Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Hei ravut! Miten teidät hurmataan?
Ravut, erityisesti naisravut on tunnettuja narsismista, joten yletön kehuminen on varmin tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravut, erityisesti naisravut on tunnettuja narsismista, joten yletön kehuminen on varmin tapa.
En nyt sanoisi. Luottamus on kaikkein täekeintä ja jos liiaksi kehutaan, tulee tuntemus siitä, että yrittääkö yli kehuja kehuillaan hyötyä kehumisen kohteesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kehuja en oikein osaa ottaa vastaan ja epäilen niiden todenperäisyyttä todella herkästi. Esim. hauskuus, luotettavuus, älykkyys, perhekeskeisyys, kiltteys, huomiointi, pilke silmäkulmassa...
-Rapu
Rapuneito kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi. Luottamus on kaikkein täekeintä ja jos liiaksi kehutaan, tulee tuntemus siitä, että yrittääkö yli kehuja kehuillaan hyötyä kehumisen kohteesta
Mulla vastaava kokemus miespuolisesta ravusta. Neljät treffit jaksoin kuunnella loputonta kauneuteni ylistystä. Todella vaivaannuttavaa. Luulin etteivät ravut ole noin pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkinen kysyy? :)
Terveisin Rapuneito
Oinas kyselee. :) En ole tyypillinen spontaani ja tulinen minä minä minä -oinas. Kartallani on paljon vettä ja maata. Olen kiitollinen jos vastaisit kysymykseeni. Mukavaa vappua! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Rapuneito
Oinas kyselee. :) En ole tyypillinen spontaani ja tulinen minä minä minä -oinas. Kartallani on paljon vettä ja maata. Olen kiitollinen jos vastaisit kysymykseeni. Mukavaa vappua! :)
En ole mikään asian tuntija joten vastaukseni on hyvin tylsä. Eli kaikki alkaa keskustelusta
Sori. Tää oli huono vastaus, mutta minä en ole mikään asian tuntija enkä ole myöskään seurustellut joten vähön vaikea sanoa.
Se on jokaisdn kohdalla henkilökohtaista
Piippolan vaarilla oli talo hiialla hiialla hei
Vaari se hoiti oinaitansa hiialla hiialla hei
Mää mää siellä
Ja mää mää täällä
Siellä mää täällä mää
Joka puolel mää mää
...
Vaari se hoiti härkiänsä hiialla hiialla hei
Muu muu siellä
Ja muu muu täällä
Siellä muu täällä muu
Joka puolel muu muu
Pippa Laukka täyttää tänä vuonna 50v. Mitä veikkaatte, mikä Pipan aurinkomerkki on?
Vierailija kirjoitti:
Pippa Laukka täyttää tänä vuonna 50v. Mitä veikkaatte, mikä Pipan aurinkomerkki on?
Härkä♉🌿
Asc nousumerkki alkaa vaikuttamaan parikymppisenä ja kolmenkymmenen tienoilla ja sen jälkeen on vahvimmillaan. Mitkä ovat hyviä ja mitkä huonoja nousumerkkejä? Huonoksi sanoisin jousimies tai kaksoset ja hyviksi neitsyt tai kauris.
Vierailija kirjoitti:
Asc nousumerkki alkaa vaikuttamaan parikymppisenä ja kolmenkymmenen tienoilla ja sen jälkeen on vahvimmillaan. Mitkä ovat hyviä ja mitkä huonoja nousumerkkejä? Huonoksi sanoisin jousimies tai kaksoset ja hyviksi neitsyt tai kauris.
Miksi nuo ovat mielestäsi huonoja ja hyviä? Itse olen nousu-Vaaka, hyvä vai huono, en tiedä :)
Vierailija kirjoitti:
Se on kiva tietää, että minulla on hyvä Asc neitsyt, mutta olisi silti kiva kuulla perustelut, miksi joku on hyvä tai huono
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo ovat mielestäsi huonoja ja hyviä? Itse olen nousu-Vaaka, hyvä vai huono, en tiedä :)
Olen asc jousimies ja vastamerkki on kaksoset enkä pidä tätä ollenkaan hyvänä. En myöskään jos on toisinpäin asc kaksoset vastamerkki jousimies, kun ovat levottomia. Nousu vaa'an vastamerkki on oinas eli olet parisuhteessa oinasmainen. Osuuko kohdalle? Kauriin vastamerkki on rapu ja asc neitsyen vastamerkki on kalat, itse koen nämä parhaimpina nousumerkkeinä. Oma mies on asc kauris ja rapumaisuus näkyy parisuhteessa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kiva tietää, että minulla on hyvä Asc neitsyt, mutta olisi silti kiva kuulla perustelut, miksi joku on hyvä tai huono
Asc neitsyen vastamerkki on kalat, koen tämän nousun omaavat henkilöt miellyttäviksi. Monta tuntemaani ihmistä on asc neitsyt ja asc kauris. Olen asc jousimies vastamerkki kaksoset, mikä on levoton yhtälö. En tunnista itseäni ja kaksoset on aina kaksi ja jousimies on menevä ja malttamaton. Nämä eivät käy yhdessä muuhun karttaani ja en tunnista itseäni.
Tunnen monta vesimiestä jotka nousu neitsyeitä. Heidän perusteella kauhea yhdistelmä. Kylmiä ja kriittisiä.
Entä vesimies jonka nousumerkki on leijona? Olen itse tuollainen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härkä♉🌿
Mä olisin veikannut oinasta. Mutta oinaiden synttärit on tältä vuodelta jo juhlittu.
Tunnetteko ketään härkä nousuista? Laskeva on silloin skorpioni, eli skorpionimainen ihmissuhteissa. Minkälainen luonne?
Terveisin Rapuneito