Jos mulla on paha olla, niin koen oikeudekseni olla ilkeä muille
Niin minullekin ovat pahoinvoivat ihmiset olleet, mutta he eivät edes myönnä tekojaan, virheitään, vääryyksiäön ja paskamaisuuttaan. Heistä minussa oli vikaa, ja he saivat satuttaa minua.
Kommentit (149)
Älkää enää ruokkiko tätä kivikissa-trollia, ihan turha sille on mitään vastata...Kun ei tajua olevansa narsisti niin ei tajua
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset ihmiset kuin sinä ovat osasyyllisiä kaikesta pahasta tässä maailmassa. Olen surullinen puolestasi, sillä en usko olevan mahdollista olla aidosti onnellinen noin mustalla sydämellä.
Senlaisetpa, joista kiltteys esim. on ansaittava. Ja olen ainakin kyennyt olemaan aidosti onnellinen varmaan paljon enemmän aikaa, kuin sinä koko elämässäsi yhteensä.
Ap
Asia selvä. Onnea ja menestystä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Asia selvä. Onnea ja menestystä sinulle.
Mutta on mulla ollut pahakin olla, mutta siihen en ole saanut tukea, ymmärrystä enkä apua. Siksi olen ilkeä kaikille, joille sattuu huvittamaan olla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap ei edes halua parantua vaan saa sairasta nautintoa omaan vihaansa käpertyneenä. Narsisti joka ei kykene välittämään kenestäkään ja jota omat lapsetkin tulevat halve.ksimaan...Luulee olevansa älykäs mutta on oikeasti ihan h-vetin tyhmä :D Brassaileva snobi jolle vain status ja materia merkitsee jotain
No tää nyt oli ihan surkea analyysi ap:stä :D Status, materia ja snobius ei oo tullu mielestäni keskustelussa mitenkään ilmi. Mitäpä jos jättäisit nuo keittiöpsykologin hommat, kun et siinä kovin hyvä ole.
Siitä oon kyllä samaa mieltä, että ap ei edes halua parantua eikä voida hyvin. Viha on hänelle jollain sairaalla tavalla jo lähes mieluinen olotila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei edes halua parantua vaan saa sairasta nautintoa omaan vihaansa käpertyneenä. Narsisti joka ei kykene välittämään kenestäkään ja jota omat lapsetkin tulevat halve.ksimaan...Luulee olevansa älykäs mutta on oikeasti ihan h-vetin tyhmä :D Brassaileva snobi jolle vain status ja materia merkitsee jotain
No tää nyt oli ihan surkea analyysi ap:stä :D Status, materia ja snobius ei oo tullu mielestäni keskustelussa mitenkään ilmi. Mitäpä jos jättäisit nuo keittiöpsykologin hommat, kun et siinä kovin hyvä ole.
Siitä oon kyllä samaa mieltä, että ap ei edes halua parantua eikä voida hyvin. Viha on hänelle jollain sairaalla tavalla jo lähes mieluinen olotila.
Sä olet aloittelija palstalla. Kivikissan snobius ja materian himo on tullut vuosien mittaan hyvin selväksi. Ja vain Norjan Hakon olisi tarpeeksi tasokas mies hänelle. 😄
Noin katkera ja kaunainen ihminen kuin ap ei varmasti pysty olemaan koskaan onnellinen. Ja olen seurannut hänen keskusteluketjuja tällä palstalla jo monta vuotta ja selkeä mielikuva on tullut itsekkäästä, narsistisesta persoonjallisuudesta joka arvottaa muita ihmisiä ulkonöäön, materian, uran ja koulutuksen perusteella. Luulee itse olevansa ylivertainen ja muiden yläpuolella. Kokee oikeudekseen loukata ihmisiä ihan miten huvittaa, koska hänellä "on paha olla". Vakavasti persoonallisuushäiriöinen ei koskaan näe itsessään vikaa vaan se vika on aina muissa...
Ap on varmaan työkaverini. Hirveä, ilkeä ihminen joka saa koko työyhteisön voimaan pahoin.
Teet niinkuin itse haluat. Niin muutkin tekevät.
Mietippä Kivikissa tätä: vihaa hautomalla saatat sair.astua syöpään ja eikös sinulla tuota ikääkin jo ala olemaan? Ihan vinkkinä vaan että kannattaisi yrittää päästää siitä vihasta irti ennenkuin tulee totaalinen pysäytys
Haluatko päästää irti katkeruudestasi?
Vierailija kirjoitti:
Mietippä Kivikissa tätä: vihaa hautomalla saatat sair.astua syöpään ja eikös sinulla tuota ikääkin jo ala olemaan? Ihan vinkkinä vaan että kannattaisi yrittää päästää siitä vihasta irti ennenkuin tulee totaalinen pysäytys
Enhän minä sitä haudo ja panttaa, vaan puran kaiken ulos. Sillälailla nimenomaan ei sairastu syöpään. Nämä muille mielestään ystävälliset, mutta kiltteyden ansaitsemista vaativat ovat niitä tulevia syöpäpotilaita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haluan, että sille olemassa olevat syyt selvitetään ja poistetaan häiritsemästä hyvää mieltäni ja mielialaani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan tuota tekee.
Toivottavasti ette ole töissä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aivan naurettavaa puhua katkeruudesta irtipäästämisestä, eli se tarkoittaa sitä, että ne kaikki pahat asiat, joilla ihmisitä satutettiin pitää hyväksyä ja jättää olemaan voimassa, eikä kukaan ikinä edes halua mahtaakaan niille mitään, ja jos kohtaisit samaaa asiaa elämässäsi uudelleen, se satuttaisi sinua ihan samalla lailla, koska olisit edelleenkin keinoton niitä vastan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan tuota tekee.
Toivottavasti ette ole töissä.
Mä oon kyllä, ja tietenkin ilkeydelle on järkevää katsoa sellainen aika ja paikka, ettei omaa oksaansa sahaa. Eli työkavereillekin olen ilkeä vain, jos se menee oikeutetun käytöksen piikkiin.
Ap
Esim. jos työkaveri itse sanoo jotain typerää, saatan vastata töykeästi takaisin, vaikka ajattelisinkin, ettei se reppana itse edes tajua, mikä tyhmä se on, eli pitäisi vain antaa olla, mutta ei jaksa! Niin tyhmä se on. Ainakin yksi, jolle olen näin tehnyt on vain jatkanut kuin olisin hänen ystäviään. Vaikka tuskinpa nyt olenkaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aivan naurettavaa puhua katkeruudesta irtipäästämisestä, eli se tarkoittaa sitä, että ne kaikki pahat asiat, joilla ihmisitä satutettiin pitää hyväksyä ja jättää olemaan voimassa, eikä kukaan ikinä edes halua mahtaakaan niille mitään, ja jos kohtaisit samaaa asiaa elämässäsi uudelleen, se satuttaisi sinua ihan samalla lailla, koska olisit edelleenkin keinoton niitä vastan.
Ap
Sä voit kohdella niitä paskasäkkejä miten huvittaa, mutta en suosittele tekemään samaa niille, jotka osoittavat oikeasti välittävänsä susta. Ei siis vaan hyötyämistarkoituksessa.
Joo. Kyllä niitäkin vielä löytyy. Usko pois vaan.
Tuollaiset ihmiset kuin sinä ovat osasyyllisiä kaikesta pahasta tässä maailmassa. Olen surullinen puolestasi, sillä en usko olevan mahdollista olla aidosti onnellinen noin mustalla sydämellä.