Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen en syönyt. Tänään sitten söin (lista) mutta kävin lenkillä. Surettaa kaikki.

Vierailija
15.03.2024 |

Piti vielä tänään olla paastolla mutta söin kuitenkin. 

- kourallinen paahdettuja kookoslastuja

- 50 g sokeritonta valkosuklaata (bullshit, sisältää hiilareita paljon vaikkei puhdasta sokeria)

- paketti origianal tuc- suolakeksejä

- 2 pientä raeruohokoriste-suklaamunaa. 

Su 0 kcal, Ma 0 kcal, Ti 0 kcal, ke 2400 kcal, to 0 kcal ja pe - en jaksa laskea noita mutta enempää en syö

Keskiviikko meni ihan veetuiksi vaikka ei tuntunut siltä edes että söin niin paljon, laskin kalorit kuitenkin. 

Viikonlopusta en tiiä🙄. Lämmintä ruokaa ei ole. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntepa tämä

Vierailija
2/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varaa laihtua, en ole mikään anorektikko. En halua vain syödä eikä tee mieli. On helpompaa olla nälissään nykyään. En vain jaksa ja kaikki ahdistaa. -ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
4/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa äkkiä laskettuna joku 1000 kcal

Vierailija
5/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on varaa laihtua, en ole mikään anorektikko. En halua vain syödä eikä tee mieli. On helpompaa olla nälissään nykyään. En vain jaksa ja kaikki ahdistaa. -ap 

Tuo ei auta ahdistukseen. Ja noin se anokreksia alkaa.

Vierailija
6/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö noiden asemasta mielummin perunaa, kaalia, porkkanoita, papuja, paprikaa, omenia, sipulia, jugurttia, rahkaa, banaaneja. Jälkiruuaksi suklaamuna.

Vierailija
7/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko tänne mt-osion erikseen, olisi kiva. Tosin sitten Aihe Vapaalle ei jäisi enää paljoa kävijöitä.

Vierailija
8/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä ravinnotta monestikaan mitään jaksa ja kyllähän se nälkä ahdistaa. Jos jotain ratkaisua etsit pois tuosta tilanteesta, niin ton moskan sijaan voisit kokeilla syödä saman kalorimäärän ihmisravintoa.

Vierailija
9/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa kunnollista ravintoa ja lopeta tuo sekoilu.

Vierailija
10/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohååra

Vierailija
11/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä ravinnotta monestikaan mitään jaksa ja kyllähän se nälkä ahdistaa. Jos jotain ratkaisua etsit pois tuosta tilanteesta, niin ton moskan sijaan voisit kokeilla syödä saman kalorimäärän ihmisravintoa.

Ei ihmisiä saa syödä.

Vierailija
12/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutkun niin ahdistaa 😩

Vierailija
13/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen tunne vaan, että en saisi syödä. Ruoka saa aikaan syyllisyyttä, söin mitä vaan. Omenan tai suklaata. 

Sitten kun on nyt muutenkin paljon meneillään niin en jaksa enää syödä. Olen tunnesyöjä oikeasti mutta nyt tilanne on rauennut etenevään tahtiin niin etten sietäisi yhtään pistää suuhuni mitään koska siitä tulee niin syyllinen olo. Välillä nälkä kuitenkin vie voiton. 

Yritän kyllä että jatkossa söisi edes sitä ravinteikasta ruokaa ja esim keskiviikkona söin paljon tomaattia. Tässä on nyt niin monta juttua yhtä aikaa päällä että miltein kaikki on vastenmielistä ja henkisesti olen kuihtunut pahasti. -ap

Vierailija
14/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vuodattaa joka päivä vauvalle, varmasti auttaa

Vierailija
15/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et syö oikeaa ruokaa joka päivä? Ei ole ihme jos himoja tulee, kun on syömättä.

Vierailija
16/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutkun niin ahdistaa 😩

Syö terveytesi takia, pakota itsesi syömään terveellistä ruokaa, jotta paranet. Terveellinen ruoka parantaa.

Vierailija
17/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun pidät noita syömättömyyspäiviä niin sulla tulee myös retkahduksia. Ei nälkäisenä pysty itsehillintään. Syö kunnolla kasviksia maha täyteen viidesti päivässä! Ja vähän proteiinia mukaan ja hieman salaatin joukkoon oliiviöljyä. Tee hyvää terveellistä ruokaa tai osta valmiina terveellisiä salaatteja. Olen itse normaalipainoinen, mutta sekoaisin jo pöivässä tuommoiseen meininkiin, pakkohan ihmisen on syödä!

Vierailija
18/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt joku ohi menevä kausi. Kaipaatko elämääsi muutosta? Mieti miten voit tehdä muutoksen parempaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme