Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
4121/12684 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

John F. Kennedy jäi tuosta ei-stereotyyppisestä kaksosesta uupumaan. 

Miten ei ole stereotyyppinen? Pitihän hän useampaa naista kierroksessa samaan aikaan, naimisissa ollessaan. Melko tyypillistä Kaksosmiehille, toki on poikkeuksiakin.

Vierailija
4122/12684 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tietystikin parhaista parhain kaikkien merkkieni suhteen. Olen aurinkokalat (Minna Canthin päivänä!), nousuleijona (bestisbest!) ja kuujousimies (itte paras ittestäni... ).

Kuka teistä ei nyt ole samaa mieltä, on ihan pilipalimerkki itte. Niin kerta.

Vain nousuleijona voi ajatella näin. Aurinkokalat on aika huono, kuukalat olisi parempi. Nousuleijona on aika huono, aurinkoleijona olisi parempi. Kuujousimies on myöskin aika huono, aurinko- tai nousujousimies olisi parempi. Kaiken kaikkiaan kyseessä on siis aika huono kombinaatio.

Mutta hei, hyvää viihdettä joka tapauksessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4123/12684 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Härkä, neitsyt, leijona, kalat. Tuossa pahimmat pahimmuus järjestyksessä.

Mulle nuo taas on parhaat parhausjärjestyksessä 😄

Itsellä sama kolmen kärki eri järjestyksessä.

Vierailija
4124/12684 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stereotyyppinen kaksonen: Kanye West, Michael Monroe / Ei-stereotyyppinen kaksonen: 

Stereotyyppinen kalat: Kurt Cobain, Dakota Fanning / Ei-stereotyyppinen kalat: Rihanna, Justin Bieber

Stereotyyppinen leijona: Madonna, Amelia Earhart, Mick Jagger / Ei-stereotyyppinen leijona: Edward Norton

Stereotyyppinen rapu: Prinsessa Diana, Selena Gomez, Robin Williams / Ei-stereotyyppinen rapu: Debbie Harry, Elon Musk

Stereotyyppinen vaaka: Kim Kardashian / Ei-stereotyyppinen vaaka: Andy McCoy

Stereotyyppinen skorpioni: Drake, Charles Manson / Ei-stereotyyppinen skorpioni: Katy Perry

Stereotyyppinen kauris: Kate Middleton / Ei-stereotyyppinen kauris: David Bowie, Lemmy Kilmister

Stereotyyppinen vesimies: Bob Marley, Oprah Winfrey / Ei-stereotyyppinen vesimies: Christiano Ronaldo

Stereotyyppinen oinas: Vivienne Westwood, Lady Gaga, Marlon Brando / Ei-stereotyyppinen oinas: Celine Dion, Leonardo Da Vinci

Stereotyyppinen jousimies: Ozzy Osbourne, Miley Cyrus / Ei-stereotyyppinen jousimies: Taylor Swift

Stereotyyppinen härkä: Adele, Penelope Cruz / Ei-stereotyyppinen härkä: Rami Malek, Uma Thurman

Stereotyyppinen neitsyt: Ingrid Bergman, Stephen King, Claudia Schiffer / Ei-stereotyyppinen neitsyt: Amy Winehouse, Charlie Sheen, Sophia Loren, Tim Burton

Kuinka paljon hänen persoonastaan edes tiedetään tai sinä tiedät?

No ei tietenkään voida häntä tuntea, samoin kun ei oikeasti ketään noista julkkiksistakaan. Itse liitän Leonardo Da Vincin hahmoon kuitenkin ainakin monilahjakkuuden ja tauottoman työskentelyn. Oinasmainen uudistaja hän oli kyllä, mutta ainakin tuntemani oinaat keskittyvät yleensä yhteen asiaan kerrallaan ja kehittyvät siinä alansa huipuksi. He ovat kilpailuhenkisiä, mutta eivät todellakaan mitään työnarkomaaneja. 

Tiedän erään hyvinkin moneen suuntaan (musisointi, pihatyöt, auton/talon/mökinkorjaus, matkailu, urheilu...) kiinnostusta osoittavan duunarityönarkomaanin, jolla auringon lisäksi venus ja mars Oinas...

Vierailija
4125/12684 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stereotyyppinen kaksonen: Kanye West, Michael Monroe / Ei-stereotyyppinen kaksonen: 

Stereotyyppinen kalat: Kurt Cobain, Dakota Fanning / Ei-stereotyyppinen kalat: Rihanna, Justin Bieber

Stereotyyppinen leijona: Madonna, Amelia Earhart, Mick Jagger / Ei-stereotyyppinen leijona: Edward Norton

Stereotyyppinen rapu: Prinsessa Diana, Selena Gomez, Robin Williams / Ei-stereotyyppinen rapu: Debbie Harry, Elon Musk

Stereotyyppinen vaaka: Kim Kardashian / Ei-stereotyyppinen vaaka: Andy McCoy

Stereotyyppinen skorpioni: Drake, Charles Manson / Ei-stereotyyppinen skorpioni: Katy Perry

Stereotyyppinen kauris: Kate Middleton / Ei-stereotyyppinen kauris: David Bowie, Lemmy Kilmister

Stereotyyppinen vesimies: Bob Marley, Oprah Winfrey / Ei-stereotyyppinen vesimies: Christiano Ronaldo

Stereotyyppinen oinas: Vivienne Westwood, Lady Gaga, Marlon Brando / Ei-stereotyyppinen oinas: Celine Dion, Leonardo Da Vinci

Stereotyyppinen jousimies: Ozzy Osbourne, Miley Cyrus / Ei-stereotyyppinen jousimies: Taylor Swift

Stereotyyppinen härkä: Adele, Penelope Cruz / Ei-stereotyyppinen härkä: Rami Malek, Uma Thurman

Stereotyyppinen neitsyt: Ingrid Bergman, Stephen King, Claudia Schiffer / Ei-stereotyyppinen neitsyt: Amy Winehouse, Charlie Sheen, Sophia Loren, Tim Burton

Miksi (entinen) päihdeongelmainen kauhukirjailija olisi stereotyyppinen neitsyt?

Haastatteluista on käynyt ilmi, että hän on todellinen työnarkomaani. Hän tekee todella tarkkaa taustatyötä kirjojaan varten, on mielikuvitusrikas ja tarkkanäköinen. Mitä päihdeongelmiin tulee, niin vaikka neitsyet yleensä elävät terveellisesti ja pyrkivät pitämään itsestään huolta, niin neitsyen neuroottisuus, kurinalaisuus ja täydellisyyden tavoittelu johtaa aika helposti masennukseen ja muihin mielenterveyden häiriöihin joita sitten eri keinoin pyritään lääkitsemään. Neitsyen merkki hallitsee hermoja. 

Lisäksi neitsyet voivat olla yllättävän synkkiä ja omituisia tyyppejä vakavan ja loogisen kuorensa alla. 

Moneen tuntemaani Neitsyeen pätee juuri tuo että ulkoisesti kaikki tiptop ja sisällä saattaa olla vaikka mitä kummallisuuksia. Ulkonäkö usein terveen oloinen, urheilullinen, kaunis/komea, sisällä arvostelevuutta, kaunaa, perfektionismiä, poikkeavaa seksuaalisuutta...

Vierailija
4126/12684 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minkä ominaisuuden planeetta merkurius on?

Kommunikointi.

Sekä mm. älyn ja oppimisen.

Parhaimmillaan se on Kaksosissa tai Neitsyessä.

Mitkähän olisi huonoimmat sijainnit?

Vierailija
4127/12684 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan pitää ottaa huomioon nousu- ja kuumerkki.

Olen huomannut että monien kuumerkki pitää paremmin paikkansa kuin aurinko- tai nousumerkki.

Joskus sanotaan, että naiset ilmentäisivät kuumerkkiään vahvemmin kuin miehet.

Itse en osaa sanoa kuumerkkini vaikutuksesta(Vaaka) kun koko karttaani hallitsee ilma ja Vaaka.

Ilmapuntari :D

En silti tunnista itseäni näistä "tyhjäpää kikattelija, itsensä puunaaja" -kuvailuista.

t:Kaksoset

Vierailija
4128/12684 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommunikointi.

Jos nyt puhutaan pelkästään kommunikoinnista niin olen huomannut, että Merkurius härässä tekee henkilöstä itsepäisen jankkaajan, jonka kanssa on vaikea keskustella älyllisesti, faktoihin perustuen. Hän kokee olevansa oikeassa eikä aio muuttaa mielipidettään, oli logiikka kuinka ontuvaa tahansa. Merkurius oinaassa on taas usein kovaääninen, muut alleen jyräävä ja toisinaan varsin karkeaa kieltä käyttävä keskustelija. Kauriin merkissä Merkurius on taas helposti keskustellessa jähmeä, kylmä ja tuomitseva eikä välttämättä ymmärrä tai osaa lukea tunnetiloja tai vivahteita. Harvoin Merkuriuskauriit ovat myöskään kovin luovia tai taitavia sanankäyttäjiä, vaikka ilmaisevatkin itseään varsin selkeästi. Sama pätee merkin härkiin. 

Vierailija
4129/12684 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että monien kuumerkki pitää paremmin paikkansa kuin aurinko- tai nousumerkki.

Itse en osaa sanoa kuumerkkini vaikutuksesta(Vaaka) kun koko karttaani hallitsee ilma ja Vaaka.

En silti tunnista itseäni näistä "tyhjäpää kikattelija, itsensä puunaaja" -kuvailuista.

Kaksoset onkin merkeistä älyllisimpiä, eikä usein ole niinkään kiinnostunut itsensä puunaamisesta kuin itsensä kehittämisestä. Myös vaaka on kulturelli tapaus, vaikka pinnallisuus ja mukavuudenhalu ovat myös vahvasti läsnä. 

Vierailija
4130/12684 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän, hän vastasi viestiini ja sijoitti minut lokeroon "Yksinkertainen ja pinnallinen käsitys astrologiasta, ei-astrologian harrastaja."

Miten harrastetaan ei-astrologiaa? Onko siihen kirjallisuutta ja nettisivuja?

:)

Olisin halunnut tulla tänne keskustelemaan astrologiasta, mutta sain kimppuuni alkajaisiksi jonkun virheellisiä oletuksia tekevän ulosheittäjän ja myöhemmin vielä ilkeämmän nimittelijän, joka poistatti viestejäni. Ulosheittäjä oletti että käsitykseni astrologiasta on yksinkertainen ja pinnallinen, eikä arvannut että olen harrastanut astrologiaa jo pitkään. Ilkeämpi nimitti minua narsistiksi, sisälukutaidottomaksi ja kaksivuotiaan tasolla olevaksi. Näillä tervetuliaispuheilla totesin että liian ankeaa makuuni.

Vierailija
4131/12684 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksoset onkin merkeistä älyllisimpiä, eikä usein ole niinkään kiinnostunut itsensä puunaamisesta kuin itsensä kehittämisestä. Myös vaaka on kulturelli tapaus, vaikka pinnallisuus ja mukavuudenhalu ovat myös vahvasti läsnä. 

Lisänä merkurius Kaksosissa.

Vaaka-naisia en juurikaan tunne, Vaaka-miehiä vähän liikaakin, tuntuvat tuntevan kummaa vetoa minuun, yhden kanssa erehdyin lapsetkin tekemään :D

Vitsailinkin silloin että meillä mies laittaa tukkaansa, tsekkaa vaatteitaan ja seisoo peilin edessä useammin kuin nainen.

Vierailija
4132/12684 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommunikointi.

Jos nyt puhutaan pelkästään kommunikoinnista niin olen huomannut, että Merkurius härässä tekee henkilöstä itsepäisen jankkaajan, jonka kanssa on vaikea keskustella älyllisesti, faktoihin perustuen. Hän kokee olevansa oikeassa eikä aio muuttaa mielipidettään, oli logiikka kuinka ontuvaa tahansa. Merkurius oinaassa on taas usein kovaääninen, muut alleen jyräävä ja toisinaan varsin karkeaa kieltä käyttävä keskustelija. Kauriin merkissä Merkurius on taas helposti keskustellessa jähmeä, kylmä ja tuomitseva eikä välttämättä ymmärrä tai osaa lukea tunnetiloja tai vivahteita. Harvoin Merkuriuskauriit ovat myöskään kovin luovia tai taitavia sanankäyttäjiä, vaikka ilmaisevatkin itseään varsin selkeästi. Sama pätee merkin härkiin. 

Hyviä huomioita! Lisäisin vielä, että siinä missä Merkuriusravut ovat syvällisiä keskustelijoita, jotka ovat hyviä hahmottamaan asioita tunnetasolla, vastaavasti puhtaasti faktoihin ja logiikkaan perustuvat aiheet voivat olla heille vaikeita, koska tunteet pyritään tuomaan joka asiaan mukaan. Aina se ei toimi, vaan fakta on faktaa. Heillä on taipumus myös loukkaantua helposti ja ottaa henkilökohtaisesti asiat jotka eivät sellaisia ole. 

Vierailija
4133/12684 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaka-naisia en juurikaan tunne, Vaaka-miehiä vähän liikaakin, tuntuvat tuntevan kummaa vetoa minuun, yhden kanssa erehdyin lapsetkin tekemään :D

Vitsailinkin silloin että meillä mies laittaa tukkaansa, tsekkaa vaatteitaan ja seisoo peilin edessä useammin kuin nainen.

Vaa'at, niin miehet kuin naisetkin, ovat yleensä huomattavan kiinnostuneita ulkonäöstään. Niin omastaan kuin muidenkin. He suorastaan ahdistuvat, elleivät ole söpöimpiä huoneessa. :D

Vierailija
4134/12684 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommunikointi.

Hyviä huomioita! Lisäisin vielä, että siinä missä Merkuriusravut ovat syvällisiä keskustelijoita, jotka ovat hyviä hahmottamaan asioita tunnetasolla, vastaavasti puhtaasti faktoihin ja logiikkaan perustuvat aiheet voivat olla heille vaikeita, koska tunteet pyritään tuomaan joka asiaan mukaan. Aina se ei toimi, vaan fakta on faktaa. Heillä on taipumus myös loukkaantua helposti ja ottaa henkilökohtaisesti asiat jotka eivät sellaisia ole. 

Ja merkurius Skorpionissa tekee syvällisen, välillä liiankin synkkiin vesiin menevän sekä piikittelevän ja pahimmassa tapauksessa alistavan ja ahdistavan keskustelu-/kommunikointikumppanin.

Itse merkurius-Kaksosena ihmettelen näitä.

Vierailija
4135/12684 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaa'at, niin miehet kuin naisetkin, ovat yleensä huomattavan kiinnostuneita ulkonäöstään. Niin omastaan kuin muidenkin. He suorastaan ahdistuvat, elleivät ole söpöimpiä huoneessa. :D

Exmieheni ei ehkä halunnut söpöin olla :D mutta "särmä" tyyli ollut kuulemma jo teinistä asti (nousu-Kauris).

Ehkä sen voi ottaa kohteliaisuutena kun niin monikin Vaaka-mies on pitänyt minua viehättävänä, jopa vuosikymmeniä.

No, nousu-Vaaka olen itsekin.

Vierailija
4136/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommunikointi.

Ja merkurius Skorpionissa tekee syvällisen, välillä liiankin synkkiin vesiin menevän sekä piikittelevän ja pahimmassa tapauksessa alistavan ja ahdistavan keskustelu-/kommunikointikumppanin.

Hyviä havaintoja tässä ketjussa. Itse olen aurinko-skorpioni ja merkurius-skorpioni ja allekirjoitan nuo havainnot merkiurius-skorpionista osittain. Osaa se skorpionikin hillitä itsensä, vaikka pinnan alla onkin voimakkaita tunteita.

Vierailija
4137/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko härkä, kuu vesimies ja nouseva kuu skorpioni.

Laiska ja mukavuudenhaluinen kotona, mutta töissä kovan työntekijän maineessa, se on härkää. Ajatukset ja ongelmanratkomiset menen outside the box mallilla, innovatiivinen vesimies.

Hyvä ennakoimaan tulevaa epäselvistäkin ketjuista, hyvä tulkitsemaan ihmisten sisintä, tulee skorpionilta.

Erittäin tyytyväinen kombooni.

Vierailija
4138/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko härkä, kuu vesimies ja nouseva kuu skorpioni.

Laiska ja mukavuudenhaluinen kotona, mutta töissä kovan työntekijän maineessa, se on härkää. Ajatukset ja ongelmanratkomiset menen outside the box mallilla, innovatiivinen vesimies.

Hyvä ennakoimaan tulevaa epäselvistäkin ketjuista, hyvä tulkitsemaan ihmisten sisintä, tulee skorpionilta.

Erittäin tyytyväinen kombooni.

Jatkan vielä, pari viikkoa sitten kun oli täyskuu vesimiehessä niin mulla oli kaksi huono unista yötä. Pahimpana nukuin max neljä tuntia yhteensä, muistan että heräsin kello kahden maissa yöllä pirteänä ja energisena. Meni aikaa ennenkun nukahdin uudestaan.

Luin sitten että tällä viimisellä täyskuulla oli suuri vaikutus vesimiehiin. Mulla kuu vesimiehessä.

Vierailija
4139/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

John F. Kennedy jäi tuosta ei-stereotyyppisestä kaksosesta uupumaan. 

JFK naistenmies, todellakin stereotyyppinen kaksonen.

Vierailija
4140/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommunikointi.

Hyviä havaintoja tässä ketjussa. Itse olen aurinko-skorpioni ja merkurius-skorpioni ja allekirjoitan nuo havainnot merkiurius-skorpionista osittain. Osaa se skorpionikin hillitä itsensä, vaikka pinnan alla onkin voimakkaita tunteita.

Onkohan muuten yleistä että aurinko ja merkurius on samassa merkissä? Olen huomannut melko monen tutun kartassa tätä, itselläkin Kaksoset molemmissa.

Eräs sukulainen ja exmies merkurius-Skorppareita, tyyli juuri sellainen "pirujen seinille maalailu" ja salakähmäisen oloinen kommunikointityyli, ääritapauksessa menee hyökkääväksi huutamiseksi, mutta ennemminkin juuri edellämainitun tyylistä. Hyviä syvällisiä keskustelijoita ja kuuntelijoita johonkin pisteeseen asti, kunnes alkaa se käsittämättömien syvyyksien hakeminen/ankeuttaminen.

Itsellä huonoja puolia on ehkä toisten mielestä liiallinen nopeus, kun tiedän jo miten toisen lause päättyy ja haluaisin jo päästä sanomaan vastaukseni, niin joskus huomaan puhuvani päälle :/ Tai jos joku kertoo rönsyilevää pitkää juttua odotan että päästäisiin jo pääpointtiin :D Minulla on melko nopeat hoksottimet ja laajahko sanavarasto, toki tunteitakin vatvon, mietin hyvin monelta kannalta ja eri mahdollisuuksia ja olen toki kiinnostunut muiden mielipiteistä ja asioista, mutta hidastempoisuus tai liika synkkämielisyys on rasittavaa. Ja varsinkin mykkäkoulu ja epätietoisuus!

Äitini riiteli sanallisesti aika usein isosisarensa kanssa, toinen merkurius-Oinas, toinen Kalat. Ei varmaan tarvitse kertoa kumpi oli hallitsevampi, teräväkielisempi ja kumpi se joka hetken pisti vastaan kunnes alkoi itkemään ja poistui paikalta. Heidänkin kommunikointityyliä minun oli usein vaikea käsittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi