Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Kommentit (12684)

Vierailija
5761/12684 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asc nousumerkki alkaa vaikuttamaan parikymppisenä ja kolmenkymmenen tienoilla ja sen jälkeen on vahvimmillaan. Mitkä ovat hyviä ja mitkä huonoja nousumerkkejä? Huonoksi sanoisin jousimies tai kaksoset ja hyviksi neitsyt tai kauris.

Acs skorpioneilla päihdeongelmia ja riskikäyttäytymistä.

Vierailija
5762/12684 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

]Acs skorpioneilla päihdeongelmia ja riskikäyttäytymistä.[/quote]

Millaista riskikäyttäytymistä?

T. Acs skorpioni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5763/12684 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asc nousumerkki alkaa vaikuttamaan parikymppisenä ja kolmenkymmenen tienoilla ja sen jälkeen on vahvimmillaan. Mitkä ovat hyviä ja mitkä huonoja nousumerkkejä? Huonoksi sanoisin jousimies tai kaksoset ja hyviksi neitsyt tai kauris.

Miksi nuo ovat mielestäsi huonoja ja hyviä? Itse olen nousu-Vaaka, hyvä vai huono, en tiedä :)

Olen asc jousimies ja vastamerkki on kaksoset enkä pidä tätä ollenkaan hyvänä. En myöskään jos on toisinpäin asc kaksoset vastamerkki jousimies, kun ovat levottomia. Nousu vaa'an vastamerkki on oinas eli olet parisuhteessa oinasmainen. Osuuko kohdalle? Kauriin vastamerkki on rapu ja asc neitsyen vastamerkki on kalat, itse koen nämä parhaimpina nousumerkkeinä. Oma mies on asc kauris ja rapumaisuus näkyy parisuhteessa. :)

Mitkä ovat Oinasmaisia tapoja suhteessa? Aurinko-Oinaiden kanssa minulla on ainakin intohimot kohdanneet. Sen tiedän että nousuKaurista en enää halua, Rapumaisuus miehessä pitkässä parisuhteessa oli aika ahdistavaa.

Vierailija
5764/12684 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuo ovat mielestäsi huonoja ja hyviä? Itse olen nousu-Vaaka, hyvä vai huono, en tiedä :)

Olen asc jousimies ja vastamerkki on kaksoset enkä pidä tätä ollenkaan hyvänä. En myöskään jos on toisinpäin asc kaksoset vastamerkki jousimies, kun ovat levottomia. Nousu vaa'an vastamerkki on oinas eli olet parisuhteessa oinasmainen. Osuuko kohdalle? Kauriin vastamerkki on rapu ja asc neitsyen vastamerkki on kalat, itse koen nämä parhaimpina nousumerkkeinä. Oma mies on asc kauris ja rapumaisuus näkyy parisuhteessa. :)

Mitkä ovat Oinasmaisia tapoja suhteessa? Aurinko-Oinaiden kanssa minulla on ainakin intohimot kohdanneet. Sen tiedän että nousuKaurista en enää halua, Rapumaisuus miehessä pitkässä parisuhteessa oli aika ahdistavaa.

Itse oinaan koen, että hyvinä puolina on innostunut energia, toimeliaisuus ja asioiden aikaansaaminen. Huonoina puolina lyhyt pinna, jos asiat ei mene niinkuin minä haluan, vaikka olen mielestäni kuinka perustellut asiat erinomaisesti ja jääräpäinen jämähtäminen omaan mielipiteeseen. Toisaalta hyvä puoli on, että kun minulle antaa tilaa ajatella, niin lopulta ymmärrän, että ehkä toisellakin on hyviä näkökulmia. Ja liiallinen tehokkuus ja nyt heti- ajattelu voivat olla raskaita jollekin rauhallisemmalle ihmiselle. Lepyn myös nopeasti, enkä osaa olla pitkävihainen.

Asc-merkki minulla on Rapu. Se varmaan auttaa siihen, että osaan omassa rauhassa pohtia asioita uudestaan, vaikka itse tilanteen ollessa päällä en siihen kykene. Silloin on hyvä antaa minun mennä rauhoittumaan muualle ja odottaa sen aikaa, että pöly laskeutuu.

Vierailija
5765/12684 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko te horoskooppihullut kirjoittaa teidä Tinder-profiileihin, että uskotte näihin niin voi teidät kiertää siellä kaukaa, kiitos.

Vierailija
5766/12684 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vesimies naisena olen kuulemma todella empaattinen ja aina lohdutan muita jos käy jotain? En tiedä mistä se ettemme olisi empaattisia tulee? Tai sitten olen vain erilainen? En tiedä.

Vierailija
5767/12684 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko te horoskooppihullut kirjoittaa teidä Tinder-profiileihin, että uskotte näihin niin voi teidät kiertää siellä kaukaa, kiitos.

Ennemmin viihdytän itseäni täällä keskustellen, kuin tinderissä :D

Monesta ihmisestä tuntuu syntymäkarttakin kertovan enemmän kuin deittiprofiilit.

t.Kaksoset

Vierailija
5768/12684 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse oinaan koen, että hyvinä puolina on innostunut energia, toimeliaisuus ja asioiden aikaansaaminen. Huonoina puolina lyhyt pinna, jos asiat ei mene niinkuin minä haluan, vaikka olen mielestäni kuinka perustellut asiat erinomaisesti ja jääräpäinen jämähtäminen omaan mielipiteeseen. Toisaalta hyvä puoli on, että kun minulle antaa tilaa ajatella, niin lopulta ymmärrän, että ehkä toisellakin on hyviä näkökulmia. Ja liiallinen tehokkuus ja nyt heti- ajattelu voivat olla raskaita jollekin rauhallisemmalle ihmiselle. Lepyn myös nopeasti, enkä osaa olla pitkävihainen.

Asc-merkki minulla on Rapu. Se varmaan auttaa siihen, että osaan omassa rauhassa pohtia asioita uudestaan, vaikka itse tilanteen ollessa päällä en siihen kykene. Silloin on hyvä antaa minun mennä rauhoittumaan muualle ja odottaa sen aikaa, että pöly laskeutuu.

Minulla ei Oinasta ole kartalla muualla kuin tuo laskeva/dc-merkki, tunnistan innostuneisuuden, vähän myös heti-nyt -asennetta, etenkin jos ollaan suunniteltu/sovittu jotain niin alan heti toimia sen eteen ja todella ärsyynnyn jos muut alkavatkin himmailla. Yleisesti muuten en ole erityisen tehokas/aikaansaava, vaikka jotain mielenkiintoista tekemistä pitää kyllä jatkuvasti olla, muuten tylsistyn. (Mars-Vaaka) Rakkaudessa arvostan kouriintuntuvaa fyysisyyttä, olen hyvin seksuaalinen. (Venus-Härkä)

En ole kovin mustavalkoinen ajattelija, monesti muille varmaan tulee fiilis että koitan aina olla oikeassa, vaikka vaan näen asioiden monet puolet. (Merkurius-Kaksoset)

Pinna on aika pitkä mutta kun napsahtaa niin totisesti napsahtaa. Lepyn kyllä yleensä pian enkä jaksa muistella vanhoja taistoja. Välttelen konflikteja, inhoan riitelyä. (Kuu-Vaaka)

Aurinko-Kaksoset

Vierailija
5769/12684 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin viihdytän itseäni täällä keskustellen, kuin tinderissä :D

Monesta ihmisestä tuntuu syntymäkarttakin kertovan enemmän kuin deittiprofiilit.

t.Kaksoset

Kiitos, että te kaksoset olette pääsääntöisesti positiivisia ilopillereitä. Itse olen rapu ja vaikka rapuihin liitetty ominaisuus on rauhallisuus, taidan olla poikkeus joka ärsyyntyy helposti. Mutta toisaalta onhan minulla kartassa kuitenkin aika paljon tulta (kuu, merkurius, venus, jupiter, pluto), kun taas vettä ainoastaan aurinko ja Desc.

Ja mitä näihin "Horoskooppi-hihhulit" haukkujat ärsyttäjiin tulee, miksi? Mikä heitä vaivaa? Horoskoopit eivät ole mikään uskonto vaan astrologiaa.

No oli miten hyvänsä miuta kiinnostaa kaikki horoskoopit yms "huuhaa" niinkuin kaikki viisastelijat niin kutsuvat

Vierailija
5770/12684 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnosti kuitenkin sen verran että kommentoit. ;D

Vierailija
5771/12684 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä perheissä "periytyviä" aurinkomerkkejä (tai muuten lähisukulaisissa)?

Isovanhempani Rapu + Jousimies ja Kaksoset + Neitsyt

Vanhempani Kaksoset + Härkä, jotka menivät uusiin liittoihin Neitsyeiden kanssa

Sisarukseni Kaksoset, 2xJousimies ja Leijona, sisarukseni lapsi Kaksoset

Lapseni Jousimies ja Vesimies

Jouskareita, Kaksosia ja Neitsyitä löytyy :D

Vierailija
5772/12684 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä perheissä "periytyviä" aurinkomerkkejä (tai muuten lähisukulaisissa)?

Isovanhempani Rapu + Jousimies ja Kaksoset + Neitsyt

Vanhempani Kaksoset + Härkä, jotka menivät uusiin liittoihin Neitsyeiden kanssa

Sisarukseni Kaksoset, 2xJousimies ja Leijona, sisarukseni lapsi Kaksoset

Lapseni Jousimies ja Vesimies

Jouskareita, Kaksosia ja Neitsyitä löytyy :D

Oinas: Ukko, isosisko

Rapu: Minä, isoveli

Skorpioni: Isosisko

Kauris: Äiti

Kalat: Mummo, mummo, ukki, iskä

Vierailija
5773/12684 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset n kaverini sanoo, että ihmisillä on tapana muuttua ja rapu m kaverini puolestaan sanoo, että ihmiset yleensä pysyvät samana ja harvoin muuttuvat. Nuo ajatukset tiivistävät hyvin kaksosten ja rapujen eron.

Vierailija
5774/12684 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni, siskoni, veljeni ja tyttäreni ovat härkiä.

Äitini rapu

Muut siskoni ja veljeni ovat kauris, Skorpioni ja Neitsyt.

Vierailija
5775/12684 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tulevatko rapu ja kalat yleensä hyvin toimeen? Molemmat kun ovat vesimerkkejä...

Kaksi hyvää ystävääni edustavat näitä merkkejä, ja he vaikuttavat olevan jatkuvasti riidoissa ja kinastelevat pienistäkin asioista. Kalat on yleensä tosi kiltti ja rauhallinen, joka ei riitele juuri kenenkään kanssa, mutta jostain syystä tämä rapu saa hänen hermonsa kiristymään ja alkamaan väittelemään ravun kanssa. Rapu taas on sellainen, jonka kanssa pitää puhua tosi varovasti, koska hän ottaa erittäin helposti itseensä ja suuttuu yhdestä väärästä sanasta. Yleensä riita alkaa niin, että kalat ilmaisee jonkin mielipiteensä, rapu sanoo olevansa eri mieltä, ja sitten he alkavat väittelemään, ei mitenkään kovin ystävällisessä hengessä. Pohdituttaa siksi, että yleensä olen huomannut, että samaa elementtiä olevat ihmiset tulevat hyvin toimeen keskenään. Ravun paras ystävä onkin skorpioni.

Vierailija
5776/12684 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, tulevatko rapu ja kalat yleensä hyvin toimeen? Molemmat kun ovat vesimerkkejä...

Kaksi hyvää ystävääni edustavat näitä merkkejä, ja he vaikuttavat olevan jatkuvasti riidoissa ja kinastelevat pienistäkin asioista. Kalat on yleensä tosi kiltti ja rauhallinen, joka ei riitele juuri kenenkään kanssa, mutta jostain syystä tämä rapu saa hänen hermonsa kiristymään ja alkamaan väittelemään ravun kanssa. Rapu taas on sellainen, jonka kanssa pitää puhua tosi varovasti, koska hän ottaa erittäin helposti itseensä ja suuttuu yhdestä väärästä sanasta. Yleensä riita alkaa niin, että kalat ilmaisee jonkin mielipiteensä, rapu sanoo olevansa eri mieltä, ja sitten he alkavat väittelemään, ei mitenkään kovin ystävällisessä hengessä. Pohdituttaa siksi, että yleensä olen huomannut, että samaa elementtiä olevat ihmiset tulevat hyvin toimeen keskenään. Ravun paras ystävä onkin skorpioni.

Vesimerkit pahimmillaan :) Voihan olla että jotkin muut planeettasijainnit hiertävät näiden kahden välejä, itse olen huomannut että jos henkilöiden Marsit ja Merkuriukset ovat yhteensopimattomissa merkeissä, heidän on hyvin vaikea tulla toimeen.

Parhaat yhdistelmät toisiaan vaikuttavat olevan saman elementin aurinkomerkit sekä maa+vesi ja tuli+ilma yhdistelmät noin yleisesti.

Vierailija
5777/12684 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko kommunikaatio ja dynamiikka parisuhteessa jos naisen mars on kaksoset ja merkurius oinas ja miehen mars rapu ja merkurius rapu? Vai onko yhtä tappelua ja syrjäänvetäytymistä?

Vierailija
5778/12684 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko kommunikaatio ja dynamiikka parisuhteessa jos naisen mars on kaksoset ja merkurius oinas ja miehen mars rapu ja merkurius rapu? Vai onko yhtä tappelua ja syrjäänvetäytymistä?

Mars Rapu on varsinkin miehellä aika huono sijainti. Tekee passiiviseksi ja passiivis-aggressiiviseksi. Voi tykätä huonoa Mars Kaksosten kepeästä sinkoilusta.

Samoin Merkuriukset Oinas ja Rapu kuulostaa aika kyseenalaiselta. Merkurius-Oinaat ovat edelläkävijöitä, uuden kokeilijoita ja äkkivääriä, Merkurius-Ravut taas tunnepohjaisia viestijöitä ja yleensä epäintellektuelleja.

Vierailija
5779/12684 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lukemaan englanninkielisiä horoskooppitulkintoja eri merkkien välillä. Itse löysin näennäisesti mahdottomaan yhtälöön näkemyksiä sieltä, mitkä asiat ovat hyviä ja mihin kannattaa keskittyä, jotta suhteen saa toimimaan. Toisissa parisuhteissa on helpompaa ymmärtää toista, kuin toisissa. Mutta ei se silti poista sitä mahdollisuutta, etteikö mahdottomien koettujen suhteiden ole todella mahdollista onnistua, jos uskaltaa todella arvostaa toista ja osaa kertoa, miten itse arvostaa asioissa toimittavan.

Suomessa on todella negatiivisia näkemyksiä haasteellisten merkkien välillä. Se latisti minua, mutta onneksi tietoa saa myös muualta, jotka auttavat katsomaan asioita myös onnistumisen puolesta. Maailma on kuitenkin täynnä näennäisesti haastavia merkkipareja yhdessä.

Vierailija
5780/12684 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mars Rapu on varsinkin miehellä aika huono sijainti. Tekee passiiviseksi ja passiivis-aggressiiviseksi. Voi tykätä huonoa Mars Kaksosten kepeästä sinkoilusta.

Samoin Merkuriukset Oinas ja Rapu kuulostaa aika kyseenalaiselta. Merkurius-Oinaat ovat edelläkävijöitä, uuden kokeilijoita ja äkkivääriä, Merkurius-Ravut taas tunnepohjaisia viestijöitä ja yleensä epäintellektuelleja.

Mies on todella rapumainen ja herkkyys yllätti mutta osaan kohdella hyvin. En merkurius oinaana huuda tai komenna ja silti voin olla oma itseni, mies on hidas ja miettii uskaltaako jotain sanoa ja miten sen sanoo, on harkitseva ja pehmeä sanoissaan. Todellakin tunteet aina pinnassa kommunikaatiossa ja kasvotusten näkee millä tuulella on, mutta silti aina rapumaisen luotettava. Mars kaksosina ärsyttää kun sinkoilen ympäriinsä enkä aina tiedä mihin suuntaan pitäisi mennä tai tehdä seuraavana, onneksi mars rapu on tukenut ja kuuntelee sekä on aina valmis neuvomaan.