Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mulla on paha olla, niin koen oikeudekseni olla ilkeä muille

Vierailija
15.12.2018 |

Niin minullekin ovat pahoinvoivat ihmiset olleet, mutta he eivät edes myönnä tekojaan, virheitään, vääryyksiäön ja paskamaisuuttaan. Heistä minussa oli vikaa, ja he saivat satuttaa minua.

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko päästää irti katkeruudestasi?

Haluan, että sille olemassa olevat syyt selvitetään ja poistetaan häiritsemästä hyvää mieltäni ja mielialaani.

Ap

Sulla soi vanha levy päässä eikä se taida edes olla oma äänesi vaan äidin tms.

Kun menneitä ei voi muuttaa. Pitää keskittyä nykyhetkeen ja tulevaan. Anteeksianto ei ole tunne vaan tahtotila. Se päätetään järjellä. Päästä irti ja hanki OMA elämä.

Sinä olet sellainen matalamielinen muita hyväksymätön paskiainen, jollaisia en tule arvostamaan IKINÄ.

Ap

En ole tuo jolle vastaat, mutta voi hyvät pyhät että osaatkin kirjoittaa vastenmielisesti. Ei sinulla ole oikeutta haukkua täällä ketään sillä tekosyyllä että joku joskus jossain on ollut sinulle ilkeä. Ei ihme että ruikutat täällä kun kukaan täysjärkinen ei tuollaista oikeassa elämässä kestäisi.

Vierailija
122/149 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini oli paskakasa_, joka opetti mulle, ettei kukaan hyväksy minua. Se vaikuttaa tietenkin suhtautumiseeni toisiin, näinhän äitini sen halusikin, tuhota kaikki ihmissuhteeni, jotta saisi itse olla vinoutuneen tärkeä minulle, kun en muka muille kelpaa. Hyväksykää nyt, niin teette kerrankin jotain oikein.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan, että sille olemassa olevat syyt selvitetään ja poistetaan häiritsemästä hyvää mieltäni ja mielialaani.

Ap

Kun menneitä ei voi muuttaa. Pitää keskittyä nykyhetkeen ja tulevaan. Anteeksianto ei ole tunne vaan tahtotila. Se päätetään järjellä. Päästä irti ja hanki OMA elämä.

Sinä olet sellainen matalamielinen muita hyväksymätön paskiainen, jollaisia en tule arvostamaan IKINÄ.

Ap

En ole tuo jolle vastaat, mutta voi hyvät pyhät että osaatkin kirjoittaa vastenmielisesti. Ei sinulla ole oikeutta haukkua täällä ketään sillä tekosyyllä että joku joskus jossain on ollut sinulle ilkeä. Ei ihme että ruikutat täällä kun kukaan täysjärkinen ei tuollaista oikeassa elämässä kestäisi.

Oikeutta? Oliko minun äidilläni oikeutta sanoa mulle, ettei kukaan muukaan hyväksy minua, kun ei itse sairaassa mielessään siihen kyennyt? Ei ollut! Jokainen, joka näkee äidissäni hyvää, ansaitsee paskaa niskaansa, heitä on varoitettu, äidistäni. Jos ei mene jakeluun, olen ilkeä.

Ap

Vierailija
124/149 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin,pian kissa on saanut oksennettua karvapallonsa ja toivottavasti rauhoittuu.

Kyllä se kohta taas menee viikoksi jonnekin laitokseen, jossa ei nettiä saa käyttää. Lauantaina sit taas palaa tänne uhoamaan, jos on vapaa viikonloppu.

Tais osuu oikeaan ku tähän ei mitää ragettu 🤣

Vierailija
125/149 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on aina yhtä viihdyttävä trolli 😁 Jauhaa ja jauhaa sivutolkulla ja inttää omaa pahemmuuttaan 😆

Enx ookki :D Trollailun lomaan on piilotettu asiaakin, jos älykkäin promille sen tajuaa ehkä.

Ap

Vierailija
126/149 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin,pian kissa on saanut oksennettua karvapallonsa ja toivottavasti rauhoittuu.

Kyllä se kohta taas menee viikoksi jonnekin laitokseen, jossa ei nettiä saa käyttää. Lauantaina sit taas palaa tänne uhoamaan, jos on vapaa viikonloppu.

Ööö ei vaan se oli niin kaukana totuudesta, että en näe siihen oikein edes hermostumisen aihetta.

Ap

Vierailija
127/149 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen puolestani oikeudekseni painaa oikein kunnolla lättyyn minua ärsyttäviä ihmisiä.

Vierailija
128/149 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä koen puolestani oikeudekseni painaa oikein kunnolla lättyyn minua ärsyttäviä ihmisiä.

Kaikin mokomin, kappas vain, ettei kukaan äitini jälkeen ole koskaan caught me cause they can't.

Ap

Vierailija
129/149 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on aina yhtä viihdyttävä trolli 😁 Jauhaa ja jauhaa sivutolkulla ja inttää omaa pahemmuuttaan 😆

Enx ookki :D Trollailun lomaan on piilotettu asiaakin, jos älykkäin promille sen tajuaa ehkä.

Ap

Missä kohtaa?

Vierailija
130/149 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö ei vaan se oli niin kaukana totuudesta, että en näe siihen oikein edes hermostumisen aihetta.

Ap

Höpöhöpö.

Vierailija
131/149 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikin mokomin, kappas vain, ettei kukaan äitini jälkeen ole koskaan caught me cause they can't.

Ap

Vaikuttaa siltä että nostat äitisi jalustalle, palvot häntä ja otat vaikutteita.

Vierailija
132/149 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Missä kohtaa?

Jos olisit hyväksymättömän äidin (ja huom. myös muiden hyväksynnän sinulta vieneen äidin) jälkeläinen, havaitsisit ne kohdat kyllä.

Ap

Vierailija
133/149 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikuttaa siltä että nostat äitisi jalustalle, palvot häntä ja otat vaikutteita.

Okei, jos sä haluat olla tuollaisella jalustalla, niin kuka sut sinne haukkuisi?

Ap

Vierailija
134/149 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko se sinusta siis palvontaa, että kuvailee äitinsä onnistuneen satuttamaan itseä?

Ap

Vierailija
135/149 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinunkaltaisesi paskiaiset, jotka osoittavat ei-hyväksyntäänne mulle saatte takaisin sitä mitä ansaitsettekin, eli paskaaa. Se on hauskaa :D

Ap

No soita sitten sitä äidin levyä, vaali menneisyyden kamaluuksia.

Muutos vaatii voimia, jota sinulla ei ole. Ei taida olla älyäkään, jolla voi tunnekuohun tasoittaa.

Ja toivottavasti lapsesi huostaanotetaan, tuon kamalampaa ei voi olla muualla.

Vierailija
136/149 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun äiti olisi satuttanut sua ja ollut veemäinen, sä olisit aikuistuttuasi muuttanut mahdollisimman kauas ja katkaissut kaikki yhteydet häneen, ja unohtanut koko tyypin Vain Porvoossa jäädään hankalan ihmisen nurkkiin maleksimaan.

Vierailija
137/149 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinunkaltaisesi paskiaiset, jotka osoittavat ei-hyväksyntäänne mulle saatte takaisin sitä mitä ansaitsettekin, eli paskaaa. Se on hauskaa :D

Ap

No soita sitten sitä äidin levyä, vaali menneisyyden kamaluuksia.

Muutos vaatii voimia, jota sinulla ei ole. Ei taida olla älyäkään, jolla voi tunnekuohun tasoittaa.

Ja toivottavasti lapsesi huostaanotetaan, tuon kamalampaa ei voi olla muualla.

Paloiko jo käämi? :D Hehheh. Ei ole kyse menneisyyden kamaluuksien vaalimisesta, vaan tosiaan selvittelystä, johon SULLA ei ole voimia, siksi jouduit ne tukahduttamaan, ja siksi et osaa hyväksyä itsestäsi tarpeeksi eroavia ihmisiä tai kokemuksia. Olet rajoitt unut ressukka. Ole vaan. Ja ei lapsia kukaan huostaanottaisi, mehän vain haimme apua, että lapsilla ois hyvä olla :) Ja myös SAAMME sitä. Saitko sä?

Ap

Vierailija
138/149 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun äiti olisi satuttanut sua ja ollut veemäinen, sä olisit aikuistuttuasi muuttanut mahdollisimman kauas ja katkaissut kaikki yhteydet häneen, ja unohtanut koko tyypin Vain Porvoossa jäädään hankalan ihmisen nurkkiin maleksimaan.

Ei ole näin, koska äitini opettei, ettei minua tule kukaan muukaan hyväksymään ja että hänen opeillaan se olisi mahdollista. Sitten hän satutti niillä opeillaan minua osoittamalla syvää hyväksymättömyyttään kaikessa, mitä olin. Mutta oli opettanut, että vika on minussa, siksi sitä kannattaa kuunnella. Vaikka ei se sitten ollutkaan lainkaan näin. Hän olikin viallinen ja vahingollinen ja ihan väärässä.

Ap

Vierailija
139/149 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini itse on sellainen typerä munaton hissukka, joka pelkää olla ilkeä pahoillekin ihmisille :D Syytti siksi minua siitä, että sellainen olisi väärin. Eihän ole.

Ap

Vierailija
140/149 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. äitini mielestä minun olisi kannattanut välien menettämisen pelossa alistua siihen, kun setäni meinasi varastaa erään mummini jäämistöstä minulle kuuluneen asiakirjan. Minkä välien? Miksi olisin väleissä niin erityisesti ihmisen, joka kehtaakin tehdä mulle noin, kanssa? En ollut. Puhuin ensin nätisti, sitten huusin, ja kun sekään ei tuottanut tulosta, laitoin asian haastemiehen avulla sedän ovelle. Johan sitten tuli setään vipinää. Ja äitini hakkui minua ilkeäksi taas kerran! Justiinsa juu, imekööt setien munia vaan miellyttääkseen, ja hävitköön oikeuksiaan, mä en.

Ap