Ministeri Mattilan(sin) meriitit?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan Mattilan vain savusauna-twiiteistä, toimittajien pakoilusta ja örvellyksestä edustustehtävässä Ruotsissa. On ilmeisesti ministerin palkkansa ansainnut
Äläkä unohda pillerin(?) syöntiä suorassa ykkösaamu-lähetyksessä.
Mikä juttu tämä on?
Tuohon kommenttiin, että 22 vuotta meni maisteriksi valmistumiseen... Eikö hän ole terveystieteiden maisteri? Siihen vaaditaan alle sairaanhoitajan ammatin harjoittamista useampi vuosi. Ei voi mennä edes suoraan lukiosta opintoja suorittamaan.
Vierailija kirjoitti:
-Perussuomalaisia äänestäneiden pettäminen.
-puolueen pettäminen.
-maanpetos.
Siinäpä nuo sinisten meriitit pähkinänkuoressa.
Yleensä autoritaariset ryhmät käyttävät sanaa "petos", kun joku jäsenistä on eri mieltä.
Perussuomalaiset ei ole vapaiden ihmisten puolue.
Hänen politiikan duuneistaan en kommentoi koska en osaisikaan.
Mutta hyvin ahkera oli hoitsuna ollessaan, olin samassa paikassa itse duunissa.
Ihan miellyttävä ihminen ainakin siinä työssä. Hänen siviilielämästä ei ole tietoa,eikä se minulle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan miellyttävä ihminen ainakin siinä työssä. Hänen siviilielämästä ei ole tietoa,eikä se minulle kuulu.
Mattilan olisi kannattanut pysyä hoitajana. Kun siinä työssä onnistui. Miksi hamuta sellasta mihin ei riitä pätevyys, eikä ole kompetenssia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuleva loikka kokoomukseen?
Ei ne sentään aivottomia sinne ota.
tästä voidaan olla montaa mieltä
Voidaan, vaan väitän että täytyy olla enempi viekas kuin Mattila on jos kokoomuksen kansanedustajana aikoo suhmuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mattilan olisi kannattanut pysyä hoitajana. Kun siinä työssä onnistui. Miksi hamuta sellasta mihin ei riitä pätevyys, eikä ole kompetenssia?
Koska Soinin hillotolppaa tukemalla saa ainakin 2 vuotta lorvailla ministerin "sopeuttamisrahalla"?
tästä voidaan olla montaa mieltä