Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
5721/12684 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kammoksu ihmistä pelkän aurinkomerkin perusteella vaan joidenkin aspektien vuoksi joita heidän kartalla on.

Jaa. Minä taas kammoksun ihmistä vain, jos hänen persoonansa ja käytöksensä antaa siihen jotain aihetta.

Vierailija
5722/12684 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen on ailahtekeva epäluotettava pyryharakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5723/12684 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka on tiedetysti laiskoin ja tuloksesta päätellen myös aika narsistinen.

Vierailija
5724/12684 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin onkin. Myös ovelia jäämään kiinni ilkeilystään, vierittävät ovelasti syyn toisen niskoille sitten itse paistattelevat pokalla auringossa.

Vierailija
5725/12684 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen on ilkeä, manipuloi toisen tekemään likaiset työt ja asiat. Itse näyttelee viatonta vaikka aina jää kiinni.

Vierailija
5727/12684 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

/\/\0¡

Vierailija
5728/12684 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kuulee että Oinas ja Leijona olisivat tosi hyvä pari. Kuitenkin jo melko pienelläkin otannalla tiedän kaksikin paria, toisessa mies Oinas, vaimo Leijona ja toisessa toisinpäin, ja miehet juoksevat suunnitelmallisesti vieraissa.

Itse uskon aurinkomerkeissä toimivuuteen enemmän pareissa tuli+ilma ja maa+vesi.

Vierailija
5729/12684 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin onkin. Myös ovelia jäämään kiinni ilkeilystään, vierittävät ovelasti syyn toisen niskoille sitten itse paistattelevat pokalla auringossa.

Tämä on kyllä aika osuvaa aurinkoVaakoihin, oli mies tai nainen.

Vierailija
5730/12684 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätetääs keskustelu jälleen kerran eloon

Eli. Mikä huone missä planeetta horoskooppi sijainnissa on hyvä tai huono?

Itselläni on keskittymä 1. huoneessa. Ja ns. see-saw-kartta, vastakkain tyhjiä huoneita/planeetat kartan vastakkaisilla puolilla. Hyvästä tai huonosta en osaa sanoa.

Vierailija
5731/12684 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen on p*askin, ainakin miehistä. Kaksinaamaisia lieroja, jotka saavat puheillaan mustan muuttumaan valkoiseksi ja valkoisen mustaksi. 

Vierailija
5732/12684 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aurinkomerkkejä teillä on ollut parhaina ystävinä/ystäväporukassa, vaikkapa ala-asteelta alkaen?

Itselläni Vaaka ala-asteella

Kaksoset, Vaaka kiusasi häntä ja jäi porukasta, toinenkin Kaksoset liittyi porukkaan yläasteella

Jousimies, Skorpioni, pari Oinasta ja Neitsyt lukiosta alkaen

Aikuisena olen saanut pysyviä ystäviä Kaksosista, Leijonista, yksi Kalat, Neitsyt ja Skorpioni. Oinaita ja Rapu tullut ja mennyt.

Pitkät seurustelusuhteet olleet Kalat- ja Vaaka-miesten kanssa, kumpaakaan merkkiä en enää huolisi.

Itse olen Kaksoset (en ole pettänyt parisuhteessa, mutta nautin vapaudesta :D )

Vierailija
5733/12684 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin tänään että Suomen itsenäisyyspäivä on 6.12. eli Suomi on jousimies ja Usa on rapu 4.7. Nämähän ovat päivän selviä! Suomalaiset käyttäytyvät kuin jousimiehet - ovat nopeita, sanovat suoraan ja mutkattomasti. Usalaiset taasen arvostavat perinteitä, ovat konservatiivisia ja kansalaismielisiä. Hih!

Vierailija
5734/12684 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Suomi osoittamaan vähän jousimiesmäistä pontevuutta!

Vierailija
5735/12684 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti kuulee että Oinas ja Leijona olisivat tosi hyvä pari. Kuitenkin jo melko pienelläkin otannalla tiedän kaksikin paria, toisessa mies Oinas, vaimo Leijona ja toisessa toisinpäin, ja miehet juoksevat suunnitelmallisesti vieraissa.

Itse uskon aurinkomerkeissä toimivuuteen enemmän pareissa tuli+ilma ja maa+vesi.

Mutta mitä, jos onkin tuli-vesi/ tuli-maa

Tai sitten ilma-vesi/ ilma-maa

Vierailija
5736/12684 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietävät että horoskooppi on huuhaata! Hauskaa ajanvietettä joo, mutta ei niihin kannata uskoa.

Vierailija
5737/12684 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on kirjoitti:

Kaikki tietävät että horoskooppi on huuhaata! Hauskaa ajanvietettä joo, mutta ei niihin kannata uskoa.

Milloin sun laiset näsäviisaat oppivat oikeaa viisautta?

Vierailija
5738/12684 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kammoksu ihmistä pelkän aurinkomerkin perusteella vaan joidenkin aspektien vuoksi joita heidän kartalla on.

Jaa. Minä taas kammoksun ihmistä vain, jos hänen persoonansa ja käytöksensä antaa siihen jotain aihetta.

Oppien mukaan jokainen merkki edustaa vuorollaan ihmisenä olemisen eri ominaisuuksia. Vakaus, tiedonhalu, perhekeskeisyys, vapaus, itsekkyys, epäitsekkyys jne.  Lisäksi taso millä näitä toteutetaan.  

Vierailija
5739/12684 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä aurinkomerkkejä teillä on ollut parhaina ystävinä/ystäväporukassa, vaikkapa ala-asteelta alkaen?

Itselläni Vaaka ala-asteella

Kaksoset, Vaaka kiusasi häntä ja jäi porukasta, toinenkin Kaksoset liittyi porukkaan yläasteella

Jousimies, Skorpioni, pari Oinasta ja Neitsyt lukiosta alkaen

Aikuisena olen saanut pysyviä ystäviä Kaksosista, Leijonista, yksi Kalat, Neitsyt ja Skorpioni. Oinaita ja Rapu tullut ja mennyt.

Pitkät seurustelusuhteet olleet Kalat- ja Vaaka-miesten kanssa, kumpaakaan merkkiä en enää huolisi.

Itse olen Kaksoset (en ole pettänyt parisuhteessa, mutta nautin vapaudesta :D )

Skorpioni.

Parhaissa kavereissa teininä vesimies, kaksoset, oinas, jousimies, kalat.

Aikuisena kauris, härkä ja neitsyt.

Pientä kaavaa näkyvissä tossa muutoksessa :D

Vierailija
5740/12684 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ravut! Miten teidät hurmataan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi