Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä kuvaus vain aurinko-Vaaoista? Itselläni on paljon Vaakaa kartalla, ei kuitenkaan aurinkomerkkinä. Enkä äänestänyt Vaakaa :D
Exmieheni/lasteni isä on Vaaka ja tunnen pari muutakin miespuolista, naispuolisia en niin hyvin että osaisin kuvailla, mutta miehissä jokaisessa ärsyttää se ainainen jahkailu, eikä joka kerta ole kyse miellyttämisenhalusta. He varmaan jankuttavat itselleen "hyvin suunniteltu on puoliksi tehty"...
Tunnistan kyllä mm. kuu-Vaakana itsessänikin mainitsemiasi piirteitä, haluan olla miellyttävä mutta imartelevaa mielistelyä en osaa, ja ehkä aurinko ja merkurius Kaksosissa tekee sen että jos jotain suunnitellaan niin se sitten myös pistetään mahdollisimman nopeasti toteutumaan.Tosin näitä lukiessa olen varmaan melkoinen hylkiö kaikkine Kaksos- ja Vaaka -asemieni vuoksi...
mutta hei venus kuitenkin Härässä! :DKaksosten luonteeseen kuuluu nimenomaan se, että kaikkea kyllä suunnitellaan ja keksitään, mutta sitten kun ne pitäisi laittaa toteutukseen, niin ei saada aloitettua, ei jakseta, kaikki jää puolitiehen eikä mitään saada valmiiksi. Eli mikään toimelias luonne kaksonen ei ole, lähinnä suunnittelija ja ideoija.
Vaaka on se suunnittelija joka ei koskaan aloita, Kaksonen taas saattaa aloittaa niin monta asiaa että usea niistä jää kesken tai vaihtaa kesken mielenkiintoisempaan. Toinen on jahkaaja, toinen kärsimätön.
Onpas ihanaa olla aurinko-kaksonen ja nouseva vaaka. Ja jollain ihmeellisellä tavalla nuo molemmat kuvaukset sopivat minuun :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä kuvaus vain aurinko-Vaaoista? Itselläni on paljon Vaakaa kartalla, ei kuitenkaan aurinkomerkkinä. Enkä äänestänyt Vaakaa :D
Exmieheni/lasteni isä on Vaaka ja tunnen pari muutakin miespuolista, naispuolisia en niin hyvin että osaisin kuvailla, mutta miehissä jokaisessa ärsyttää se ainainen jahkailu, eikä joka kerta ole kyse miellyttämisenhalusta. He varmaan jankuttavat itselleen "hyvin suunniteltu on puoliksi tehty"...
Tunnistan kyllä mm. kuu-Vaakana itsessänikin mainitsemiasi piirteitä, haluan olla miellyttävä mutta imartelevaa mielistelyä en osaa, ja ehkä aurinko ja merkurius Kaksosissa tekee sen että jos jotain suunnitellaan niin se sitten myös pistetään mahdollisimman nopeasti toteutumaan.Tosin näitä lukiessa olen varmaan melkoinen hylkiö kaikkine Kaksos- ja Vaaka -asemieni vuoksi...
mutta hei venus kuitenkin Härässä! :DKaksosten luonteeseen kuuluu nimenomaan se, että kaikkea kyllä suunnitellaan ja keksitään, mutta sitten kun ne pitäisi laittaa toteutukseen, niin ei saada aloitettua, ei jakseta, kaikki jää puolitiehen eikä mitään saada valmiiksi. Eli mikään toimelias luonne kaksonen ei ole, lähinnä suunnittelija ja ideoija.
Vaaka on se suunnittelija joka ei koskaan aloita, Kaksonen taas saattaa aloittaa niin monta asiaa että usea niistä jää kesken tai vaihtaa kesken mielenkiintoisempaan. Toinen on jahkaaja, toinen kärsimätön.
Onpas ihanaa olla aurinko-kaksonen ja nouseva vaaka. Ja jollain ihmeellisellä tavalla nuo molemmat kuvaukset sopivat minuun :D
Olen myös :) Ja kirjoitin tuon :D
Haluatko kertoa millainen ulkomuoto sinulla on, kun juuri noiden sanotaan siihen vaikuttavan, niin löytyykö meistä mitään samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kertoa millainen ulkomuoto sinulla on, kun juuri noiden sanotaan siihen vaikuttavan, niin löytyykö meistä mitään samaa.Vaikea kuvailla, mutta ainakin nuorempana sain melko paljon kehuja ulkonäöstä (tosin en uskonut niihin, vaan kärsin alemmuuskompleksista). Olen aika pitkä ja nuorena en lihonut millään, se on kyllä muuttunut, mutta painavampanakin olen tiimalasin mallinen ja mielestäni ihan ok sopusuhtainen. Huonoin puoleni ovat lievän ylipainon lisäksi surkean ohuet ja ei-minkäänväriset hiukset. Silmät ja hymy keräävät kehuja vieläkin.
Entä sinä? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kertoa millainen ulkomuoto sinulla on, kun juuri noiden sanotaan siihen vaikuttavan, niin löytyykö meistä mitään samaa.Olen eri jolta kysyit, mutta itse kaksos-vaakana olen melko lyhyt, n. 162cm, lyhyet suorat hiukset(ennen mustat, nyt vaaleanruskeat), jonkun verran ylipainoa, siniset silmät, leveä hymy, todella vaalea iho enkä juurikaan rusketu, suht huono iho, näppylöitä yms tulee helposti..aika tavallisen näköinen suomalainen persjalka. :D
Ooh, täälläpäs on paljon vastaiskuja neitsyille, ns. nirppanokille, joille ei kelpaa mikään. Itse olen neitsyt, mutta minua ei täällä oleva neitsyiden morkkaaminen oikeastaan haittaa, sillä minusta tuntuu että tämä on enemmänkin leikkimielinen kysymys :D Mutta itselläni on niin, että oikeastaan minusta juuri neitsyt, (olenkohan itserakas?) skorpioni, (meidän perheessä on todella paljon kivoja, ihan super kivoja skorpioneja!) ja ehkä sitten vaaka, koska tuntuu että vaa'at ovat niin rauhallisia ja itsehillittyjä. Pahin on ehkä rapu, mutta ne jotka ovat rapuja, älkää ottako pahalla sillä tämä on niin leikkimielistä. Minulle tuo neitsyen kuvaus sopii täydellisesti: Olen perfektionisti, jolla on oikean ja vääränlaiset lusikat, ja ilman sitä oikeaa ei voi käytännössä syödä :D Lisäksi olen aika nirso. En ole huomannut mitään erityisen pahaa kaksosissa, tuohan saattaa olla sattumaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kertoa millainen ulkomuoto sinulla on, kun juuri noiden sanotaan siihen vaikuttavan, niin löytyykö meistä mitään samaa.Vaikea kuvailla, mutta ainakin nuorempana sain melko paljon kehuja ulkonäöstä (tosin en uskonut niihin, vaan kärsin alemmuuskompleksista). Olen aika pitkä ja nuorena en lihonut millään, se on kyllä muuttunut, mutta painavampanakin olen tiimalasin mallinen ja mielestäni ihan ok sopusuhtainen. Huonoin puoleni ovat lievän ylipainon lisäksi surkean ohuet ja ei-minkäänväriset hiukset. Silmät ja hymy keräävät kehuja vieläkin.
Entä sinä? :)
Olen keskipituinen, ylipainoa, vartalo omenan ja tiimalasin väliltä, enemmän rintava/pyöreävatsainen kuin persevä/reitevä, kuitenkin melko notkea ja nopealiikkeinen, sinivihreistä silmistä ja hymystä olen saanut kehuja myös. Aina erityisesti silmistä. Ohuehkot hiukset alunperin vaaleat ja suorat, nykyään tummentuneet aika paljon ja kihartuneet itsestään. Todella vaalea edelleen +35veenä melko virheetön sileä iho.
Samaa itselläni, kehuja olen saanut ja tuntuvat vain lisääntyvän kun ikää tulee, etenkin ystävät jaksavat jankuttaa että minun täytyisi niihin myös uskoa :D
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko vaaka merkkiset sekä kaksoset on-off suhteilijoihin?
Kaksoset ja Vaaka olivat 13vuotta parisuhteessa pettämättä/eroamatta välissä.
Sen jälkeen kumpikaan ei olekaan muutamaan vuoteen parisuhteisiin kaivannut :D
Itse Kaksosena, jolla lapsiluku täynnä, riittää tapailusuhteet mainiosti :)
Olen aika tietämätön mitä tulee näihin horoskooppijuttuihin ja olen lukenut mitä eri jutut tarkoittavat, mutta osaisko kukaan sanoa mitä nämä merkit ja ominaisuudet tarkoittavat yhdessä?
Mulla on Aurinko, kuu, venus, jupiter ja Pluto Skorpionissa
Nouseva Kauris
Mars leijonassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin.
Olen vaaka.
Ex-kaveri myös pettäjä kaksonen.
Exmies, sarjapettäjä, oli myös kaksonen!
Mun eksä on kans kaksonen ja petti mua sekä eksäänsä ja just kuulin että nykyistäkin on jo ehtinyt pettää .. taitaa olla kaksosilla veressä
Höpö höpö. Mun kaveri on kaksonen. Ei petä.
Kiitos että yleistät meitä koska kaikki NEITSYT horoskoopilta olevat ei todellakaan ole tuollaisia😐
Vierailija kirjoitti:
Olen aika tietämätön mitä tulee näihin horoskooppijuttuihin ja olen lukenut mitä eri jutut tarkoittavat, mutta osaisko kukaan sanoa mitä nämä merkit ja ominaisuudet tarkoittavat yhdessä?
Nouseva Kauris
Mars leijonassa
Yhdessä ne tarkoittavat että olet ainakin jonkin verran Pluto-ihminen (Plutonian), koska sinulla on niin monta planeettaa Skorpionissa. Sinua saattaa kiinnostaa salaisuudet, tabut, pimeät "totuudet" ihmisistä. Ehkä koet voimakasta ulkopuolisuuden tunnetta. Ne ovat aika yleisiä piirteitä, mutta eivät ainoita. Pluto-ihmisillä monesti on vaikeuksia elämässä, jotka he itse kokevat hyvin poikkeuksillisiksi. (Mutta en spekuloi liikaa ilman koko karttaa.)
Skorpionista sanotaan että heidän syntymänsä aikoihin monesti kuolee joku sukulainen ja skorpionin kuollessa sukuun syntyy uusi lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nouseva Kauris
Mars leijonassaYhdessä ne tarkoittavat että olet ainakin jonkin verran Pluto-ihminen (Plutonian), koska sinulla on niin monta planeettaa Skorpionissa. Sinua saattaa kiinnostaa salaisuudet, tabut, pimeät "totuudet" ihmisistä. Ehkä koet voimakasta ulkopuolisuuden tunnetta. Ne ovat aika yleisiä piirteitä, mutta eivät ainoita. Pluto-ihmisillä monesti on vaikeuksia elämässä, jotka he itse kokevat hyvin poikkeuksillisiksi. (Mutta en spekuloi liikaa ilman koko karttaa.)
Minulla on kuu, mars, saturnus ja pluto Vaa´assa ja venus Härässä, olenko siis jotenkin Venus-ihminen?
Ja mitä se sitten merkitsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nouseva Kauris
Mars leijonassaYhdessä ne tarkoittavat että olet ainakin jonkin verran Pluto-ihminen (Plutonian), koska sinulla on niin monta planeettaa Skorpionissa. Sinua saattaa kiinnostaa salaisuudet, tabut, pimeät "totuudet" ihmisistä. Ehkä koet voimakasta ulkopuolisuuden tunnetta. Ne ovat aika yleisiä piirteitä, mutta eivät ainoita. Pluto-ihmisillä monesti on vaikeuksia elämässä, jotka he itse kokevat hyvin poikkeuksillisiksi. (Mutta en spekuloi liikaa ilman koko karttaa.)
Minulla on kuu, mars, saturnus ja pluto Vaa´assa ja venus Härässä, olenko siis jotenkin Venus-ihminen?
Ja mitä se sitten merkitsee?
Kyllä. Venus on persoonallinen planeetta, joka liittyy mm. rahaan, kauneuteen ja rakkauteen, joten mitäs sitten päättelee? Ehkä vietät vähän normaalimpaa ja tasapainoisempaa elämää, kuin minä. Ehkä talosi on hyvin sisustettu ja siisti, koska näkyvät asiat pistävät sinua silmään paljon pahemmin, kuin näkymättömät asiat.
Mutta en ole ammattimainen astrologi, enkä ole miettinyt Venuksen juttuja kovin syvällisesti vielä.
Mistä te katsotte nuo missä teidän merkit ovat, kun monet täällä luettelee pitkät litaniat ”mulla on kuu siellä ja venus tuolla ja merkurius täällä”? :D
Vierailija kirjoitti:
Mistä te katsotte nuo missä teidän merkit ovat, kun monet täällä luettelee pitkät litaniat ”mulla on kuu siellä ja venus tuolla ja merkurius täällä”? :D
Kirjoitat kuukkeliin "natal chart". Valitset sitten vaikka jonkun astrothemen ja pistät syntymäajan ja paikan siihen, niin kone kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Esim suomenkielinen sivu astro.fi, jossa voi tehdä oman kartan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nouseva Kauris
Okei, kuulostaa aika tutulta. Mulla näkyi kartassa paljon square aspekteja mutten osaa niitä tulkita. Miten näistä sais hyvän kokonaiskuvan selvitettyä?
Katsokaa nyt edes kokonaisuutta, eikä pelkkää aurinkomerkkiä. Ei ole olemassa esim. Skorpioni-ihmisiä sen perusteella, että heidän aurinkonsa kys. merkissä sijaitsee.