Kiinnostiko sinunkin nuorena vain se itsevarma, komea ja hauska kundi?
Kommentit (10)
Joo, ainakin tuo itsevarmuus En ole niin äidillinen ihminen, että jaksaisin aikuista ihmistä kannatella.
Joo, ja nyt kun ollaan oltu yhdessä kohta 20 v, se on vieläkin sellainen...mulle, muista ei väliksi.
Kyllä! Ja onneksi olin niin hyvännäköinen ja hauska itsekin, että sain napattua haluamani miehet.
kyllähän ne vieläkin komeat ja itsevarmat miehet kääntää pään...tosin kun ikää jo on niin eipä sitä muuta pysty enää kun katselemaan vaan. onneksi se ei ole vielä kiellettyä hupia. tuijotellaan vaan komeita miehiä!
Nuorena minua eivät kiinnostaneet miehet ollenkaan. 40+ ikäisenä kiinnostuin komeista itsevarmoista miehistä ja menin sellaisen kanssa naimisiin.
Joten valitettavasti ap:lla ei ole mahiksia missään iässä.
Sopiva itsevarmuus ja hauskuus ovat pakollisia vaatimuksia miehessä minulle. Ulkonäkö ei kovin tärkeää.
Pitää pystyä pitämään itsestään huolta myös, äidiksi aikuiselle ryhtyminen on vastenmielinen ajatus.
Tuollainen jatkuva nyyhkiminen omasta kurjuudesta on myös ehdoton ei.
Säälin saa ilmaiseksi mutta kateus pitää ansaita.
Ei kiinnostanut. Mua on aina kiinnostanut normaalit ihmiset, joissa on jotain rosoa ja persoonallista. Lähes jokaisesta ihmisestä löytyy yksi kaunis/komea piirre piirre, johon voi nojata sen muun ulkonäön puutteen. Tatuoinnit ja lävistykset on poikkeus, sellaisia ei mun poika-/miesystäviltä ole koskaan löytynyt.
Et sinä incel saa naista, vaikka kävisit 10 kertaa päivässä postaamassa näitä säälijuttujas.