Ostaisitteko mielummin 20k euron long range teslan vai bensamersun
Tai hybridin? Olen vähän kahden paikkeilla. Ehkä jopa bmw, mutta kalliimpaan ei ole varaa.
Kommentit (17)
Sähkömersun ja sellainen onkin, upouusi. Paras auto jota ikinä olen ajanut.
Sähkö GLBn ottaisin, mutta ajan tonnin bensavehkeellä toistaiseksi. Halpoja teslan romuja en edes harkitse.
Vierailija kirjoitti:
Lisäys tähän, Tesloihin ei kukaan ole tyytyväinen, työpaikan autolla itsekin ajaneena. Ovenkahvatkin hajoilee takseissa jne. Hybridiautoissa on kahden auton viat, sähköauton ja normiauton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäys tähän, Tesloihin ei kukaan ole tyytyväinen, työpaikan autolla itsekin ajaneena. Ovenkahvatkin hajoilee takseissa jne. Hybridiautoissa on kahden auton viat, sähköauton ja normiauton.
Entäs ne molempien hyödyt
Ostaisin jonkun söpön pikkutoyotan ja loput säästäisin.
Vierailija kirjoitti:
Sähkö GLBn ottaisin, mutta ajan tonnin bensavehkeellä toistaiseksi. Halpoja teslan romuja en edes harkitse.
Just tommosella ajelemme. Aivan uskomattoman hyvä auto. Ei todellakaan ole testeissä ylisanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne molempien hyödyt
Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta ne hybridien omistajat, jotka tunnet, eivät ole olleet tyytyväisiä ja sanovat noin. En ole autonaisia, en ymmärrä autoista juuri mitään paitsi sen onko hyvä ajaa ja nätti. Kunhan on mersu, voi olla vanhakin -tyyppisesti.
Bensamersun ottaisin. Täyssähköä ei tähän huusholliin tule varmaan ikinä, ja kuten tuossa ylempänä tiedettiinkin niin hybridissä on sekä sähkö- että polttomoottorivehkeen mahdolliset viat.
Itselataava hybridi olis kyllä kätevä, sellainen oli vähän aikaa käytössä.
Ajan Polestarilla, mutta noista Tesla. Bensoja ja dieseleitä oli 25 vuotta. Aika aikansa kutakin.
En kumpaakaan, 20k saa jo jyvän bemarin kun osaa etsiä.
pensakuskit nauretaan ulos kaupungeista, mutta voi olla ihan ok perähikiällä.
Mersu ilman muuta. Kokemusta on niin paljon erilaisista, että eipä epäselvää.
Jonkun premium kiinalaisen, Euroopan autokausi on ohi.
Ostin joku aika sitten 200tkm ajetun diesel e mersun . On mainio auto ajaa ja tuollahan ajaa ikuisuuden . Aiempi mersu oli 440tkm ajettu kun vaihdoin pois.
Vierailija kirjoitti:
Bensamersun ottaisin. Täyssähköä ei tähän huusholliin tule varmaan ikinä, ja kuten tuossa ylempänä tiedettiinkin niin hybridissä on sekä sähkö- että polttomoottorivehkeen mahdolliset viat.
Itselataava hybridi olis kyllä kätevä, sellainen oli vähän aikaa käytössä.
Silloin kun mulla tuli ajoa vaan noin 10 000km vuodessa mulla oli toyota yaris hybrid 3 vuoden ajan, myin sen pois vain 1500€ halvemmalla kuin ostin, ei se mikään kummoinen ollut ajaa mutta kulutus noin 4l 100/km ja pienet ylläpitokulut pitää arvonsa todella hyvin.
Mersun tietysti!