Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Ihanaa, kohta alkaa leijonien aikakausi ja kelit näyttäisi olevan sen mukaiset <3 Vaikka olen vaaka, rakastan loppukesää. Olen joskus kuullut väitteen, että jokainen merkki pitäisi eniten siitä vuodenajasta, missä on syntynyt, mutta itse olen ehdottomasti kesäihminen! B)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kohta alkaa leijonien aikakausi ja kelit näyttäisi olevan sen mukaiset <3 Vaikka olen vaaka, rakastan loppukesää. Olen joskus kuullut väitteen, että jokainen merkki pitäisi eniten siitä vuodenajasta, missä on syntynyt, mutta itse olen ehdottomasti kesäihminen! B)
Keli ei ole sama asia kuin kesäinen sää. Keli tarkoittaa hyvää tai huonoa ajokeliä.
Vierailija kirjoitti:
Olen jousimies eli minun pitäisi tykätä talvesta, mutta rakastan itsekin kesää. Ei talvessakaan mitään vikaa ole mutta on tämä kesä ihanaa aikaa. Nytkin olen rannalla. Tosin olen nouseva rapu ja kuukaksonen, kesän merkkejä molemmat, eli ehkä johtuu siitä.
Vierailija kirjoitti:
Lempparini on lämmin egoilija eli jellona, älykäs ja tunteellinen skorpion. Neitsyen äly ja tarkkanäköisyys on myös hyvä piirre,mutta muuten turhan niuhoja. Jousimies on hauska kaverina, mutta syvyys puuttuu. Härkä ja kauris on jees. Oinas menee vaikka välillä aika rasittava päällepäsmäri. Kalat on ihana. Rapu ihana, mutta osaa olla myös vittumainen. Vaaka on hyvää kevyttä seuraa, liian myötäilevä kylläkin.
Vesimiehen kylmyys ja kaksosten kaksinaamainen epäluotettava, tunteeton persoona..yrgh
Meidän perhe on sitten varmaan todella kamala kun siihen kuuluu Kaksoset, Vesimies sekä Jousimies :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lempparini on lämmin egoilija eli jellona, älykäs ja tunteellinen skorpion. Neitsyen äly ja tarkkanäköisyys on myös hyvä piirre,mutta muuten turhan niuhoja. Jousimies on hauska kaverina, mutta syvyys puuttuu. Härkä ja kauris on jees. Oinas menee vaikka välillä aika rasittava päällepäsmäri. Kalat on ihana. Rapu ihana, mutta osaa olla myös vittumainen. Vaaka on hyvää kevyttä seuraa, liian myötäilevä kylläkin.
Vesimiehen kylmyys ja kaksosten kaksinaamainen epäluotettava, tunteeton persoona..yrgh
Voisitko kertoa perustellen miksi rapu on viddumainen?
Tätä on puitu pari sivua taaksepäin ihan kyllästymiseen asti. Aika moni vaikuttaa tuntevan takertuvan manipuloijaravun joiden tunteita ei saa loukata mutta joita ei kiinnosta ollenkaan muiden tunteet.
Ettei menisi nyt ihan rapuiluksi, niin puhutaanko välillä vaikka vesimiehistä? Tunnen muutaman ja ovat kyllä vähän kummallisia tyyppejä. Fiksuja kylläkin! Vesimies taitaa olla ainakin Suomessa aika harvinainen horoskooppimerkki, vesimiehen ajanjaksokin on kaikista merkeistä lyhin.
Minuakin kiinnostaa Vesimiehet, ihan siitä syystä että aiemmin en tuntenut yhtäkään ja nyt kasvatan sellaista pikkumiestä, nousumerkiltään Rapu. Harvinaisia tuntuvat olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaurikset hyviä puolisoina?
Itselläni on kauris puolisona, ja hän on kyllä ainakin omasta mielestä ihan paras! On tosi uskollinen, hyvä kasvattaja, taitava käsittelemään rahaa, kunnianhimoinen ja älykäs. Välillä hänellä on vähän hämmentäviä synkkyyden kausia, jolloin viihtyy enemmän omassa rauhassaan mutta ne menevät suhteellisen nopeasti ohi ja hänelle kannattaa silloin antaa sitä omaa tilaa. Hänellä on vastapainoksi kuu kaloissa ja nouseva vaaka, joten on hänessä sopivasti kepeyttä ja tunteellisuuttakin. Ja lisäksi Mars ja Venus leijonassa eivät ainakaan minua haittaa!
T. Vaakanainen
Tästä kun hiukan pyörittelee saa exmieheni... aurinkoVaaka, nousuKauris, venus Leijona, kuu Rapu, mars Skorpioni. Omassa kartassani Vaaka on vahvimmin esillä (nousu, kuu, mars, saturnus, pluto) ja me emme koskaan kyllä mikään unelmapari olleet vaikka pitkä suhde olikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitsyt miehet pahimpia. Koko ajan ollaan ojentamassa milloin mistäkin, korjailevat toisten sanomisia, itsekkäitä, kylmiä ja kehuvat vain itseään, milloinkaan ei tule kannustuksen sanaa, oma napa paras napa. Kannattaa pysyä kaukana, jos haluaa tarjotusta avusta joskus vastapalveluksen, sitä et tule samaan.
Å-åu! Tapasin kaksi neitsytmiestä, toisella aurinkoneitsyessä ja toinen on kuuneitsyt. Mukavilta vaikuttavat, auttavaisia ja järkeviä. Pukeutuvat tyylikkäästi ja osaavat hienostuneet käytöstavat. Juoksenko jo lujaa vai tutustunko lisää?
Tuntemani kuuneitsyet ovat älykkäitä, ottavat itsensä ja työnsä vakavasti ja ovat äärimmäisen uskollisia mutteivät samanlaisia kriitikkoja ja niuhoja kuin aurinkoneitsyet - joissa toki on kaikki nuo neitsyen hyvätkin puolet. Kaikki tapaamani neitsyet ovat olleet hyvinkin tyylikkäitä ja hyviä keskustelijoita, kunhan ensin vähän vapautuvat. Moni neitsyt on lisäksi aikamoinen sängyssä, vaikkei uskoisi! ;)
Horoskoopeilla ja seksillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Pitääkö seksi tunkea joka paikkaan? Kuvottaa tuollainen kevytkenkäisyys ja sillä leuhkiminen. Neitsyet ovat viisaita ja loogisia, joidenkin mielestä ehkä kuivia mutta tyylikkäitä ja huomaavaisia.
Ainakin kaikki kokemani Oinasmiehet ovat olleet samantapaisia (hyviä) sängyssä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kertoa perustellen miksi rapu on viddumainen?
Tätä on puitu pari sivua taaksepäin ihan kyllästymiseen asti. Aika moni vaikuttaa tuntevan takertuvan manipuloijaravun joiden tunteita ei saa loukata mutta joita ei kiinnosta ollenkaan muiden tunteet.
Ettei menisi nyt ihan rapuiluksi, niin puhutaanko välillä vaikka vesimiehistä? Tunnen muutaman ja ovat kyllä vähän kummallisia tyyppejä. Fiksuja kylläkin! Vesimies taitaa olla ainakin Suomessa aika harvinainen horoskooppimerkki, vesimiehen ajanjaksokin on kaikista merkeistä lyhin.
En halua lukea enkä kuulla muiden mielipiteitä vaan sinun, kun mainitsit että ravut osaavat olla veemäisiä. Lisäksi on epäkohteliasta vaihtaa puheenaihetta ja en ole kiinnostunut omituisista hipeistä eli vesimiehistä, joita tiedän liikaa.
En ole kumpikaan noista aikaisemmista kommentoijista, joten ei kannata ehkä lukea tätä mielipidettä pidemmälle. En kuitenkaan voinut olla huomaamatta, että kuulostat itse aika veemäiseltä vaikka en merkkiäsi tiedä. Oletko yhtään sen kohteliaampi kertoessasi, ettet ole kiinnostunut puhumaan muista merkeistä ollenkaan? Perusta oma ketju ravuille jos et muista horoskoopeista halua keskustella.
T. Omituinen hippi eli vesimies, josta et tiedä mitään :D
Toinen vesimies täällä ja kommentoin, kun en voinut olla huomaamatta keskustelua. En ole lainkaan tavallinen, hipahtava ja omanlaatuiset ajatukset omaava vesimies. Olen herkkä ja tunteellinen, ja tähän saattaa vaikuttaa se kun olen syntynyt lähellä kaloja. En kuitenkaan pidä negatiivisuudesta mitä palstalla ruokitaan suuntaan ja toiseen. Rauhaa rakastava vesimies.
Minä olen tavallinen ja hipahtava sekä omalaatuiset ajatukset omaava tammikuun vesimies, mutta silti hyvin herkkä ja melko tunteellinen. Yleensä olen muille ystävällinen. En myöskään pidä tästä negatiivisuudesta. Voisin haukkua pari merkkiä maan rakoon, mutten sitä tee, kun yksilöllisiä vaihteluita esiintyy kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen todella kuumana kesäkuun alun päivänä syntynyt Kaksoset, pidän enemmän alkukesän väriloistosta ja hieman viileämmistä kesäpäivistä kuin paahtavasta helteestä :)
Skorpioni, tykkään syksystä, en helteestä.
Vaaka, sää on pukeutumiskysymys.
Kaksonen. Tykkään kuumasta. Mitä lämpimämpi sen parempi ! En kärsi yhtään.
Moni pitää vesimiestä jotenkin outona merkkinä. Minusta heidän outoutensa on kuitenkin jotenkin pinnallista. Ehkä he pukeutuvat boheemisti, polttavat pilveä ja puhuvat ufoista, mutta sen suurempaa mysteeriä ei heidän konepeltinsä alta löydy.
Minusta vesimies on ennalta-arvattavin ja vähiten outo merkki. Hän on tietyllä tavalla looginen ja robottimainen. Jos solvaat häntä, niin hän suuttuu. Jos et solvaa häntä, niin hän ei suutu. Muita merkkejä ympäröi heidän mielensisäisistä oikuistaan koostuva emotionaalinen miinakenttä, etkä tiedä mikä heidät milloinkin triggeröi. En ole ikinä nähnyt vesimiehen harrastavan mitään sellaista. Hän saattaa höpöttää telepatiasta, mutta hän ei ikinä oleta sinun olevan ajatustenlukija, joka vain tietäisi hänen mielensisäiset oikkunsa ja triggerinsä. Vesimiehen kapinallinen ja rajoja rikkova persoona saattaa olla jännittävät aluksi, mutta kun sitä on katsellut tarpeeksi monta vuotta, niin siinä rupeaa havaitsemaan kaavamaisuutta, ja se saattaa rupeva kyllästyttämään pahemman kerran.
Pahin on kyllä ehdottomasti oinas isoine sarvineen
Paras jousimies, vaaka
Nainen41
Olen itse Kauris ja Kaksosenkaa kamalin kokemus.
Noh sanotaan teki mulle kaikkea pahaa. Oltiin nuoria ja 5-vuotta yhdessä.
Pahin oli kun oli käynnyt kuopan kaivamassa metsään ja näytti sen jos jätän niin juodun sinne.
Oon härkä ja lämmin on kiva mutten tarvi mitään kesähelteitä. Kauris äiti kärsii helteestä, Vaakamies rakastaa hellettä.
Täs kans skorppari jollei oo montaa kesämekkoo mut farkut ja villapaita -sää vois olla vaiks koko vuoden.
Kyselystä voi vetää myös sen johtopäätöksen, että Vaaka, Leijona ja Skorppioni ovat ahkerimmat aihe vapaalla -kävijät. Kaksonen, Vesimies ja Oinas sitten eivät. Loppukesän ja syksyn ihmiset nähtävästi viettävät virtuaalielämää siinä missä esimerkiksi Kaksonen touhuaa tosielämässä.
Oinas kyllästyy nopeimmin palstaan ja ennen kuin lähtee täältä lopullisesti, raivoaa ja haastaa riitaa.
Toinen vesimies täällä ja kommentoin, kun en voinut olla huomaamatta keskustelua. En ole lainkaan tavallinen, hipahtava ja omanlaatuiset ajatukset omaava vesimies. Olen herkkä ja tunteellinen, ja tähän saattaa vaikuttaa se kun olen syntynyt lähellä kaloja. En kuitenkaan pidä negatiivisuudesta mitä palstalla ruokitaan suuntaan ja toiseen. Rauhaa rakastava vesimies.