä ja mystinen vesimerkki. Ei taida olla kovinkaan tunteellinen tai sitten ei vain näytä tunteita avoimesti.

Vierailija
6108/12684 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin toi dramaattisuus näkyy meidän teinissä. Kun jokin ottaa päähän niin koko pitäjässä raikuu kun kuuleijona karjuu. Tosi antelias ja huomaavainen luonne.

Yksi tuttu on kanssa kuuleijona ja on hirveä draamaqueen, haluaa olla aina huomion keskipisteenä ja jutuissaan liioittelee kaikenlaista että saa sääliä ja huomiota. On muuten noususkorpioni ja ottaa tyhmiä riskejä, on itsetuhoinen, pahasti alkoholisoitunut ja lääkkeitäkin väärinkäyttää. Ja väkivaltainen.

Vierailija
6109/12684 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella yllättynyt siitä miten paljon keskustelua oma merkkini rapu on tänne tuonut. Olen seurannut tätä keskustelua aivan siitä päivästä asti, kun tämä luotiin ja koko sen ajan ravusta on ollut paljon puhetta

(oinas-härkä-leijona-neitsyt-vaaka-skorpioni tasaisesti)

Pidin rapuani huonona, koska aina kun puhutaan merkkien vahvuuksista ravuissa mainitaan herkkyys jota minä taas pidin päinvastoin heikkoutena. Heikkoutena, koska herkkää on helppo satuttaa (süøpæ, hyora) ja siksi opettelinkin kovettamaan tunteeni

Ps: Vaikka olen rapu, kartassani on eniten tulta (jousimies-leijona-leijona (oinas-jousimies)) jota pidetään yleensä vahvana, mutta myös tunteellisena joten mitä ajatuksia tämä vesi+tuli=yksi ihminen-yhdistelmä herättää?

T: Tulinen rapu

Vierailija
6110/12684 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin toi dramaattisuus näkyy meidän teinissä. Kun jokin ottaa päähän niin koko pitäjässä raikuu kun kuuleijona karjuu. Tosi antelias ja huomaavainen luonne.

Yksi tuttu on kanssa kuuleijona ja on hirveä draamaqueen, haluaa olla aina huomion keskipisteenä ja jutuissaan liioittelee kaikenlaista että saa sääliä ja huomiota. On muuten noususkorpioni ja ottaa tyhmiä riskejä, on itsetuhoinen, pahasti alkoholisoitunut ja lääkkeitäkin väärinkäyttää. Ja väkivaltainen.

Onko ko. henkilö aurinkomerkiltään kenties kalat? Muistan lukeneeni jostain (ja täytyy ikävä kyllä sanoa sen pitävän myös ainakin omien kokemuksieni suhteen paikkansa), että kalat ovat erityisen taipuvaisia päihderiippuvuuksiin. Isäni oli juoppo, ja kalat. Eräs eksäni myös, oikein stereotyyppinen itkeskelevä ja väärinymmärretty taiteilijaisielu, joka saattoi kuitenkin alkaa kännissä myös väkivaltaiseksi. Tunnen myös erään naispuolisen kalan, jolla on ollut ongelmia milloin minkäkin aineen kanssa.  

Vierailija
6111/12684 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimerkit manipuloi muita ja saavat muita tekemään melkein mitä tahansa manipulaatiolla. Mikä vesimerkeistä on pahin manipuloija? Skorpioni?

Vierailija
6112/12684 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri mieltä

Vierailija
6113/12684 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikki sanoo että skorpionit on ilkeitä ja itsekkäitä? Mun mielestä se on paras horoskooppi. Härätkin usein kivoja.

Vierailija
6114/12684 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella yllättynyt siitä miten paljon keskustelua oma merkkini rapu on tänne tuonut. Olen seurannut tätä keskustelua aivan siitä päivästä asti, kun tämä luotiin ja koko sen ajan ravusta on ollut paljon puhetta

(oinas-härkä-leijona-neitsyt-vaaka-skorpioni tasaisesti)

Pidin rapuani huonona, koska aina kun puhutaan merkkien vahvuuksista ravuissa mainitaan herkkyys jota minä taas pidin päinvastoin heikkoutena. Heikkoutena, koska herkkää on helppo satuttaa (süøpæ, hyora) ja siksi opettelinkin kovettamaan tunteeni

Ps: Vaikka olen rapu, kartassani on eniten tulta (jousimies-leijona-leijona (oinas-jousimies)) jota pidetään yleensä vahvana, mutta myös tunteellisena joten mitä ajatuksia tämä vesi+tuli=yksi ihminen-yhdistelmä herättää?

T: Tulinen rapu

Olet ehkä ns. "kihisevä" tai "höyryävä". 😊

Vierailija
6115/12684 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä ja vaaka on parharhaita. Leijonat on myös ihan ok. Mutta välillä vähän liian itsekeskeisiä. Kaksosnaisten kanssa en ole koskaan tullut toimeen, tuntuu ettei niihin oikeen voi luottaa... Vesimiesmiehet taas ovat ilkeitä ja kylmiä, niillä ei yleensä ole ollenkaan empatiakykyä!

Itse olen Skorpioni ja minusta se ei ole mikään huono horoskooppi!! En ole pitkävihainen ilkeä kylmä enkä IKINÄ ole pettänyt ketään!!! En ole kostinhimoinen tai katkera mistään mutta joskus saatan olla vähän pippurinen. Silloin luen hetken tai kuuntelen hyvän kappaleen. Auttaa! En ole kyllä koskaan tavannut pitkävihaista, ilkeää, kylmää, tai katkeraa skorpioonia. Olemme enemmänkin tunteellisia.

Vierailija
6116/12684 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hgin pormestari Jan Vapaavuori (s. 3.4.) on hyvä (huono!) esimerkki millainen oinas voi olla johtajana pahimmillaan. Katselin eilen hänen haastatteluaan ja arvasin merkin ennen kuin menin edes katsomaan googlesta Tulos edellä, viis keinoista.

Itsekin aurinko-oinas mutta huutaminen ja kyykyttäminen on hyvin kaukana minusta. Moukkamaista toimintaa.

Vierailija
6117/12684 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on leijona, kunnon dark triad-merkki

Vierailija
6118/12684 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesimerkit manipuloi muita ja saavat muita tekemään melkein mitä tahansa manipulaatiolla. Mikä vesimerkeistä on pahin manipuloija? Skorpioni?

Kaikki vesimerkit tekee tuota, manipuloi tunnetasolla. Aste-eroja tosin on: skorpioni uhkailee tai kiristää saadakseen haluamansa, rapu heittäytyy marttyyriksi ja kalat yleensä esittää tyhmää.

Vierailija
6119/12684 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härkä ja vaaka on parharhaita. Leijonat on myös ihan ok. Mutta välillä vähän liian itsekeskeisiä. Kaksosnaisten kanssa en ole koskaan tullut toimeen, tuntuu ettei niihin oikeen voi luottaa... Vesimiesmiehet taas ovat ilkeitä ja kylmiä, niillä ei yleensä ole ollenkaan empatiakykyä!

Itse olen Skorpioni ja minusta se ei ole mikään huono horoskooppi!! En ole pitkävihainen ilkeä kylmä enkä IKINÄ ole pettänyt ketään!!! En ole kostinhimoinen tai katkera mistään mutta joskus saatan olla vähän pippurinen. Silloin luen hetken tai kuuntelen hyvän kappaleen. Auttaa! En ole kyllä koskaan tavannut pitkävihaista, ilkeää, kylmää, tai katkeraa skorpioonia. Olemme enemmänkin tunteellisia.

Nyt haluan kuulla millä meriiteillä vaaka on paras merkki?

Outo, tylsä, esittää ystävää ja hylkää ensin puukottamalla selkään. Vaa'at ovat pahimpia kiusaajia työpaikoilla ja kouluissa. Pahin narri minkä tiedän.

Vierailija
6120/12684 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry en halua yleistää mutta ilkeimmät ihmiset ovat syntyneet toukokuun lopussa tai ihan kesäkuun alussa. Heitä kutsutaan myös hämähäkeiksi, aivan kuin skorpioni voi olla joissain tapauksissa maassa liikkuva pahuuden ruumiillistuma, kuin toisessa päässä vastaavasti ilmassa lentävä vapaa ylväs kotka suuressa kehittyneisyydessään. Nuo kaksoset on jostain syystä kuuluneet elämääni ja tunnistan heidänlaiset jo kaukaa. ;D Vanhaa tietoa kun olen ollut jo lapsesta asti kiinnostunut astrologiasta ja kaikenlaista "nippelitietoa" kerääntynyt vuosikymmenien aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä