Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies loisii

Vierailija
15.12.2018 |

Sama tarina kuin monella muullakin. On seurusteltu vajaa kaksi vuotta. Ei asuta yhdessä, mies paljon mun luona. Ei osallistu mihinkään maksuihin, maksaa ruuasta alle puolet, syö kuitenkin enemmän kuin minä. Alkaa ärsyttää ja pahasti. Kummallakin pienet tulot. Olen ehdottanut että maksettaisiin ruuat puoliksi, ei suostu tähän vaikka hyötyisi näinkin.

Asumisesta en tietysti oletakkaan että maksaa kun on omakin asunto. Kuitenkin vesimaksukin on lähes tuplaantunut. Käyttää minun autoa, ei ole ikinä tankannut jne.

Vituttaa että muuten hyvä suhde taitaa loppua tähän. Miksi joku on noin helvetin itara?!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu mikä näitä miehiä vaivaa!!?? Kuka tollasen itaran paskan kanssa voisi haluta seksiä edes??

Ainakin aloittaja jo melkein PARI vuotta, kun seksi on niin hyvää :D

Vierailija
22/54 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli just tollanen. Huumeongelma paljastui lopulta. Olin pahentanut tilannetta maksamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mulla oli joskus myös tällainen "mies", joka tuli iltaisin ja toi paskaiset raksavaatteensa mun pestäväksi, pisti sohvalle maate ja alkoi kiskoa ostamastaan kaljakopasta janojuomaa. Odotti saavansa täyden ylläpidon vaikka senttiäkään ei tuonut taloudenpitoon ja minä elin lähes toimeentulotuella. En jaksanut leikkiä kotia montaa kuukautta tällaisen vätyksen kanssa.

Vierailija
24/54 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pari vuotta on kohta menny. Eka vuosi meni alkuhuumassa, sieltä on tultu alas kyllä vauhdilla. Alun perin oli tarkotus muuttaa yhteen asumaan aika nopeasti, onneksi se jäi tekemättä! Ja ikää meillä on yli 40 kummallakin että tämä talouspuoli ei mene minkään teini-iän piikkiin.

Vierailija
25/54 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No noin minäkin teksisin jos joku sen mahdollistaisi :D

Näin erilaisia ihmiset on. Itselle ei tulisi mieleenkään. Eikö sinulla ole minkäänlaista itsekunnioitusta?

Vierailija
26/54 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mies kiertoon. Käyttää vaan hyväkseen. Mulla kokemusta samankaltaisesta loisivasta miehestä.

Vierailija
27/54 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostat kalaa ja muuta terveellistä? Suu säkkiä myöten vaan silloin kun mies on luonasi, kalat ostat silloin kun on poissa. Kaurahiutaleet pöytään ja hernaripurkki miehelle. Kiellät myös suihkussa käynnin, käykään kotonaan.

Vierailija
28/54 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihnisen todelliset rahavarat mitä hyvänsä, niin kyllä sen asenteesta huomaa, mikä on miehiään. Kitsas tyyppi on sitä vaikka tulot triplaantuis. Ei niistä yhteiseen pottiin silti sen enempää riitä.

Ei se ole edes kitsas, vaan hyväksikäyttäjä.

Vierailija
29/54 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole viinaan menevä, urheilee, touhuaa jne. Eli ei mikään kattoon syljeksijä. Siksi tätä onkin niin vaikea myöntää itselle että käyttää mua hyväkseen.

Ap

Vierailija
30/54 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu mikä näitä miehiä vaivaa!!?? Kuka tollasen itaran paskan kanssa voisi haluta seksiä edes??

Ei tämä ole mikään sukupuolikysymys. Ihan samanlaisia loisia oin naisissakin.

Vierailija
31/54 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonenkin tuli mieleeni että ostin kesällä mansikoita ja muita marjoja pakkaseen yli sadalla eurolla. Mies niitä mielellään nyt syö kyllä mutta euroakaan ei antanut koska hänellä ei ole tapana ostaa vaan noukkia metsästä. Se vaan ku ei käyny siellä metsässä kuitenkaan eli jäi puheeksi.

Vierailija
32/54 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika reppanalta ämmältä kuulostaa tämä aloittaja. On läheisriippuvuussuhteessa narsistisen miehen kanssa.

Vierailija
33/54 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni reppanana mutta kyllähän tämä karseelta kuulostaa nyt ku kirjottaa tilanteesta. 

Vierailija
34/54 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä itseäni reppanana mutta kyllähän tämä karseelta kuulostaa nyt ku kirjottaa tilanteesta. 

Kyllä sä olet reppana, et uskalla jäädä yksin eläjäksi.

Saat nyt ihan ansiosi mukaan!

Vierailija
35/54 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu sinkku useamman vuoden ennen tätä joten yksin osaan olla. Oon muuten vaan säälittävä ja mies hyödyntää sitä.

Vierailija
36/54 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/54 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kala on kyllä kallista, jos toinen työtön... Ehkei voi vaatia, että niitä ostaa, mutta mites jos joka toinen kerta pyytäisit hänet tuomaan päivällisen/käymään kaupassa. Sitten söisitte niitä ranuja ja pullia silloin.

Vierailija
38/54 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole rakkautta tuossa suhteessa. Rakastava kumppani tahtoo toiselle hyvää, ei kuormittaa tai hyväksikäyttää. Jatka hyvillä mielin eteenpäin äläkä hukkaa enempää aikaa moiseen.

Vierailija
39/54 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt hyvänen aika tuo miehen elättäminen! Jos välttämättä haluat jatkaa tapailua, mene hänen

luokseen. Äläkä vie mitään ruokakassia mennessäsi vaan sano että miehen vuoro tarjota viikonlopun

ruuat kaikkineen- aamupalat, iltapalat ym. Kotiisi älä osta mitään kallista jos mies sinne tulee. Riittää

hernekeitto ja muut edulliset einekset. Puhu asiasta suoraan, mies ei varmaan vihjailusta ymmärrä.

Jos suostut tuohon asemaan niin tietysti tuolla luonteella varustettu mies käyttää sinua hyväkseen!

Vierailija
40/54 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kertoisin kyllä ihan rehellisesti, että tämä on epätasa-arvoista ja uhkaa tällaisenaan jo suhteenne tulevaisuutta. Rakkauteen ei kuulu toisesta taloudellisesti hyötyminen. Jos mies tästä suuttuu, sitten olkoon niin. Sitten suhde on jo ohi.

Öööh, ja tätähän naiset ei olekkaan koskaan tehneet miehiä kohtaan, eli tuota taloudellista hyötyä ajatellen...  On se tullut nähtyä, ja nykyisin en enää yhtäkään naista huoli elätettäväksi, pärjään hyvin näinkin.

Hyvä sinä.

Ei se toisen varoilla eläminen ole yhtään sen hyväksyttävämpää, tekipä sitä mies tai nainen. Etenkin kun ei asuta yhdessä eikä ole lapsia - perhe sekoittaa tuota pakkaa sitten huolella, koska ne lapsetkin pitää jonkun elättää.

Jatkuva senttien kyttääminen ja tasan puoliksi -systeemikään ei ole reilu, jos tulotasoissa on suuri ero, mutta tuollainen tietoinen, härski toisen hyväksikäyttö ei koskaan ole oikein eikä lupaa hyvää jatkosta.

Ei lokit muutu, koska kokevat oikeudekseen elää muiden kustannuksella. Vapauttakaa takaisin luontoon moiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi