Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Miehet seksin jälkeisenä aamuna:
Maamerkit: haluaa jatkaa nukkumista, ei jaksa keskustella eikä liikkua.
Ilmamerkit: saattaa kyllä lepäillä pidempäänkin, juttelee, mutta sitten on jo kiire nousta muihin menoihin.
Vesimerkit: valittavat vaivojaan, surkuttelevat elämäänsä, haikailevat tai mollaavat eksiään/muita ihmisiä.
Tulimerkit: seksiä uudelleen heti herätessä, ennenkuin kiitävät muihin aktiviteetteihin.
Tässä minun kokemukseni :D Vaikea valita mikä näistä on lemppari... ;)
Täällä myös samat havainnot tehtynä maa- ja tulimerkeistä! Pätivät erityisesti tapailemiini neitsyt- ja jousimiesmiehiin. Näistä juurikin jouskari osoittautui parhaaksi kaveriksi vällyjen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmamerkit: saattaa kyllä lepäillä pidempäänkin, juttelee, mutta sitten on jo kiire nousta muihin menoihin.
Vesimerkit: valittavat vaivojaan, surkuttelevat elämäänsä, haikailevat tai mollaavat eksiään/muita ihmisiä.
Tulimerkit: seksiä uudelleen heti herätessä, ennenkuin kiitävät muihin aktiviteetteihin.
Täällä myös samat havainnot tehtynä maa- ja tulimerkeistä! Pätivät erityisesti tapailemiini neitsyt- ja jousimiesmiehiin. Näistä juurikin jouskari osoittautui parhaaksi kaveriksi vällyjen väliin.
Oinas, Jousimies ja Leijona parhaimpia petikavereita, Leijonasta tosin vain yksi kokemus.
Härkä oli myös ihana sängyssä mutta tuo aamun totaalinen apaattisuus ei sytytä, vaikken itsekään mikään aamuvirkku ole.
Kaksoset on hyviä fwb-miehiä, sekstaavat, juttelevat kaikenlaista ja sit heipat seuraavaan kertaan :D
Kalat ja Rapu ovat vähän liikaakin huolta kantavia, niin petipuuhissa kuin sen jälkeenkin, kuka tuollaisia juttuja jaksaa. Skorpioni liian takertuva välittömästi.
T: tuon aiemman listauksen tehnyt
Neitsyet ja kaksoset ovat kammottavia juorukelloja, jotka pelaavat jotain negaamiseen perustuvaa ja loputonta ihmissuhdepeliä. Luonteeltaan nämä merkit ovat kylmiä ja laskelmoivia, kieroja ja manipuloivia besserwissereitä. Surkeita sängyssä, tunteilla pelaavia negaajia, joiden sosiaalinen äly riittää juuri ja juuri toisten nolaamiseen, muttei mihinkään muuhun. Jos kaipaat puukkoa selkääsi, kannattaa kaverata näiden merkkien edustajien kanssa.
Tulimerkit sen sijaan voivat olla äkkivääriä ja helposti tulistuvia, mutta he sentään tietävät mitä lojaalisuus tarkoittaa. Sängyssä parhaita ovat olleet tähän mennessä leijonat, oinaat ja skorpparit. Paras merkki on joko lojaali leijona tai nuoruuden impulsiivisuudestaan eroon päässyt, aikuistunut oinas, näiden kanssa tavoitteet ovat saavutettavissa yhteen hiileen puhaltamalla.
Vierailija kirjoitti:
Neitsyet ja kaksoset ovat kammottavia juorukelloja, jotka pelaavat jotain negaamiseen perustuvaa ja loputonta ihmissuhdepeliä. Luonteeltaan nämä merkit ovat kylmiä ja laskelmoivia, kieroja ja manipuloivia besserwissereitä. Surkeita sängyssä, tunteilla pelaavia negaajia, joiden sosiaalinen äly riittää juuri ja juuri toisten nolaamiseen, muttei mihinkään muuhun. Jos kaipaat puukkoa selkääsi, kannattaa kaverata näiden merkkien edustajien kanssa.
Tulimerkit sen sijaan voivat olla äkkivääriä ja helposti tulistuvia, mutta he sentään tietävät mitä lojaalisuus tarkoittaa. Sängyssä parhaita ovat olleet tähän mennessä leijonat, oinaat ja skorpparit. Paras merkki on joko lojaali leijona tai nuoruuden impulsiivisuudestaan eroon päässyt, aikuistunut oinas, näiden kanssa tavoitteet ovat saavutettavissa yhteen hiileen puhaltamalla.
Onko tämä miehistä vai naisista? Vai oletko ollut sängyssä molempien kanssa?
Pakko erotella miehet ja naiset ihan omien kokemusten pohjalta.
Pahimmat siis
Miehet: kaksoset (pettäjiä)
Naiset: neitsyt ( todella vaikeita nipottajia)
Parhaimmat
Miehet: Oinas ( eteenpäin menevä, mutta perhekeskeinen)
Naiset: kauris ( parhaita työkavereita)
Oudoin tapaamani on skorpionimies jota olen viime aikoina tapaillut. Olen melko voimakas luonteeltani ja määrään usein kaapin paikkaa, ja se uhkaa ja pelottaa häntä. Hän yrittää livistellä, mutta palaa aina takaisin ja teeskentelee kuin ongelmaa ei olisi. Aloitamme aina saman uudestaan, kuin jokin huono oravanpyörä. Lähennymme, hän perääntyy, sitten palaa lymyilemään lähistölle.
Olen meistä se parempi puhumaan kaikesta. Hän sulkeutuu sitä enemmän mitä enemmän minä puhun.
Ei kuitenkaan halua päästä minusta eroon tai päästää minua menemään, on mustasukkainen siitä että joku muu saisi minut. Kova selittelemään että miksi sanoi niin tai näin ja pyytelee anteeksi. Vaikuttaa välillä epäkohteliaalta ja välillä imastelevalta.
Tuosta miehestä ei siis ota mitään selvää.
Kokemuksia vastaavanlaisesta?
t: kaksosnainen
Härkämiehet haluaa naisellisen naisen ja vaikka kuinka kaunis olet, niin nämä herrat pettää. Jossain oli tilasto, että härkämiehiä sinkkuja ja varattuja on eniten deittipalstoilla. Varmaan tinder pullollaan.
Naisista kivoimmat kaverit on rapuja, on monta hyvää rapuystävää, ei juorua liikaa, auttavaisia. Työelämässä taas kauriit ihan parhaita, auttavat ja tietävät. Esimies asemassakin tosi maanläheisiä.
Vierailija kirjoitti:
Oudoin tapaamani on skorpionimies jota olen viime aikoina tapaillut. Olen melko voimakas luonteeltani ja määrään usein kaapin paikkaa, ja se uhkaa ja pelottaa häntä. Hän yrittää livistellä, mutta palaa aina takaisin ja teeskentelee kuin ongelmaa ei olisi. Aloitamme aina saman uudestaan, kuin jokin huono oravanpyörä. Lähennymme, hän perääntyy, sitten palaa lymyilemään lähistölle.
Olen meistä se parempi puhumaan kaikesta. Hän sulkeutuu sitä enemmän mitä enemmän minä puhun.
Ei kuitenkaan halua päästä minusta eroon tai päästää minua menemään, on mustasukkainen siitä että joku muu saisi minut. Kova selittelemään että miksi sanoi niin tai näin ja pyytelee anteeksi. Vaikuttaa välillä epäkohteliaalta ja välillä imastelevalta.
Tuosta miehestä ei siis ota mitään selvää.
Kokemuksia vastaavanlaisesta?
Sen voin sanoa, että skorppioni miehellä voi olla erittäin syviä ja vahvoja tunteita entistä tai ensimmäistä naistaan kohtaan. Se kannattaa kauttarantain selvittää. Vaikka solmivat uusia suhteita niin tuo "nainen menneisyydestä" voi ilmestyä milloin vain. Mulle kävi näin. Ja hopealle jäin.
t: kaksosnainen
Vierailija kirjoitti:
Pakko erotella miehet ja naiset ihan omien kokemusten pohjalta.
Pahimmat siis
Miehet: kaksoset (pettäjiä)
Naiset: neitsyt ( todella vaikeita nipottajia)
Parhaimmat
Miehet: Oinas ( eteenpäin menevä, mutta perhekeskeinen)
Naiset: kauris ( parhaita työkavereita)
Kaksosmiehistä samaa mieltä. Voivat olla Todella kaksinaamaisia.
Neitsyet sukupuoleen katsomatta ovat aina jollaintapaa muita "nenän varttaan pitkin katselevia", vaikka olisivat ystävällisiä. NousuNeitsyissä en ole kylläkään tätä huomannut.
Oinaat ovat sukupuoleen katsomatta melko jääriä, naiset joko hyviä, suoraan puhuvia ystäviä tai rasittavia oman asiansa jankkaajia, miehet helpommin käsiteltävissä, no johtuen ehkä siitä että tuntevat minuun jatkuvaa vetovoimaa :D
Kauriit ehkä liian kuivakkaita, tosin läheisesti en tunne kuin nousuKauriin ja se ajatusmaailma ei kyllä sovi yhteen omani kanssa.
T: KaksosetVaakaHärkä -nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinas, Jousimies ja Leijona parhaimpia petikavereita, Leijonasta tosin vain yksi kokemus.
Härkä oli myös ihana sängyssä mutta tuo aamun totaalinen apaattisuus ei sytytä, vaikken itsekään mikään aamuvirkku ole.
Kaksoset on hyviä fwb-miehiä, sekstaavat, juttelevat kaikenlaista ja sit heipat seuraavaan kertaan :D
Kalat ja Rapu ovat vähän liikaakin huolta kantavia, niin petipuuhissa kuin sen jälkeenkin, kuka tuollaisia juttuja jaksaa. Skorpioni liian takertuva välittömästi.
T: tuon aiemman listauksen tehnyt
Kokemusta vain ja ainoastaan ravusta, joka kantaa huolta ja on hellä. Oma mies on rapu ja tarvitsee edelleen luottamusta, rakkautta ja syvän tunnesiteen ennen kuin pystyy rakastelemaan. Ottaa minut ja tarpeeni aina huomioon ja hoivaa ennen ja jälkeen. Ravut ei sovi jos haluaa hetken huumaa, koska ravut on liian tunteellisia pinnallisuuteen.
Pettämistyylit:
Kaksosmies: 1. Kauhistelee naimisissa olevia pettäjiä vaikka on itse samanlainen, ei toki kerro olevansa.
2. Ainavalmis fuckboi vaikka kotona olisi nuori tyttöystävä odottamassa hänen lastaan.
Oinas: Ei missään tapauksessa halua erota vaimostaan, ei halua kiintymistä vaan tulista seksiä, tai edes palvovia seksiviestittelyitä jos aikaa näkemiselle ei ole.
Rapu: Vuodattaa kuinka on ollut ihastunut sinuun vuosikausia, humalassa olisi valmis mihin vain. Selvinpäin tyytyy jäämään unelmiinsa ja vanhaan parisuhteeseensa.
Jousimies voi tarpeeksi houkuttelevan seikkailun tarjoutuessa lähteä pettämään ja usein vaihtaakin vanhan tähän uuteen, kunnes löytää taas uuden seikkailun...
Kalat-miehen voi saada suuresti yrittämättäkään viehättymään ja petoksen tielle, kertoo jälkeenpäin olevansa suhteessa ja haluavansa selvittää suhteensa tilan/erota ennen toista kertaa.
Leijona: Vihkisormus sormessa iskee naisia baarissa, kertoen vaimon olevan matkoilla ja molemmilla on vapaus tehdä mitä haluaa. Niinpä niin...
Huom. kaikki näiden merkkien edustajat ei tietenkään ole pettäjiä, nuo omat kokemukseni tyyleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: tuon aiemman listauksen tehnytKokemusta vain ja ainoastaan ravusta, joka kantaa huolta ja on hellä. Oma mies on rapu ja tarvitsee edelleen luottamusta, rakkautta ja syvän tunnesiteen ennen kuin pystyy rakastelemaan. Ottaa minut ja tarpeeni aina huomioon ja hoivaa ennen ja jälkeen. Ravut ei sovi jos haluaa hetken huumaa, koska ravut on liian tunteellisia pinnallisuuteen.
Onneksi jokaisella mieltymyksensä. Kaloissa tuota samaa.
Itse en jaksa lässyttelyä ja ylihuolehtimista seksin aikana, enkä itsesääliä ja vatvomista kun pitäisi loikoilla rentoutuneena. En ole itsekään mikään superpinnallinen, mielelläni olen tutun tyypin kanssa petipuuhissa mutta sen täytyy olla tulista, mikä ei tarkoita kumppanin täydellistä itsekeskeisyyttä. Aamulla haluan mielelläni läheisyyttä joka johtaa uudelleen seksiin, juttelua monenmoisista asioista ellei torkahdeta uudelleen tai keksitä muuta puuhaa.
Rapumiehet usein ovatkin perhekeskeisiä, mutta en tiedä onko sekään kumppanille reilua jos heidän elämänsä nainen on joku muu, mutta eivät vaan pysty irrottamaan tutusta ja turvallisesta. Ei onneksi minun ongelmani. En yleistä kaikkiin, mutta on tullut törmättyä näihin kuvioihin.
Mukavimmat on vaaka, kalat, härkä, skorpioni, oinas.
Ihmisiä ärsyttävimmät vaikuttaa olevan kaksosia esim. Donald Trump, Angelina Jolie, Sanni, Sara Sieppi.
Vierailija kirjoitti:
Härkämiehet haluaa naisellisen naisen ja vaikka kuinka kaunis olet, niin nämä herrat pettää. Jossain oli tilasto, että härkämiehiä sinkkuja ja varattuja on eniten deittipalstoilla. Varmaan tinder pullollaan.
Naisista kivoimmat kaverit on rapuja, on monta hyvää rapuystävää, ei juorua liikaa, auttavaisia. Työelämässä taas kauriit ihan parhaita, auttavat ja tietävät. Esimies asemassakin tosi maanläheisiä.
En ala googlaamaan, mutta voisiko olla, että lapsia ylipäätään syntyy paljon juuri "härän merkin alla" keväällä ja siksi heitä tilastollisen todennäköisyyden mukaan on missä tahansa ihmisryhmässä suuri osuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ala googlaamaan, mutta voisiko olla, että lapsia ylipäätään syntyy paljon juuri "härän merkin alla" keväällä ja siksi heitä tilastollisen todennäköisyyden mukaan on missä tahansa ihmisryhmässä suuri osuus.
Suomessa taitaa olla eniten Kaloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa taitaa olla eniten Kaloja.
Ei sovi kyllä kansakunnan yleisimmäksi horoskooppimerkiksi yhtään!
Kauris, oinas, härkä, neitsyt, rapu, vaaka kuvaisi Suomi-ihmistä ihan hyvin.
Kalat ei tosiaankaan LOL.
Tai kuvitelkaa suomen yleisimmäksi merkiksi vesimiehiä, leijonia tai kaksosia. Eih.
Vierailija kirjoitti:
Sen voin sanoa, että skorppioni miehellä voi olla erittäin syviä ja vahvoja tunteita entistä tai ensimmäistä naistaan kohtaan. Se kannattaa kauttarantain selvittää. Vaikka solmivat uusia suhteita niin tuo "nainen menneisyydestä" voi ilmestyä milloin vain. Mulle kävi näin. Ja hopealle jäin.
Minun tuntemat skorpionimiehet ovat vihaisia ja kaunaisia exilleen, eivät voisi vähempää heitä enää kiinnostaa.
Yksikin sanoi että hyvä vaan että entinen muijansa sai syövän ja kuolee pois niin ei tarvitse enää pelätä että tulee jossain vastaan kun on niin kuvottava kaikin puolin.
Aika karua, minua alkoi kuvottaa se mies tuon sanomisen jälkeen, kun oli vielä ihan tosissaan eikä pelleillyt tippaakaan.
Suomessa oli ainakin joskus ennen eniten maaliskuun loppupuolella syntyneitä kaloja, kun ovat saaneet alkunsa juhannushuumassa :D Siskon lukion luokalla oli joskus 5 kalaa, muisti siitä kun kaikki 5 sai ajokortit maaliskuun lopulla peräkkäisinä päivinä eli sen jälkeen kun täyttivät 18 oli inssit ja meni läpi :DD
What? Vielä eilen oli 236 sivua ja nyt vain 177