Jätin somen enkä aio palata
Ensin meni kiinni Tik Tok, sitten Twitter, nyt myös Instagram ja Fb.
Vielä kun täältä pääsis
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan noissa ollutkaan, paitsi fb:ssä. Siellä on vaan sen takia, koska saan tiedotteita sen kautta. Muuten häipyisin sieltäkin.
Fb:stä luopumisessa hankalin on juuri tuo, sitä kautta tulee paljon tapahtumainfoja, jotka nyt menee ohi. Myös yhteisneulonnat on fb:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan noissa ollutkaan, paitsi fb:ssä. Siellä on vaan sen takia, koska saan tiedotteita sen kautta. Muuten häipyisin sieltäkin.
Fb:stä luopumisessa hankalin on juuri tuo, sitä kautta tulee paljon tapahtumainfoja, jotka nyt menee ohi. Myös yhteisneulonnat on fb:ssä.
Tee uusi FB pelkästään noiden tilaamiseen ja muut höpö-hommat vaan pois. :)
Miten tuon Facebookin saa poistettua kokonaan. En ole pariin vuoteen kirjautunut sisään.
Luultavasti elämäsi paras päätös. Toivottavasti päätös pitää. Huomaat kuinka paljon elämä paranee ja aikaa tulee lisää päiviin tehdä jotain hyödyllistä. Vielä kun vauvasta luopuisit, sama koskee minuakin...
En oo koskaan ollut missään somepalvelussa ellei tätä palstaa sellaiseksi lasketa
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti elämäsi paras päätös. Toivottavasti päätös pitää. Huomaat kuinka paljon elämä paranee ja aikaa tulee lisää päiviin tehdä jotain hyödyllistä. Vielä kun vauvasta luopuisit, sama koskee minuakin...
Olen haudutellut tätä pidempään, laittanut välillä muutamaksi viikoksi kiinni, mutta aina palannut kuitenkin takaisin. Viimeisten vuosien aikana enää harvemmin postaillut mitään.
Olen nyt erityisen kyllästynyt siihen, että kaikki tietää toisista kaiken. Someriitelyyn ja pintakiiltoon.
Aihe vapaa olkoon vieroituskanavani ja sitten saa jäädä myös tämä.
Peruskunnon kasvattamiseen pitäisi oikeasti panostaa. Ompelukoneenkin voisi kaivella jäleen esille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen haudutellut tätä pidempään, laittanut välillä muutamaksi viikoksi kiinni, mutta aina palannut kuitenkin takaisin. Viimeisten vuosien aikana enää harvemmin postaillut mitään.
Olen nyt erityisen kyllästynyt siihen, että kaikki tietää toisista kaiken. Someriitelyyn ja pintakiiltoon.
Peruskunnon kasvattamiseen pitäisi oikeasti panostaa. Ompelukoneenkin voisi kaivella jäleen esille.
Ap
Tämä AV on valitettavasti kyllä se pahin riippuvuus, ainakin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuulostaa hyvältä. Stemppiä. 👍
Hyvä. Et tarvitse somea mihinkään. Minäkin pärjään mainiosti ilman.
Mulle helpointa oli fb:sta luopuminen. Siellä jengi alkoi olla jo niin iäkästä etten tuntenut kuuluvani joukkoon. Enkä ole koskaan ymmärtänyt mitä tapahtumia siellä ilmoitellaan 😅 en nähnyt ilmoituksia siellä ollessani jotain rekotoria ja kirppiksiä lukuunottamatta, niissä en käy. Tapahtumat löydän muualta medioista kuten ennenkin.
Vain FB kätössä ja Watsup. Twitterkin on, mutten sinne kirjoita lähes koskaan mitään. Joskus vilkaisen joidenkin kirjoituksia. Oikeastaan ihan turha minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vain FB kätössä ja Watsup. Twitterkin on, mutten sinne kirjoita lähes koskaan mitään. Joskus vilkaisen joidenkin kirjoituksia. Oikeastaan ihan turha minulle.
Eli et ole lopettanut somen käyttöä..
Facesta poistuin kolme vuotta sitten, twitteristä vuosi sitten. Instassa en ole koskaan ollutkaan, kuten en myöskään snapissa tai tik tokissa.
En itse koe jääneeni mistään paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuon Facebookin saa poistettua kokonaan. En ole pariin vuoteen kirjautunut sisään.
Täällä toinen, joka haluaa saada vuosia sitten hylätyn profiilinsa poistettua pysyvästi. Pirulainen vielä resetoitui taannoin ja aloitti uudelleen häiritsemään...emme ole nähneet sinua pitkään aikaan...piti kirjautua vaan siksi että sai sen hiljaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen, joka haluaa saada vuosia sitten hylätyn profiilinsa poistettua pysyvästi. Pirulainen vielä resetoitui taannoin ja aloitti uudelleen häiritsemään...emme ole nähneet sinua pitkään aikaan...piti kirjautua vaan siksi että sai sen hiljaiseksi.
Niin. Osaako joku neuvoa poiston?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Et tarvitse somea mihinkään. Minäkin pärjään mainiosti ilman.
Olethan sinä täällä. Ja minäkin olen. Mutta nyt poistun.
Vauva- palsta on se pahin. Tai ehkä Twitter on vielä ällömpi. Hyvä jos osasit irtaantua. Itse jätin Twitterin heti kun omistaja vaihtui.