Jos mulla on paha olla, niin koen oikeudekseni olla ilkeä muille
Niin minullekin ovat pahoinvoivat ihmiset olleet, mutta he eivät edes myönnä tekojaan, virheitään, vääryyksiäön ja paskamaisuuttaan. Heistä minussa oli vikaa, ja he saivat satuttaa minua.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Setänihän se tuossa olisi kannattanut toimia vielä siinä vaiheessa, kun hänelle puhuttiin nätisti. Nyt otti 1-0häviön ja pataan nuoremmaltaan, kun ei käytöstavat eli toisten huomioonottaminen ja toisista välittäminen kiinnostaneet. Sori, jos sattui. (Not.)
Ap
Ja äiti i ihan kiihkoissaan sedän (isän veli) puolella. Millainen ÄITI haluaa lapsilleen vääryyttä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko päästää irti katkeruudestasi?
Haluan, että sille olemassa olevat syyt selvitetään ja poistetaan häiritsemästä hyvää mieltäni ja mielialaani.
ApSulla soi vanha levy päässä eikä se taida edes olla oma äänesi vaan äidin tms.
Kun menneitä ei voi muuttaa. Pitää keskittyä nykyhetkeen ja tulevaan. Anteeksianto ei ole tunne vaan tahtotila. Se päätetään järjellä. Päästä irti ja hanki OMA elämä.Sinunkaltaisesi paskiaiset, jotka osoittavat ei-hyväksyntäänne mulle saatte takaisin sitä mitä ansaitsettekin, eli paskaaa. Se on hauskaa :D
ApNo soita sitten sitä äidin levyä, vaali menneisyyden kamaluuksia.
Muutos vaatii voimia, jota sinulla ei ole. Ei taida olla älyäkään, jolla voi tunnekuohun tasoittaa.
Ja toivottavasti lapsesi huostaanotetaan, tuon kamalampaa ei voi olla muualla.Paloiko jo käämi? :D Hehheh. Ei ole kyse menneisyyden kamaluuksien vaalimisesta, vaan tosiaan selvittelystä, johon SULLA ei ole voimia, siksi jouduit ne tukahduttamaan, ja siksi et osaa hyväksyä itsestäsi tarpeeksi eroavia ihmisiä tai kokemuksia. Olet rajoitt unut ressukka. Ole vaan. Ja ei lapsia kukaan huostaanottaisi, mehän vain haimme apua, että lapsilla ois hyvä olla :) Ja myös SAAMME sitä. Saitko sä?
Ap
Muutin kauas äidin vaikutuspiiristä jo ajat sitten, enkä ajattele häntä paljoa. Energia kun on siellä missä ajatus on, eikä kannata tuhlata energiaa negatiivisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko päästää irti katkeruudestasi?
Haluan, että sille olemassa olevat syyt selvitetään ja poistetaan häiritsemästä hyvää mieltäni ja mielialaani.
ApSulla soi vanha levy päässä eikä se taida edes olla oma äänesi vaan äidin tms.
Kun menneitä ei voi muuttaa. Pitää keskittyä nykyhetkeen ja tulevaan. Anteeksianto ei ole tunne vaan tahtotila. Se päätetään järjellä. Päästä irti ja hanki OMA elämä.Sinunkaltaisesi paskiaiset, jotka osoittavat ei-hyväksyntäänne mulle saatte takaisin sitä mitä ansaitsettekin, eli paskaaa. Se on hauskaa :D
ApNo soita sitten sitä äidin levyä, vaali menneisyyden kamaluuksia.
Muutos vaatii voimia, jota sinulla ei ole. Ei taida olla älyäkään, jolla voi tunnekuohun tasoittaa.
Ja toivottavasti lapsesi huostaanotetaan, tuon kamalampaa ei voi olla muualla.Paloiko jo käämi? :D Hehheh. Ei ole kyse menneisyyden kamaluuksien vaalimisesta, vaan tosiaan selvittelystä, johon SULLA ei ole voimia, siksi jouduit ne tukahduttamaan, ja siksi et osaa hyväksyä itsestäsi tarpeeksi eroavia ihmisiä tai kokemuksia. Olet rajoitt unut ressukka. Ole vaan. Ja ei lapsia kukaan huostaanottaisi, mehän vain haimme apua, että lapsilla ois hyvä olla :) Ja myös SAAMME sitä. Saitko sä?
ApMuutin kauas äidin vaikutuspiiristä jo ajat sitten, enkä ajattele häntä paljoa. Energia kun on siellä missä ajatus on, eikä kannata tuhlata energiaa negatiivisuuteen.
No, mulla ei se muuttaminen ole vaikuttanut siihen, mikä vaikutus hänellä oli minuun yhtään mitään, olisi silkkaa itsepetosta tapauksessani pitää sitä "apuna". Se ei olisi apua laisinkaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Esim. äitini mielestä minun olisi kannattanut välien menettämisen pelossa alistua siihen, kun setäni meinasi varastaa erään mummini jäämistöstä minulle kuuluneen asiakirjan. Minkä välien? Miksi olisin väleissä niin erityisesti ihmisen, joka kehtaakin tehdä mulle noin, kanssa? En ollut. Puhuin ensin nätisti, sitten huusin, ja kun sekään ei tuottanut tulosta, laitoin asian haastemiehen avulla sedän ovelle. Johan sitten tuli setään vipinää. Ja äitini hakkui minua ilkeäksi taas kerran! Justiinsa juu, imekööt setien munia vaan miellyttääkseen, ja hävitköön oikeuksiaan, mä en.
Ap
Muistatko miten asia meni. Äitisi ei sinua haukkunut millään lailla. Suositteli nätisti toimimaan fiksusti. Ihan kuten muutkin äitisi teot. Katspi melkein pahasti. Sanoi älä välitä. Äitisi ei ole koskaan huutanut tai sanonut sinulle mitään pahaa
Ja setäsi kanssa on mennyt välit. Sanoin tädin ja serkun. Ei sinulla ole oman käytöksesi vuoksi enää ketään elämässäsi
Vierailija kirjoitti:
Kivikissahan se täällä reuhaa. Hakeudu hoitoon ja jätä läheisesi rauhaan.
Eli yp! Tervettä menoa! So long!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on aina yhtä viihdyttävä trolli 😁 Jauhaa ja jauhaa sivutolkulla ja inttää omaa pahemmuuttaan 😆
Enx ookki :D Trollailun lomaan on piilotettu asiaakin, jos älykkäin promille sen tajuaa ehkä.
ApMissä kohtaa?
Jos olisit hyväksymättömän äidin (ja ehuom. myös muiden hyväksynnän sinulta vieneen äidin) jälkeläinen, havaitsisit ne kohdat kyllä.
Ap
Miksi kehittää monimutkainen trolli älykkäille, jos asiaa? Kuulostaa narsistiselta raivarilta( vie tilaa muilta, älytön, ilkeä jne, mutta vain fiksut tajuaa...)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. äitini mielestä minun olisi kannattanut välien menettämisen pelossa alistua siihen, kun setäni meinasi varastaa erään mummini jäämistöstä minulle kuuluneen asiakirjan. Minkä välien? Miksi olisin väleissä niin erityisesti ihmisen, joka kehtaakin tehdä mulle noin, kanssa? En ollut. Puhuin ensin nätisti, sitten huusin, ja kun sekään ei tuottanut tulosta, laitoin asian haastemiehen avulla sedän ovelle. Johan sitten tuli setään vipinää. Ja äitini hakkui minua ilkeäksi taas kerran! Justiinsa juu, imekööt setien munia vaan miellyttääkseen, ja hävitköön oikeuksiaan, mä en.
ApMuistatko miten asia meni. Äitisi ei sinua haukkunut millään lailla. Suositteli nätisti toimimaan fiksusti. Ihan kuten muutkin äitisi teot. Katspi melkein pahasti. Sanoi älä välitä. Äitisi ei ole koskaan huutanut tai sanonut sinulle mitään pahaa
Ja setäsi kanssa on mennyt välit. Sanoin tädin ja serkun. Ei sinulla ole oman käytöksesi vuoksi enää ketään elämässäsi
Suhtautui vihaisesti, moittien, että suutuin ja osoitin sen sedälleni, se ettei äiti kannustanut siinä jo on epähyväksyvää. Millä oikeudella ei, kun olin ihan oikeassa? Millainen äiti kaipaa vääryyden tapahtuvan lapselleen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on aina yhtä viihdyttävä trolli 😁 Jauhaa ja jauhaa sivutolkulla ja inttää omaa pahemmuuttaan 😆
Enx ookki :D Trollailun lomaan on piilotettu asiaakin, jos älykkäin promille sen tajuaa ehkä.
ApMissä kohtaa?
Jos olisit hyväksymättömän äidin (ja ehuom. myös muiden hyväksynnän sinulta vieneen äidin) jälkeläinen, havaitsisit ne kohdat kyllä.
ApMiksi kehittää monimutkainen trolli älykkäille, jos asiaa? Kuulostaa narsistiselta raivarilta( vie tilaa muilta, älytön, ilkeä jne, mutta vain fiksut tajuaa...)!
Tämä ei ole mitenkään monimutkaista.
Ap
Setänihän se tuossa olisi kannattanut toimia vielä siinä vaiheessa, kun hänelle puhuttiin nätisti. Nyt otti 1-0häviön ja pataan nuoremmaltaan, kun ei käytöstavat eli toisten huomioonottaminen ja toisista välittäminen kiinnostaneet. Sori, jos sattui. (Not.)
Ap