Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
3141/12684 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tyylitajuisin ystäväni on neitsyt, ihan pettämätön Look joka tilanteessa. Miehistä näin on ollut vaaka ja kalat, oma selkeä tyyli läpi elämän.

Vierailija
3142/12684 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja itse aina farkut ja T-paita.

Tv.skorpioni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3143/12684 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, neitsyet ovat aina kyllä tiptop! Miehet, joilla on nousuvaaka, ovat yleensä todella tyylikkäitä. Olen samaa mieltä myös kaksosten tyylikkyydestä - heillä on mielikuvitusta, ja se näkyy myös pukeutumisessa. Tyylikkäin miespuolinen tuntemani henkilö on aurinkokaksonen, nousuvaaka ja kuuneitsyt. 

Tylsin pukeutuja on usein kauris. Siskoni, vesimies, taas on tehnyt oman juttunsa siitä, ettei välitä yhtään siitä mitä laittaa päälleen. Leikkaa itse tukkansa eikä meikkaa koskaan. Kai tämä on sitä vesimiehen kapinallisuutta, mutta huomiota tuolla ainakin saa. 

Vierailija
3144/12684 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyylikkäitä juu, muttei ehkä niitä luovimpia pukeutujia kauriit. Härät aika naisellisesti pukeutuvia. Tuntemani vesimiehet ja kalat boheemeissa vetimissä. Skorpioneilla usein tota mistä yllä mainittiin eli farkut ja T-paita tai sitten se musta sexympi nahkaan yms. härpäkkeihin keskittynyt asu. Oinailla on aina vaatteet joissa on helppo liikkua.

Vierailija
3145/12684 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailin tuossa omaani ja lasteni karttoja ja huomasin paljon yhteensattumia:

meillä kaikilla aurinko ja merkurius on samassa merkissä, minulla Kaksosissa, tyttärellä Jousimiehessä ja pojalla Vesimiehessä

minulla ja tyttärelläni on kuu-Vaaka, pojalla Neitsyt

minulla ja pojalla on mars-Vaaka, tytöllä Neitsyt

lapsilla Venus-Kauris ja minulla Härkä

Nousevilta merkeiltä olemme minä Vaaka, tytär Leijona, poika Rapu.

Olisi kiva saada tulkintaa meistä :)

Vierailija
3146/12684 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris ei kyllä ole se kaikkein luovin pukeutuja, mutta todella tarkka ja laatutietoinen. Kauris pukeutuu mielellään kalliisti ja viestittää sillä muille, että rahaa löytyy, niin kaurisnaiset kuin miehetkin. Esimerkkinä nyt vaikkapa Suomen menestynein artisti Cheek on kauris ja on todella laatutietoinen ja tarkka vaatteidensa suhteen, ei voi edes roskia lähteä viemään missään ryysyissä (oli tätä jo ennen menestymistäänkin). Cheekin Instagramistakin voi nähdä sen, että tyyli on yksinkertaista - mutta pirun kallista! Omassa lähipiirissäni myös muutama kaurisnainen ja pari kaurismiestä ja he ovat minun silmissäni kaikista merkeistä eniten ns. ”kuninkaallisia” elämäntyylinsä ja arvokkuudensa suhteen.

Vierailija
3147/12684 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat huonoimmat sijainnit ja miksi?

Vierailija
3148/12684 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat huonoimmat sijainnit ja miksi?

Aurinko vesimiehessä, on leijonan vastamerkki jossa aurinko on ns. kotonaan. 

Mars vaa'assa, koska Mars on oinaan merkki ja vaaka vastamerkki. 

Vierailija
3149/12684 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko skorpioni ja vaaka hyvä pari?

Vierailija
3150/12684 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskoo astrologiaan niin pitää ottaa kaikenlaiset pikkuasiatkin huomioon. Melkein jopa ihokarvankin asennot, nousevat merkit, laskevat merkit, alushousujen väri ja häpykarvan tiheys sekä äidin ja isän ilme syntyessään.

Joka merkissä on siis poikkeuksia.

Itse olen Kalat ja vihaan tiettyjä piirteitä itsessäni. Kerron rehellisesti miten näen itseni:

Juuri sellainen kyynisyyteen taipuvaisuus, itsesääli ja masentuvaisuus. Alkoholi ei ole ongelma yms, mutta aivan liian herkkä hiekkis olen.

Hyviä ominaisuuksia ovat huumorintaju, ajattelen muiden hyvinvointia, äärimmäisen ymmärtäväinen ja myötätuntoinen jopa liiallisuuksiin asti. Rakastan aidosti ihmisiä elämässäni ja olen uskollinen kumppani vaikkakin pidän palopuheita uskollisuudesta kumppanille ja saatan olla mustasukkainen.

Tässä alla elämäni horoskoopit eli oma kuvaus ja näkemys mun ystävistä ja perheenjäsenistä. Tosin aika suppea, mutta kuitenkin.

En ole todellakaan parhaasta päästä oleva kalat. Pidän kyllä muista tuntemistani kaloista. No olisikin outoa että olisin itserakas.. Ehkä heidänkin iloisen kuorensa alla piilee surua ja tuskaa.

Paras merkki mielestäni on kauris ja härkä.

Kauriillakin on herkkä puoli jonka kalat saa esiin. Ihana ja hönö huumorintaju ja ovat muuten sellaisia järkeviä ja vakaita sekä KOROSTETUSTI erittäin omistautuneita asioille josta ovat kiinnostuneita. Myös kumppaneilleen uskollisia. Stressaavat joskus yhtä turhaan kuin neitsyet 😂

Härät ovat ihanan rauhallisia ja ystävänä ihania.

Rapu myös on hellä, herkkä ja uskollinen toveri jonka kanssa on hauskaa. Parisuhteessa seksi on kyllä rapumiehen kanssa mahtavaa.

Kaksoset ovat myös mahtavia ja hauskoja. Höpöhöpö ja meno päällä. Sitten välillä vetäytyvät omiin oloihinsa miettimään syvällisiä.

Neitsyiden kanssa tulen toimeen hyvin. Paitsi parisuhteessa! Pikkutarkkuus jäkäjäkä ja olen kaikessa oikeassa ei toimi parisuhteessa kalan kanssa, koska kalat ovat liian boheemeja neitsyelle. Ystävänä luotettava ja syvällinen keskustelija.

Mukavia skorppiksia tunnen, mutta osaavat olla hemmetin takertuvia ja piikikkäitäkin. Parisuhteessa liian takertuvia ja määräileviä.

Vaaka on myös todella ihana merkki vaikka ailahteleekin välillä kalan ja kaksosten tavoin. Hauska ja menevä ystävä johon voi luottaa tyyliasioissa.

Jousimiehiä pidän viisaina, mutta tunnen välillä olevani eri maailmassa heidän kanssaan. Paras ystäväni silti on jouskari, outoa.

Vesimiesten kanssa on parhaat väittelyt. Tuntemani vesimiehet omaavat parhaat kyvyt väitellä asioista. Usein heillä on oma agenda, mutta kuuntelevat muitakin ja omaavat suhteellisuudentajua sekä realistista "kritiikintajua." Joskus jopa ärsyttää heidän tarpeensa väitellä,mutta olkoon erilaisuus rikkautta.

Oinaat ovat jääräpäisiä ja ihailen monien oinaiden päättäväisyyttä. Ovat päsmäreitä ja äänekkäitä. Hauskoja. Jotenkin Oinaalla ja Kauriilla on huumorissa samoja vivahteita. Ainakin tuntemillani.. Intohimoisia rakastajia. Joskus nuorena olin lyhyessä, mutta tulisessa suhteessa oinaan kanssa. Ei se hyvin päättynyt, mutta oli kuumaa. Lyhyt pinna välillä.

Leijonat ovat myös aika jääriä. Ihailen heissä sitä miten he nostavat ystäviään jalustalle ja pitävät huolta lähimmästään. Ovat usein suustaan hyviä ja siksi menestyvätkin kaikessa. Leijona ystäväni ovat iloisia ja puheliaita. Myötätuntoakin löytyy. Rakastavat olla keskipisteenä ja saada tunnustusta hyvistä teoistaan.

Me ihmiset ollaan usein sekoitusta monesta. Horoskoopin ja sen kaiken monimutkaisen kaavan takana piilee kuitenkin myös geenit, perimä, kasvatus ja elämänkaari.

Olipa liian pitkä teksti. Olikohan tuossa kaikki merkit 😂

Vierailija
3151/12684 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko ei perinteiselle oinaalle, jonka kartalla on kaloja, rapua ja härkää sekä kaurista tyypillinen leijona? Leijona on niin tyypillinen tulimerkkinsä edustaja kuin voi vaan olla, mahtaileva, huomionhakuinen johtajatyyppi. Voiko olla, että pehmeämpi oinas jää leijonan jyräämäksi?

Vierailija
3152/12684 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies: Jousimies, kuu-Härkä, merkurius-Jousimies, venus ja mars Skorpioni

plussat ja miinukset naisen kanssa joka: Kaksoset, kuu-Vaaka, merkurius-Kaksoset, venus-Härkä, mars-Vaaka ?

Vierailija
3153/12684 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauris ei kyllä ole se kaikkein luovin pukeutuja, mutta todella tarkka ja laatutietoinen. Kauris pukeutuu mielellään kalliisti ja viestittää sillä muille, että rahaa löytyy, niin kaurisnaiset kuin miehetkin. Esimerkkinä nyt vaikkapa Suomen menestynein artisti Cheek on kauris ja on todella laatutietoinen ja tarkka vaatteidensa suhteen, ei voi edes roskia lähteä viemään missään ryysyissä (oli tätä jo ennen menestymistäänkin). Cheekin Instagramistakin voi nähdä sen, että tyyli on yksinkertaista - mutta pirun kallista! Omassa lähipiirissäni myös muutama kaurisnainen ja pari kaurismiestä ja he ovat minun silmissäni kaikista merkeistä eniten ns. ”kuninkaallisia” elämäntyylinsä ja arvokkuudensa suhteen.

Cheekin nousumerkistä ei ole tietoa mutta monet ovat veikanneet nousuvaakaa.

Vierailija
3154/12684 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän mahtaa johtua, että Kauris-naisena tulen ihan luvattoman hyvin juttuun Oinas-miesten kanssa? Kuulemma Kauris-Oinas -yhtälön ei normaalisti pitäisi toimia. Olen nousumerkiltäni Härkä. Olen tässä enemmän ja vähemmän tapaillut miehiä ja kolme edellistä joihin kokenut kuumia tunteita on olleet Oinaita. Juuri tälläkin hetkellä on työpaikalla yksi Oinas-mies jonka kanssa on aivan tajuton vetovoima, mutta asiassa ei voi edetä, koska Oinas on tahollaan parisuhteessa. Silti hän flirttailee mulle jatkuvasti ja omassa päässäni ei pyöri muuta kuin tämä Oinas-mies. Vetovoima on sellaista, että sydän meinaa takoa rinnasta ulos. Normaalisti niin supliikkimies jäätyy aivan totaalisti minun seurassani, ei saa sanaakaan suustaan ulos, kun ilma ympärillämme on niin väreilevä. En niinkään usko horoskooppeihin vaan ihmiskemioihin, mutta jonkun horoskooppi-tietäjän selitys olisi kiva kuulla. 😁

Vierailija
3155/12684 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies. Sit tykkään myös jousimiehestä,menoa ja huumoria molemmissa.

Ite olen kaksonen suhteessa skorpionin kanssa. Ite kun haaveilen niin kyl skorppari osaa keljuilla niin et ite tajuun vasta parin päivän päästä et se piilo kettuili. En valita, hieno ihminen, sanavalmis, yritteliäisyyttä ja älykäs.

Vierailija
3156/12684 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän mahtaa johtua, että Kauris-naisena tulen ihan luvattoman hyvin juttuun Oinas-miesten kanssa? Kuulemma Kauris-Oinas -yhtälön ei normaalisti pitäisi toimia. Olen nousumerkiltäni Härkä. Olen tässä enemmän ja vähemmän tapaillut miehiä ja kolme edellistä joihin kokenut kuumia tunteita on olleet Oinaita. Juuri tälläkin hetkellä on työpaikalla yksi Oinas-mies jonka kanssa on aivan tajuton vetovoima, mutta asiassa ei voi edetä, koska Oinas on tahollaan parisuhteessa. Silti hän flirttailee mulle jatkuvasti ja omassa päässäni ei pyöri muuta kuin tämä Oinas-mies. Vetovoima on sellaista, että sydän meinaa takoa rinnasta ulos. Normaalisti niin supliikkimies jäätyy aivan totaalisti minun seurassani, ei saa sanaakaan suustaan ulos, kun ilma ympärillämme on niin väreilevä. En niinkään usko horoskooppeihin vaan ihmiskemioihin, mutta jonkun horoskooppi-tietäjän selitys olisi kiva kuulla. 😁

Vähän kaikilla on kemiaa oinasmiesten kanssa, ne on tosi seksikkäitä, koska niillä on se alkuvoimainen elinvoima, marsin hallitsemia.

Mutta noin yleisesti ottaen, niin kauris + oinas on oikein hyvä yhdistelmä, molemmat on johtavia merkkejä. Kannattaa katsoa teidän yhteiskartta, ja tietysti mars + venus sijainnit myös.

Sussa on varmaan myös nousuhärkänä paljon seksikkyyttä, aistillisuutta ja luultavasti hyvää ulkonäköä, joka kyllä vetää oinasmiehiä puoleensa.

Vierailija
3157/12684 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies: Jousimies, kuu-Härkä, merkurius-Jousimies, venus ja mars Skorpioni

plussat ja miinukset naisen kanssa joka: Kaksoset, kuu-Vaaka, merkurius-Kaksoset, venus-Härkä, mars-Vaaka ?

Sulla on venus oppositiossa sen miehen venukseen ja marsiin, yhtymässä sen kuuhun, eli hyvin klassista yhteensopivuutta.

Vierailija
3158/12684 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kaikilla on kemiaa oinasmiesten kanssa, ne on tosi seksikkäitä, koska niillä on se alkuvoimainen elinvoima, marsin hallitsemia.

Mutta noin yleisesti ottaen, niin kauris + oinas on oikein hyvä yhdistelmä, molemmat on johtavia merkkejä. Kannattaa katsoa teidän yhteiskartta, ja tietysti mars + venus sijainnit myös.

Sussa on varmaan myös nousuhärkänä paljon seksikkyyttä, aistillisuutta ja luultavasti hyvää ulkonäköä, joka kyllä vetää oinasmiehiä puoleensa.

Meinasin vastata samaa, monet oinasmiehet on puoleensavetäviä erilaisista ulkokuorista huolimatta.

Itse nousu-Vaakana ja venus-Härkänä tunnun vetoavan heihin, onneksi :)

Vierailija
3159/12684 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on leijona ja oinas, niin miehissä kuin naisissa. Hyvä itsetunto ja johtamiskyvyt.

Pahin on miehissä helmikuun kalat ja helmikuun vesimies. 3 näihin kuuluvaa miestä tunnen ja kaikki heistä ovat korkeasti koulutettuja, mutta silti elävät omissa mielikuvitusmaailmoissaan ja uskovat yliluonnolliseen kuten ufoihin. Yksi mukamas yhteydessä johonkin avaruusolioon. Ei tunnu hyväksyvän kun sanon ettei sellaisia ole olemassa. Ovat myös arkoja ja hitaita.

Vierailija
3160/12684 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskonen! ... <3