Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Nyt joltain tietäjältä apua! Kumpi hyvistä vaihtoehdoista on parempi:
Jousimies, kuu-Härkä, merkurius-Jousimies, venus ja mars Skorpioni
vai
Oinas, kuu-Jousimies, merkurius-Kalat, venus ja mars Oinas
minulle
Kaksoset, nousu-Vaaka, kuu-Vaaka, merkurius-Kaksoset, venus-Härkä, mars-Vaaka
Olisin kiitollinen tulkinnasta.
Vierailija kirjoitti:
vai
minulle
Olisi helpompi analysoida jos ensin kertoisit omat aurinko, kuu, mars, kuu ja venusmerkkisi. :)
Vierailija kirjoitti:
vai
minulle
Jos hyvän seksielämän haluat, niin toki eka. Jos sitten taas haluat pitkäaikaisen elämänkumppanin, niin toka olisi lähes täydellinen. Merkkien persoonallisuuden matchaa, kun oinas ja kaksonen ja varsinkin oinas ja vaaka tulevat yhdessä erittäin hyvin toimeen ja saavat ihmeitä aikaan.
Silja.R kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vai
minulle
Jos hyvän seksielämän haluat, niin toki eka. Jos sitten taas haluat pitkäaikaisen elämänkumppanin, niin toka olisi lähes täydellinen. Merkkien persoonallisuuden matchaa, kun oinas ja kaksonen ja varsinkin oinas ja vaaka tulevat yhdessä erittäin hyvin toimeen ja saavat ihmeitä aikaan.
Pahoittelut, en oo varma et oliko toi vika sun omat vai kolmannen, jos sun omat niin sama tulkinta kun viimeksikin, mutta jos ei, niin olisin silti ehkä tokan kannalla.
Silja.R kirjoitti:
Silja.R kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vai
minulle
Pahoittelut, en oo varma et oliko toi vika sun omat vai kolmannen, jos sun omat niin sama tulkinta kun viimeksikin, mutta jos ei, niin olisin silti ehkä tokan kannalla.
Olen itse tuo Kaksoset, miehet Oinas ja Jouskari.
Jaa-a, en tiedä, mikä noista on pahin. Mutta tulipa vain mieleen, että meidän perheessä on aikamoinen kokoelma kaikenlaisia merkkejä. Minä olen jousimies, mieheni on skorpioni, tyttäremme on kalat ja vielä masussa oleva poikamme tulee olemaan kaksonen (siis jos syntyy suurin piirtein ajallaan). Kaikki olemme aika erilaisia persoonia.
Astrologina ja tuntemieni ihmisten kautta sanon, että hankalimmat ja riitaisimmat parisuhteet ovat olleet
oinas - rapu
vaaka - rapu
härkä - leijona
neitsyt - jousimies
leijona - kalat
skorpioni - kaksoset
Nämä tulevat ensimmäisenä mieleen. Tiedän myös onnistuneita pareja, mutta niissä kumpikin osapuoli ei edusta horoskooppimerkkinsä täydellistä esimerkkiä. Olen tutkinut heidän karttojaan ja todennut heidät yhteen sopiviksi kuumerkkien, marsin ja merkuriuksen sekä nousumerkkien perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, en tiedä, mikä noista on pahin. Mutta tulipa vain mieleen, että meidän perheessä on aikamoinen kokoelma kaikenlaisia merkkejä. Minä olen jousimies, mieheni on skorpioni, tyttäremme on kalat ja vielä masussa oleva poikamme tulee olemaan kaksonen (siis jos syntyy suurin piirtein ajallaan). Kaikki olemme aika erilaisia persoonia.
Jousimies tulee toimeen kaksosten kanssa ja skorpioni kalojen. Tuli ja ilma aiheuttavat kismaa vesimerkeille ja toisin päin. Kaksosten ja kalojen suhteessa soudetaan ja huovetaan, kalat empaattisena välittää ja kaksoset hoitaa sosiaalisena puhumisen. Jousimies äitinä on toiminnallinen ja seikkailullinen, joten hankit lapsillesi kavereita ja kannustat erilaisiin harrastuksiin. Skorpioni isänä on läsnäoleva ja aistii lastensa tunteet, mutta ei näytä hellyydenosoituksia avoimesti. Skorpioni isänä voi mahdollisesti olla joskus jyräävä, vaikka tarkoittaakin pohjimmiltaan vain lastensa parasta.
Asiahan on niin, että jos astrologiaan haluaa uskoa, niin pitäisi tutkia koko karttaa ja myös verrata syntymäkarttoja toisiinsa, jos ihmissuhteista ja yhteensopivuudesta ollaan kiinnostuneita. Sieltä kartalta vaan löytyy niin paljon sälää ja toisensa kumoavia juttuja, että jokainen joka haluaa uskoa sen kertovan persoonastaan, löytää kyllä itsensä sieltä.
Silja.R kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vai
minulle
Toi toka ja molempia löytyy vuosien kokemuksella, eikä valittamista.
Parisuhde1 kirjoitti:
Silja.R kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vai
minulle
Toi toka ja molempia löytyy vuosien kokemuksella, eikä valittamista.
Olen tuntenut molemmat miehet noin vuoden verran, sillointällöin tapaillen, mutta nyt kemiat on jotenkin vielä tiivistyneet parin viikon aikana kummankin kohdalla.
Jouskarin kanssa ollaan rennosti samoilla aaltopituuksilla, mutta Oinaan kaltaista magneettia en ole kyllä vielä toista kohdannut...
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde1 kirjoitti:
Silja.R kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut molemmat miehet noin vuoden verran, sillointällöin tapaillen, mutta nyt kemiat on jotenkin vielä tiivistyneet parin viikon aikana kummankin kohdalla.
Jouskarin kanssa ollaan rennosti samoilla aaltopituuksilla, mutta Oinaan kaltaista magneettia en ole kyllä vielä toista kohdannut...Vinkkinä; kuten jo aiemminkin täällä mainittu, vähän kaikilla naisilla on kemiaa ja magnetismia oinas-miesten kanssa. :D Ovat myös kovia lirkuttelemaan useille naisille vaikka eivät todellisuudessa edes olisi kiinnostuneita tästä naisesta ja saamaan naisia ihastumaan itseensä, pönkittävät egoaan tällä tavoin. Mulla neljä edellistä ah-niin-hekumallista-kemiaa ja vetovoimaa ollut oinaiden kanssa mutta ei sitten pidemmän päälle ole toimineet. Ei kannata sen antaa hämätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde1 kirjoitti:
Silja.R kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouskarin kanssa ollaan rennosti samoilla aaltopituuksilla, mutta Oinaan kaltaista magneettia en ole kyllä vielä toista kohdannut...Vinkkinä; kuten jo aiemminkin täällä mainittu, vähän kaikilla naisilla on kemiaa ja magnetismia oinas-miesten kanssa. :D Ovat myös kovia lirkuttelemaan useille naisille vaikka eivät todellisuudessa edes olisi kiinnostuneita tästä naisesta ja saamaan naisia ihastumaan itseensä, pönkittävät egoaan tällä tavoin. Mulla neljä edellistä ah-niin-hekumallista-kemiaa ja vetovoimaa ollut oinaiden kanssa mutta ei sitten pidemmän päälle ole toimineet. Ei kannata sen antaa hämätä.
On ollut pari muutakin Oinasta joiden kanssa on ollut lähes yhtä kuumaa seksiä, ainakin toinen heistä lirkuttelija egonsa pönkittelijä, mutta tämä josta aiemmin kirjoitin ei vaikuta kyllä yhtään siltä. Itse en myöskään osaa imarrella tai kehua muuten kuin aiheesta, joten huomaan aika hyvin sen muista.
En itsekään varsinaista parisuhdetta ole etsimässä, hämää vaan se kun tuntuu että nyt on seura kelvannut ilman seksileikkejäkin sekä Oinaalle että Jouskarille... Näiden tiettyjen henkilöiden kanssa on myös helppo puhua lähes kaikesta.
Vaakako johtaa parhaimpana? Vuosikausia huomasin tutustuvani aina vaakanaisiin jousimiesnaisena. Olen sittemmin tajunnut, että vaa'at ovat pohjimmiltaan itsekkäitä, eivätkä aidosti kiinnostuneita kovinkaan monesta ihmisestä. Kyselevät muilta kyllä vaikka mitä muka kiinnostuneina, löytääkseen heti perään hyvän aasinsillan kertoa itsestään, yleensä päälle puhuen. Vaaka on kyllä mestari näyttelemään mitä miellyttävintä ihmistä kaikille. Vaa'an on aivan pakko esittää mukavaa jopa niille, joista ei pidä, sillä tälle olisi katastrofi, jos joku ei hänestä pidä. Siinä mielessä pidän täällä paljon parjattua skorpionia aidompana ihmisenä, joka ei sentään mielistele muita. Vaaka on toki hyvää seuraa hauskanpitoon, mutta syvällisemmät keskustelut kannattaa jättää jollekin toiselle, etenkin, kun mikään ei säily vain teidän kahden välisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vaakako johtaa parhaimpana? Vuosikausia huomasin tutustuvani aina vaakanaisiin jousimiesnaisena. Olen sittemmin tajunnut, että vaa'at ovat pohjimmiltaan itsekkäitä, eivätkä aidosti kiinnostuneita kovinkaan monesta ihmisestä. Kyselevät muilta kyllä vaikka mitä muka kiinnostuneina, löytääkseen heti perään hyvän aasinsillan kertoa itsestään, yleensä päälle puhuen. Vaaka on kyllä mestari näyttelemään mitä miellyttävintä ihmistä kaikille. Vaa'an on aivan pakko esittää mukavaa jopa niille, joista ei pidä, sillä tälle olisi katastrofi, jos joku ei hänestä pidä. Siinä mielessä pidän täällä paljon parjattua skorpionia aidompana ihmisenä, joka ei sentään mielistele muita. Vaaka on toki hyvää seuraa hauskanpitoon, mutta syvällisemmät keskustelut kannattaa jättää jollekin toiselle, etenkin, kun mikään ei säily vain teidän kahden välisenä.
Onko tämä kuvaus vain aurinko-Vaaoista? Itselläni on paljon Vaakaa kartalla, ei kuitenkaan aurinkomerkkinä. Enkä äänestänyt Vaakaa :D
Exmieheni/lasteni isä on Vaaka ja tunnen pari muutakin miespuolista, naispuolisia en niin hyvin että osaisin kuvailla, mutta miehissä jokaisessa ärsyttää se ainainen jahkailu, eikä joka kerta ole kyse miellyttämisenhalusta. He varmaan jankuttavat itselleen "hyvin suunniteltu on puoliksi tehty"...
Tunnistan kyllä mm. kuu-Vaakana itsessänikin mainitsemiasi piirteitä, haluan olla miellyttävä mutta imartelevaa mielistelyä en osaa, ja ehkä aurinko ja merkurius Kaksosissa tekee sen että jos jotain suunnitellaan niin se sitten myös pistetään mahdollisimman nopeasti toteutumaan.
Tosin näitä lukiessa olen varmaan melkoinen hylkiö kaikkine Kaksos- ja Vaaka -asemieni vuoksi...
mutta hei venus kuitenkin Härässä! :D
Onko viisaammilla tietoa minkälainen on mies, jolla on merkurius ravussa? Ei kai merkurius ravussa ole supliikki ja ilkeä sanoissaan?
Hei, onko kokemusta skorpioni-miehistä? Tuntuu aika hankalalta, mutta kiehtovalta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä kuvaus vain aurinko-Vaaoista? Itselläni on paljon Vaakaa kartalla, ei kuitenkaan aurinkomerkkinä. Enkä äänestänyt Vaakaa :D
Exmieheni/lasteni isä on Vaaka ja tunnen pari muutakin miespuolista, naispuolisia en niin hyvin että osaisin kuvailla, mutta miehissä jokaisessa ärsyttää se ainainen jahkailu, eikä joka kerta ole kyse miellyttämisenhalusta. He varmaan jankuttavat itselleen "hyvin suunniteltu on puoliksi tehty"...
Tunnistan kyllä mm. kuu-Vaakana itsessänikin mainitsemiasi piirteitä, haluan olla miellyttävä mutta imartelevaa mielistelyä en osaa, ja ehkä aurinko ja merkurius Kaksosissa tekee sen että jos jotain suunnitellaan niin se sitten myös pistetään mahdollisimman nopeasti toteutumaan.Tosin näitä lukiessa olen varmaan melkoinen hylkiö kaikkine Kaksos- ja Vaaka -asemieni vuoksi...
mutta hei venus kuitenkin Härässä! :DKaksosten luonteeseen kuuluu nimenomaan se, että kaikkea kyllä suunnitellaan ja keksitään, mutta sitten kun ne pitäisi laittaa toteutukseen, niin ei saada aloitettua, ei jakseta, kaikki jää puolitiehen eikä mitään saada valmiiksi. Eli mikään toimelias luonne kaksonen ei ole, lähinnä suunnittelija ja ideoija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan kyllä mm. kuu-Vaakana itsessänikin mainitsemiasi piirteitä, haluan olla miellyttävä mutta imartelevaa mielistelyä en osaa, ja ehkä aurinko ja merkurius Kaksosissa tekee sen että jos jotain suunnitellaan niin se sitten myös pistetään mahdollisimman nopeasti toteutumaan.Tosin näitä lukiessa olen varmaan melkoinen hylkiö kaikkine Kaksos- ja Vaaka -asemieni vuoksi...
mutta hei venus kuitenkin Härässä! :DKaksosten luonteeseen kuuluu nimenomaan se, että kaikkea kyllä suunnitellaan ja keksitään, mutta sitten kun ne pitäisi laittaa toteutukseen, niin ei saada aloitettua, ei jakseta, kaikki jää puolitiehen eikä mitään saada valmiiksi. Eli mikään toimelias luonne kaksonen ei ole, lähinnä suunnittelija ja ideoija.
Vaaka on se suunnittelija joka ei koskaan aloita, Kaksonen taas saattaa aloittaa niin monta asiaa että usea niistä jää kesken tai vaihtaa kesken mielenkiintoisempaan. Toinen on jahkaaja, toinen kärsimätön.
Hmm... itselläni nousu-Vaaka ja venus Härässä (Skorpionin huoneessa). Pitäisiköhän se ottaa kohteliaisuutena :)