Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Kaikki tuntemani menestyneet ihmiset ovat poikkeuksetta kauriita tai oinaita. Ovat myös usein alansa pomoja, johtajaluonteita kun on. Henkilökohtainen kokemus kauriista; todella fiksuja ja etenkin naispuoliset todella kauniita ja tyylikkäitä (kallis maku), itsevarmoja ja niin sanotusti narut aina käsissään, tietävät mitä tekevät eivätkä kysele muilta saatika välitä muiden mielipiteistä. Myös rakastavat seksiä ja sitä pitää olla paljon. Monta kertaa päivässä. Ja kauriin kanssa se on taivaallista. Toisinaan huomiota ja hellyyttä ja suudelmia pitää saada vähän liiaksikin mutta vaatii kuitenkin myös omaa aikaa. Aina jonkinsortin mysteeri josta janoaa saada ottaa lisää selvää. Osaa pitää suhteessa intohimoa yllä. Nyt tämä kuvailemani kauris on valitettavasti eksäni, hän lähti valloittamaan maailmaa ja minä jäin pyörittelemään peukaloita yksin. Itse olen rapu-mies.
Cheek on horoskoopiltaan kauris, tietääkö joku mikä hän on nousumerkiltään?
Vierailija kirjoitti:
Huh, neitsyet ovat aina kyllä tiptop! Miehet, joilla on nousuvaaka, ovat yleensä todella tyylikkäitä. Olen samaa mieltä myös kaksosten tyylikkyydestä - heillä on mielikuvitusta, ja se näkyy myös pukeutumisessa. Tyylikkäin miespuolinen tuntemani henkilö on aurinkokaksonen, nousuvaaka ja kuuneitsyt.
Tylsin pukeutuja on usein kauris. Siskoni, vesimies, taas on tehnyt oman juttunsa siitä, ettei välitä yhtään siitä mitä laittaa päälleen. Leikkaa itse tukkansa eikä meikkaa koskaan. Kai tämä on sitä vesimiehen kapinallisuutta, mutta huomiota tuolla ainakin saa.
Oman kokemukseni mukaan myös kaurisnaisella on tyylitajua
Parhaat vaimot tulee ainakin näistä horoskoopeista: https://gekkonen.com/naista-kolmesta-horoskooppimerkista-tulevat-parhaa…
Itse oon jellona :)
Vierailija kirjoitti:
Parhaat vaimot tulee ainakin näistä horoskoopeista: https://gekkonen.com/naista-kolmesta-horoskooppimerkista-tulevat-parhaa…
Älä usko tuommoseen höpöhöpöön. Ihmispersoonista se on kiinni eikä uskovaisten horoskooppimerkistä. Tähän sivupointtina; oma ex-naiseni on leijona. Ja luojan kiitos se on nimenomaan eksä eikä nykyinen. Todella raskas ihminen oli hän. T. Mies
Mielestäni vaimo on aina kuulostanut ankealta statukselta.
T: Kaksosnainen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä usko tuommoseen höpöhöpöön. Ihmispersoonista se on kiinni eikä uskovaisten horoskooppimerkistä. Tähän sivupointtina; oma ex-naiseni on leijona. Ja luojan kiitos se on nimenomaan eksä eikä nykyinen. Todella raskas ihminen oli hän. T. Mies
Veikkaat että olet vesimies-mies tai kaurismies? :D
Nousumerkin sanotaan vaikuttavan ulkomuotoon eniten, mikä olisi näin ulkonäkökeskeisenä aikana paremmuusjärjestys nousumerkeissä? Millaisiksi ulkonäöllisesti eri nousumerkit tekevät?
(tietysti geenit jne, mutta olisi hauska kuulla kuvauksia)
Vierailija kirjoitti:
Nousumerkin sanotaan vaikuttavan ulkomuotoon eniten, mikä olisi näin ulkonäkökeskeisenä aikana paremmuusjärjestys nousumerkeissä? Millaisiksi ulkonäöllisesti eri nousumerkit tekevät?
Tietysti se riippuu preferenssista, itselleni esim. nousuneitsyt on ykkönen ulkonäöllisesti.
Perinteinen kaunis nousumerkki on vaaka, ja myös nouseva venus tekee kauniiksi, esim. angelina jolie on tavallinen hyvin tiukalla yhtymällä oleva nouseva venus.
Eli meinaa siis sitä, että venus on yhtymässä nousuun, nousevat planeetat on nousuun yhtymässä olevia planeettoja ja ne leimaa koko kartan, jos sellainen sattuu olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti se riippuu preferenssista, itselleni esim. nousuneitsyt on ykkönen ulkonäöllisesti.
Perinteinen kaunis nousumerkki on vaaka, ja myös nouseva venus tekee kauniiksi, esim. angelina jolie on tavallinen hyvin tiukalla yhtymällä oleva nouseva venus.
Eli meinaa siis sitä, että venus on yhtymässä nousuun, nousevat planeetat on nousuun yhtymässä olevia planeettoja ja ne leimaa koko kartan, jos sellainen sattuu olemaan.
Hmm, minulla on nousu-Vaaka ja mars(Vaaka) nousevana. Kuinkahan tuo sitten leimaa?
Millainen on nousuneitsyt, mies sekä nainen?
Jostain kuulin, että rapumies olisi parasta aviomiesmateriaalia. :)
Paras vaaka. Ei koskaan mitään draamaa, tasapainoinen ihminen.
Kaksonen ihan pehvasta.
Vierailija kirjoitti:
(tietysti geenit jne, mutta olisi hauska kuulla kuvauksia)
Härät ovat usein poikkeuksellisen hyvännäköisiä ja seksikkäitä (myös omasta lähipiiristä), koska merkki on Venuksessa.
Nähtävästi tällä sivulla pyörii paljon yksinkertaisia vaakoja kun äänestäneet itsensä tuossa äänestyksessä ylimmäksi ja ne parhaimmat ja fiksummat merkit jääneet alemmas koska eivät pyöri tällaisilla höpöhöpö-palstoilla saatika usko tämmöiseen höpöhöpö-horoskooppiroskaan. :D En jotenkin yllättynyt, että ne fiksuimmat ja tasapainoisimmat merkkien edustajat jää alemmaksi, kun eivät täällä käy itseään äänestämässä mutta sitten ne pahimmat haihattelijat ja taikauskoiset hörhöt käy täällä äänestämässä itseään (esmeks. listan alkupään vaa’at, skorpparit, ravut, leijonat, kalat). :D en rehellisesti ymmärrä mitä vaaka tekee tuossa ylimpänä, kaikki vaa’at joita tunnen ovat niiiin kuolettavan tylsiä ihmisiä, mitäänsanomattomia ovimattoja, leijonat rasittavia pätijoitä jotka epävarmuuksissaan tiuskivat kaikesta eikä niitä jaksa kukaan kauaa, skorpionit sielultaan mustia, ilkeitä, jopa pelottavia, pahimmat psykopaatit on aina skorpioneja.
Mitä muita merkkejä on aurinkomerkin ja kuu/nousumerkin lisäksi, mitä voisi tutkia omalta syntymäkartaltaan?
Paras horoskooppimerkki on sellainen, jonka kukaan ei usko kertovan ihmisestä mitään. Lööperiä kun ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita merkkejä on aurinkomerkin ja kuu/nousumerkin lisäksi, mitä voisi tutkia omalta syntymäkartaltaan?
Siitä voi tutkia lukemattomia juttuja: kaikki taivaankappaleet sijaitsevat jossain merkissä, jossain huoneessa ja jossain suhteessa toisiinsa, nousevan merkin lisäksi on muitakin vastaavia kulmahuoneiden kärkiä, jne. Mutta ei kannata, koska se on täyttä bullshittiä. T. entinen astroilija
Parashan on tosiaan kauris ja pahin on kalat.
Vierailija kirjoitti:
Mars, venus, jupiter ja merkurius nyt ainakin.
Mitä mars kertoo https://www.kuutarha.fi/mars-mina-toimin/
Mitä venus kertoo https://www.kuutarha.fi/venus-rakkauden-jumalatar/
Mitä jupiter kertoo https://www.kuutarha.fi/jupiter-onnea-ja-laajentumista/
Ja vielä lisää merkuriuksesta https://www.kuutarha.fi/merkurius-mieli-ja-kieli/
UFO on tunnistamaton lentävä esine ja niitä on todellakin ollut taivas väärällään aina.
Mitä tulee "avaruusolioihin" niin tarvii olla todella naivi jos kuvittelee että maailmankaikkeudessa maapallo olisi ainoa elinkelpoinen planeetta.