Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa jolla ei juuri ole ystäviä
Ehkä hänellä olisi joitakin vanhoja tuttuja, mutta niiden kanssa aniharvoin aikaa vietettäisiin. Hän haluaisi siis viettää aikaa joko itsekseen tai sinun kanssasi. Ei siis mitään laajoja sosiaalisia seurapiirejä ja jatkuvaa menoa. Voisitko seurustella? Muuten aivan terve ja mukava ihminen, mutta erakkoluonne.
Kommentit (151)
En voisi. Olen tottunut nuoresta jo sellaiseen, että pitää olla iso lauma ympärillä.
Riippuu siitä, onko toimelias itsekseen. Kaipaan paljon omaa tilaa ja en jaksaisi jos koko ajan toinen olisi kainalossa pitkän työpäivän jälkeen.
En. Jotain vikaa on ihmisessä jonka kanssa kukaan ei halua viettää aikaa. Miksi minä haluaisin?
Voisin, itseasiassa haluaisinkin juuri tuollaisen miehen. Itselläni on vielä vanha kouluaikainen kaveriporukka kasassa, mutta aikaa yhdessä näin aikuisina vietämme rehellisesti 1-3 kertaa vuodessa. Siihen päälle aikuisena saadut satunnaistutut, joihin törmää sen kerran-pari vuodessa erinäisissä tapahtumissa, mutta muuten tuleekin sitten nyhvättyä vain yksin kotona. Vuodessa ns. koti-iltoja kertyykin siis heittämällä 300+.
Sellainen suhde olisi mukava, jossa molemmat puuhailisivat pääasiassa omia juttujaan, mutta välillä vietettäisiin aikaa yhdessäkin. Ja nimenomaan sellaista mahdollisimman vaivatonta yhdessäoloa, katsottaisiin vaikka elokuva kylki kyljessä, tai laitettaisiin yhdessä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
En. Jotain vikaa on ihmisessä jonka kanssa kukaan ei halua viettää aikaa. Miksi minä haluaisin?
Oletko jotenkin hidas? Kyseessä siis ihminen, joka ei itse halua viettää aikaa muiden kanssa.
Olen seurustellutkin ja sopii erittäin hyvin. Itselläkään ei silloin ollut hyviä ystäviä.
Voisin. Ei minullakaan ole juuri ystäviä ja viihdyn hyvin itsekseni. Muutaman kerran vuodessa vietetään aikaa.
Olen naimisissa tuollaisen miehen kanssa ja ei mullakaan ole kavereita 😅
En. Halaun että miehellä on oma elämä, omat harrastukset ja omat ystävät. En kaipaa ketään roikkumaan minussa kiinni.
Aviossa ollaan oltu nyt 15 vuotta, ja ystäväpiirimme on osittain sulautunut yhteen.
Voisin, koska itsekin olen erakkoluonne ja viihdyn yksin. Eri asia jos mies haluaisi omistautua vain minulle, sitä ei jaksaisi. Omaa elämää pitää olla, mutta se voi olla yksinkin. On vain parempi jos ei tarvitse tavata miehen kavereita yms.
Minusta se on hyvä asia. Naisella ei ole kaakattavaa kanalaumaa ympärillä. On kotona kokoajan, kun ei ole menoja. Pelkkää plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin hidas? Kyseessä siis ihminen, joka ei itse halua viettää aikaa muiden kanssa.
Vielä pahempaa. Ei ikinä mitään antisosiaalista mölliä.
Ps. Aloituksesta tuo ei tullut ilmi.
Suurimmalla osalla vapasita miehistä ei ole juurikaan ystäviä. Vaihtoehdot käyvät vähiin mikäli tuo on kriteerinä.
Voisin ja seurustelenkin. Mullakin on vain kolme kaveria, joita en ole nähnyt livenä vuosikausiin. Tykkään tästä suhteesta juuri sen takia, että harrastamme yhdessä paljon kaikkea kivaa. Exällä oli suuri kaveriporukka ja toimin hänelle lähinnä sängynlämmittäjänä.
Voin, ei minullakaan ole.
Mutta tietysti pitää muuten olla samankaltaisia mielenkiinnonkohteita ja halua tehdä jotain kumppanin kanssa, mikä järki muuten edes alkaa seurustella jos ei kestä ollenkaan muiden seuraa.
Minulla on juuri tuollainen mies. Harrastukset liittyvät lähinnä taiteisiin ja kädentaitoihin, joten on itsekseen viihtyvää tyyppiä. Hänelle kävi se sama tyypillinen tarina kuin minullekin, että kouluajan kaverit hävisivät vuosien mittaan eikä samanhenkisiä ihmisiä löydy arjen kontakteista. Kun mielenkiinnon kohteina on uskonto, filosofia ja kirjallisuus, ei siinä paljon bondata työkavereiden kanssa perusduunissa.
Jos exään vertaa niin onhan tämä piristävää. Meillä riittää aikaa toisillemme eikä kylässä pyöri koko ajan jotain uudella autolla leuhkivaa ukkoa kahvia juomassa. Sosiaalisia kontakteja löytyy perhepiiristä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on hyvä asia. Naisella ei ole kaakattavaa kanalaumaa ympärillä. On kotona kokoajan, kun ei ole menoja. Pelkkää plussaa.
Mitä plussaa toisen jatkuva kotonaolo on? Silloinhan se on aina paikalla eikä sulla ole omaa tilaa kotona.
Minulla on sellainen mies. Töissä on paljon tekemisissä ihmisten kanssa ja vapaa-ajalla ei viitsi. Ei minua kiinnosta kuinka sosiaalinen mies haluaa vapaa-ajallaan olla. Tulee kyllä mukaankin toisinaan, mutta osaan minä yksinkin mennä tai muiden ihmisten kanssa, jos johonkin haluan mennä. Olemma pariskunta, emme siamilaiset kaksoset. Minun työssäni ei tarvitse olla juurikaan ihmisten kanssa, joten tilanteemme on miehen kanssa vähän erilainen.
Voisin, ei ole itsellänikään yhtään kaveria. Eikä mitään harvoinkaan tapaamisia.