Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
5681/12684 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin koronan aikaan on hauska miettiä, mitä eri merkit tekevät eristyksissä ja miten he sen kestävät.

Kärjistettynä:

Maamerkit ovat sen verran järkeviä, että ymmärtävät totella määräyksiä ja jopa nauttivat kotoilusta. Kauris työskentelee yhtä tehokkaasti etänä kuin työpaikallakin, neitsyt pesee tunnollisesti käsiään ja tekee vihersmoothieita ylläpitääkseen vastustuskykyään ja härkä makaa sohvalla tai kylvyssä punaviinilasin ja juustolautasen kanssa. 

Aktiivisille tulimerkeille eristys tuottaa jonkinasteista tuskaa. Parhaiten selviytynee mukavuudenhaluinen leijona, joka käyttää ylimääräisen ajan itsensä hemmotteluun silkkipyjamassa ja luonnossa ulkoiluun. Oinas ahdistuu neljän seinän sisällä ja punnertaa youtube-videoiden tahdissa vannoen, että on karanteenin päättyessä paremmassa kunnossa kuin kukaan muu. Jousimies viihtyy kirjojensa parissa jonkin aikaa, mutta ikävöi lukuisia ystäviään ja sadattelee edelleen toukokuulle varatun matkansa peruuntumista. 

Vesimerkit ovat huolissaan itsestään ja läheisistään, mutta keksivät kyllä itselleen tekemistä. Skorpioni viihtyy hyvin yksinkin kuluttaen huvikseen netin salalittoteorioita viruksesta ja on jopa huojentunut tauosta, jonka saa ihmisistä. Rapu leipoo ja kokkaa ahdistukseensa ja pitää tiivistä yhteyttä läheisiinsä puhelimen välityksellä. Kalat opettelee soittamaan kitaraa ja mikäli mahdollista, kääntää unirytminsä täysin päinvastaiseksi. 

Sosiaaliset ilmamerkit tylsistyvät kotona ja lukevat aivot sauhuten uutisia ja sosiaalista mediaa. Vaaka pysyy ajan hermolla, mutta keskittyy ilomielin myös hömppäviihteeseen ja tilaa kotiinkuljetuksella kauneustuotteita. Kaksonen päivittää sosiaalista mediaa jatkuvasti ja kuvaa pitkiä videoita tekemisistään nettiin. Hänellä on myös kolme eri kirjaa kesken. Vesimies opettelee täyttä häkää kiinaa, jotta voisi lukea uusimmista virustutkimuksista alkukielellä. Hän seuraa tiiviisti maailman poliittista tilannetta ja twiittaa mielipiteitään omituisiin vuorokauden aikoihin. 

Terveisin kaksonen-neitsyt-leijona, jolla on liikaa aikaa ;D

Tästä olisi meemiksi. Jokainen kuvaus aivan spot on 👍

Vierailija
5682/12684 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä merkki kestää parhaiten eristyksissä kotona?

Tämä härkä ainakin nauttii täysin rinnoin etätöiden mahdollistamasta kotoilusta! Viihdyn paremmin kuin hyvin tutussa ja turvallisessa ympäristössä. Nyt, kun tuppaa olemaan paljon vapaa-aikaa, voi paneutua aivan ihanasti niihin rakastamiinsa asioihin, kuten ruoanlaittotaitojen kohentamiseen. Myös härkämäinen laiskuus on saanut tässä ajassa uusia ulottuvuuksia, mutta sehän ei näin kotioloissa haittaa. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5683/12684 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kammoksu ihmistä pelkän aurinkomerkin perusteella vaan joidenkin aspektien vuoksi joita heidän kartalla on.

Vierailija
5684/12684 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt anoppi oli Skorpioni. Kuolleesta ei saisi puhua pahaa mutta en voi olla enää hiljaa. Uskallan, kun hän ei olekuulemassa, toivottavasti. Hänellä oli tapana, aina kun olimme kahden, alkaa ivailla minun ulkonäöstäni, olen pieni ja hento, suvustani, duunareita, koulutuksestani, sairaanhoitaja, kätilö, lapsistani, liian vilkkaita ja pieniä, ostoksistani, liian kalliita enkä niitä tarvitse, kodistani, jonka olimme yhdessä poikansa kanssa hankkineet ja sisustaneet jne, jne.Hänen kielensä oli myrkyllinen, hiljainen ja sihisevä. Kierrän kaikki skorpionit kaukaa. Mieheni onneksi sattui kuulemaan yhden haukkumisession ja päätti, että me muutamme, kun olimme epäröineet muuttamista uusien työpaikkojen tullessa tarjolle. Vihdoinkin vapaa kuiskatuista ilkeyksistä.

Vierailija
5685/12684 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös skorpioneista hieman ikäviä kokemuksia. Eivät oikein osaa puhua tunteistaan ääneen vaan saattavat laittaa välit poikki tuosta noin vaan. Mahdotonta tietää mitä niiden pään sisällä liikkuu. Tunteettomia? Pelkkää ilkeyttäkö? Ulkoisesti tosin koreita varsinkin naiset.

Vierailija
5686/12684 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin koronan aikaan on hauska miettiä, mitä eri merkit tekevät eristyksissä ja miten he sen kestävät.

Kärjistettynä:

Maamerkit ovat sen verran järkeviä, että ymmärtävät totella määräyksiä ja jopa nauttivat kotoilusta. Kauris työskentelee yhtä tehokkaasti etänä kuin työpaikallakin, neitsyt pesee tunnollisesti käsiään ja tekee vihersmoothieita ylläpitääkseen vastustuskykyään ja härkä makaa sohvalla tai kylvyssä punaviinilasin ja juustolautasen kanssa. 

Aktiivisille tulimerkeille eristys tuottaa jonkinasteista tuskaa. Parhaiten selviytynee mukavuudenhaluinen leijona, joka käyttää ylimääräisen ajan itsensä hemmotteluun silkkipyjamassa ja luonnossa ulkoiluun. Oinas ahdistuu neljän seinän sisällä ja punnertaa youtube-videoiden tahdissa vannoen, että on karanteenin päättyessä paremmassa kunnossa kuin kukaan muu. Jousimies viihtyy kirjojensa parissa jonkin aikaa, mutta ikävöi lukuisia ystäviään ja sadattelee edelleen toukokuulle varatun matkansa peruuntumista. 

Vesimerkit ovat huolissaan itsestään ja läheisistään, mutta keksivät kyllä itselleen tekemistä. Skorpioni viihtyy hyvin yksinkin kuluttaen huvikseen netin salalittoteorioita viruksesta ja on jopa huojentunut tauosta, jonka saa ihmisistä. Rapu leipoo ja kokkaa ahdistukseensa ja pitää tiivistä yhteyttä läheisiinsä puhelimen välityksellä. Kalat opettelee soittamaan kitaraa ja mikäli mahdollista, kääntää unirytminsä täysin päinvastaiseksi. 

Sosiaaliset ilmamerkit tylsistyvät kotona ja lukevat aivot sauhuten uutisia ja sosiaalista mediaa. Vaaka pysyy ajan hermolla, mutta keskittyy ilomielin myös hömppäviihteeseen ja tilaa kotiinkuljetuksella kauneustuotteita. Kaksonen päivittää sosiaalista mediaa jatkuvasti ja kuvaa pitkiä videoita tekemisistään nettiin. Hänellä on myös kolme eri kirjaa kesken. Vesimies opettelee täyttä häkää kiinaa, jotta voisi lukea uusimmista virustutkimuksista alkukielellä. Hän seuraa tiiviisti maailman poliittista tilannetta ja twiittaa mielipiteitään omituisiin vuorokauden aikoihin. 

Hmm, no jaa... täällä Kaksoset-Vaaka-Härkä joka on oikeastaan aina salaa haaveillut tällaisesta kotiarestista. Olen saanut aikaiseksi kotitöitä ja huviprojekteja jotka ovat olleet vaiheessa pahimmillaan vuosia ja niitä riittää vielä pitkäksi aikaa :D Alkuun herkuttelin töllön edessä, mutta melko pian päätin ottaa tämän ruokaremontin kannalta, alkoholin kulutuksenkin ollessa nollissa kun ei pääse ihmistenilmoille viihtymään ja ravintoloihin ei pääse syömään. Säärikarvat saavat kasvaa ja tukka rasvoittua useamman päivän kun ei ole deittimahdollisuuksia, vaikka halukkaita Oinaita ja Kaksosta olisikin tyrkyllä ,:D Ihme pöllöjä kun eivät ymmärrä karanteenin merkitystä...

Vierailija
5687/12684 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ketkä uskovat omiin horoskooppeihinsa, niin nämä neljä nostavat ilkeydellään ja kieroudellaan aina itsensä listalleni: Härkä, leijona, neitsyt ja kalat. Tässä järjestyksessä. Siksi uskonkin että leijonat ja kalat onnistuvat aina hämäämään jotenkin muita. Skorpionit ovat yleensä tuomitsevia mutta eivät yleensä kiusaa ketään tai valehtele parantaakseen omaa asemaansa. En ole skorpioni.

Vierailija
5688/12684 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioikaa millainen olen luonteeltani. Aurinkokaksonen, kuuvaaka, nouseva kauris. Venus kaksosessa ja Mars kaloissa.

Vierailija
5689/12684 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä pahin on neitsyt. Ärsyttäviä nipottajia, jotka ovat olevinaan aina oikeassa. Paras joko vaaka tai leijona. Molemmat mukavia ja seurallisia.

Vierailija
5690/12684 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionit ovat lojaaleja ystäviä. Analyyttisiä keskustelukumppaneita.

Vierailija
5691/12684 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärjistettynä:

Astrohuuhaaseen uskovista on tehty monia hulvattomia meemejä ja sketsekä eli ei yksi lisää olisi pahitteeksi. :)

Vierailija
5692/12684 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvät jutut, mutta epäluuloiset ja salaliittoteorioihin uskovat ovat kokemukseni mukaan olleet useimmiten vaakoja ja kaksosia. Ihan lähipiirissä ostan rakkaalle vaa-alle aina vuodeksi kerrallaan F-Securen anonyymin netinkäyttöpalvelun ja on aivan ekstaasissa siitä kun luulee että häntä seurataan. Ja rakkaiden kaksosten villiäkin villimmät teoriat siitä miten asiat pinnan alla ovat aina toisin kuin miltä näyttää ja että juuri hän näkee pinnan alle on olleet mukana tapauksesta tapaukseen. Olen varmaan jäävi kun olen skorpioni, mutta itse en ole tavannut kovinkaan paranoidisia skorpioneja.

Vierailija
5693/12684 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta oinasta tullu vastaan elämässä, suurin osa  suurudenhulluja, narsisteja, spykoapptteja, mt-ongelmasia dokaajia, jotka kuitenkin alkoholinkäytöstä huolimatta pärjäävät suht hyvin. Siis ei missään nimessä menstyijä mutta joku muu tuolla kulutuksella olisi jo aika lailla pois pelistä. 

2 suht normaalia oinasta muistan tunteneeni ja 3 seinähullua, itselleen ja lähiympäristölleen jopa vaarallisia.  1 oinasnainen joka ei hirveesti dokaa, eikä ole  täyshullu mutta ihan sairaalloisen itsekeskeinen, yleispätevä ja rasittava. On jo lähes 50 ja akat. koulutus, laittaa someen jatkuvalla syötöllä selfietä kun mikäkin bimbo ja haluaa vain tykkäyksiä ja kehuja. Rasittava. Ja kyllähän sen somekäytös on hieman patologista. Kummitätini on myös oinas ja voi sanoa että HIUKKASEN erikoinen.... 

Oinaiden hulluus muuten pahenee iän myötä.

Vierailija
5694/12684 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvioikaa millainen olen luonteeltani. Aurinkokaksonen, kuuvaaka, nouseva kauris. Venus kaksosessa ja Mars kaloissa.

Näiden tietojen perusteella sanoisin, että vaikutat asialliselta mutta oletkin itse asiassa ihastuttava sekopää :)

Vierailija
5695/12684 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvät jutut, mutta epäluuloiset ja salaliittoteorioihin uskovat ovat kokemukseni mukaan olleet useimmiten vaakoja ja kaksosia. Ihan lähipiirissä ostan rakkaalle vaa-alle aina vuodeksi kerrallaan F-Securen anonyymin netinkäyttöpalvelun ja on aivan ekstaasissa siitä kun luulee että häntä seurataan. Ja rakkaiden kaksosten villiäkin villimmät teoriat siitä miten asiat pinnan alla ovat aina toisin kuin miltä näyttää ja että juuri hän näkee pinnan alle on olleet mukana tapauksesta tapaukseen. Olen varmaan jäävi kun olen skorpioni, mutta itse en ole tavannut kovinkaan paranoidisia skorpioneja.

Aurinkomerkeistä näin yleistäen, kaikki vesimerkit on pahimpia pirujen seinille maalailijoita.

Monet Kaksosista ovat tarkkanäköisiä ja omaavat omalaatuisia ajatuskulkuja mitä voi olla välillä vaikeaa ymmärtää. Toki tämä käsitys voi joillain mennä vähän yli ja kuvittelevat tietävänsä juttuja jotka ovat kuitenkin vain oman ajattelun tuotoksia, tietysti myös ei-niin-välkkyjä on Kaksosissakin.

Itse merkuriusKaksosena minua on joskus syytelty siitä että luulen aina olevani oikeassa, mietin asioita monelta kannalta joten mustavalkoisemmista ajattelijoista se voi tuntua mielipiteen vaihtamiselta tilanteen mukaan, mistä ei kuitenkaan ole kyse.

Vaa´oista löytyy kyllä vainoharhaisuuteen taipuvuutta, juuri tuota että luullaan kaikkia kiinnostavan heidän asiansa. Ehkä se liittyy siihen itsetarkkailuun ja ulkonäkökomplekseihin mitä monilla Vaa´oilla on.

Neitsyet voivat olla mitä ihanimpia ja ymmärtäväisempiä ystäviä, mutta en kestäisi asua yhdenkään kanssa, sen arkisen pikkutarkkuuden vuoksi.

Vierailija
5696/12684 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden tietojen perusteella sanoisin, että vaikutat asialliselta mutta oletkin itse asiassa ihastuttava sekopää :)

Amatööritulkinta: unelmoiva, aikaansaamaton. Rakkaudessa pomppii kohteesta toiseen, sitoutumisvaikeuksia. Tunne elämä jatkuvaa tasapainoilua ja tunteista kiinnipääsyssä vaikeuksia. AurinkoKaksosuus ehkä vie vähän nousuKauriin pedanttia, ehkä tylsähköäkin, vaikutusta leikkisämpään ja nuorekkaampaan.

Vierailija
5697/12684 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kuu-saturnus-naaras ja mä olen neptunus-aurinko-uros. Sovitaankohan me yhteen?

Pieni vinkki vaan naisille, miehet saattavat pitää horoskoopeista innostuneita naisia hiukan yksinkertaisina.

Vierailija
5698/12684 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on kuu-saturnus-naaras ja mä olen neptunus-aurinko-uros. Sovitaankohan me yhteen?

Pieni vinkki vaan naisille, miehet saattavat pitää horoskoopeista innostuneita naisia hiukan yksinkertaisina.

Tiedän useammankin ihan miehisen miehen joka lukee huvikseen horoskooppiaan tai on teettänyt syntymäkarttatulkinnan ja pitänyt sitä osuvana.

Itse kysyn vähän kierrellen horoskooppia, mieluummin syntymäpäivää voidakseni katsoa muutkin aspektit, eikä kukaan ole tollona pitänyt sen jälkeenkään :D

5699/12684 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko on skorpioni enkä tunne ketään jolla olisi hänestä mitään pahaa sanottavaa.

Mun sisko on kanssa ja on kateellinen raivohullu juonittelija, joka kiusas mua lapsena ja haukkui mitä hirveimmillä kirosanoilla (joita en edes halua muistaa). Vieläkin se on mulle kateellinen, vaikka olen ollut pitkään työkyvytön väsymysoireyhtymän ja masennuksen vuoksi. Nyt se ei ole enää edes lukenut mun viestejä melkein vuoteen, kun valitin, että olisko mun vuoro joskus olla Juhannus vanhempien mökillä, kun se on porukoineen siellä joka Jussi ja minä en ole ollut ikinä :D

Vierailija
5700/12684 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi