Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
4241/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia ovat mars leijona ja mars kaksoset?

Vierailija
4242/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te astrologiaa paremmin tuntevat;

mitkä aurinkomerkit ovat teidän mielestä stereotypioita eli tyypillisiä tällaisia (tai jos piirre on voimakkaasti esim. kuumerkki tai jos sitä esiintyy yleisesti enemmän miehellä tai naisella):

1. Vainoharhainen

2. Masennukseen taipuvainen

3. Keimaileva

4. Kaikkia mielistelevä

5. Suurpiirteinen, hälläväliä-asenteinen

6. Varastaa toisten ideat ominaan

7. Seksuaalisuuttaan korostava

8. Huonotapainen, moukkamainen

9. Selittelevä

10. Huomionhakuinen negatiivisessa mielessä eli mollaa esim muita vaikuttaakseen paremmalta

Ihan oman kokemuksen perusteella:

1. Skorpioni joka muuten vaan epäilee kaikkea ja kaikkia ja vesimies, jolla on usein aika villejä salaliittoteorioita yms.

2. Kaikki tuntemani ravut ovat masentuneita, välillä tuntuu että osa oikein rakastaa itsesäälissä rypemistä.

3. Tuntemani leijona haluaa aina nähdä, minkä vaikutuksen tekee varsinkin uusiin ihmisiin, ja yleensä saakin kyllä sitä ihailua osakseen. Pari vaakatuttua tykkää kanssa muikistella, mutta niillä on enemmän joku taka-ajatus siinä, esim. oma etu työssä tai jotain.

4. Vaaka, ihan ehdottomasti. Kaikki tuntemani vaakaihmiset mielistelee muita, ihan kuin olisi joku pakkomielle saada muut tykkäämään itsestään.

5. Jousimies ja oinas, varsinkin miehet.

6. Oinas.

7. Leijona ja skorpioni.

8. Jousimies ja oinas, taas varsinkin miehet. Toisaalta kyllä myös vesimies joka tahtoo joskus ihan tahallaan shokeerata. 

9. Taas vaaka. Ei kestä sitä että jollekin jäisi hänestä mitenkään negatiivinen kuva.

10. Kaksonen tykkää juoruilla mutta lähinnä juoruilun ilosta. Skorpioni haluaa saavuttaa muita lyttäämällä jotain, oinaan pitää saada olla paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4243/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuudesta: Leijona on sellainen nautiskelija sängyssä että haluaa että häntä miellytetään ja palvotaan. Skorpioni on sellainen että miellyttää ja palvoo mielellään jos saa siitä myös jotain irti itse. Siksi nuo kaksi ovat parhaat merkit petipuolen kemialtaan :D

Vierailija
4244/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaveri on skorpparinainen, ja hän kuvittelee salaliittoteorioita, että kaikki ovat häntä vastaan, että hänelle suunnitellaan jotain töissä tietämättään, pelkää että jää ulkopuoliseksi asioista ja tunkee nokkansa joka paikkaan. Nauttii kun muilla menee huonosti, mutta peittää sen teennäisellä ilolla että olisi muka kannustava ja empaattinen toisen puolesta vaikka hautoo kostoa. On huono kuuntelija, joten häneltä menee paljon asioita ohi, ja kuvittelee loput oman pääkoppansa sisällä.

Vierailija
4245/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sekä mars että venus oinaassa. Olisiko kenelläkään näkemystä, mitä se kertoo? Oinas on itselleni hyvinkin vieras merkki, enkä tunnista sen kipinää itsessäni. Olen rauhallinen ja arka kaksoset, nousevalta merkiltäni vaaka, johon samastun enemmän kuin kaksosiin.

Mutta kartallani riittää oinasta eli signature sign minulla on oinas ja tulielementtiä kartaltani löytyy 10 kpl (ilmaa 9, maata 2 ja vettä 6.)

Olenko tulkinnut tulen elementin aivan väärin? Tuli on kuitenkin se, mitä en itsessäni koe lainkaan, koska en osaa edes suuttua kunnolla. Mutisen hetken itsekseni mutta annan sitten heti anteeksi kuitenkin. Olen vetäytyvä sivustaseuraaja, ja jos joudun jonkun kanssa kilpasille, luovutan jo lähdössä :D

Voi myös olla, että raskaat kokemukset ja kiusaaminen ovat tukahduttaneet todellisen minäni :/

Vierailija
4246/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisuudesta: Leijona on sellainen nautiskelija sängyssä että haluaa että häntä miellytetään ja palvotaan. Skorpioni on sellainen että miellyttää ja palvoo mielellään jos saa siitä myös jotain irti itse. Siksi nuo kaksi ovat parhaat merkit petipuolen kemialtaan :D

Voi ei. :( Työpaikka olivat löytäneet tämän ketjun ja keskustelimme aiheesta. Oinaiden sanottiin olevan kiihkeitä, nopeita ja oma etu edellä. Ravut nousivat esille ja erityisesti jäi mieleen herkkyys, lempeys ja yksi työkaveri ihmetteli miksi rapu oli alkanut itkeä kesken seksin ja koko touhu loppui siihen, vaikka olivat parisuhteessa. Haukkui, että suhteensa ravun kanssa oli huono, koska rapu suuttui milloin mistäkin ja oli ylitunteellinen. Ovatko ravut oikeasti tuollaisia vai liioitteliko työkaveri? Se mitä kirjoitit leijonista pitää paikkansa.

Vierailija
4247/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat-mies alkoi kerran itkeä kesken seksin, kun oli kuulemma niin ihanaa ja tunteellista.

Minulla meni halut ja odotin vaan että se olisi ohi.

t: Leijonanainen.

Vierailija
4248/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te astrologiaa paremmin tuntevat;

mitkä aurinkomerkit ovat teidän mielestä stereotypioita eli tyypillisiä tällaisia (tai jos piirre on voimakkaasti esim. kuumerkki tai jos sitä esiintyy yleisesti enemmän miehellä tai naisella):

1. Vainoharhainen

2. Masennukseen taipuvainen

3. Keimaileva

4. Kaikkia mielistelevä

5. Suurpiirteinen, hälläväliä-asenteinen

6. Varastaa toisten ideat ominaan

7. Seksuaalisuuttaan korostava

8. Huonotapainen, moukkamainen

9. Selittelevä

10. Huomionhakuinen negatiivisessa mielessä eli mollaa esim muita vaikuttaakseen paremmalta

Ihan oman kokemuksen perusteella:

1. Skorpioni joka muuten vaan epäilee kaikkea ja kaikkia ja vesimies, jolla on usein aika villejä salaliittoteorioita yms.

2. Kaikki tuntemani ravut ovat masentuneita, välillä tuntuu että osa oikein rakastaa itsesäälissä rypemistä.

3. Tuntemani leijona haluaa aina nähdä, minkä vaikutuksen tekee varsinkin uusiin ihmisiin, ja yleensä saakin kyllä sitä ihailua osakseen. Pari vaakatuttua tykkää kanssa muikistella, mutta niillä on enemmän joku taka-ajatus siinä, esim. oma etu työssä tai jotain.

4. Vaaka, ihan ehdottomasti. Kaikki tuntemani vaakaihmiset mielistelee muita, ihan kuin olisi joku pakkomielle saada muut tykkäämään itsestään.

5. Jousimies ja oinas, varsinkin miehet.

6. Oinas.

7. Leijona ja skorpioni.

8. Jousimies ja oinas, taas varsinkin miehet. Toisaalta kyllä myös vesimies joka tahtoo joskus ihan tahallaan shokeerata. 

9. Taas vaaka. Ei kestä sitä että jollekin jäisi hänestä mitenkään negatiivinen kuva.

10. Kaksonen tykkää juoruilla mutta lähinnä juoruilun ilosta. Skorpioni haluaa saavuttaa muita lyttäämällä jotain, oinaan pitää saada olla paras.

Signaturesign Vaakana täytyy sanoa ettei oma diplomaattisuus ja ystävällisyys ole mielistelyä tai kehujen hakemista vaan sitä että kartan riitoja viimeiseen asti. Inhoan kaikkea turhaa draamaa ja riehumista.

Vierailija
4249/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä onkin jännä, kun itse olen ollut Leijonan kanssa se on ollut hän joka on palvonut ja halunnut miellyttää, vieläpä ihan karismaattinen yritysjohtaja kyseinen henkilö.

Skorpionimies oli myöskin hyvin palvelualtis vaikken tehnyt elettäkään hänen hyväkseen... mielenkiinto lähti viimeistään siinä vaiheessa kun kertoi suhdehistoriastaan (monta lasta monen naisen kanssa) ja olisi heti tehnyt minusta seuraavan naisystävänsä.

Parhaat seikkailut tulisten Oinaiden ja Jouskarin kanssa.

Kaksoset

Vierailija
4250/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sekä mars että venus oinaassa. Olisiko kenelläkään näkemystä, mitä se kertoo? Oinas on itselleni hyvinkin vieras merkki, enkä tunnista sen kipinää itsessäni. Olen rauhallinen ja arka kaksoset, nousevalta merkiltäni vaaka, johon samastun enemmän kuin kaksosiin.

Mutta kartallani riittää oinasta eli signature sign minulla on oinas ja tulielementtiä kartaltani löytyy 10 kpl (ilmaa 9, maata 2 ja vettä 6.)

Olenko tulkinnut tulen elementin aivan väärin? Tuli on kuitenkin se, mitä en itsessäni koe lainkaan, koska en osaa edes suuttua kunnolla. Mutisen hetken itsekseni mutta annan sitten heti anteeksi kuitenkin. Olen vetäytyvä sivustaseuraaja, ja jos joudun jonkun kanssa kilpasille, luovutan jo lähdössä :D

Voi myös olla, että raskaat kokemukset ja kiusaaminen ovat tukahduttaneet todellisen minäni :/

Tunnen erään miehen jolla venus ja mars sekä signaturesign Oinas, tosin hän on myös aurinko-Oinas, mutta minun on hyvin vaikea uskoa hänestä sellaisia räjähtäviä reaktioita, raivoa/suuttumusta/jyräämistä mitä täällä on monesti kuvailtu. Vahvasti seksuaalinen, spontaani ja harrasteesta toiseen juokseva työnarkomaani, mutta muuten maanläheisen oloinen, ei mikään superitsetietoinen tai kunnianhimoinen. Kuu-Jousimies, Merkurius Kaloissa.

Tämän miehen kanssa kemiat kohtasi kovaa.

T: toinen Kaksoset nousuVaaka

Vierailija
4251/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalat-mies alkoi kerran itkeä kesken seksin, kun oli kuulemma niin ihanaa ja tunteellista.

Minulla meni halut ja odotin vaan että se olisi ohi.

t: Leijonanainen.

Kalat-miehet on omituisia. Seksi voi olla ihan ok, mutta huipun hetkellä kuultu vaikertava "ei v.ttu..." joka vaihtuu seksinjälkeiseen lässyttelyyn... kyllä menee Kaksoselta fiilikset.

Toinen Kalat-mies kadulla vastaan tullessaan ihmetteli että muistan hänet... Oltiin kuitenkin seksiä harrastettu pari kk aiemmin!

Vierailija
4252/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen erään miehen jolla venus ja mars sekä signaturesign Oinas, tosin hän on myös aurinko-Oinas, mutta minun on hyvin vaikea uskoa hänestä sellaisia räjähtäviä reaktioita, raivoa/suuttumusta/jyräämistä mitä täällä on monesti kuvailtu. Vahvasti seksuaalinen, spontaani ja harrasteesta toiseen juokseva työnarkomaani, mutta muuten maanläheisen oloinen, ei mikään superitsetietoinen tai kunnianhimoinen. Kuu-Jousimies, Merkurius Kaloissa.

Tämän miehen kanssa kemiat kohtasi kovaa.

T: toinen Kaksoset nousuVaaka

Kiva kuulla, ettei tällainen oinaskartta välttämättä merkitse kamalaa räjähtelevää äkäpussia. Olen miettinyt että minun pitäisi olla oikea dynamiittipötkö näillä merkeillä, mutta olen kaikkea muuta. En pidä esilläolosta, kilpailusta enkä väittelystä. Olen välillä ehkä liiankin varovainen ettei kukaan vain tuntisi tulevansa jyrätyksi. Melko seksuaalinen olen kyllä ja jollain lailla myös maanläheinen mielestäni. Työhön minulla on kaksijakoinen suhtautuminen: teen kyllä vaikka ympärituntisia päiviä jos tarvitaan mutta arvostan suuresti myös vapaa-aikaa ja laiskottelua. Inhoan sellaista näön vuoksi ahkerointia. Jos oikeita, järkeviä töitä ei ole niin makaan ennemmin sohvalla tai lähden terassille kuin yritän keksimällä keksiä jotain puuhasteltavaa. Sitten kun oikeita töitä taas on niin pusken oinaan lailla :D 

Pitäisi kyllä paremmin perehtyä tuleen elementtinä, ehkä se onkin monitahoisempi kuin on ajatellutkaan. En ole koskaan tutustunut siihen koska en ole tiennyt sen olevan näin hallitseva kartallani enkä ole kokenut sitä stereotyyppistä tulielementtiä millään tavalla omakseni.

Vierailija
4253/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosnaiset ovat kokemukseni mukaan niitä pahimpia. He ovat nokkelia ja huumorintajuisia, kyllä, mutta eivät ole oikeasti kiinnostuneet muusta kuin oman egonsa pönkittämisestä. Välillä saattavat olla jopa ilkeitä ja uskon, että tekevät sen ihan tahallaan. He haluavat aina sitä, mitä sinulla on, olipa se sitten mies, työpaikka, harrastus, asu tai mikä vain kiinnostuksenkohde. Hups vaan, ja he tekevät siitä ns. oman juttunsa. Tai ovat iskemässä ihastustasi heti kun olet kertonut että olet jostain kiinnostunut. Kasvotusten he esittävät todella mukavaa, mutta jauhavat p*skaa selkäsi takana ja jos olet erehtynyt kertomaan salaisuuksia heille, ne ovat kohta kaikkien tiedossa. Nykyään osaan pysyä kaukana kaksosista. 

Itse olen härkä.

Vierailija
4254/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksosnaiset ovat kokemukseni mukaan niitä pahimpia. He ovat nokkelia ja huumorintajuisia, kyllä, mutta eivät ole oikeasti kiinnostuneet muusta kuin oman egonsa pönkittämisestä. Välillä saattavat olla jopa ilkeitä ja uskon, että tekevät sen ihan tahallaan. He haluavat aina sitä, mitä sinulla on, olipa se sitten mies, työpaikka, harrastus, asu tai mikä vain kiinnostuksenkohde. Hups vaan, ja he tekevät siitä ns. oman juttunsa. Tai ovat iskemässä ihastustasi heti kun olet kertonut että olet jostain kiinnostunut. Kasvotusten he esittävät todella mukavaa, mutta jauhavat p*skaa selkäsi takana ja jos olet erehtynyt kertomaan salaisuuksia heille, ne ovat kohta kaikkien tiedossa. Nykyään osaan pysyä kaukana kaksosista. 

Itse olen härkä.

:D Ok! Olen joo tottunut siihen että astrologiassa kaksosia demonisoidaan (viimeistään siinä vaiheessa kun Trumpista, kaksosesta, tuli presidentti) mutta ei me kaikki ihan noin kauheita olla. Tuntemillasi kaksosilla taitaa viirata vähän päästä. Itse ainakin etsin ihan omat kiinnostuksenkohteeni ja niitä onkin lukuisia. Miehiä on vain yksi, enkä häntäkään varastanut keneltäkään. Täytyy kyllä myöntää, ettei minunkaan lähipiiristäni löydy yhtään jähmeää ja tylsää härkää, että ehkä on parempi kun pysytellään vaan suosiolla erossa toisistamme. :)

T. Kaksosnainen

Vierailija
4255/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen härkä.

:D Ok! Olen joo tottunut siihen että astrologiassa kaksosia demonisoidaan (viimeistään siinä vaiheessa kun Trumpista, kaksosesta, tuli presidentti) mutta ei me kaikki ihan noin kauheita olla. Tuntemillasi kaksosilla taitaa viirata vähän päästä. Itse ainakin etsin ihan omat kiinnostuksenkohteeni ja niitä onkin lukuisia. Miehiä on vain yksi, enkä häntäkään varastanut keneltäkään. Täytyy kyllä myöntää, ettei minunkaan lähipiiristäni löydy yhtään jähmeää ja tylsää härkää, että ehkä on parempi kun pysytellään vaan suosiolla erossa toisistamme. :)

T. Kaksosnainen

Samaa mieltä, olen se aiempi kuukaksosnainen (aurinkoleijona) joka kokee olevansa ihan sinun henkinen kaksosesi! :D Tultaisi varmaan todella hyvin juttuun!

Miksi meitä aina väärinymmärretään?

Vierailija
4256/12684 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen härkä.

T. Kaksosnainen

Jjep... Itselleni on ollut aina tärkeää olla omanlainen, vihoviimeistä olisi että alkaisin matkia jotakuta! Usein innostun asioista jo ennen niiden "tuloa muotiin" ja massailmiöt kierrän kaukaa. Miehiä en varasta keneltäkään, mutta sille en mitään voi että varatut ovat kiinnostuneet minusta. Kaksosmiehille tuntuu olevan tyypillisempää paneskellä ympäriinsä varattunakin/varattujakin, kuin Kaksosnaisille.

Teinistä asti ollut Kaksosnaisia kavereina eikä koskaan ole tullut ilmi että olisivat juoruilleet asioitani.

Venus minulla on Härässä, missä se onkin parhaimmillaan, aurinko-Härät (mm. äitini) ovat usein liian jähmeitä ja jääräpäisiä, jopa omaksi haitakseen asti.

Kaksoset

Vierailija
4257/12684 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaveri on skorpparinainen, ja hän kuvittelee salaliittoteorioita, että kaikki ovat häntä vastaan, että hänelle suunnitellaan jotain töissä tietämättään, pelkää että jää ulkopuoliseksi asioista ja tunkee nokkansa joka paikkaan. Nauttii kun muilla menee huonosti, mutta peittää sen teennäisellä ilolla että olisi muka kannustava ja empaattinen toisen puolesta vaikka hautoo kostoa. On huono kuuntelija, joten häneltä menee paljon asioita ohi, ja kuvittelee loput oman pääkoppansa sisällä.

No nyt on kamala skorpioni. Miten meitä voikin olla niin moneksi. Oma ongelma skorpparina on päinvastainen, ei kiinnostusta muiden henkilökohtaisiin asioihin, ja olen aliparanoidinen eli en huomaa juonittelua enkä ymmärrä näkemääni vaikka vedettäisiin mattoa jalkojeni alta kirkkaassa päivänvalossa. Kun en vaan opi että jotkut oikeasti kampittaa toisia tahallaan.

Vierailija
4258/12684 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrologinen tiedoitus: älkää uskoko salaliittoteorioihin niin kauan kun Neptunus on kaloissa. Vuoden 2026 aikoihin voitte sitten harkita uudestaan.

Vierailija
4259/12684 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANTEEKSI MUTTA PARHAIMMAT OVAT NEITYST, RAPU, KALAT, SKORPIONI, HÄRKÄ

PASKIMMAT SEN SIJAAN KAKSONEN, VAAKA, VESIMIES, JOUSIMIES, OINAS, KAURIS

LEIJONA NEUTRAALI

Vierailija
4260/12684 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIEDÄN KAIKEN kirjoitti: