Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on jännänainen?

Vierailija
17.12.2018 |

Kertokaas

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mystinen, kiehtova, mutta niin petollinen.

Mun mielestä tämäkään ei pidä paikkaansa. Enemmänkin niistä näkee jo kilometrin päähän, ettei niihin voi luottaa. 

Ei sellainen voi olla petollinen. Itse pitäisin groteskisuudessaan jopa "rehellisenä". Suu voi puhua muuta mitä tekee, mutta kun itse edes hetken tarkkailee niin mitään epäselvää ei jää.

Sinkkumis

Vierailija
22/53 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka luulee olevansa Rihanna vaikka on oikeasti ihan tavallinen Bi-Hanna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä palstallakin mainittu eräs E. V.

Vierailija
24/53 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taisin olla nuorena jännänainen. Nautin miesten hurmaamisesta ja saamastani ihailusta ja huomiosta todella paljon, mutta parin kuukauden tapailun jälkeen kyllästyin ja jätin miehet rannalle ruikuttamaan.

Varsinkin yhdessä vaiheessa (n. 22-25-vuotiaana) tuntui, että sain kenet tahansa miehen pauloihini, jos vain yritin.

Olen kiltin, viattoman ja ystävällisen näköinen mutta kiusoitteleva ja flirtti. En ole koskaan käyttänyt paljon meikkiä, mutta kivoja vaatteita kylläkin - ja olen hoikka. Olen myös suhteellisen älykäs ja karismaattinen. Nuo ne vahvuuteni taisivat olla. Hurmaaja-aikoinani opiskelin yliopistossa.

Nyt 30 + -vuotiaana olen rauhoittunut, naimisissa, uskollinen miehelleni ja raskaana.

Vierailija
25/53 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taisin olla nuorena jännänainen. Nautin miesten hurmaamisesta ja saamastani ihailusta ja huomiosta todella paljon, mutta parin kuukauden tapailun jälkeen kyllästyin ja jätin miehet rannalle ruikuttamaan.

Varsinkin yhdessä vaiheessa (n. 22-25-vuotiaana) tuntui, että sain kenet tahansa miehen pauloihini, jos vain yritin.

Olen kiltin, viattoman ja ystävällisen näköinen mutta kiusoitteleva ja flirtti. En ole koskaan käyttänyt paljon meikkiä, mutta kivoja vaatteita kylläkin - ja olen hoikka. Olen myös suhteellisen älykäs ja karismaattinen. Nuo ne vahvuuteni taisivat olla. Hurmaaja-aikoinani opiskelin yliopistossa.

Nyt 30 + -vuotiaana olen rauhoittunut, naimisissa, uskollinen miehelleni ja raskaana.

Munkin mielikuvissa jännänainen olisi jotain tällaista. -Ap

Vierailija
26/53 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennut tämän jossain muussakin ketjussa, eikä vastaus ole muuttunut: Hannele Lauri

Vierailija
27/53 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään Pikku Myyhyn vertaava pubiruusu, joka on nuorena ollut kaunis. Kun mies tulee kotiin ei tiedä saako pusun vai kengästä päähän,

Vierailija
28/53 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jännänaisia.

Jannamies on jännittävä mies joka on kaikkien naisten haaveiden kohde. Väkivaltainen renttu ja siipeilijä. Janniksen vaimo/naisystävä ei koskaan kotiin tullessaan tiedä tuleeko heti ovella turpaan, vai onko olohuoneessa miehen ryyppyremmi naisineen vai onko miehellä muuten vaan joku hoito aviosängyssä. Silti valtaosa naisista himoitsee tällaista miestä.

Miehet eivät tunne minkäänlaista mielenkiintoa vastaavat ominaisuudet omaavaan naista kohtaan, niinpä jännänaista ei ole olemassa haaveiden täyttymyksenä. Miehet haaveilevat aivan erilaisesta naisesta, armiaavikko-tyyppisestä suloisesta naapurintytöstä.

Vierailija
29/53 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastine ei ole vaimomatsku.

Vierailija
30/53 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä miellän jännänaisen sellaiseksi joka osaa käyttää ulkonäköään hyväksi. Siis sellainen suht nätti, joka flirttaa niin oikealle kuin vasemmallekin ja kohdistaa huomiotaan myös niihin miehiin, jotka normaalisti jää hieman sivustaseuraajiksi. Sitten nämä miehet tietenkin kuvittelee ties mitä, kenties ihastuukin ja ovat valmiita tekemään miltei mitä tahansa. Ja tämä tekeminenhän ei jännänaiselta kesken lopu vaan kaikenlaista pientä ja isompaa palvelusta löytyy jatkuvasti johon ihan ehdottomasti tarvitaan miestä. Milloin pitää asentaa/vaihtaa kattolamppu, milloin käyttää ikeassa, milloin lainata autoa.. täysin laskelmoitua ja puhdasta hyväksikäyttöä. Ja ihastunut mieshän seisoo vaikka päällään, koska ihan varmasti kohta tuo ihana jännänainen tuntee samoin. 

Paitsi ettei tunne, ikinä, vaan jännänainen on just se joka päätyy omasta halustaan yhteen sen miespuolisen vastineensa kanssa ja itkee kuinka mies onkin pelkkä pettävä sika vaikka hän tekee mitä ja kuinka on miehelle mieliksi.

Vierailija
31/53 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännänainen on kaunis, söpö, hihittelevä isotissinen pienituloinen nainen, jolla on lapsihaaveita nopeasti. Kun miehellä olisi tilaisuus saada koulutettu, uskollinen, tienaava ja talousasioissa järkevä nainen, ottaa hän kuitenkin jännänaisen.

Tuloksena on se, että ihan vähän ajan päästä mies surkuttelee kun "kaikki naiset" vaan tuhlaa rahaa, loisii lompakolla ja pettää.

Oisit ottanut kilttinaisen.

Tai siis tylsänaisen.

Vierailija
32/53 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jännänainen on usein todella kaunis, todella karismaattinen. Mutta heti kun alatte suhteeseen alkaa jännänainen käyttäytymään kuin psykoottinen henkilö, järkyttävän mustasukkainen ja raivoaa ties mistä, mutta samaan aikaan peuhaa yhtä sähäkkäästi sängyssäkin. Jännänaiseen menee paljon rahaa.

Kuvailit minut. Olen ahkera työntekijä ja moraaliltani kunnon kansalainen, mutta todella tulinen tapaus. Joskus yllätän miehen seksileluilla ja joskus itken kun kaikki on vaan paskaa. Teen miehelle ihania yllätyksiä ja hukutan tämän suudelmiin, tai sitten valitan jostain. Kaunis? No on mulle kerran jopa joku tuntematon tullut sanomaan, että olen kaunein nainen jonka hän on koskaan nähnyt. Ja muut vastaavat tapaukset päälle.

Eilen mun piti tehdä päivällinen mutta sitä vastoin tulin myöhään kotiin ihan pilvessä ja käperryin mieheni syliin lepertelemään miten upea ihminen hän on ja miten paljon häntä rakastan. Olen taiteilija ja vapaa sielu ja mieheni rakastaa minua juuri tällaisena.

T. Jännis

Vierailija
33/53 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaa meikkiä tarpeeksi. Lyhyet hermot ja kutsuu itseään pikkumyyksi. Omituisena vastapainona kiukuttelulle osaa yllättää avaamalla saksensa kohtuullisen helposti. Ohjelmoitu haluamaan perheen ja uuden omakotitalon, valkoisen sisustuksen, iittalan astiat, etelän reissun joka talvi ja lapsille merkkivaatteita.

Silti jättää tämän kaiken, jos joku osaa sopivasti lirkutella. Vähän heikosti etenee usein omakotitaloidylliään kohti, koska onnistuu löytämään ne parhaat elämäntapaluuserit, joilla on aikaa lirkuttaa. Alkaa tuntua niin tylsältä se perusmies, joka käy töissä ja yrittää sopia sisustukseen.

Koulutus lähihoitaja tai kampaaja-kosmetologi. Yleensä ovat vähintään kivannäköisiä ja meikit tekee lopun taian. Vaikka maailma räjähtäisi ympäriltä, niin ripsipidennysten huolloista ei tingitä.

Jaksavat uskoa uuteen onneen ja yleensä joka liitosta syntyy lapsia varsin nopeasti.

Ihan väärin. Tämä jännis on korkeakoulutettu vela joka ulkonäöstä päätellen on ”liian hieno nainen tänne”, kuten eräs spurgu mulle kalliossa käydessäni totesi. Käyttäydyn erittäin sulavasti parhaissa ravintoloissa ja stockan kosmetiikkaosastolla saan palvelua heti. T. 34

Vierailija
34/53 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännänainen on kaunis, söpö, hihittelevä isotissinen pienituloinen nainen, jolla on lapsihaaveita nopeasti. Kun miehellä olisi tilaisuus saada koulutettu, uskollinen, tienaava ja talousasioissa järkevä nainen, ottaa hän kuitenkin jännänaisen.

Tuloksena on se, että ihan vähän ajan päästä mies surkuttelee kun "kaikki naiset" vaan tuhlaa rahaa, loisii lompakolla ja pettää.

Ei tuo ole jännänainen, vaan yksinkertainen nainen ja hyväksikäyttäjä, kuten puolet naisista.

Sinkkumies

Ai puolet naisista on yksinkertaisia ja hyväksikäyttäjiä? Enpä viitsi sanoa, millainen sinä olet viestiesi perusteella.

Vierailija
35/53 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova, pyörittää miehiä miten haluaa, kaunis, aina ihannepainossa, ilkeä toisia naisia ja muitakin ihmisiä kohtaan, muttei silloin, jos ei ole saanut heistä mahdollista hyötyä irti ja pönkitystä itsetunnolleen. Narsistinen.

Vierailija
36/53 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käsitykseni jännänaisesta taitaa poiketa aika paljon useimpien muiden näkemyksestä. Moni kuvaa jonkinlaista laskelmoivaa viettelijätärtä. Minulle tulee jännänaisesta mieleen heti neljä elämäni varrella tapaamaani naista, ja tässä heitä yhdistäviä tekijöitä:

Jännänaiset ovat todella impulsiivisia, aivan kuten j-miehetkin. Jännänaiset lähtevät helposti mukaan erilaisiin villityksiin ja toimivat suin päin. Saatetaan vaikkapa ottaa elämäntehtäväksi pelastaa ulkomailta katukoira, vaikka taidot ja kokemus koirista eivät aivan riitä. Sitten innostus menee ohi, ja koiran koulutus jää puolitiehen. Pitokin on niin ja näin, ja koira saatetaan dumpata muualle muutaman vuoden kuluttua "elämäntilanteen muuttumisen vuoksi". Yksi tuntemani hankki itselleen tatuointikoneen ilman muuta kokemusta aiheesta, kuin että itse on muutaman leiman ottanut... Ei harrasta edes piirtämistä. Saatetaan yhtäkkiä lähteä täysillä mukaan jonkun järjestön toimintaan (asian jäädessä muutaman kuukauden kuluessa unohduksiin).

Sosiaalisesti he ovat jotenkin rajattomia. He ovat heti alusta hyvin tuttavallisia niin miehille kuin naisillekin, jos he ovat sillä tuulella. Naispuolisille syntyy äkkiä vaikutelma läheisyydestä ja ystävyydestä, miespuoliset ovat imarreltuja saamastaan huomiosta ja ihastuvat helposti. He eivät epäröi pyytää palveluksia tutuilta, puolitutuilta ja tuntemattomilta. Kerjäävät Facebookissa paikkakunnan ryhmässä ilmaisia kyytejä jne., tai saattavat lähestyä pari viikkoa tuntemaansa ihmistä erilaisin pyynnöin.

Jännänaisilla lopahtaa myös into pitää yllä ihmissuhteita. Facebookin kaverilistaa siivotaan usein. Sukulaisten ja entisten ystävien ja kumppaneiden kanssa ollaan riidoissa. Kumppaneina ollaan parhaimmillaan ylimaallisen hurmaavia, mutta myös psykoottiset raivokohtaukset ja tunteenpurkaukset tulevat tutuiksi. Kaatavat omat tunteensa muiden niskaan, oli kyse sitten maanisesta innostuksesta tai pahantuulisesta synkkyydestä. Ovat varattunakin persoja muiden miesten huomiolle. Saattavat lopettaa seurustelusuhteen äkkiäkin, kun yhtäkkiä "tunteet katoavat".

Päihteitä kuluu, kuten j-miehilläkin. Varattunakin saatetaan hinkuttaa baarin tanssilattialla vieraiden miesten etumusta vasten. Suudelmia myös jaellaan auliisti varattunakin, ehkä jopa jotain muutakin.

Jännänaiset eivät omien näkemysteni mukaan ole aivan yhtä suosittuja miesten keskuudessa kuin j-miehet naisten keskuudessa. Tai no jaa, on näillä tuntemillani kyllä vientiä ollut. Ehkä jännänaiset ovat harvinaisempia kuin j-miehet? Joka tapauksessa jännänaisten hallitsevimmat piirteet ovat arvaamattomuus, lyhytjänteisyys, hedonismi ja itsekeskeisyys.

Vierailija
37/53 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänkin perjantaina jännänaisen muhkeat rinnat tekevät pomppivaa liikettä ratsastuksen tahdissa, uuden miehen vain puhistessa alla.

Samalla kilttinainen joutuu tyytymään suutelemaan vain viinilasin kylmää lasipintaa, kyyneleen vierähtäessä poskelle yksiön talvisessa pimeydessä.

Vierailija
38/53 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännänainen pitää miestä jatkuvasti pienessä epävarmuudessa suhteen tilasta , jatkuvuudesta ja oikeastaan kaikesta. Lupaa ja peruu kaikenlaista. Vippaa rahaa koskaan maksamatta takaisin. Kaverit menevät aina suhteen edelle.

Vierailija
39/53 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänkin perjantaina jännänaisen muhkeat rinnat tekevät pomppivaa liikettä ratsastuksen tahdissa, uuden miehen vain puhistessa alla.

Samalla kilttinainen joutuu tyytymään suutelemaan vain viinilasin kylmää lasipintaa, kyyneleen vierähtäessä poskelle yksiön talvisessa pimeydessä.

:'DDDD

Vierailija
40/53 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole jännänainen, vaan yksinkertainen nainen ja hyväksikäyttäjä, kuten puolet naisista.

Sinkkumies

Sinun ei kannata puhua yksinkertaisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme