Jos mulla on paha olla, niin koen oikeudekseni olla ilkeä muille
Niin minullekin ovat pahoinvoivat ihmiset olleet, mutta he eivät edes myönnä tekojaan, virheitään, vääryyksiäön ja paskamaisuuttaan. Heistä minussa oli vikaa, ja he saivat satuttaa minua.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko päästää irti katkeruudestasi?
Minusta on aivan naurettavaa puhua katkeruudesta irtipäästämisestä, eli se tarkoittaa sitä, että ne kaikki pahat asiat, joilla ihmisitä satutettiin pitää hyväksyä ja jättää olemaan voimassa, eikä kukaan ikinä edes halua mahtaakaan niille mitään, ja jos kohtaisit samaaa asiaa elämässäsi uudelleen, se satuttaisi sinua ihan samalla lailla, koska olisit edelleenkin keinoton niitä vastan.
ApSä voit kohdella niitä paskasäkkejä miten huvittaa, mutta en suosittele tekemään samaa niille, jotka osoittavat oikeasti välittävänsä susta. Ei siis vaan hyötyämistarkoituksessa.
Joo. Kyllä niitäkin vielä löytyy. Usko pois vaan.
Mieskään ei ole osoittanut välittävänsä minusta oikeasti. Olin siivonnut leluista pikkuosat sivuun, jotta ne loputkin löytyessään voitaisiin yhdistää niihin. Se oli minulle tärkeää (ainakin yliminälleni), koska minua ahdisti (tyhmää kyllä, mutta ei ollut vallassani) se, että leluja hajotellaan ja kohdellaan kuin roskaa.
Yritin siis torjua tätä ja olla hyvä vanhempi ja ihminen.
Niin mitä tekee mies? Menee lasten pyynnöstä antamaan ne mun vaivalla keräämäni osat, jolloin ne ovat taas ympäri lattioita ja sotkussa!
Kun ilmaisin mielipahani tästä, mies ei pyydä anteeksi. Ei sano yhtään mitään. Ei myönnä, että mokasi. Ne laatikot oli nostettu ylös vaatekaapin päälle, jos se ei kerro täysjärkiselle ihmiselle, että se on mun keskeneräinen projektini, niin mihin ne sitten ois pitänyt "piilottaa"?! Olisi pahoitellut!!!! Mutta ei. Ei mitään. Eihän mun asiani ole tärkeitä.
Lopulta olin hänelle ilkeä, eli raivostuin, koska hän viis veisasi minusta, tunteistani ja siitä, mikä on mulle tärkeää.
Ap
Ap
Vierailija kirjoitti:
Esim. jos työkaveri itse sanoo jotain typerää, saatan vastata töykeästi takaisin, vaikka ajattelisinkin, ettei se reppana itse edes tajua, mikä tyhmä se on, eli pitäisi vain antaa olla, mutta ei jaksa! Niin tyhmä se on. Ainakin yksi, jolle olen näin tehnyt on vain jatkanut kuin olisin hänen ystäviään. Vaikka tuskinpa nyt olenkaan.
Ap
Vanha viisaus kuuluu:
Jos saamasi ensivaikutelma on ollut hyvä, älä anna sen hämätä, että oma mielesi alkaa seuraavien päivien kuluessa muovata siitä huonoa. Jokainen hyvä ensivaikutelma kannattaa kirjoittaa itselle muistiin ja jopa perustella sitä, sillä hyvin usein hyvät asiat joutuvat arvostamiesi "asiantuntijoiden" eteen, ja he voivat saada sinut vakuuttuneeksi asian huonoudesta, vaikka se olisi ollut kuinka hyvä.
Samoin nytkin kun lapsemme oli pois koulusta kiusaamisen takia, mies ei tajua, vaikka opettaja sanoi syyksi kiusaamiselle oudot pöytätavat (tutkii ruokaa jne), että lasta pitäisi opastaa ettei tee niin!!! Miehen mielestä opetamme lapselle, että kiusaajilla on valtaa häneen!!! Ei se välitä mistään sekä.n paska. Onneksi perheterapeutti on kanssani samaa mieltä siitä, ettei lapsi ansaitse tulla kiusatuksi, ja siihen voi ja kannattaa omalla toiminnallaankin vaikuttaa! Saahan lapsi silti ajatella kiusaajista, että paskaisia white trashejä, joita he ovatkin, jos haluaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. jos työkaveri itse sanoo jotain typerää, saatan vastata töykeästi takaisin, vaikka ajattelisinkin, ettei se reppana itse edes tajua, mikä tyhmä se on, eli pitäisi vain antaa olla, mutta ei jaksa! Niin tyhmä se on. Ainakin yksi, jolle olen näin tehnyt on vain jatkanut kuin olisin hänen ystäviään. Vaikka tuskinpa nyt olenkaan.
ApVanha viisaus kuuluu:
Jos saamasi ensivaikutelma on ollut hyvä, älä anna sen hämätä, että oma mielesi alkaa seuraavien päivien kuluessa muovata siitä huonoa. Jokainen hyvä ensivaikutelma kannattaa kirjoittaa itselle muistiin ja jopa perustella sitä, sillä hyvin usein hyvät asiat joutuvat arvostamiesi "asiantuntijoiden" eteen, ja he voivat saada sinut vakuuttuneeksi asian huonoudesta, vaikka se olisi ollut kuinka hyvä.
Siis mitä? Itseasiassa ensivaikutelmani tai ainakin yksi ensimmäisiä, ei ollut tästä henkilöstä todellakaan mikään hyvä. Koitin kuitenkin ajatella hyväksyvästi, mutta viimeaikoina henkilö on alkanut todellakin vaikuttamaan aivan pässille. Ei siinä mitään, en jaksa enää hyväksyä häntä. Paitsi sen verran mikä minua hyödyttää tietenkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Samoin nytkin kun lapsemme oli pois koulusta kiusaamisen takia, mies ei tajua, vaikka opettaja sanoi syyksi kiusaamiselle oudot pöytätavat (tutkii ruokaa jne), että lasta pitäisi opastaa ettei tee niin!!! Miehen mielestä opetamme lapselle, että kiusaajilla on valtaa häneen!!! Ei se välitä mistään sekä.n paska. Onneksi perheterapeutti on kanssani samaa mieltä siitä, ettei lapsi ansaitse tulla kiusatuksi, ja siihen voi ja kannattaa omalla toiminnallaankin vaikuttaa! Saahan lapsi silti ajatella kiusaajista, että paskaisia white trashejä, joita he ovatkin, jos haluaa.
Ap
Miehestä ei olisi mitään apua kiusaamisen lopettamiseksi, ellei olisi perheterapiaa! On meillä siinä oikea isä. Onneksi sentään hoitaa lapset, ruokkii ja pesee ne vaatteet yms.
Ap
Sinulla on ap siis ollut elämässäsi todella surkeita roolimalleja/vaikuttajia, jotka ovat huonolla käytöksellään todennäköisesti pilanneet omansa ja monen muun elämän, ja sinä nokkela-pokkela ajattelit, että "jes, minäpä teen samoin!" Monkey see, monkey do. Eli sen sijaan että nousisit sielä paskalammesta pois, päätät jäädä sinne vellomaan muiden paskiaisten sekaan. Miten on mennyt noin omasta mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Niin minullekin ovat pahoinvoivat ihmiset olleet, mutta he eivät edes myönnä tekojaan, virheitään, vääryyksiäön ja paskamaisuuttaan. Heistä minussa oli vikaa, ja he saivat satuttaa minua.
Kai sen verran ymmärrät, ettei sinun tarvitse vajota yhtä alas, huonoon käytökseen, vaan voit päästä sen yläpuolelle kun itse toimit toisin.
Hyvä että tiedostat asian, jotta voit käsitellä tunteitasi.
Ja muuta pois vanhempien luota, katkaise napanuora.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVanha viisaus kuuluu:
Siis mitä? Itseasiassa ensivaikutelmani tai ainakin yksi ensimmäisiä, ei ollut tästä henkilöstä todellakaan mikään hyvä. Koitin kuitenkin ajatella hyväksyvästi, mutta viimeaikoina henkilö on alkanut todellakin vaikuttamaan aivan pässille. Ei siinä mitään, en jaksa enää hyväksyä häntä. Paitsi sen verran mikä minua hyödyttää tietenkin.
Ap
Ja jos en hyväksy häntä, olen hänelle ilkeä, jos siinä vain ei omat jalat kastu. Hakekoot hän sitten hyväksyntänsä mistä sattuu saamaan, turhaa enää minulta sitä vinkua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on ap siis ollut elämässäsi todella surkeita roolimalleja/vaikuttajia, jotka ovat huonolla käytöksellään todennäköisesti pilanneet omansa ja monen muun elämän, ja sinä nokkela-pokkela ajattelit, että "jes, minäpä teen samoin!" Monkey see, monkey do. Eli sen sijaan että nousisit sielä paskalammesta pois, päätät jäädä sinne vellomaan muiden paskiaisten sekaan. Miten on mennyt noin omasta mielestä?
Ei ole kyse vain siitä, millaisia he itse ovat olleet. Heistä pääpaskiaisnen opetti, että muutkaan eivät hyväksy minua, kuten vaikkapa sinunkltaisesi paskiaiset. Ala opettamaan, että hyväksyt mut, niin katsotaan mun elämää sitten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiehestä ei olisi mitään apua kiusaamisen lopettamiseksi, ellei olisi perheterapiaa! On meillä siinä oikea isä. Onneksi sentään hoitaa lapset, ruokkii ja pesee ne vaatteet yms.
Ap
Siihen tarviin apua, että miten ilmaista pojalle, että hänessä ei ole vikaa, mutta älä syö noin ja näin. Poika masentuu heti, jos häntä arvostelee, enkä halua sitä! Miehestä ei ole siihen MITÄÄN APUA, koska on niin nuija ja tyhmä.
Ap
Haistoin jo aloituksesta kuka täällä kiukuttelee, kai muut havaitsivat saman?
Aloittajalle: ei ole koko muun maailman syytä että sinä koet itsesi väärinkohdelluksi, muille kostaminen kielii ainoastaan omasta henkisestä kyvyttömyydestäsi asettua muiden asemaan (kuten äitisi, ihmekös oli hankalaa olla tuollaisen nillittäjän kanssa tekemisissä). Elä OMAA elämääsi ITSE äläkä kuvittele muiden ottavan SINUSTA vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle: ei ole koko muun maailman syytä että sinä koet itsesi väärinkohdelluksi, muille kostaminen kielii ainoastaan omasta henkisestä kyvyttömyydestäsi asettua muiden asemaan (kuten äitisi, ihmekös oli hankalaa olla tuollaisen nillittäjän kanssa tekemisissä). Elä OMAA elämääsi ITSE äläkä kuvittele muiden ottavan SINUSTA vastuuta.
Miksi minä enää yrittäisin asettua muiden asemaan, koska olette niin tyhmiä, nuijia ja paskoja? En minä tullut maailmaan teidänlaistenne takia. Teitä hyväksymään ja paapomaan. Olen teille ilkeä, koska haluan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle: ei ole koko muun maailman syytä että sinä koet itsesi väärinkohdelluksi, muille kostaminen kielii ainoastaan omasta henkisestä kyvyttömyydestäsi asettua muiden asemaan (kuten äitisi, ihmekös oli hankalaa olla tuollaisen nillittäjän kanssa tekemisissä). Elä OMAA elämääsi ITSE äläkä kuvittele muiden ottavan SINUSTA vastuuta.Miksi minä enää yrittäisin asettua muiden asemaan, koska olette niin tyhmiä, nuijia ja paskoja? En minä tullut maailmaan teidänlaistenne takia. Teitä hyväksymään ja paapomaan. Olen teille ilkeä, koska haluan.
Ap
Sitten olet, mutta älä vello oletuksessa että ketään kiinnostaisi tukea sinua kun aina olet niin tyly kaikille jotka jopa hyvällä neuvovat. Saat jatkossakin kakkaa täältä jos tuo on asenteesi. Tämänpä vuoksi: mitä ihmettä teet tällä palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan, että sille olemassa olevat syyt selvitetään ja poistetaan häiritsemästä hyvää mieltäni ja mielialaani.
Ap
Sulla soi vanha levy päässä eikä se taida edes olla oma äänesi vaan äidin tms.
Kun menneitä ei voi muuttaa. Pitää keskittyä nykyhetkeen ja tulevaan. Anteeksianto ei ole tunne vaan tahtotila. Se päätetään järjellä. Päästä irti ja hanki OMA elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle: ei ole koko muun maailman syytä että sinä koet itsesi väärinkohdelluksi, muille kostaminen kielii ainoastaan omasta henkisestä kyvyttömyydestäsi asettua muiden asemaan (kuten äitisi, ihmekös oli hankalaa olla tuollaisen nillittäjän kanssa tekemisissä). Elä OMAA elämääsi ITSE äläkä kuvittele muiden ottavan SINUSTA vastuuta.Miksi minä enää yrittäisin asettua muiden asemaan, koska olette niin tyhmiä, nuijia ja paskoja? En minä tullut maailmaan teidänlaistenne takia. Teitä hyväksymään ja paapomaan. Olen teille ilkeä, koska haluan.
ApSitten olet, mutta älä vello oletuksessa että ketään kiinnostaisi tukea sinua kun aina olet niin tyly kaikille jotka jopa hyvällä neuvovat. Saat jatkossakin kakkaa täältä jos tuo on asenteesi. Tämänpä vuoksi: mitä ihmettä teet tällä palstalla?
En mä mitään neuvoja kaipaa, ääliö. Tai no siihen, miten sanoa pojalle, että syö kunnolla, masentamatta häntä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan, että sille olemassa olevat syyt selvitetään ja poistetaan häiritsemästä hyvää mieltäni ja mielialaani.
ApSulla soi vanha levy päässä eikä se taida edes olla oma äänesi vaan äidin tms.
Kun menneitä ei voi muuttaa. Pitää keskittyä nykyhetkeen ja tulevaan. Anteeksianto ei ole tunne vaan tahtotila. Se päätetään järjellä. Päästä irti ja hanki OMA elämä.
Sinunkaltaisesi paskiaiset, jotka osoittavat ei-hyväksyntäänne mulle saatte takaisin sitä mitä ansaitsettekin, eli paskaaa. Se on hauskaa :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSulla soi vanha levy päässä eikä se taida edes olla oma äänesi vaan äidin tms.
Sinä olet sellainen matalamielinen muita hyväksymätön paskiainen, jollaisia en tule arvostamaan IKINÄ.
Ap
Mutta lapsen asioihin meillä on onneksi MINUN HANKKIMANI perheterapeutti, toki siis yhteiskunta maksaa. #Kiitollinen# veronmaksaja### (läpällä noi risuaidat, vihaan tota ilmaisumuotoa :D )
Ap
Tää on aina yhtä viihdyttävä trolli 😁 Jauhaa ja jauhaa sivutolkulla ja inttää omaa pahemmuuttaan 😆
Kyllä se kohta taas menee viikoksi jonnekin laitokseen, jossa ei nettiä saa käyttää. Lauantaina sit taas palaa tänne uhoamaan, jos on vapaa viikonloppu.