Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Minun lähipiirini skorpioni(naiset) ovat todella päämäärätietoisia eivätkä mitään asioiden puolitiehenjättäjiä. Suurin osa tienaa paljon enemmän kuin miehet ja ovat yrittäjiä/johtajia, laadukkaat kodit ja elämäntaso, jota ei ole revitty puolison selkänahkasta. On toki yksi vaatimammassa työssä oleva myös, mutta hän on kyllä muuten myös todellinen sissi ja pärjääjä.
Panostavat parisuhteeseen täysillä ja ne ovatkin hyviä tai valitsevat elää yksin ja pärjäävät hyvin, jos riittävän hyvää miestä ei löydy.
Ovat erittäin omistautuneita ja suojelevia äitejä. Ja venyvät muutenkin läheistensä eteen sellaisiin suorituksiin, mitä läheskään kaikki eivät tekisi koskaan. Haistelevat intuitiolla maaperää ja vastaavat tarpeisiin ilman että kohde on edes esittänyt mitään toiveita ääneen. Jos saat skorpionilta huonoa tai välinpitämätöntä kohtelua, et vaan ole hänelle tärkeä, koska sisäpiirissä on vain kourallinen ihmisiä. Tai sitten olet loukannut hänen tunteitaan ja mahdollisuus anteeksiannolle ilman että itse anot sitä, on erittäin vähäinen.
Skorpioni on ehkä yksi kaikkein väärinymmärretyin tähtimerkki, koska on "vähän erilainen" eikä tietenkään muutenkaan läheskään kaikkien "cup of tea".
Skorpioni olen itsekin.
Hyvä oli kuvaus :) Nuoli ylös tälle.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilyttää kun kehutte rapuja. :) Syön itse tekemääni ruokaa omassa rakkaassa kodissani. Kiitos kehuista. Äänestin rapua parhaaksi. Terveisin Rapu :)
Onko tämä tyypillistä jousimiestä (aurinko) vai kaksosta (kuu) että lukee tuon edellä olevan tekstin *hyvin nopeasti* ja ymmärtää niin että siinä kehutaan rapuja ja että kun syö itsekin rapuja.....! Rapujuhlat. :D
Vierailija kirjoitti:
Minun lähipiirini skorpioni(naiset) ovat todella päämäärätietoisia eivätkä mitään asioiden puolitiehenjättäjiä. Suurin osa tienaa paljon enemmän kuin miehet ja ovat yrittäjiä/johtajia, laadukkaat kodit ja elämäntaso, jota ei ole revitty puolison selkänahkasta. On toki yksi vaatimammassa työssä oleva myös, mutta hän on kyllä muuten myös todellinen sissi ja pärjääjä.
Panostavat parisuhteeseen täysillä ja ne ovatkin hyviä tai valitsevat elää yksin ja pärjäävät hyvin, jos riittävän hyvää miestä ei löydy.
Ovat erittäin omistautuneita ja suojelevia äitejä. Ja venyvät muutenkin läheistensä eteen sellaisiin suorituksiin, mitä läheskään kaikki eivät tekisi koskaan. Haistelevat intuitiolla maaperää ja vastaavat tarpeisiin ilman että kohde on edes esittänyt mitään toiveita ääneen. Jos saat skorpionilta huonoa tai välinpitämätöntä kohtelua, et vaan ole hänelle tärkeä, koska sisäpiirissä on vain kourallinen ihmisiä. Tai sitten olet loukannut hänen tunteitaan ja mahdollisuus anteeksiannolle ilman että itse anot sitä, on erittäin vähäinen.
Skorpioni on ehkä yksi kaikkein väärinymmärretyin tähtimerkki, koska on "vähän erilainen" eikä tietenkään muutenkaan läheskään kaikkien "cup of tea".
Skorpioni olen itsekin.
Skorpioninaiset ovat mielestäni hyvin aikaan saavia kuten äitini ja tätini, mutta mielestäni skorpionimiehet ovat niitä joilla asiat jää kesken ja vähän sinne päin kun menee jokin niin hyvä, kamat aina hukassa, tai eivät suunnittele mitään viimeisen päälle.
Minulla skorpionimies tuttavapiirissä, ja saattaa olla niin että varaa matkan johonkin päin maailmaa, mutta perillä ihmettelee kun ei ole hotellia, ja selviää että oli varannut sen hotellin vasta viikon päähän! =D Kerran lähti muistaakseni Espanjaan Barcelonaan mutta oli vahingossa varannut lähes saman nimisen hotellin jostain päin Kreikkaa.
Neitsyt-merkin edustajalla voisi olla vaikeaa tuollaisen kanssa =D
Astrologien puheista päätellen ehdottomasta pahin on skorpioni ja paras jousimies,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni olen itsekin.
Skorpioninaiset ovat mielestäni hyvin aikaan saavia kuten äitini ja tätini, mutta mielestäni skorpionimiehet ovat niitä joilla asiat jää kesken ja vähän sinne päin kun menee jokin niin hyvä, kamat aina hukassa, tai eivät suunnittele mitään viimeisen päälle.
Minulla skorpionimies tuttavapiirissä, ja saattaa olla niin että varaa matkan johonkin päin maailmaa, mutta perillä ihmettelee kun ei ole hotellia, ja selviää että oli varannut sen hotellin vasta viikon päähän! =D Kerran lähti muistaakseni Espanjaan Barcelonaan mutta oli vahingossa varannut lähes saman nimisen hotellin jostain päin Kreikkaa.
Neitsyt-merkin edustajalla voisi olla vaikeaa tuollaisen kanssa =D
Nuoruuden ystäväni, vesimiesnainen, meni tahollaan naimisiin skorpionimiehen kanssa. Todellinen alfa, komea kuin Clooney aikoinaan ja huokui seksuaalisuutta. Me oltiin tekemisissä hänen kanssaan vielä silloin, kun seukkasi tämän miehen kanssa. Muutin kauas, niin välit haalenivat ja kun kuvioihin tuli tuo kaiken ajan vievä mies.
Huomasin jo tuona aikana, että ei tule kestämään. Alkoi villinä intohimona (yhden yön juttuna toisin sanoen), sormet kiinni toisessa koko ajan. Saattoivat lähteä "aikaisin kotiin, kun väsyttää" illanvietoista, jos ymmärrätte mitä tarkoitan?
Menivät siis naimisiin, kuten jo todettu. Ennen sitä koko ajan yhtä draamaa. Taisi mies pettääkin. Ystäväni on erittäin harkitseva ja analyyttinen, sekä tarkka kirjanpidostaan taloutensa suhteen, kuin myös älykäs, eli ei mitään huithapelijuttuja tai ylimääräistä velkaa. Kaikki mietittyä. Ja mies ihan toisenlainen, eli "kyllä elämä kantaa" -asenteella menevä. Eipä se liitto montaa vuotta kestänyt.
Voisiko joku kertoa minkälainen mies on jonka kuu on härässä? Onko samanlainen kuin aurinkohärkä? Kuuhärkämiehellä on aurinkomerkki muu kuin härkä.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa minkälainen mies on jonka kuu on härässä? Onko samanlainen kuin aurinkohärkä? Kuuhärkämiehellä on aurinkomerkki muu kuin härkä.
Se meinaa kuumerkkinä sitä, että se on tunnetasolla härkämäinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista tuntemistani, moni muu samaa mieltä, tavoittamattomiin katoavin tyyppi on juuri Skorpioni.
On kyllä todella perusSkorppari, omasta mielestään nousuNeitsyt ottanut nykyään valtaa, kuuRapu.
Rasittavaa tuo on silloin kun hän itse lupailee ottaa yhteyttä tulla käymään tms. ja sitten ei kuulukaan mitään. Voi myös lainailla tavaroita ja jos et pidä huolta ne jäävät sinne Skorpparin luolaan tai katoavat kierrätykseen/kaatikselle. On kyllä intensiivinen silloin kun tarttuu asioihin.
En itsekään jaksa roikkua puhelimessa tai olla aina tavoitettavissa, mutta en voi sietää sovittujen asioiden venymistä ja tavoittamattomissa oloa jos on jotain sovittu. Tulee tunne sanahelinästä vaikka on olevinaan syvällinen merkki.
Kaksoset
Tunnustan heti skorpionina että tuo on tyypillistä (paitsi toisten tavaroita en tietääkseni ole myynyt) ja tajuttuani nuo asiat yritän nykyään isosti muutosta niin että "tulen käymään" ei tarkoita joskus seuraavan vuoden aikana vaan mieluummin jo ensi viikolla. Se on normaalimpi tapa toimia ja normaali aikajänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on kolme samanikäistä ystävystä n.25v ajalta, kaikki aurinkoKaksosia.
Yksi on nousuNeitsyt, toinen nousuLeijona, kolmas nousuVaaka.
Miten meidät erottaa toisistaan? :)
KUUmerkit olisi hyvä tietää, ne vaikuttavat monesti enemmän kuin nousevat. Etenkin aikuisiällä. Samoin olen huomannut että minuun vaikuttaa oma Signature Sign kaikista eniten.
NousuNeitsyt on kuuRapu Ssign Vaaka, nousuLeijona kuuleijona Ssign Kaksoset, nousuVaaka kuuVaaka Ssign Vaaka.
Vierailija kirjoitti:
Jousimiesmies kuu-Härällä oli kyllä tavatessa mitä mukavin ja huomioivin, mutta myös pahemmanluokan ghostaaja, joka ilmestyi takaisin kuvioihin aina vain silloin kun pystyi itse hyötymään.
Oli saanut talokaupoista sievoisesti rahaa joka sitten paloi menemään, matkoihin, ruokaan, juomaan, naisiin ja kun jäi töiden loputtua "puillepaljaille", alkoi lainailemaan ympäriinsä, harva varmaan rahansa takaisin sai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se meinaa kuumerkkinä sitä, että se on tunnetasolla härkämäinen.
Eli siis millainen? Tiedän vain, että härät ovat yleensä itsepäisiä, rauhallisia ja hitaita hedonisteja. Siinäkö kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jousimiesmies kuu-Härällä oli kyllä tavatessa mitä mukavin ja huomioivin, mutta myös pahemmanluokan ghostaaja, joka ilmestyi takaisin kuvioihin aina vain silloin kun pystyi itse hyötymään.
Oli saanut talokaupoista sievoisesti rahaa joka sitten paloi menemään, matkoihin, ruokaan, juomaan, naisiin ja kun jäi töiden loputtua "puillepaljaille", alkoi lainailemaan ympäriinsä, harva varmaan rahansa takaisin sai.
Jousimies on häikäilemätön ja tulimerkkinä spontaanimpi kuin hidas härkä koskaan on. En sanoisi härkäkuuta häikäilemättömäksi ensimmäisten joukossa, koska yksikään tuntemani härkäkuu ei ole sellainen. Tuntematta mainitsemaasi tapausta kuitenkin sanoisin, että härkäkuu on mukava ja huomioiva, lempeä mutta jousimiespuoli luultavasti toi esiin spontauden ja eräänlaisen nopeutta ja vaarallisia tilanteita kaipaavan ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jousimies on häikäilemätön ja tulimerkkinä spontaanimpi kuin hidas härkä koskaan on. En sanoisi härkäkuuta häikäilemättömäksi ensimmäisten joukossa, koska yksikään tuntemani härkäkuu ei ole sellainen. Tuntematta mainitsemaasi tapausta kuitenkin sanoisin, että härkäkuu on mukava ja huomioiva, lempeä mutta jousimiespuoli luultavasti toi esiin spontauden ja eräänlaisen nopeutta ja vaarallisia tilanteita kaipaavan ihmisen.
Tällä tyypillä venus ja mars Skorpionissa, marsSkorpionit ovat oman kokemukseni mukaan melko inhoja.
Täytyy sanoa että vaikka täällä on käynyt väkeä huutelemassa väliin, että mitkä tyhmät uskoo tällaisiin horoskooppeihin, niin tässä ketjussa on silti AV:n fiksuin ja mukavin porukka :)
Minua harmittaa kun se hyvä Twin Flame eli Kaksoisliekkiketju katosi joidenkin trollaajien tai jeesus-hihhhuleiden toimesta, siinä oli monta sivua mielenkiintoisia tapaamiskertomuksia Twin Flame-kaksosten kesken ja osa kertoi Sielunkumppanisuhteistaan. Sielläkin kävi jotkut aukomassa että "onko nää samaa jengiä kuin horoskooppeihin uskojat".
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa kun se hyvä Twin Flame eli Kaksoisliekkiketju katosi joidenkin trollaajien tai jeesus-hihhhuleiden toimesta, siinä oli monta sivua mielenkiintoisia tapaamiskertomuksia Twin Flame-kaksosten kesken ja osa kertoi Sielunkumppanisuhteistaan. Sielläkin kävi jotkut aukomassa että "onko nää samaa jengiä kuin horoskooppeihin uskojat".
Sitä voi yrittää kysellä ylläpidolta, se on luultavasti tallessa lukittuna ja sen voi saada takaisin.
Harmi, että bottimodesysteemillä voi poistaa ihan asiallisia ketjuja trollaamalla tarpeeksi.
Minä pidän syntymähoroskooppitutkiskelusta, käytän parantavia energiakristalleja kaulassa ja ranteessa, katson joskus enkeli- ja atlantiskorteista hyviä ja positiivisia vinkkejä ja ajatuksia päivään, kuuntelen chakrameditaatioita, teen mindfulnessharjoituksia, ja olen tutkiskellut soul mate & twin flame-asioita viime aikoina, kun vaikuttaisi siltä että olen löytänyt omani vähän aikaa sitten, hyvin yllättäen.
En tiedä miksi tämä kaikki on monille liian kova pala purtavaksi? Se että saa sisäisen rauhan ja stressittömyyden, kivat ja terveet harrastukset, pystyy elämään tasapainoissa ja tutkiskella ihmisiä positiivisessa mielessä.
Ei näistä viitsi ihan kahvipöydässäkään jutella ettei ihmiset kuvittele että on seonnut tai jotain!
Olisi kiva tietää jos teissä muissa löytyy niitä jotka harrastaa samaa tai pohtii samoja em. asioita? :)
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän syntymähoroskooppitutkiskelusta, käytän parantavia energiakristalleja kaulassa ja ranteessa, katson joskus enkeli- ja atlantiskorteista hyviä ja positiivisia vinkkejä ja ajatuksia päivään, kuuntelen chakrameditaatioita, teen mindfulnessharjoituksia, ja olen tutkiskellut soul mate & twin flame-asioita viime aikoina, kun vaikuttaisi siltä että olen löytänyt omani vähän aikaa sitten, hyvin yllättäen.
En tiedä miksi tämä kaikki on monille liian kova pala purtavaksi? Se että saa sisäisen rauhan ja stressittömyyden, kivat ja terveet harrastukset, pystyy elämään tasapainoissa ja tutkiskella ihmisiä positiivisessa mielessä.
Ei näistä viitsi ihan kahvipöydässäkään jutella ettei ihmiset kuvittele että on seonnut tai jotain!
Olisi kiva tietää jos teissä muissa löytyy niitä jotka harrastaa samaa tai pohtii samoja em. asioita? :)
Olin melko vakuuttunut löytäneeni soulmaten tai twinflamen ja astrokarttammekin oli kuulemma kohtalonomaiset. Silti tuo taisi olla vain omaa mielikuvitusta/ihastusta, koska surressani äitini kuolemaa mies oli hankkiutunut parisuhteeseen :(
Vierailija kirjoitti:
Meitä on kolme samanikäistä ystävystä n.25v ajalta, kaikki aurinkoKaksosia.
Yksi on nousuNeitsyt, toinen nousuLeijona, kolmas nousuVaaka.
Miten meidät erottaa toisistaan? :)
Lisään tähän vielä kun väitetään nousumerkin kertovan ulkonäöstä;
yksi meistä on tumma, paksuhiuksinen, pienet kasvonpiirteet omaava pitkähkö omppuvartalo,
yksi on pitkän paksun vaalean luonnonkiharapehkon omaava kapeakasvonpiirteinen hoikahko päärynävartalo
yksi ohuehkon lainehtivan ristiverisen tukan omaava suurisilmäinen pyöreäpiirteinen omppu- tai pyöreähkö x-vartalotyyppi.
Kuka kukin on? :D kertooko nousumerkki ulkonäöstä...
No kuulostaa aivan perusskorpionilta ;D Onneksi olette ymmärtäneet hänen tarkoitusperänsä.
Minä ehdottelin aikoinaan miehelle, tuolle kauriille, että ostettais vähän halvempi asunto, ja satsattais vaikka johonkin piilopaikkaan (anopilta olisi löytynyt pikkuruinen pala maaseututonttia, missä oma nurkkansa), kun on kivaa heilua "seurapiireissä" ja bilettää aikansa, kunnes sitten taas täydellistä kadota kartalta, ja vaihtaa verskat päälle, hypätä veneeseen ja mennä vaikka ongelle. Luurit kiinni ja yhteydet ulkomaailmaan hetkeksi poikki. Ja tämäkin niin, että mies vaikka saunaa lämmittämään ja minä jöröttämään itsekseni sinne paattiin. :)
Mies kun on tuollainen "Eihän me nyt voida alkaa suhata edestakaisin, kun tässä kotona on kaikki riittävä", ei tietenkään innostunut. Minä myös rakastan kasveja sekä puutarhahommia, toinen ei niinkään.
Toisaalta nautin tuosta rauhoittavasta asenteesta, hiljentää tätä kaikkeen innokkaana tarttumista ja rauhoittaa levotonta mieltä. Yleensä ollaan niin, että toinen on ylä- ja toinen alakerrassa, ja tehdään omia juttujamme. Saan siis sitä niin tärkeää yksinoloa tarpeeksi. Leffailtoja jne. on paljon, nekin tarpeellisia.