Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
2081/12684 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananen aspekteista...ymmärtääkö joku näitä hieman paremmin?

Itseäni kiinnostaa tuo aurinko-plutoaspekti. Onko kenelläkään muulla sitä kartalla? Miten se vaikuttaa? Entä aurinko-lilithaspektit?

Vierailija
2082/12684 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hiljainen ja nynny. Mieleenpainumaton. Mikä on horoskooppini?

Kerrot kovin vähän muuta joten voit olla mikä vaan mutta arvaan ihan randomilla kauris, kalat tai neitsyt.

Kaloja veikkaan. Olen itsekin hiljainen nynny näet ja kalat on aurinkomerkkini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/12684 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava tietää erään puolituttavan tarkemmat merkit. Veikkaisin tai muistelisin että olisi joko kaksonen tai neitsyt. Eikö Marilyn Monroe ollut kaksonen? Tuo tuttava on Marilynin oloinen, mutta minua kiehtoo ja toisaalta pelottaa tapa miten käsittelee miehiä. Kun tapasin hänet tuttavani kautta ensimmäisen kerran niin minulle tuli hänestä jollain tapaa jopa mieleen se 90-luvun Basic Instinct-leffan nainen jota Sharon Stone näytteli.

Hän saattaa tavata miehen, hänessä on jokin seksuaalinen vetovoima joka saa miehet sekaisin ja ymmälleen. Miehet tulevat todella nopeasti riippuvaisiksi hänestä, kuin huumeesta. Hän on kuitenkin hyvin itsenäinen. Hän tietää silti mitä tahtoo eikä kenenkään sovi pistää vastaan tai käy huonosti. Ihan kuin hänellä olisi mielessään jokin valmis muotti johon miehen tulee sopia. Jos ei sovi, niin miestä käy todella sääliksi kun on joutunut tuon hampaisiin ja jos mies ei kuitenkaan miellytä häntä tai mies alkaa vetäytymään sen oloisena ettei tule täyttämään hänen toiveitaan ja saa alemmuuskompleksin tai itsetunto-ongelmia, niin hän tekee kaikkensa että mies kärsii tai jopa "tuhoutuu" ennen kuin katkaisee välit lopullisesti. Saattaa vietellä ja hypätä sänkyyn miehen parhaan kaverin, tai sukulaisen kanssa. Kerran makasi jopa erään miehen isän kanssa, sai kuulemma hänet sänkyyn baarista, oli selvittänyt missä käy eikä hänen tarvinnut kuin vähän vilautella ihoa niin mies oli lumoissaan ja seurasi kotiinsa, totteli kaiken mitä tämä käski hänen tehdä! Hän oli muistaakseni tuolloin 29-30v ja kyseisen samanikäisen miehen isä oli jotain 55-56v ikäinen! :o Rikkoi välit mieheen mutta hajotti myös miehen isän ja äidin pitkään kestäneen avioliiton.

Polttaa kaikki sillat takanaan, ja vaikuttaa olevan ylpeä siitä. Menneisyys ei häntä paina, katsoo mieluummin tulevaisuuteen. Hänellä ei ole hyviä ystäviä, ainoastaan meitä puolituttavia tai tuttavia joita tapaa satunnaisesti, silloin kun töiltään ja noilta miesseikkailuiltaan ja -kuvioiltaan ehtii.

Vierailija
2084/12684 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mukava tietää erään puolituttavan tarkemmat merkit. Veikkaisin tai muistelisin että olisi joko kaksonen tai neitsyt. Eikö Marilyn Monroe ollut kaksonen? Tuo tuttava on Marilynin oloinen, mutta minua kiehtoo ja toisaalta pelottaa tapa miten käsittelee miehiä. Kun tapasin hänet tuttavani kautta ensimmäisen kerran niin minulle tuli hänestä jollain tapaa jopa mieleen se 90-luvun Basic Instinct-leffan nainen jota Sharon Stone näytteli.

Hän saattaa tavata miehen, hänessä on jokin seksuaalinen vetovoima joka saa miehet sekaisin ja ymmälleen. Miehet tulevat todella nopeasti riippuvaisiksi hänestä, kuin huumeesta. Hän on kuitenkin hyvin itsenäinen. Hän tietää silti mitä tahtoo eikä kenenkään sovi pistää vastaan tai käy huonosti. Ihan kuin hänellä olisi mielessään jokin valmis muotti johon miehen tulee sopia. Jos ei sovi, niin miestä käy todella sääliksi kun on joutunut tuon hampaisiin ja jos mies ei kuitenkaan miellytä häntä tai mies alkaa vetäytymään sen oloisena ettei tule täyttämään hänen toiveitaan ja saa alemmuuskompleksin tai itsetunto-ongelmia, niin hän tekee kaikkensa että mies kärsii tai jopa "tuhoutuu" ennen kuin katkaisee välit lopullisesti. Saattaa vietellä ja hypätä sänkyyn miehen parhaan kaverin, tai sukulaisen kanssa. Kerran makasi jopa erään miehen isän kanssa, sai kuulemma hänet sänkyyn baarista, oli selvittänyt missä käy eikä hänen tarvinnut kuin vähän vilautella ihoa niin mies oli lumoissaan ja seurasi kotiinsa, totteli kaiken mitä tämä käski hänen tehdä! Hän oli muistaakseni tuolloin 29-30v ja kyseisen samanikäisen miehen isä oli jotain 55-56v ikäinen! :o Rikkoi välit mieheen mutta hajotti myös miehen isän ja äidin pitkään kestäneen avioliiton.

Polttaa kaikki sillat takanaan, ja vaikuttaa olevan ylpeä siitä. Menneisyys ei häntä paina, katsoo mieluummin tulevaisuuteen. Hänellä ei ole hyviä ystäviä, ainoastaan meitä puolituttavia tai tuttavia joita tapaa satunnaisesti, silloin kun töiltään ja noilta miesseikkailuiltaan ja -kuvioiltaan ehtii.

Marilyn Monroe oli aurinkokaksonen, kyllä. Sanoisin että kuvailemassasi naisessa voisi olla ainakin kaksosta (tietynlainen hälläväliä -asenne, sosiaalinen älykkyys), skorpionia (seksuaalista vetovoimaa, kostonhalua), vaakaa (kevytkenkäinen, hurmaava), jousimiestä (itsenäinen, löyhä moraali), leijonaa (ns. high maintanance eli vain paras kelpaa, otan-mitä-haluan-asenne) ja vesimiestä (tunnekylmyys, ei kaipaa ihmisiä lähelleen). Oletko seurannut läheltä, miten hän viettelee miehet? Onko kyseessä vain hänen ulkonäkönsä vai onko hänellä muita avuja, esim. puhelahjat, jotka auttavat tässä? 

Vierailija
2085/12684 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin sanon tuohon ylempään että aurinkoskorppari, nouseva leijona ja kuukaksonen/kuuvesimies.

Luonne kuulostaa skorpionilta pahimmillaan, nousevan leijonan ulkonäkö on usein seksikäs ja heistä löytyy näitä valloittajatyyppejä. Kuukaksonen ja kuuvesimies taas ovat tunne-elämältään aika kylmiä, muut ihmiset eivät jaksa kiinnostaa.

Vierailija
2086/12684 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoisin, että itsestään epävarma vaaka, joka on usein pinnallinen ja hakee tällä tavalla egolleen pönkitystä. Vaaka osaa olla luonnostaan hyvinkin hurmaava. Seassa saattaa olla jousimiestä, jolla on huoleton suhtautuminen muiden ihmisten tunteisiin ja skorpionia, joka mustasukkaisena voi tahallaan haluta pilata muidenkin ihmissuhteet. 

Vierailija
2087/12684 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin sanon tuohon ylempään että aurinkoskorppari, nouseva leijona ja kuukaksonen/kuuvesimies.

Luonne kuulostaa skorpionilta pahimmillaan, nousevan leijonan ulkonäkö on usein seksikäs ja heistä löytyy näitä valloittajatyyppejä. Kuukaksonen ja kuuvesimies taas ovat tunne-elämältään aika kylmiä, muut ihmiset eivät jaksa kiinnostaa.

Voin vakuuttaa että nousevan leijonan ulkonäkö on vähiten seksikäs. T. Nouseva leijona

Vierailija
2088/12684 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen skorpioni ja nouseva merkki vaaka, En usko horoskooppeihin, mutta kyllä tähtitiede oli tietoa 1500-luvulla. Tiedemiehen nimi oli Galileo Galilei. Veneziassa on Marcus-aukiolla suuri kello joknka viisarit näyttävät mikä horoskooppiaika on kulloinkin menossa. Itse olin siellä kaksi kertaa juuri kun oli skorpionin kausi meneillään.

Skorpionin huono puoli tulee esille jos heitä on loukattu ja heillä on kyky nähdä asioiden oikeat puolet ihan kuin itsestään. Entinen mieheni oli myös skorpioni, en ole koskaan ollut hänen kanssaan samaa mieltä, nyt asumme eri kortteleissa.

Vierailija
2089/12684 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hiljainen ja nynny. Mieleenpainumaton. Mikä on horoskooppini?

Kerrot kovin vähän muuta joten voit olla mikä vaan mutta arvaan ihan randomilla kauris, kalat tai neitsyt.

Olen aurinko - oinas, nouseva leijona ja kuuskorpioni.

Nynny hiljainen sekä ulkonäöltäni melko vastenmielinen.

Vierailija
2090/12684 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marilyn oli nouseva leijona. Ei riipu horoskoopista. Itsekin olen, mutta olen täysin mitäänsanomaton huom. Marilyn oli näyttelijä, ei tavis.

Vierailija
2091/12684 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Marilynilä oli hemaiseva meikki ja hän oli nuori.

Vierailija
2092/12684 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu on oikea miestennielijä ja sitten vetoaa perhekeskeisyyteen. Tiedän ravun joka oli naimisissa ja lapsiakin. Tämäpä hoiteli miehen veljen ja kylän miehet siinä sivussa. Nyt sitten on kuin mitään ei olis tapahtunutkaan. Miehellä mt-ongelmia ym.

Vierailija
2093/12684 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni luulee olevansa ainoa nainen maan päällä. Vaikka sosiaaliset taidot taitavat jäädäkin sille ripsien räpyttelytasolle.

Vierailija
2094/12684 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapu on oikea miestennielijä ja sitten vetoaa perhekeskeisyyteen. Tiedän ravun joka oli naimisissa ja lapsiakin. Tämäpä hoiteli miehen veljen ja kylän miehet siinä sivussa. Nyt sitten on kuin mitään ei olis tapahtunutkaan. Miehellä mt-ongelmia ym.

Rapu on perhemerkki, mutta poikkeuksiakin löytyy. Horoskooppimerkkejä on kaksitoista ja aurinkomerkki ei tee kenestäkään tietynlaista. Aurinkomerkin lisäksi kartalla vaikuttaa moni muukin planeetta. Tunnen kaksosen, joka ei petä eikä juoruile ja oinaan, joka on rauhallinen ja syrjäänvetäytyvä, jota voisi luulla kauriiksi. Horoskoopit eivät ole mustavalkoisia ja pettäjiä löytyy kaikista merkeistä.

Vierailija
2095/12684 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on näköjään aurinkomerkki oinaassa, nousumerkki ravussa, kuu leijonassa, merkurius, venus ja mars myös siellä oinaassa. En ole lainkaan perehtynyt astrologiaan, olen ollut ihan pimennossa sen osalta koko elämäni. Mitä esimerkiksi nämä syntymäkartan eri huoneet lopulta merkitsevät? Minulla 12. huoneen 'kärje' näyttäisi olevan kaloissa, 11. huone jälleen oinaassa, 10. kaloissa, 9. ja 8. vesimiehessä, 7. skorpparissa, 6. jouskarissa, 5. vaa'assa, 4. neitsyessä ja 2. ja 3. leijonassa. Eka huone on ilmeisesti ketjua luettuani ja jotain opittuani se nouseva merkki, joka on minulla siis siinä ravussa.

Millainen minun pitäisi karttani perusteella oikein olla? Koska ilmeisesti olen jo ketjun perusteella hirviöksi ennalta määrätty. Ovathan lähes kaikki merkit kartallani näitä ketjussa haukuttuja ja huonoksi todettuja merkkejä.

Ihan ilman syntymäkarttojakin minua on kuvailtu tähän mennessä toimeliaaksi, päämäärätietoiseksi mutta loputtoman lojaaliksi, teeskentelemättömäksi, intohimoiseksi ja voimakkaasti tuntevaksi koti-ihmiseksi. Olen ollut melko pidetty ja lapsuudesta asti myös suosittu henkilö erilaisissa kaveripiireissä ja minua on kuvailtu sosiaalisesti taitavaksi joka suunnalta. Pahansuopia ihmisiä en ole silti koskaan seurassani sietänyt. Olen myös aina välttänyt avointa konfliktia ja perääntynyt useimmiten jo hyvissä ajoin, kun sellainen on ollut tulossa vastaan. Ne muutamat harvat kerrat, joissa siltä en ole voinut välttyä ja jotka ovat siitä huolimatta tähän mennessä on tulleet vastaan, ovat olleet jokaiselle epäilemättä yhtä inhottavia. Vasta nurkkaan ajettuna sekä fyysisesti että psyykkisesti olen avannut sanallisen arkkuni minut sinne toimittaneiden ihmisten osalta ja käyttänyt henkisiä voimiani täydellä teholla heidän nujertamiseen. Jokainen näistä konfliktihakuisista, väkivaltaisista ja epärehellisistä, aivan liian usein rahaa pummivista nurkkaan pakottajista on omalla kohdallani ollut jostain syystä ilmamerkin edustaja, joko vesimies tai kaksonen, ja he ovat siinä samalla pelanneet omia, usein jo valmiiksi pohjustamiaan, sosiaalisia pelejään.

Huonoin merkki on mielestäni loputtoman kiero kaksonen, toisena kylmä ja henkisesti heikko mutta sosiaalisesti taitava vesimies. Naispuoliselle oinaalle paras merkki seksissä on toimelias oinasmies, muutoin koko kartan paras merkki on lojaali leijona.

Tunnistin kyllä kuvauksestasi erittäin hyvin tuntemani oinasnaiset. Hyvin tyypillistä, ettei itse "hakeudu" konflikteihin, mutta kun niitä ilmaantuu, perustelee itselleen syyn antaa täysillä takaisin. Oinaat vaan itsepäisyydessään ovat niin yksinkertaisia, että löytävät näitä syitä kostoon tai puolustautumiseen mistä vain. Yleensä siitä, etteivät asiat mene hänen toivomallaan tavalla. Oinaat ovat liian sokeita ollakseen aidosti sosiaalisesti taitavia, mikäli se edellyttää empatiaa. Hyvin usein nähdään vain se oma puoli asiasta.

Oinaat tuntuvat pitävän usein leijonista, koska nämä aidolla empatiakyvyllä sietävät oinaiden draamaa. Lojaalina merkkinä kunnioittavat toisen erilaisuutta, vaikka se ilmenisi itsekeskeisyytenä ja jästipäisyytenä. Leijonasta oinas saa tasavertaisen matchin, jota ei ole helppo pyöritellä. Leijonilla on päättäväisyyden lisäksi viisautta, jota oinaat arvostavat.

Itse tulen hyvin toimeen ilmamerkkien kanssa myös, he eivät ole oikeastaan itsekkäitä lainkaan, joskin hyvin itsenäisiä, eikä näin oinaan "vallassa". Eivät ole koskaan yrittäneet itsenäisinä hyötyä, toisin kuin oinaat - saattavat käyttää muita luonnostaan tajuamatta sitä, koska itsereflektio on rajoittunutta, mutta ovat kunnianhimoisia ja pitävät itseään oikeutettuina. Toisaalta oinaiden palo asioihin on kadehdittavaa, joskus joku voi vaan jäädä matkalla jalkoihin. Kyllä me silti teitä siedetään, kuten muitakin merkkejä :)

T. Lojaali leijona

En pidä yhdestäkään tosileijonasta ja tiedän heti jos olen tekemisissä leijonan kanssa. Jokin kumma leijonissa etoo ja pistää silmään, joten välttelen leijonia viimeiseen saakka. Kavereissa on kolme leijonaa, joilla on kuu, mars ja nousevamerkki vesimerkissä tai maamerkissä. Ovat kaikki aurinkomerkiltään leijonia, mutta ovat kuurapu, kuuhärkä ja kuuneitsyt. Olen introvertti oinas, vihaan draamaa enkä ole koskaan raivonnut. En tule toimeen leijonien kanssa johtuu varmaan siitä kun olen kuukalat, mars ravussa ja nousumerkki kauriissa. Tunnetustihan leijona on voimakas ja mahtaileva eikä pidä nyhveröistä.

Vierailija
2096/12684 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijonat hirvittävän huomionkipeitä ja draamanhaluisia, oinaat aggressiivisia ja lapsellisia ja skorpionit intensiivisiä, pelottaviakin.

Kauriista olen alkanut tykätä, järkeviä eikä mitään turhannaurajia tai draamailijoita. Härät osaa olla mukavan leppoisia, mutta toki myös jääräpäisiä ja hitaita. Kalojen kanssa tulen helposti toimeen.

Aatu oli leppoinen härkä. Onko tämä aloittaja ja joka täällä kirjoittaa yksi ja sama piece of shit. Niin saman tyyppistä skeidaa kaikki viestit ja haukutaan muutamaa tähtimerkkiä kaikki.

Vierailija
2097/12684 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni luulee olevansa ainoa nainen maan päällä. Vaikka sosiaaliset taidot taitavat jäädäkin sille ripsien räpyttelytasolle.

Omien kokemusteni mukaan skorpioninainen haluaisi olla ainoa nainen maan päällä, mutta tiedostaa kanssasisarensa, joita pitää kilpailijoinaan, olemassaolon tuskallisenkin selvästi. Tästä kumpuaa se kateellisuus ja mustasukkaisuus, jotka ovat merkin tunnettuja huonoja puolia. 

Vierailija
2098/12684 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten horoskooppimerkit tulevat oman merkkinsä edustajien kanssa toimeen? Sen tiedän (olen huomannut) että leijonat pitävät toisistaan melkein poikkeuksetta ja härät pariutuvat usein myös keskenään, mutta onko merkkejä, jotka eivät ollenkaan tule toimeen oman merkkinsä kanssa? Muistan jostain lukeneeni, että skorpioni olisi tällainen. 

Sitten jostain mielen sopukoista tuli tällainen muistelo, että jos kahdella ihmisellä on sama merkki toisella auringossa ja toisella nouseva, eivät tule kovin helposti toimeen. Tuli heti mieleen herttuattaret Meghan ja Catherine - Meghan on aurinkoleijona ja Catherine nouseva leijona. Onko tässä väitteessä muiden mielestä mitään perää?

Jostain olen muistaakseni lukenut myös, että jos on sama kuumerkki, tuntee helposti yhteyttä toiseen tunnetasolla ja sen voi aistia jopa ensitapaamisella. Mielipiteitä?

Vierailija
2099/12684 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin ehdottomasti kaksonen. Kaikki tuntemani henkilöt, jotka ovat olleet kaksosia horoskoopiltaan olivat selkäänpuukottavia, manipuloivia ja epäluotettavia. Olen tutustunut kolmeen kaksoseen, ja kaikilla samat kriteerit. Parhain varmaan jousimies tai vaaka, molemmat rauhallisia ja tasapainoisia. Jousimiehet kyllä hiukan ylisuojelevia mutta suloisella tavalla.

Itse olen skorpioni.

Vierailija
2100/12684 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Osaatteko sanoa millainen ihminen on kuuvaaka?

Olen kuuskorpioni, mutta sideerisen astrologian mukaan kuuvaaka. En löydä itseäni kuuskorpionin kuvauksesta.

Voin kertoa sen, että inhoan riitelemistä ja ihailen kaikkea kaunista, eli olen esteetikko ympäristöni suhteen. Epävarma en ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän