Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa jolla ei juuri ole ystäviä

Vierailija
10.08.2024 |

Ehkä hänellä olisi joitakin vanhoja tuttuja, mutta niiden kanssa aniharvoin aikaa vietettäisiin. Hän haluaisi siis viettää aikaa joko itsekseen tai sinun kanssasi. Ei siis mitään laajoja sosiaalisia seurapiirejä ja jatkuvaa menoa. Voisitko seurustella? Muuten aivan terve ja mukava ihminen, mutta erakkoluonne.

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, ei ole itsellänikään yhtään kaveria. Eikä mitään harvoinkaan tapaamisia.

Vierailija
2/151 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Olen tottunut nuoresta jo sellaiseen, että pitää olla iso lauma ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko toimelias itsekseen. Kaipaan paljon omaa tilaa ja en jaksaisi jos koko ajan toinen olisi kainalossa pitkän työpäivän jälkeen.

Vierailija
4/151 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. 

Vierailija
5/151 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jotain vikaa on ihmisessä jonka kanssa kukaan ei halua viettää aikaa. Miksi minä haluaisin?

Vierailija
6/151 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, itseasiassa haluaisinkin juuri tuollaisen miehen. Itselläni on vielä vanha kouluaikainen kaveriporukka kasassa, mutta aikaa yhdessä näin aikuisina vietämme rehellisesti 1-3 kertaa vuodessa. Siihen päälle aikuisena saadut satunnaistutut, joihin törmää sen kerran-pari vuodessa erinäisissä tapahtumissa, mutta muuten tuleekin sitten nyhvättyä vain yksin kotona. Vuodessa ns. koti-iltoja kertyykin siis heittämällä 300+.

Sellainen suhde olisi mukava, jossa molemmat puuhailisivat pääasiassa omia juttujaan, mutta välillä vietettäisiin aikaa yhdessäkin. Ja nimenomaan sellaista mahdollisimman vaivatonta yhdessäoloa, katsottaisiin vaikka elokuva kylki kyljessä, tai laitettaisiin yhdessä ruokaa.

Vierailija
7/151 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Jotain vikaa on ihmisessä jonka kanssa kukaan ei halua viettää aikaa. Miksi minä haluaisin?

Oletko jotenkin hidas? Kyseessä siis ihminen, joka ei itse halua viettää aikaa muiden kanssa.

Vierailija
8/151 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellutkin ja sopii erittäin hyvin. Itselläkään ei silloin ollut hyviä ystäviä.

Vierailija
9/151 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Ei minullakaan ole juuri ystäviä ja viihdyn hyvin itsekseni. Muutaman kerran vuodessa vietetään aikaa.

Vierailija
10/151 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa tuollaisen miehen kanssa ja ei mullakaan ole kavereita 😅

Vierailija
11/151 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Halaun että miehellä on oma elämä, omat harrastukset ja omat ystävät. En kaipaa ketään roikkumaan minussa kiinni. 

Aviossa ollaan oltu nyt 15 vuotta, ja ystäväpiirimme on osittain sulautunut yhteen.

Vierailija
12/151 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, koska itsekin olen erakkoluonne ja viihdyn yksin. Eri asia jos mies haluaisi omistautua vain minulle, sitä ei jaksaisi. Omaa elämää pitää olla, mutta se voi olla yksinkin. On vain parempi jos ei tarvitse tavata miehen kavereita yms.

Vierailija
13/151 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on hyvä asia. Naisella ei ole kaakattavaa kanalaumaa ympärillä. On kotona kokoajan, kun ei ole menoja. Pelkkää plussaa. 

Vierailija
14/151 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jotenkin hidas? Kyseessä siis ihminen, joka ei itse halua viettää aikaa muiden kanssa.

Vielä pahempaa. Ei ikinä mitään antisosiaalista mölliä.

Ps. Aloituksesta tuo ei tullut ilmi.

Vierailija
15/151 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla vapasita miehistä ei ole juurikaan ystäviä. Vaihtoehdot käyvät vähiin mikäli tuo on kriteerinä.

Vierailija
16/151 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja seurustelenkin. Mullakin on vain kolme kaveria, joita en ole nähnyt livenä vuosikausiin. Tykkään tästä suhteesta juuri sen takia, että harrastamme yhdessä paljon kaikkea kivaa. Exällä oli suuri kaveriporukka ja toimin hänelle lähinnä sängynlämmittäjänä.

Vierailija
17/151 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin, ei minullakaan ole.

Mutta tietysti pitää muuten olla samankaltaisia mielenkiinnonkohteita ja halua tehdä jotain kumppanin kanssa, mikä järki muuten edes alkaa seurustella jos ei kestä ollenkaan muiden seuraa.

Vierailija
18/151 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri tuollainen mies. Harrastukset liittyvät lähinnä taiteisiin ja kädentaitoihin, joten on itsekseen viihtyvää tyyppiä. Hänelle kävi se sama tyypillinen tarina kuin minullekin, että kouluajan kaverit hävisivät vuosien mittaan eikä samanhenkisiä ihmisiä löydy arjen kontakteista. Kun mielenkiinnon kohteina on uskonto, filosofia ja kirjallisuus, ei siinä paljon bondata työkavereiden kanssa perusduunissa.

Jos exään vertaa niin onhan tämä piristävää. Meillä riittää aikaa toisillemme eikä kylässä pyöri koko ajan jotain uudella autolla leuhkivaa ukkoa kahvia juomassa. Sosiaalisia kontakteja löytyy perhepiiristä.

Vierailija
19/151 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on hyvä asia. Naisella ei ole kaakattavaa kanalaumaa ympärillä. On kotona kokoajan, kun ei ole menoja. Pelkkää plussaa. 

Mitä plussaa toisen jatkuva kotonaolo on? Silloinhan se on aina paikalla eikä sulla ole omaa tilaa kotona.

Vierailija
20/151 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen mies. Töissä on paljon tekemisissä ihmisten kanssa ja vapaa-ajalla ei viitsi. Ei minua kiinnosta kuinka sosiaalinen mies haluaa vapaa-ajallaan olla. Tulee kyllä mukaankin toisinaan, mutta osaan minä yksinkin mennä tai muiden ihmisten kanssa, jos johonkin haluan mennä. Olemma pariskunta, emme siamilaiset kaksoset.  Minun työssäni ei tarvitse olla juurikaan ihmisten kanssa, joten tilanteemme on miehen kanssa vähän erilainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan